Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Leg je de barbell wel goed neer? Ellebogen hoog, zodat er een "kuiltje" ontstaat tussen het bot wat daar zit en je side delt. Daar lig je de barbell als het ware in en wordt deze ondersteunt door de front delt. Ik denk dat daarna een kwestie van wennen en opbouwen is
Wat een 2 heerlijke training weer Sanne! En ik snap wel een beetje wat je bedoelt met dat alleen trainen, ik ervoor dat ook wel. Alleen trainen vind ik stiekem ook minder leuk.
Wow! Dat die training maar 3/5 krijgt! Ziet er allemaal netjes uit..alles met MMC, ik ben trots.
Die bench gaat ook lekker zeg!! En mooi dat je hebt kunnen genieten van de cheat..lukt het jou trouwens om de volgende dag er gewoon weer mee te stoppen? Mij niet namelijk..
Die FSQ's heb ik niets voor..het was voor mij 1 van de redenen ermee te stoppen..mijn hele front delt en soms zelfs delen van mijn sleutelbeen waren bont & blauw!
Leg je de barbell wel goed neer? Ellebogen hoog, zodat er een "kuiltje" ontstaat tussen het bot wat daar zit en je side delt. Daar lig je de barbell als het ware in en wordt deze ondersteunt door de front delt. Ik denk dat daarna een kwestie van wennen en opbouwen is
Heb het idee dat ik de bb wel goed neerleg.. Ellebogen blijven ook mooi hoog tijdens de uitvoering, en dan nog extra 'steun' door het gebruiken van straps. Die bb snijdt tegenwoordig zowat mijn keel af .
Lag daar ook op die bench van: "ik ga hem nu sowieso laten zakken, dat ding móét dus wel omhoog en gáát dus gewoon omhoog"
Ik gebruik straps bij FSQ's, weet niet of je laatst dat filmpje bij (ik geloof) @FREAKJAM had gezien? Houd mijn ellebogen heel de oefening door mooi hoog en door die straps dus extra steun.. Bb ligt zowat tegen mijn keel aan, geen idee hoe het anders kan?
Hmm.. Ik blijf FSQ's absoluut doen, want ze voelen gewoon enorm lekker!
Toch maar blijven proberen en hopen dat er wat eelt gekweekt wordt..
Iew, nee, doe maar niet trouwens. Niet erg vrouwelijk .
Wat een 2 heerlijke training weer Sanne! En ik snap wel een beetje wat je bedoelt met dat alleen trainen, ik ervoor dat ook wel. Alleen trainen vind ik stiekem ook minder leuk.
Thanks Freakjam!
Als je eenmaal gewend bent om bijna dagelijks met dezelfde persoon te trainen.. Dan is het (vooral voor zo'n autist als ik) gewoon even flink omschakelen .
Training van vandaag: PULL (en wederom 'beetje' push ^^)
Paused BP, techniek op 75%
10 x 20
5 x 30
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34 Gelukkig vandaag weer samen met Tdwag kunnen trainen en dus direct feedback op techniek kunnen krijgen .
BOR met deadstop
10 x 20 zonder deadstop
8 x 30 zonder deadstop
8 x 40
8 x 50
6 x 60
5 x 65 PR, erg zwaar en kon ongetwijfeld mooier .
10 x 50
12 x 40 zonder deadstop
Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 32
13 x 32
Lat pulldown met touw nieuw
12 x 25
10 x 32
8 x 39 Had Tdwag ergens gezien.. Voelt vreemd, maar wel erg lekker!
One arm cable seated row
8 x 27.3
8 x 32 PR
8 x 32
10 x 29.6
Cable curls
10 x 23 VPR
7 x 25.3
8 x 23
11 x 18
Cable upright row
8 x 25.3
10 x 23
10 x 23
10 x 23
Incline hammer curls
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5
Rating:
4 / 5
Lekkerrrr .
Zondagmiddag mijn onderarm aan de koekenpan verbrand though.. Huid is op twee plekken weggebrand, doet zeer en is irritant. Gelukkig heeft het geen invloed op mijn training .
Vrees ervoor dat het een litteken wordt.
Precies boven een ander vrij groot litteken. Spaar ze allemaal! :')
Haha, waar je mee omgaat daar word je mee besmet, zeggen ze toch?
We zullen zien of die MMC wat massa gaat brengen .
Hahaha, over die cheat..
...
De tweede chocoladeletter was de andere dag ook gewoon op hoor
Wil toch nog een tijdje proberen aan te modderen met die FSQ's.. Kan er zo ontzettend lekker ATG op gaan, en dat voelt zo fijnnnn!
Heb het idee dat ik de bb wel goed neerleg.. Ellebogen blijven ook mooi hoog tijdens de uitvoering, en dan nog extra 'steun' door het gebruiken van straps. Die bb snijdt tegenwoordig zowat mijn keel af .
Hahaha :rofl:
Ik was inderdaad gewoon gaan trainen
Thanks Gebroken Vleermuis!
Dacht dat ik de enige brokkenpiloot was, maar het ziet er naar uit dat er meer stuntels te vinden zijn..?
Lag daar ook op die bench van: "ik ga hem nu sowieso laten zakken, dat ding móét dus wel omhoog en gáát dus gewoon omhoog"
Ik gebruik straps bij FSQ's, weet niet of je laatst dat filmpje bij (ik geloof) @FREAKJAM had gezien? Houd mijn ellebogen heel de oefening door mooi hoog en door die straps dus extra steun.. Bb ligt zowat tegen mijn keel aan, geen idee hoe het anders kan?
Kan je zeker missen als kiespijn, heb je niets aan joh, al die suikers en gezeur over zwarte piet .
Hmm.. Ik blijf FSQ's absoluut doen, want ze voelen gewoon enorm lekker!
Toch maar blijven proberen en hopen dat er wat eelt gekweekt wordt..
Iew, nee, doe maar niet trouwens. Niet erg vrouwelijk .
Thanks Freakjam!
Als je eenmaal gewend bent om bijna dagelijks met dezelfde persoon te trainen.. Dan is het (vooral voor zo'n autist als ik) gewoon even flink omschakelen .
Thanks meid!
Raaaaaawr!
Training van vandaag: PULL (en wederom 'beetje' push ^^)
Paused BP, techniek op 75%
10 x 20
5 x 30
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34 Gelukkig vandaag weer samen met Tdwag kunnen trainen en dus direct feedback op techniek kunnen krijgen .
BOR met deadstop
10 x 20 zonder deadstop
8 x 30 zonder deadstop
8 x 40
8 x 50
6 x 60
5 x 65 PR, erg zwaar en kon ongetwijfeld mooier .
10 x 50
12 x 40 zonder deadstop
Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 32
13 x 32
Lat pulldown met touw nieuw
12 x 25
10 x 32
8 x 39 Had Tdwag ergens gezien.. Voelt vreemd, maar wel erg lekker!
One arm cable seated row
8 x 27.3
8 x 32 PR
8 x 32
10 x 29.6
Cable curls
10 x 23 VPR
7 x 25.3
8 x 23
11 x 18
Cable upright row
8 x 25.3
10 x 23
10 x 23
10 x 23
Incline hammer curls
8 x 5
8 x 5
8 x 5
8 x 5
Rating:
4 / 5
Lekkerrrr .
Zondagmiddag mijn onderarm aan de koekenpan verbrand though.. Huid is op twee plekken weggebrand, doet zeer en is irritant. Gelukkig heeft het geen invloed op mijn training .
Vrees ervoor dat het een litteken wordt.
Precies boven een ander vrij groot litteken. Spaar ze allemaal! :')
De laatste set was absoluut geen mooie vorm hoor . Ben echter van mening om verder te komen je af en toe wel zo'n setje mag hebben. Daarna weer 'opnieuw opbouwen' en toewerken naar dat gewicht waar je PR mee zette, maar dan met zo correct mogelijk vorm. Eerst een beetje forceren (héél af en toe) en daarna toewerken naar correcte uitvoering. Tot nu toe heeft het goed bij me gewerkt .
Thanks!
Toevallig bedacht ik me vanochtend nog dat ik het wel erg tof vind dat ik bijvoorbeeld met DL en SQ meer dan mijn BW kan liften, had dat een jaar geleden niet verwacht .
Nope, vind parallel aan grond meer op pendlay rows lijken. Bij BOR sta ik zeg maar wat meer 'schuin naar boven'.
En met deadstop kan ik meer kilo's aan dan zonder deadstop..
SQ, Wendler cycle 2 week 2
10 x 20
5 x 27.5
5 x 34
3 x 40
3 x 47.5
3 x 54
4 x 60 VPR
Dik tevreden! Target was 3 x 60, wat gelijk een VPR zou zijn. Om deze reden dan ook een beetje nerveus. Bedacht me dat ik "gewoon die shit moest squatten" en twijfelde even na de derde rep een vierde te pakken. Blij het gedaan te hebben, want hij zat er dus inderdaad nog in .
DL, techniek op 80%
5 x 50
3 x 60
3 x 70
3 x 70 Laatste rep neigde ik naar lichte bolling bovenrug, focus terug op aangespannen core
3 x 70 Alle reps weer on point
3 x 70
3 x 70 Lekkere setjes gedraaid, al valt het draaien van setjes op 80% me eerlijk gezegd best zwaar .
Incline plate loaded leg press
8 x 55
8 x 65
8 x 75
4 x 85
20 x 55
Lying leg curls
10 x 20
9 x 25
10 x 20 slow negatives
10 x 20 slow negatives
22 x 15 Volgelopen hammies
Voorlopig ga ik SLDL even door lying leg curls vervangen. Mijn onderrug is de laatste tijd sneller vermoeid. Hyperextensions wil ik er toch maar inhouden. Vind het tevens erg fijn om negatives op lying leg curl te doen, voelt heerlijk en ga er lekker op.
Cable kickbacks
12 x 15
10 x 20
10 x 20
10 x 20 Samen met Tdwag, niet te geloven! Eindelijk een vent die besluit kickbacks te gaan doen, hulde!
Rating:
4 / 5
Erg tevreden met SQ en DL. Compounds blijven voor mij het belangrijkste, dus als die prima zijn ben ik al snel goed gestemd . Isolatie doe ik dan met 'het restje energie dat ik nog over heb', en vandaag was mijn energielevel prima.
Een compliment over dat mijn pootjes zichtbaar beginnen te groeien helpt ook wel mee .
Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Dem Sinterklaas epic cheat . Vermoed dat flinke toename in gewicht nog deels daar mee te maken heeft.
Blijf dan ook gewoon op 2200 kcal zitten. Het is echter heel lang geleden dat ik 62 woog, dus kan niet anders dat ik ook eindelijk daadwerkelijk wat begin te gainen.