- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stom lijf wat niet mee wilt. Hmm.. Ik heb een pull training gepland staan, direct na het bloedprikkenIk heb toevallig vorige week mijn bloed laten prikken en ben gewoon diezelfde avond gaan trainen, maar dat was wel een LB training
8kg erbij, dat is inderdaad best een flinke bulk! Bummer trouwens van je pijnlijke knieën. Hoe lang moet je nog tot je studie is afgerond?
.
.
.Whuuuuttt, waarom doen mensen dat toch, het infuus er zelf uit trekken?Heb ik ook gehad, trek altijd mijn eigen infuus eruit, had een keer na vingerprik dat in de wachtkamer zat en in mijn vinger kneep en een straal bloed op de bondjas van iemand naast me spoot. Hèhè.
Toen mijn lijn uit mijn pols slagader ging kwam er wel veel uit, werd opeens lekker warm.
Maar bloedprikken, is niet erg om erna te trainen

.Vind een ruimte van 10 kg eigenlijk best fijn.. Verschil tussen bulk-cut was laatste keer 9 kg, lukte me net niet om in een fatsoenlijke staat 60 kg aan te tikkenwow wil je er 8 kg bij kweken O.O Dat is nog wel wat
Ik ga dit x voor slow gains. Hoop volgend jaar "droog" rond de 63 kg te staan. Dan zou ik nog een paar kg droge massa bij moeten kweken.
jammer van je shittietrain. Snel vergeten![]()
. Ben overigens niet van plan die 8 kg in een rap tempo te gainen hoor, dan zouden het sowieso voornamelijk fat gains zijn, heb ik weinig aan.. Denk dat ik er toch wel ongeveer drie kwart jaar voor wil uittrekken
.
Ugh, ze horen er inderdaad bij, maar kan ze missen als kiespijn..Shittie trains horen erbij he! de volgende zal zeker beter gaan!
Ik heb ook een keer bloed laten prikken en daarna getraind.. gevolg was een gigabult in mijn elleboog.. omdat het wondje open was gegaan en onderhuids een bloeding kwam.. niet fijn. Dus pas een beetje op. Als je een shittie prikker hebt...
Ik weet wat ik wil.. bulken bulken bulken... Zonder twijfel.stom lijf wat niet mee wilt.

Neeeeee joh, zulke trainen hoor je niet te hebben, wordt een mens niet vrolijk van enzo..Zulke trainingen horen er nu eenmaal bij, en op papier ziet het er nog niet eens zo slecht uit![]()

True, true..kwaliteit boven kwantiteit meid
weet niet in wat voor tijdsbestek jij 8 kilo erbij wilt kweken, maar hou er rekening mee dat hypertrofie veel tijd nodig heeft.
Helemaal ook nog eens voor vrouwen met al hun hormonen.
.
.Tja... dat is smaken verschillen en lijf verschillen.. gluten en lactose intolerant... gaat hem niet worden..Als je nou chocolademelk in plaats van water gaat drinken.. Met elke keer een bus slagroom erop.. En een pak boterkoek erbij.. Dan lukt dat gainen wel toch?
Damn.. Boterkoek.. .. Must .. Has.. :![]()
als ik dat eet en drink is het rennen naar het toilet en hele dagen buikpijn... gainen no way met dat soort eten dus.. 
ben totaal niet van zoetigheid.. hahahahaOmdat het niks voorstelt. Voelt er niks van en afdrukken en klaar.Whuuuuttt, waarom doen mensen dat toch, het infuus er zelf uit trekken?
Brrrr, voel me nu echt een p*ssy, ik trek standaard wit weg bij bloedprikken.
Wil het inderdaad niet te snel doen.. Ben alleen enorm gewend om een lange periode te cutten, zodanig gewend dat ik er niet bij stil heb gestaan dat je beter wat langer en langzamer kunt bulken en dan wat korter kunt cutten. Ik bedoel, er moet dan natuurlijk ook nog massa bij worden gekweekt en over blijven na de cut..Mooi doel die kg's erbij kweken.
Zou het wel rustig aan doen zodat je niet al te veel vet gaint wat je er weer af moet trainen.
Je kunt altijd aanpassen als het je te snel gaat.
Doen waar je jezelf goed bij voelt.

Lijkt op zich op het plan dat ik al had, alleen dan inderdaad driekwart jaar ipv een half jaar. Seems legit to me.. Richtlijn is dan (net als vorige bulk) 1 á 1,5 kg per maand..Wat ik zou doen?
Max 1-1,5 kilo per maand erbij
Lijkt niet veel maar na maanden gaat dat wel tellen.
Rustig aan gainen. Laat je niet gek maken door weegschaal.
.Muhhh, dat kan je het inderdaad maar beter latenTja... dat is smaken verschillen en lijf verschillen.. gluten en lactose intolerant... gaat hem niet worden..als ik dat eet en drink is het rennen naar het toilet en hele dagen buikpijn... gainen no way met dat soort eten dus..
Geef mij maar hartig.ben totaal niet van zoetigheid.. hahahaha
.
.Jij liever dan ikOmdat het niks voorstelt. Voelt er niks van en afdrukken en klaar.
.True, true.. Vind het alleen enorm frustrerend dat ik als vrouw een achterstand heb wat betreft massa kweken, bij mannen zet het toch echt vlugger aanKleine stapjes vooruit is nog steeds vooruit Sanne.. Die overtollige kilo's als je te snel gaint moeten er toch een keer weer af..
.
.
.
.
.
.
.
.Realistisch gezien is 2 kg spiermassa erbij in een jaar toch al behoorlijk netjes, zeker voor een vrouw. Dus als je met dit tempo 15 kg zou aankomen in een jaar is dat 13 kg vet. Ik zou niet zo snel gaan aankomen. Maar dat is mijn mening.Als je voor 1-1,5 kilo per maand gaat is pima tempo.
Isolatie oef maakt het af.
Alle kracht/energie/focus in je compounds stoppen.
Realistisch gezien is 2 kg spiermassa erbij in een jaar toch al behoorlijk netjes, zeker voor een vrouw. Dus als je met dit tempo 15 kg zou aankomen in een jaar is dat 13 kg vet. Ik zou niet zo snel gaan aankomen. Maar dat is mijn mening.