- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks meidik heb even wat gemist... maar je gaat lekker door in ieder geval! go girl!![]()

Het zit allemaal wederom tussen de orenIk heb ook t idee dat benchen met de vingers eronder aan t eind ook helpt (zelfde idee eigenlijk ). Was mooi geweest als ik een gym buddy had![]()
.
Ghehehe, denk dat ik helemaal stuk zou gaan met het volume dat jij altijd draaitIedereen mag voor een klein bedrag met deze ecto mee trainen![]()

)

.
aahh jaloers op je trainingen.. ik wil ook!!!!:
Sterke BOR!!
Mn kerel traint fanatieker dan ooit haha. Nu ik niks doe 5 x p week zelfs. We hebben alleen oppas nodig om samen te gaan helaas. Ok heb wel heel wat mensen leren kennen in de gym, maar is toch anders als iemand met je mee traint en je kan pushen.
Dankje Freakjam!
Die mindfucks, daar heb ik nu al last van sinds ik ben afgevallen.. Moet wel zeggen dat het minder wordt, waar ik me voorheen dagenlang druk kon maken om een cheat (tot ik bevestiging kreeg van de weegschaal dat er nauwelijks wat was veranderd), maak ik me nu even een uurtje flink druk en kan ik mezelf daarna wel tot een halt roepen. Vind het dan ook bewonderenswaardig dat het je lukt gewoon te genieten van een cheat en er achteraf niet over te piekeren!
Rationeel weet ik wel dat het ook helemaal niet kan; weer 'ineens dik' zijn. Denk dat de angst er eerder bij me zit dat ik mezelf niet weet te stoppen, dat ik zeg maar slechter ga eten en langzaam aankom, en dan op een gegeven moment denk van 'f**k it' en all the way ga. Denk dat ik daarom zo krampachtig met voeding om ga en cheaten lastig vind, en dat terwijl ik het wel heel graag wil..
Heb voorbeelden ten overvloede dat het heus niet veel uitmaakt, weken gehad waarbij ik bijvoorbeeld 3 etentjes had en daarbij gewoon stabiel bleef. Hoop dat ook dat ik bijvoorbeeld deze decembermaand (tot nu toe al 4 dagen 'feest met eten' in de planning) oprecht kan genieten en mezelf eindelijk eens een beetje kan laten gaan. Zonder te veel te piekeren en waarbij ik in januari gewoon weer normaal kan doen met een 'wekelijkse cheat'.
Het is allemaal wat..![]()

Geduld, geduld, je komt dadelijk sterker terug dan voorheen en kan dan eindelijk helemaal voor het fysiek gaan dat je wilt!aahh jaloers op je trainingen.. ik wil ook!!!!:
Sterke BOR!!
Mn kerel traint fanatieker dan ooit haha. Nu ik niks doe 5 x p week zelfs. We hebben alleen oppas nodig om samen te gaan helaas. Ok heb wel heel wat mensen leren kennen in de gym, maar is toch anders als iemand met je mee traint en je kan pushen.

. Het is precies zoals je zegt: juist in trainingen waar het wat minder gaat kan je net een beetje extra motivatie krijgen, dat maakt af en toe toch echt het verschil!Thanks Marvin!Wow! Die BOR's!
Je schouders zagen er goed uit op de foto die ik voorbij zag komen!!![]()

Ben wel benieuwd naar hoe bruut die persoon was om jou stuk te laten gaanklopt. Vroeger had ik ook altijd buffe buddy die me dood liet gaan.
Wel ideaal.
Nu zijn er maar weining net zo gemotiveerd
.Techniek Robke, enkel techniek.. Eén pushoefening = een klein beetje push

Thanks Bric! Wel met deadstop hè, zonder deadstop red ik de 60 niet netjes hoor
.Mijn rug is sowieso mijn sterkste (letterlijk) punt. Maar wat ik ook al bij Bricone zei: de BOR's van gisteren waren wel met deadstop, kan dan flink p[ak meer pakken dan wanneer ik hem zonder deadstop doe..Ik vind je BOR echt bizar eigenlijk. Enneh, lekkere schouder definitie op die insta foto![]()
.Thanks Freakjam!Jeej weer een foto op insta! Hele lekkere BOR hoor en goede schouders inderdaad.
In het begin had ik dat ook hoor, dat ik me daar druk om kon maken. Vanmorgen gaf de weegschaal trouwens weer 74,9 kilo aan, dus ben in 5 a 6 dagen tijd die kilo weer kwijtgeraakt. Voor nu is het stiekem ook nog wel grootpraat denk ik, mijn echte test moet nog komen. Als ik ga bulken wordt het namelijk ook een ander verhaal. Je gaat bewust meer eten en je gaat bewust aan komen. Ik ben benieuwd hoe ik daar mee om ga. Ik heb nu 5 maanden lang mijn best gedaan om af te vallen en dan ga je opeens weer je best doen om "clean" aan te komen. In het begin zal het dan denk ik best raar zijn om telkens op de weegschaal te lezen dat je zwaarder wordt.. Nog maar 4 weekjes!![]()

. Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden om te bulken, het heerlijkste vond ik om te voelen dat het je lichaam gewoon erg goed doet. Benieuwd hoe je trainingen dan gaan worden! 
.
.
.
.
.
.Gisteren ontving ik een PB via FB van... Raylison Maria!
Seriously, dat vind ik echt ontzettend gaaf! Heel de middag zitten 'kletsen', en ook vanochtend nog even. Wat een ontzettend fijne man is dat zeg. Hij vroeg naar aanleiding van de foto die ik gisteren plaatste of ik ambities had het podium op te gaan. Uitgelegd waar ik vandaan kom en dat ik dus met overtollige huid en dergelijke zit.. Uiteindelijk kwam het er op neer dat hij naast bb'er tevens masseur is en veel 'uitgerekt vel' tot iets kleinere porties terug heeft weten te brengen. Uiteraard weet ik zelf dondersgoed dat zonder operatie mijn onderbuik sowieso niet te redden is, maar het biedt wel uitkomsten wat bijvoorbeeld mijn armen betreft.
En toen.. En toen.. Vroeg hij of ik het anders leuk vond eens een beentraining met hem te doen, en hij wilde ook nog wel even voor me naar mijn huid kijken.
Talking about motivation, vind het echt supertof!![]()

Stond er ook echt van te kijken, supertof! Haha, je zegt precies wat Tdawg ook zei.. "Zie je nou wel, Instagram is goed voor je, je ziet wat er van komt"Wat super cool! Hoe had hij je foto gevonden? Via insta? Maar goed dat ik zei dat je weer eens moest instagrammen haha! In hoeverre ga je op zijn aanbod in?
. Als ik een foto op Insta plaats, wordt deze ook direct op Facebook geplaatst.. En daar vond hij dus mijn foto
.Vind het super, kan vast enorm veel van hem leren!raylison stond er bruut bij laatst op JBC.
Leuk met hem trainen![]()
.Tof hè, werd er gewoon helemaal rood van, zo achter mijn computerschermpjeWat gaaf zeg!! Doen natuurlijk
en wat betreft je kcals.. Heb echt respect voor je dat je nog steeds zo netjes je kcal bij kan houden. Ik doe nog wel pogingen maar heb de motivatie totaal niet. Ik mis de shape niet van vorig jaar, maar wel het onbezorgd kunnen eten zonder tellen en zonder nog meer vet te gainen. Kon het maar en en![]()
.
. Denk ook dat het komt omdat ik dit nu inmiddels al een jaar of drie doe, weet niet beter dan dat ik alles invoer en bijhoud.. Ach, ik maak er in ieder geval nuttig gebruik van, ik kan daardoor wel zo goed mogelijk controleren hoe snel ik gain/cut
.
.Ontzettend gaaf hè!Wow, wat vet! Niet nog een plekje over tijdens die sessie voor iemand die van legday houdt?!![]()

Eén van de beste complimenten die ik wat mij betreft kan krijgen!Sooo cool! Maar jij bent ook een enorm voorbeeld he!
Heb verder weinig tijd.. maar volg je wel topper!

Lijkt me ook erg gaaf, maar natuurlijk ook wel intimiderendlijkt me gaaf met zo iemand trainen
Heb roelly wel twee keer gezien in me sportschool, helaas niet mee getraind![]()
.
.

.