XXL Nutrition

Sanne's log

Zware setjes Sanne, netjes! Die BOR echt lekker hoor.
Beetje onhandig met de pan.... hoop dat het meevalt allemaal. :aai:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Ik doe ook wel eens kickback:o

Nice squat Sanne!
Cheeeeers voor mannen die kickbacks doen, go go Flex! :cheer:
Thanks!! ^^

Onder in mijn signatuur ;).

Lekker getraind! en ja.. trainen en gainen! Lekker volhouden zo! Je gaat top!
Thanks meid! Eindelijk boven de uitgeklommen :o.

Zware setjes Sanne, netjes! Die BOR echt lekker hoor.
Beetje onhandig met de pan.... hoop dat het meevalt allemaal. :aai:
Dankjewel Neet :kiss:
Tsja, die pan.. Verbaas me er niet eens over, eens een brokkenpiloot, altijd een brokkenpiloot :o. Het ziet er in ieder geval naar uit dat het wel aan het helen is, alleen ben er nu wel zeker van dat het een flink litteken gaat worden :/

Training van vandaag: UB

OHP, Wendler cycle 2 week 1

5 x 20
5 x 20
3 x 20
5 x 20
5 x 22.5
8 x 24 VPR

Db press
8 x 12
8 x 14
1 x 16 Whuuuuuut :roflol:. Polsjes waren te zwak, damnit.. :o
6 x 14
10 x 12
10 x 12

Cable seated row met D-handle
10 x 25
10 x 32
9 x 39 VPR
10 x 32
10 x 32

Dips
4 x oranje elastiek
1 x bw PR, jaaaaa, kwam met heel ongelovig gezicht toch echt omhoog, eindelijk! :D
*deed even van blijdschap door gym stuiteren, inclusief dansje*
1 x bw
1 x bw
4 x oranje elastiek
9 x blauw elastiek
5 x blauw elastiek

Chin ups
3 x bw
2 x bw
2 x oranje elastiek
4 x blauw elastiek
7 x groen elastiek

Spotopress
12 x 20 VPR
10 x 22.5 VPR
7 x 24 PR
10 x 22.5
Geen idee waar dit ineens vandaan kwam, zeker niet omdat ik mijn ziel en zaligheid al in dips had gelegd.. Nice!

Db curl
7 x 8
10 x 7
10 x 7
12 x 7

Rating:
4 / 5
Ik vond helemaal mooi :).

Laatst bewerkt:
Yeey... BW dips :cheer:

Kan het niet zien op mobiel

Lekkere VPR op je squat Sanne! Me = jelly! :D Balen van je litteken trouwens. Ik ben ook zo een klungel die zichzelf telkens aan een koekenpan verbrand lol :D

a dozen of (v)pr's. nice.

weer lekker wat (v)PR's! gaat goed hier. Het is helemaal mooi he! :D

Filmpje van dat dansje!?
Nice hoor, Sanne. Gratz!

• #2.929
Eindelijk!! :D

Dan even computer aanslingeren ;).

Lekkere VPR op je squat Sanne! Me = jelly! :D Balen van je litteken trouwens. Ik ben ook zo een klungel die zichzelf telkens aan een koekenpan verbrand lol :D
Hij ging lekker!!
Ghehe, levert regelmatig wat ongemak op, die pijnlijke ongelukjes.. ;)

Altijd fijnnn :D

weer lekker wat (v)PR's! gaat goed hier. Het is helemaal mooi he! :D
Het halen van (v)pr's went snel, valt dan tegen als je zo'n dag als vandaag hebt ;).

Filmpje van dat dansje!?
Nice hoor, Sanne. Gratz!
Hahaha, doe maar niet :roflol:
Thanks!! ^^

Training van vandaag: LB2

DL, cycle 2 week 1

5 x 35
5 x 44
3 x 52.5
5 x 57.5
5 x 66.5
7 x 74 VPR, laatste drie reps niet een fantastische vorm though :o

SQ, techniek @ 75%
10 x 20
5 x 35
3 x 50
3 x 50
5 x 50
5 x 50
5 x 50
Eerste twee sets op 75% voelden niet bepaald sterk, dacht dat mijn vorm zou breken als ik meer dan 3 reps zou doen. Echter even mijn spreekwoordelijke ballen bij elkaar gezocht en setjes van 5 gedraaid, echter de laatste 2 reps verbazingwekkend moeizaam.. Wel goede vorm though.

FSQ ATG
10 x 25
10 x 30
8 x 35 VPR
4 x 37.5 PR
10 x 30

Walking lunges met plate boven hoofd
20 x 10
20 x 10

Walking lunges met plate boven hoofd, "dubbele pas" nieuw
10 x 10
12 x 10
In plaats van een volgende stap zetten eerst nog een keer door hetzelfde been zakken.
Damn, dat brandt als een MOFO :o..

Unilateral hyperextensions
8 x bw
8 x bw
8 x bw
18 x bw, met beide benen

Glute bridge op step, plate op schoot
12 x 15
12 x 15
12 x 15
14 x 15

Rating
3 / 5
Wilde eerst 2.5 raten, maar nu ik achteraf deze training log valt de training best mee. Tdwag was een beetje aan het slackte en ik slackte op een gegeven moment mee, was vandaag wat socialer dan normaal :o.
Training ging verder vrij moeizaam vandaag, voelde niet zo knallend als normaal.

Maandelijkse update, centimeters
Borst: gelijk gebleven
Taille: + 1.5
Bovenarm: gelijk gebleven
Bovenbeen: + 1.5
Heup: + 2

Oef, dat is even wennen, zo na maandenlang alleen maar minnetjes gehad te hebben :o.
Vind het voor een maand een verschrikkelijk groot verschil.. Bijna niet te verklaren aangezien ik ten op zichte van een maand maar 1 kg zwaarder ben.
Echter liet ik centimeters voorheen op nuchtere maag meten, nu had ik er een flink ontbijt inzitten plus had ik mijn training achter de rug. Wellicht dat daardoor de meetresultaten anders uitvallen dat ik had verwacht?

Ik denk dat de meting wel anders uit valt als je eerst ontbijt en sport. Miss morgen ff weer op de nuchtere maag:)?

Nette dl!! Flink wat reps op de 74 kg

Nooit meten na training.
Ook vp niet.

Altijd ervoor.

Spieren zuigen zich vol ;)

Net als vrouwen huehuehue :cool:

Kom even een dagje niet kijken...staat het gelijk ram-vol trainingen! Die UB-training was wel echt nice zeg, damn!:D

Ik zie dat je goede gains aan het maken bent ook. Geen mind-fucks door die plusjes?

Die plusjes zijn gewoon je spieren joh! ;)
het is even wennen. Maar je merkt dat je sterker wordt dus horen die + jes er ook bij!
Mooie training!

• #2.935
Ik denk dat de meting wel anders uit valt als je eerst ontbijt en sport. Miss morgen ff weer op de nuchtere maag:)?

Nette dl!! Flink wat reps op de 74 kg
Hmm.. Ik houd het maar op de volgende maand, begin te merken dat ik me toch weer veel te veel instel op cijfertjes en dergelijke, moet natuurlijk wel een beetje 'gezond' blijven :o. Houd mezelf voor dat het toch echt aan ontbijt/trainen ligt, logischerwijs kan dat ook niet anders wanneer ik de meetresultaten van de weegschaal naast de meetresultaten van de centimeters leg..

Thanks! Ben inderdaad tevreden over de rep-out, ondanks dat de vorm niet perfect was ;).
Het voelt nog raar om lichtere setjes te draaien in plaats van gelijk bij 50kg te beginnen, maar het werkt toch echt: de laatste sets worden sterker!

Weer een pretty impressive training vandaag!

Heb je vandaag niet gegromd of met barbells gesmeten? :p
Thanks Neet!
.. Als je het zo stelt .. Misschien ben ik inderdaad af en toe een beetje eng tijdens het trainen :roflol:

Nooit meten na training.
Ook vp niet.

Altijd ervoor.

Spieren zuigen zich vol ;)

Net als vrouwen huehuehue :cool:
Duidelijke taal, daar houd ik van :kiss:
Volgende meting wordt gewoon weer volgende maand, voor de training op nuchtere maag, dankjewel Pillz :).

Kom even een dagje niet kijken...staat het gelijk ram-vol trainingen! Die UB-training was wel echt nice zeg, damn!:D

Ik zie dat je goede gains aan het maken bent ook. Geen mind-fucks door die plusjes?
Een dag niet getraind.. Is een dag niet gel.. Wacht, nee, dat is overdreven. Maar meer dan twee rustdagen per week vind ik toch vrij dramatisch hoor :o.

Die mindfucks.. Tsjaaaaa.. :o
Laat ik het er op houden dat ik dit weekend nogal struggles heb.. Voel me dik terwijl ik pas 1 kg ben aangekomen en ik nog zo'n gemiddeld 8 kg te gaan heb :roflol:

Die plusjes zijn gewoon je spieren joh! ;)
het is even wennen. Maar je merkt dat je sterker wordt dus horen die + jes er ook bij!
Mooie training!
Als ik aan het cutten ben, wil ik bulken. Als ik aan het bulken ben, wil ik cutten. Vrouwen weten nooit wat ze willen, toch? :p

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 2 week 2

10 x 20
5 x 20
5 x 22.5
3 x 27.5
3 x 31.5
3 x 36.5
4 x 40
Godver.. Geen VPR op de 40.. Had daar eigenlijk wel mijn zinnen op gezet.. :sad:

BP, brede grip
8 x 35
4 x 37.5
7 x 35

Incline BP
6 x 27.5
3 x 32.5 Wat is deze dan? :grumble:
6 x 30
10 x 27.5

CGBP
8 x 30
6 x 32.5
3 x 35
8 x 30
6 x 30

SS db shoulder press / db side raises
12 x 8 / 4
12 x 8 / 4
10 x 8 / 4
9 x 8 / 4

Db front raises nieuw
8 x 4
10 x 4
10 x 4
11 x 4

Cable triceps rope extension
11 x 11.3
9 x 11.3
13 x 9
11 x 9

Rating:
2 / 5
Wat een verlepte kuttraining was dit dan.. :windup:

Loop sinds gisteren ook een beetje te kutten met pijnlijke knieën. Hopelijk gaat dat niet doorzetten.. Waarschijnlijk donderdag pas tijd voor legs, dus gelukkig wel voldoende tijd om het even aan te kijken.

Weet nog niet zeker of ik deze week mijn gebruikelijke 5 trainingen ga redden in verband met studiegerelateerde zooi.. Blij als ik dat papiertje heb..
Wellicht moet ik dan noodgedwongen woensdag na bloedprikken trainen, maar hoop dat dit überhaupt kan na bloedprikken. Iemand ervaring mee?

Nog 8kg erbij bulken..wait whut?

Ik zou toch de recomp benadering eens overwegen...het gaat wat langzamer, maar het fucked wel wat minder met je gedachtes..

Ik vind de training zeker aan het begin zo slecht nog niet!:thumbs: Dan wel geen VPR's, maar die wide grip bench na de reguliere bench is echt niet verkeerd!

Je kunt gewoon trainen na bloedprikken of ga je bloed doneren..daar kun je wel ietswat slapjes van zijn..

Hmm.. Ik houd het maar op de volgende maand, begin te merken dat ik me toch weer veel te veel instel op cijfertjes en dergelijke, moet natuurlijk wel een beetje 'gezond' blijven :o. Houd mezelf voor dat het toch echt aan ontbijt/trainen ligt, logischerwijs kan dat ook niet anders wanneer ik de meetresultaten van de weegschaal naast de meetresultaten van de centimeters leg..

Thanks! Ben inderdaad tevreden over de rep-out, ondanks dat de vorm niet perfect was ;).
Het voelt nog raar om lichtere setjes te draaien in plaats van gelijk bij 50kg te beginnen, maar het werkt toch echt: de laatste sets worden sterker!

Thanks Neet!
.. Als je het zo stelt .. Misschien ben ik inderdaad af en toe een beetje eng tijdens het trainen :roflol:

Duidelijke taal, daar houd ik van :kiss:
Volgende meting wordt gewoon weer volgende maand, voor de training op nuchtere maag, dankjewel Pillz :).

Een dag niet getraind.. Is een dag niet gel.. Wacht, nee, dat is overdreven. Maar meer dan twee rustdagen per week vind ik toch vrij dramatisch hoor :o.

Die mindfucks.. Tsjaaaaa.. :o
Laat ik het er op houden dat ik dit weekend nogal struggles heb.. Voel me dik terwijl ik pas 1 kg ben aangekomen en ik nog zo'n gemiddeld 8 kg te gaan heb :roflol:

Als ik aan het cutten ben, wil ik bulken. Als ik aan het bulken ben, wil ik cutten. Vrouwen weten nooit wat ze willen, toch? :p

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 2 week 2

10 x 20
5 x 20
5 x 22.5
3 x 27.5
3 x 31.5
3 x 36.5
4 x 40
Godver.. Geen VPR op de 40.. Had daar eigenlijk wel mijn zinnen op gezet.. :sad:

BP, brede grip
8 x 35
4 x 37.5
7 x 35

Incline BP
6 x 27.5
3 x 32.5 Wat is deze dan? :grumble:
6 x 30
10 x 27.5

CGBP
8 x 30
6 x 32.5
3 x 35
8 x 30
6 x 30

SS db shoulder press / db side raises
12 x 8 / 4
12 x 8 / 4
10 x 8 / 4
9 x 8 / 4

Db front raises nieuw
8 x 4
10 x 4
10 x 4
11 x 4

Cable triceps rope extension
11 x 11.3
9 x 11.3
13 x 9
11 x 9

Rating:
2 / 5
Wat een verlepte kuttraining was dit dan.. :windup:

Loop sinds gisteren ook een beetje te kutten met pijnlijke knieën. Hopelijk gaat dat niet doorzetten.. Waarschijnlijk donderdag pas tijd voor legs, dus gelukkig wel voldoende tijd om het even aan te kijken.

Weet nog niet zeker of ik deze week mijn gebruikelijke 5 trainingen ga redden in verband met studiegerelateerde zooi.. Blij als ik dat papiertje heb..
Wellicht moet ik dan noodgedwongen woensdag na bloedprikken trainen, maar hoop dat dit überhaupt kan na bloedprikken. Iemand ervaring mee?

Bloedprikken/vinger/arm kan je prima mee trainen. Het is geen prik in arterie in pols neem ik aan?

Heb zelf een ergometrie gehad, dan zit je met een infuus in je arterie in pols en doe je een inspanning ( fietsen) waarbij de belasting steeds zwaarder wordt tot je niet meer kan. Dus bloedprikken en trainen kan makkelijk.

• #2.938
Nog 8kg erbij bulken..wait whut?

Ik zou toch de recomp benadering eens overwegen...het gaat wat langzamer, maar het fucked wel wat minder met je gedachtes..
70 kg is voor mij de max.. Ben ik vorige bulk ook geëindigd :).

Heb even het artikel van J4ck gelezen waar ik onder andere dit uit haalde:
De recomp bulk is bedoeld voor intermediaire/gevorderden atleten met een lichaamsvetpercentage van onder de 14% (vrouwen 20%)
Ben natuurlijk nog een beginner..

Then again, vind het er wel erg interessant uitzien.
Maar.. Ik train 5 keer per week. Als ik het goed begrijp zou ik bij recompen dan 5 dagen per week op een overschot van pak hem beet 500 kcal zitten, en dan maar 2 dagen per week op een tekort van 500 kcal?
Met hoe ik vorige bulk langzaam aankwam was met een klein overschot van kcal, heb erg lang gedaan om dan uiteindelijk die 70 kg aan te tikken.. Denk dat ik niet eens 500 kcal boven onderhoud zat..
Als in: het lijkt mij dat ik juist enorm snel vet aanzet wanneer ik 5 van de 7 dagen in een surplus van 500 kcal zit, en dan maar 2 van de 7 dagen in een tekort van 500 kcal?

Plus, als ik het bereken word ik toch wel een beetje erg droevig van het aantal kcal dat ik op een rustdag mag hebben :o.
En overigens heb je op rustdagen juist kcal nodig om goed te herstellen?
Bloedprikken/vinger/arm kan je prima mee trainen. Het is geen prik in arterie in pols neem ik aan?

Heb zelf een ergometrie gehad, dan zit je met een infuus in je arterie in pols en doe je een inspanning ( fietsen) waarbij de belasting steeds zwaarder wordt tot je niet meer kan. Dus bloedprikken en trainen kan makkelijk.
Het is inderdaad 'gewoon bloedprikken'! Top om te horen, dan kan ik daarna dus gewoon trainen :).
.. Had al zo'n horrorscenario in mijn hoofd dat ik door direct erna te liften het wondje waar geprikt ging open ging ofzo..
Toen ik eens in het ziekenhuis lag heb ik een gast naast me zijn eigen infuus eruit zien trekken waarbij hij zijn wondje niet lang genoeg met een watje 'dempte', uiteindelijk spoot het eruit, nogal nare herinneringen aan :o

Ik heb toevallig vorige week mijn bloed laten prikken en ben gewoon diezelfde avond gaan trainen, maar dat was wel een LB training :P
8kg erbij, dat is inderdaad best een flinke bulk! Bummer trouwens van je pijnlijke knieën. Hoe lang moet je nog tot je studie is afgerond?

70 kg is voor mij de max.. Ben ik vorige bulk ook geëindigd :).

Heb even het artikel van J4ck gelezen waar ik onder andere dit uit haalde:

Ben natuurlijk nog een beginner..

Then again, vind het er wel erg interessant uitzien.
Maar.. Ik train 5 keer per week. Als ik het goed begrijp zou ik bij recompen dan 5 dagen per week op een overschot van pak hem beet 500 kcal zitten, en dan maar 2 dagen per week op een tekort van 500 kcal?
Met hoe ik vorige bulk langzaam aankwam was met een klein overschot van kcal, heb erg lang gedaan om dan uiteindelijk die 70 kg aan te tikken.. Denk dat ik niet eens 500 kcal boven onderhoud zat..
Als in: het lijkt mij dat ik juist enorm snel vet aanzet wanneer ik 5 van de 7 dagen in een surplus van 500 kcal zit, en dan maar 2 van de 7 dagen in een tekort van 500 kcal?

Plus, als ik het bereken word ik toch wel een beetje erg droevig van het aantal kcal dat ik op een rustdag mag hebben :o.
En overigens heb je op rustdagen juist kcal nodig om goed te herstellen?

Het is inderdaad 'gewoon bloedprikken'! Top om te horen, dan kan ik daarna dus gewoon trainen :).
.. Had al zo'n horrorscenario in mijn hoofd dat ik door direct erna te liften het wondje waar geprikt ging open ging ofzo..
Toen ik eens in het ziekenhuis lag heb ik een gast naast me zijn eigen infuus eruit zien trekken waarbij hij zijn wondje niet lang genoeg met een watje 'dempte', uiteindelijk spoot het eruit, nogal nare herinneringen aan :o

Heb ik ook gehad, trek altijd mijn eigen infuus eruit, had een keer na vingerprik dat in de wachtkamer zat en in mijn vinger kneep en een straal bloed op de bondjas van iemand naast me spoot. Hèhè.

Toen mijn lijn uit mijn pols slagader ging kwam er wel veel uit, werd opeens lekker warm.
Maar bloedprikken, is niet erg om erna te trainen

Terug
Naar boven