- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Wat stel jij voor?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat stel jij voor?

Thanks Bric!

Whhieeee, wat lief van jedat verhaal over Ralison......wat gaaaaaaaaaaf
ben plaatsvervangend zo blij en trots voor je![]()

Uhhh, tjsa, verzin eens wat moois?

Hahaha, naaaah, dat is dan weer niets voor mij..trainen met roelly is not it. heel ze famillie erbij en word meer gekletst als getraind volgens mij![]()

Yisssss, komen die gains!

Thanks meid, genieten!!

.

.Love them!

Cheat zit er op!Mooie training! Nu kan de sintcheat helemaal ingaan he!
Beterschap voor Tdawq

Dankjewel Marvin!Holy shit Sanne! Wat een snoeiharde training weer! Hoezo goed gemotiveerd!
Geniet ervan vandaag!![]()

.
Thanks Kev! ^^
Dankjewel kanjer

We doen het niet voor minder Bric..

Dankje Flexx! LB 2 is voor mij de zwaarste dag, voel me altijd voldaan wanneer die training er op zit!Nice die deadlift Sanne! Rest van de training ziet er ook top uit!
Je bent net zo'n strebertje als ik, dus ik denk dat je jezelf wel kunt indenken dat ik in eerste instantie niet zo tevreden wasToch een pr!! ok niet die je wou maar toch:
Hoe vaak kan je met wendler pr's zetten op de dl (of eigenlijk is de vraag hoe vaak je mag maxen)?
. Nu lijkt die 90 weer een heel 'ding', als in: mentale blokkade incoming.. 
.
. Juist door jouw uitleg over twijfels en dergelijke heb ik er bewust voor gekozen geen spotter te vragen. En het ging prima! Thanks Pillz
.
.
.
.
.
.
En mooi dat je hebt kunnen genieten van de cheat..lukt het jou trouwens om de volgende dag er gewoon weer mee te stoppen? Mij niet namelijk..

Leg je de barbell wel goed neer? Ellebogen hoog, zodat er een "kuiltje" ontstaat tussen het bot wat daar zit en je side delt. Daar lig je de barbell als het ware in en wordt deze ondersteunt door de front delt. Ik denk dat daarna een kwestie van wennen en opbouwen isHeb enorme spierpijn in en blauwe plekken op mijn schouders van de FSQ van gister. Ik voer deze uit met straps.
Tips om die spierpijn en blauwe plekken te voorkomen?