MuscleMeat

Sanne's log

trainen met roelly is not it. heel ze famillie erbij en word meer gekletst als getraind volgens mij :o

Hnnng! 4/5 rating & Sinterklaascheat:heart:

Lekker getraind! en nu op naar de sint cheat! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.885
lkkre training en mooie (v)pr's
Thanks Bric! :kiss:

dat verhaal over Ralison......wat gaaaaaaaaaaf
ben plaatsvervangend zo blij en trots voor je :thumb:
Whhieeee, wat lief van je :D :heart:

Uhhh, tjsa, verzin eens wat moois? :o

trainen met roelly is not it. heel ze famillie erbij en word meer gekletst als getraind volgens mij :o
Hahaha, naaaah, dat is dan weer niets voor mij..
En no way dat ik de zweep erbij durf te pakken :o :whip:

Hnnng! 4/5 rating & Sinterklaascheat:heart:
Yisssss, komen die gains! :p

Lekker getraind! en nu op naar de sint cheat! :D
Thanks meid, genieten!! :kiss:

Training van vandaag: LB 2

DL, Wendler cycle 1 week 3

5 x 34
5 x 42.5
3 x 50
5 x 64
3 x 72.5
1 x 80 Was de target, met nette vorm behaald
1 x 85 Begon het hier wat moeilijk te krijgen
F x 90 Zenuwen of niet? Lukte niet om me 'schrap' te zetten
F x 90 Nee, werd hem echt niet.. Geen millimeter van de grond, gevoel dat ik gelijk mijn rug zou bollen :(
1 x 87.5 PR, vooruit toch een PR, maar niet degene die ik wilde hebben :o

SQ, techniek op 75%
10 x 20
5 x 30
5 x 40
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
Verschillende stances geprobeerd. Wanneer ik iets wijder sta kom ik absoluut steviger omhoog. Zaten toch wel mooie setjes mooi :).
Tevens voor het eerst squats zonder Tdwag (ziek..), ging me toch prima af, beter dan ik voorheen vermoedde.

FSQ, ATG
10 x 20
10 x 25
8 x 30
7 x 35 PR
9 x 32.5 VPR
10 x 30
Wat houd ik van front squats waarbij ik ATG ga.. Heerlijk, voel mijn pootjes helemaal vollopen :heart:

Walking lunges, plate boven hoofd
30 x 5
20 x 10
20 x 10
20 x 10
Weer even terug naar de basis. Plate boven hoofd om torso goed rechtop en gespannen te houden. Even geen reversed lunges meer in verband met terugkomend pijntje.

Lying leg curl
10 x 20, slow negatives
10 x 20, slow negatives
10 x 20, slow negatives
18 x 15
Ramvolle hammies :heart:

Smith donkey kickbacks
12 x 4
12 x 6.5
10 x 7.75
10 x 7.75

Rating:
4 / 5
Helemaal mooi :).

ATG frontsquats :heart:

Mooie training! Nu kan de sintcheat helemaal ingaan he! :D
Beterschap voor Tdawq

Holy shit Sanne! Wat een snoeiharde training weer! Hoezo goed gemotiveerd!:D

Geniet ervan vandaag!:thumb:

Dikke DL PR, mooie squats. Goed bezig!

Feli met je pr :kiss:

gezonde dosis (v)pr's weer.

Nice die deadlift Sanne! Rest van de training ziet er ook top uit!

Toch een pr!! ok niet die je wou maar toch:
Hoe vaak kan je met wendler pr's zetten op de dl (of eigenlijk is de vraag hoe vaak je mag maxen)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.894
Love them! :heart:
Begonnen met goblet squats, maar vind front squats nog veel lekkerder..
Alleen wel blauwe schouders.. Heb je tips? :o

Mooie training! Nu kan de sintcheat helemaal ingaan he! :D
Beterschap voor Tdawq
Cheat zit er op! :D
En Tdawg zegt dankjewel ^^

Holy shit Sanne! Wat een snoeiharde training weer! Hoezo goed gemotiveerd!:D

Geniet ervan vandaag!:thumb:
Dankjewel Marvin! :D
Moet wel eerlijk bekennen dat ik mezelf wat vaker met de zweep er van langs moeten geven wanneer Tdwag niet meetraint.. Ben een trainingsmaatje blijkbaar wel heel erg gewend :o.
Wat de cheat betreft.. Heb er van genoten, laten we het er op houden dat ik voldoende carbs heb binnengekregen :roflol:

Dikke DL PR, mooie squats. Goed bezig!
Thanks Kev! ^^

Dankjewel kanjer :kiss:

We doen het niet voor minder Bric.. ;)

Nice die deadlift Sanne! Rest van de training ziet er ook top uit!
Dankje Flexx! LB 2 is voor mij de zwaarste dag, voel me altijd voldaan wanneer die training er op zit!

Toch een pr!! ok niet die je wou maar toch:
Hoe vaak kan je met wendler pr's zetten op de dl (of eigenlijk is de vraag hoe vaak je mag maxen)?
Je bent net zo'n strebertje als ik, dus ik denk dat je jezelf wel kunt indenken dat ik in eerste instantie niet zo tevreden was :o. Nu lijkt die 90 weer een heel 'ding', als in: mentale blokkade incoming.. :scratch:
Met Wendler zet je eigenlijk geen PR's, die plak ik er zelf aan in de 3e week van een cycle. Komt er dan op neer dat ik elke 3 weken de kans heb een PR op een compound te zetten.. Als dat lukt gebruik ik dat gewicht voor het berekenen van een nieuwe cycle.
Doe het op deze manier omdat ik anders weer elke week een PR wil gaan zetten, wil toch wat verstandiger trainen dan voorheen..

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 2 week 1

10 x 20
5 x 20
5 x 22.5
3 x 27.5
5 x 30
5 x 34
7 x 38 Yolo, voor het eerst sinds ongeveer een jaar zonder spotter..
Vorige cycle 8 reps op deze set, dus geen VPR.. Wellicht had ik dat met een spotter wel kunnen halen. Voor nu heb ik zoiets van "get over it", in mijn eentje een zwaardere set draaien is mij ook wel wat waard :).
Overigens moest ik nog aan je wijze raad denken @Pillz! Zo ziet je maar weer wat voor goede invloed je kunt hebben ;). Juist door jouw uitleg over twijfels en dergelijke heb ik er bewust voor gekozen geen spotter te vragen. En het ging prima! Thanks Pillz :).

BP, brede grip
10 x 30
10 x 30
10 x 30
Laatste 2 reps elke keer pittig, maar wel gecontroleerd. Lekker!

Incline BP
8 x 25
8 x 25
8 x 25
8 x 25
10 x 25
Net als bij BP voor het eerst zonder spotter. Stabiele setjes gedraaid, elke 2 reps net als bij bench lekker pittig, maar alsnog gecontroleerd.

CGBP
Ugh, 'mijn eigen vertrouwde bb' was in gebruik, dus moest een lelijker en zwaarder exemplaar pakken.. Geen idee welk gewicht ik dus heb gebruikt..
6 x 28
8 x 26
8 x 26
8 x 26
Langzame, steady negatives en explosieve positives

SS db shoulder press / db side raises
10 x 9 / 4
8 x 9 / 4
10 x 8 / 4
12 x 8 / 4

Cable front raises
10 x 9
7 x 11.3
10 x 9
14 x 9

Cable tricep rope extensions
10 x 11.3
10 x 14
9 x 14
11 x 11.3

Rating:
3 / 5
Ging gewoon wel lekker. Alles op "MMC" gedaan, voor zover dat bestaat ;).
Vreemd om zonder mijn buddy Tdwag te trainen.. Dem feels.. :p.

Door de training heen veel gekletst met de eigenaar die mij het heuglijke nieuws wist te brengen dat er nieuw spul aan zit te komen. Onder andere een soort hack squat en beugel voor aan de bb om goed te kunnen front squatten.
Vind het helemaal mooi, nieuw speelgoed! :D

Cheat gisteren was wederom schandalig. Veel stokbrood met onder andere boursin, zalm, hoemoes, filet american, kipfilet, avocado, kipsate etctera. En natuurlijk het nodige aan snoepgoed :rolleyes:.

Tevens 2 chocoladeletters gekregen: één handgemaakt met kruidnoten erin van de Bijenkorf, en eentje van Droste drool:
Die ga ik de komende week in mijn macro's laten passen :o.

Vraag:

Heb enorme spierpijn in en blauwe plekken op mijn schouders van de FSQ van gister. Ik voer deze uit met straps.
Tips om die spierpijn en blauwe plekken te voorkomen?

Wow! Dat die training maar 3/5 krijgt! Ziet er allemaal netjes uit..alles met MMC, ik ben trots:D.

Die bench gaat ook lekker zeg!!:D:D En mooi dat je hebt kunnen genieten van de cheat..lukt het jou trouwens om de volgende dag er gewoon weer mee te stoppen? Mij niet namelijk..:roflol:

Die FSQ's heb ik niets voor..het was voor mij 1 van de redenen ermee te stoppen..mijn hele front delt en soms zelfs delen van mijn sleutelbeen waren bont & blauw!:sad:

Heb enorme spierpijn in en blauwe plekken op mijn schouders van de FSQ van gister. Ik voer deze uit met straps.
Tips om die spierpijn en blauwe plekken te voorkomen?
Leg je de barbell wel goed neer? Ellebogen hoog, zodat er een "kuiltje" ontstaat tussen het bot wat daar zit en je side delt. Daar lig je de barbell als het ware in en wordt deze ondersteunt door de front delt. Ik denk dat daarna een kwestie van wennen en opbouwen is :P

Beterschap voor @Tdawg trouwens!! Erg ziek?

Heeft hij mannengriep?

download.jpg

Mooi deadlift PR:thumbs:

Blauwe plekken heb iknog nooit gehad bij een front squat, wordt altijd wel een beetje rood waar ik de bar neerleg maar verder niet.

Heb wel eens gehad dat ik een lapje huid van mij duim afschaafde (eerste knokkel) tijdens front squat.

Gewoon niet twijfelen aan jezelf.
Zeker zijn van je zaak.
Helpt heel erg bij kt.

En ik doe erg vaak fsq en ze zijn heerlijk. Welke greep gebruik je?

Nog altijd goed bezig hier :thumb: Ik heb gelukkig alle Sinterklaas cheats en Zwarte Piet discussies gemist.

Terug
Naar boven