- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond het stiekem wel schattig, en herkenbaarIk moet inderdaad altijd even loskomen..beter gaan we volgende keer mee eten..kan ik weer onbehouwen en lomp doen..![]()
.

.
.
.Hahaha, ik doe heel bewust niet aan strafcardio, nooit gedaan ook..een halve kilo eraf en direct cheaten?
Wat is dat nou weer?
Dan komt er weer 2 kilo vocht bij en ga je straf cardio doen zeker?
.
.Thanks Kevv!

Het gaat nog steeds vooruit, de aanhouder wint! ^^Lekker hoor die VPR bij de squat. Beetje vreemd dat je inderdaad weer wat bent afgevallen. Misschien tijd voor een kleine cheat inderdaad?
.Thanks kanjerLekker die VPR
Aub geen strafcardio na ieder cheat in dit logje....1 dwaas is genoeg hoor![]()

.Klinkt als een plan..een halve kilo eraf en direct cheaten?
Wat is dat nou weer?
Dan komt er weer 2 kilo vocht bij en ga je straf cardio doen zeker?

Die deads gaan ook wel lekker of niet?Thanks broeder ^^.@SanneF Erg mooie training weer zus! Mooie VPR in de pocketDie deads gaan ook wel lekker of niet?
.
Dankje meid! Heb eerlijk gezegd nu al geen trek meer, laat staan hongerJa gaat mooi hoor! Heb je ook nog honger op je huidige menu?
Hip thrust vind ik veel fijner op 40 kg maar dan past mn been er niet onderOok een beetje lui hoor, pak m meestal na de dl
![]()
. Langzaam kcal opbouwen gaat dus absoluut geen probleem worden, het gaat lekker zo! Zit er zelfs aan te denken een langere bulkperiode te doen waarbij ik zo langzaam mogelijk voeding opbouw. Als het zo lekker blijft gaan.. Moet ik er denk ik vooral gebruik van maken
.
.

Dankjewel meid!Lekker getraind!
Enne.. je ziet dat je lichaam meer nodig heeft he! Lekker genieten van een cheat en elke week wat lekkers nemen. Dat kan best!
.Haha, heb je advies ter harte genomen, Briclkkr vpr, en niet twijfelen over een cheat, just do it![]()

.
.

.
.

Spoiler onderaan..