AndroidHealthClinic

Sanne's log

Het gaat over glutes?

In.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.782
Ik moet inderdaad altijd even loskomen..beter gaan we volgende keer mee eten..kan ik weer onbehouwen en lomp doen.. :o
Vond het stiekem wel schattig, en herkenbaar :o.
Sushi smaakt altijd, en eten verbroedert, goed plan dus! :D

Training van vandaag: LB 1

SQ, Wendler cycle 1 week 2

10 x 20 ATG
5 x 27.5
5 x 32.5
3 x 39
3 x 45
3 x 52.5
6 x 58 VPR
Laatste set 1 rep ietsje boven parallel, 2 reps ietsje onder parallel. Verder ging techniek alle sets prima.
Voorheen beviel Wendler me niet zo goed omdat ik er te weinig volume in vond zitten. Echter nu ik op een andere dag in de week hoger volume op lager percentage draai vind ik het juist lekker om eens per week Wendler aan te houden. Benieuwd of het ook echt wat gaat opleveren.

DL, techniek op 80%
5 x 50
5 x 60
3 x 68
3 x 68
3 x 68
3 x 68
3 x 68
Ging prima.

SLDL
12 x 40
10 x 45
8 x 50
12 x 45

Plate loaded incline leg press
10 x 45
8 x 55
8 x 65
8 x 75 Zwaar..
6 x 75 Vanuit mijn tenen :heart:

Bb hip thrust
10 x 20
6 x 40
6 x 40
6 x 40
9 x 40
Geen idee hoe ik hier ooit een kilo of 70 op heb kunnen pakken :o.
Wel het idee dat ik nu beter kan knijpen bovenin. Houd hem bovenin enkele tellen vast, deed ik voorheen eigenlijk alleen de laatste rep van de laatste set.

Rating:
3.5 / 5
Gewoon lekker :).

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Dafaq :scratch:
Naar 2100 kcal.

Aan het twijfelen morgen een cheat te pakken :).

een halve kilo eraf en direct cheaten?

Wat is dat nou weer? :P

Dan komt er weer 2 kilo vocht bij en ga je straf cardio doen zeker?

Goeie tren!

Lekker hoor die VPR bij de squat. Beetje vreemd dat je inderdaad weer wat bent afgevallen. Misschien tijd voor een kleine cheat inderdaad?

Lekker die VPR

Aub geen strafcardio na ieder cheat in dit logje....1 dwaas is genoeg hoor :trollface:

• #2.787
een halve kilo eraf en direct cheaten?

Wat is dat nou weer? :P

Dan komt er weer 2 kilo vocht bij en ga je straf cardio doen zeker?
Hahaha, ik doe heel bewust niet aan strafcardio, nooit gedaan ook..
Ga niet compenseren, mezelf kennende sla ik daar vervolgens in door :').

Heb met mezelf begin bulk afgesproken elke week iets te nemen waar ik zin in heb, maar daar begon langzaam alweer beetje schot in te komen :o.
.. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat de weegschaal vandaag positief uitwerkt op mijn voornemen en het uitvoeren ervan ;).

Thanks Kevv! :D

Lekker hoor die VPR bij de squat. Beetje vreemd dat je inderdaad weer wat bent afgevallen. Misschien tijd voor een kleine cheat inderdaad?
Het gaat nog steeds vooruit, de aanhouder wint! ^^
Apart inderdaad hè.. Weeg nu weer hetzelfde als 4 weken geleden (en tevens het begin van de bulk..). Ik ga sowieso naar 2100 kcal (100 erbij) en heb begin bulk als doel gesteld gewoon weer te kunnen genieten van eten. Als in: minder rigide met voeding omgaan en wekelijks iets nemen waar ik zin in heb. Begon er alweer een beetje bij in te schieten, maar door het afvallen durf ik het weer aan..
Als ik gelijk was gebleven ook wel, maar kom er nu al achter dat wanneer ik netjes aan was gekomen (zoals gewoon de bedoeling is), ik het lastiger had gevonden om vast te houden aan mijn goede voornemens..
Waak er voor @FREAKJAM , als ik mijn hele rit naar een gezond gewicht over had mogen doen, had ik absoluut anders omgegaan met 'foute voeding', als in: op vaste momenten gewoon even een normale cheat :).

Lekker die VPR

Aub geen strafcardio na ieder cheat in dit logje....1 dwaas is genoeg hoor :trollface:
Thanks kanjer :kiss:
En neeeee, ik doe niet aan strafcardio! Juist om te voorkomen dat het standaard cheaten + strafcardio wordt :p.

:thumbup:

Ja gaat mooi hoor! Heb je ook nog honger op je huidige menu?

Hip thrust vind ik veel fijner op 40 kg maar dan past mn been er niet onder :p Ook een beetje lui hoor, pak m meestal na de dl :p

Lekker getraind!
Enne.. je ziet dat je lichaam meer nodig heeft he! Lekker genieten van een cheat en elke week wat lekkers nemen. Dat kan best!

lkkr vpr, en niet twijfelen over een cheat, just do it :o

• #2.793
@SanneF Erg mooie training weer zus! Mooie VPR in de pocket:D Die deads gaan ook wel lekker of niet?
Thanks broeder ^^.
Moet eerlijk bekennen dat alle compounds erg lekker gaan, al helemaal sinds ik voor iedere compound standaard eens per week een 'techniek-sessie' plan. Ben minder gaan pieken waardoor ik juist overall sterker aan het worden ben.
Had iedereen stiekem dus toch gewoon gelijk ;).
Ben niet eigenwijs hoor... :rolleyes:

Ja gaat mooi hoor! Heb je ook nog honger op je huidige menu?

Hip thrust vind ik veel fijner op 40 kg maar dan past mn been er niet onder :p Ook een beetje lui hoor, pak m meestal na de dl :p
Dankje meid! Heb eerlijk gezegd nu al geen trek meer, laat staan honger :o. Langzaam kcal opbouwen gaat dus absoluut geen probleem worden, het gaat lekker zo! Zit er zelfs aan te denken een langere bulkperiode te doen waarbij ik zo langzaam mogelijk voeding opbouw. Als het zo lekker blijft gaan.. Moet ik er denk ik vooral gebruik van maken :).

Heb het geluk dat we bij onze gym 2 heel grote schijven van 10 kg hebben, kan dan de bb mooi over me heen rollen :D.
Heel de set-up vind ik al een gedoe, als ik dan ook nog moet kloten met gewichten... Ben met dat soort dingen liever lui dan moe, energie besparen voor de daadwerkelijk training enzo.. ;)
Da's een goed excuus toch? :D

Lekker getraind!
Enne.. je ziet dat je lichaam meer nodig heeft he! Lekker genieten van een cheat en elke week wat lekkers nemen. Dat kan best!
Dankjewel meid!
Ga er gewoon voor vandaag, heb weer flink wat lekkers in huis, kijken of mijn ogen ditmaal niet groter dan mijn maag zijn :o.

lkkr vpr, en niet twijfelen over een cheat, just do it :o
Haha, heb je advies ter harte genomen, Bric :D

Training van vandaag: UB

BP, techniek op 75%

10 x 20
8 x 27.5
5 x 34
5 x 34
5 x 34
5 x 34
5 x 34
Helemaal prima. Mooi gecontroleerd, constante spanning op borst. Voelt goed.

BP paused speed met elastiek
6 x 24
3 x 30 VPR
8 x 25
9 x 20
Helemaal leeg :heart:

OHP, Wendler cycle 1 week 1
5 x 20
5 x 20
3 x 20
5 x 20
5 x 22.5
7 x 24 VPR

Cable seated row
8 x 39
6 x 45
9 x 41.3
10 x 41.3
Rare sets.. Voelde wel voldaan though.

Dips, elastiek
x 11 VPR
x 8
x 7
x 6
x 5

Chin ups
3 x bw VPR, niet helemaal uitzakken na elke rep though
3 x bw
3 x bw
2 x bw
2 x bw
1 x negative
Duidelijker sterker dan voorgaande keren

Guillotine press
12 x 13
7 x 17 PR
9 x 15.5
9 x 15.5
Elke keer laatste rep persen, lekker!

21'ers
x 10.5
x 12
x 12
x 12
Oef, erg lang geleden dat ik deze gedaan heb.. Flinke pomp, voelde me na afloop twee keer zo breed :o.

Rating:
3.5 / 5
Training begon vreemd. Tdwag zat deze training wat minder lekker in zijn veel, als trainingbuddy zijnde heeft dat toch snel invloed op me. Vind het niet fijn om te zien als het niet lekker gaat. Geprobeerd eigen training er niet onder te laten lijden, en dat is gelukkig gelukt. Halverwege training heb ik hem met gekke dansjes en rare praat vrolijk weten te stemmen, en het ging toen meteen een stuk beter :o.

Tevens een compliment gehad die ik met alle plezier in mijn zak steek. Men ziet progressie in mijn benen en kont, ein-de-lijk! Thank God I can do squats! :heart: :bow:

Oh no, it's about that time again...
Cheaaaaaaaten! This.. Is.. Spartaaaaaaaaa! :eating:

Kijken of ik het zonder beroerdheid kan doorstaan ;).
Cheat van vandaag onder de spoiler, mochten mensen geïnteresseerd zijn in mijn achterlijke cheats :o.

- Normaal ontbijt (havermout etc., 388 kcal)
- Zak chocolade schepsnoep van Jamin
- 3 Peanut Butter Cups van Reese's :heart:
- 1 pot B&J Half Baked
- 3 Snicker ijsjes
- 1 Pizza di Mamma Prosciutto :heart:

Waarom begin je niet met je OHP als je daarop Wendler gaat doen?

achterlijke cheats? 3500 kcal ongeveer?

Piece of cake :D

Challenge yourself!

Haha..mevrouw heeft de Jamin weer beroofd...geniet ervan Sanne!

..met mate.. ;)

Ik zie geen cheats? :scratch:

cheatmeeaaaal.

vorige keer trouwens bij ola happyness station geweest.. :o swirl is geweldig!

Terug
Naar boven