MuscleMeat

Sanne's log

wow wil je er 8 kg bij kweken O.O Dat is nog wel wat :p

Ik ga dit x voor slow gains. Hoop volgend jaar "droog" rond de 63 kg te staan. Dan zou ik nog een paar kg droge massa bij moeten kweken.

jammer van je shittietrain. Snel vergeten :D

Shittie trains horen erbij he! de volgende zal zeker beter gaan!

Ik heb ook een keer bloed laten prikken en daarna getraind.. gevolg was een gigabult in mijn elleboog.. omdat het wondje open was gegaan en onderhuids een bloeding kwam.. niet fijn. Dus pas een beetje op. Als je een shittie prikker hebt... :rolleyes:

Ik weet wat ik wil.. bulken bulken bulken... Zonder twijfel. :o stom lijf wat niet mee wilt.

Zulke trainingen horen er nu eenmaal bij, en op papier ziet het er nog niet eens zo slecht uit ;)

kwaliteit boven kwantiteit meid ;)

weet niet in wat voor tijdsbestek jij 8 kilo erbij wilt kweken, maar hou er rekening mee dat hypertrofie veel tijd nodig heeft.
Helemaal ook nog eens voor vrouwen met al hun hormonen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.945
Ik heb toevallig vorige week mijn bloed laten prikken en ben gewoon diezelfde avond gaan trainen, maar dat was wel een LB training :P
8kg erbij, dat is inderdaad best een flinke bulk! Bummer trouwens van je pijnlijke knieën. Hoe lang moet je nog tot je studie is afgerond?
Hmm.. Ik heb een pull training gepland staan, direct na het bloedprikken :o.
8 kg is inderdaad flink wat.. Verschil tussen eind vorige bulk en eind laatste cut was 9 kg, vind 10 kg wel een mooie speelruimte :).
Dit is mijn laatste studiejaar.. Nog 2 volle lesweken van de minor (GGZ), en dan vanaf februari afstuderen.. Maar dat laatste.. Daar denk ik nog niet al te veel over na in verband met dodelijke zenuwen :p.

Heb ik ook gehad, trek altijd mijn eigen infuus eruit, had een keer na vingerprik dat in de wachtkamer zat en in mijn vinger kneep en een straal bloed op de bondjas van iemand naast me spoot. Hèhè.

Toen mijn lijn uit mijn pols slagader ging kwam er wel veel uit, werd opeens lekker warm.
Maar bloedprikken, is niet erg om erna te trainen
Whuuuuttt, waarom doen mensen dat toch, het infuus er zelf uit trekken? :p
Brrrr, voel me nu echt een p*ssy, ik trek standaard wit weg bij bloedprikken :o.

wow wil je er 8 kg bij kweken O.O Dat is nog wel wat :p

Ik ga dit x voor slow gains. Hoop volgend jaar "droog" rond de 63 kg te staan. Dan zou ik nog een paar kg droge massa bij moeten kweken.

jammer van je shittietrain. Snel vergeten :D
Vind een ruimte van 10 kg eigenlijk best fijn.. Verschil tussen bulk-cut was laatste keer 9 kg, lukte me net niet om in een fatsoenlijke staat 60 kg aan te tikken :o. Ben overigens niet van plan die 8 kg in een rap tempo te gainen hoor, dan zouden het sowieso voornamelijk fat gains zijn, heb ik weinig aan.. Denk dat ik er toch wel ongeveer drie kwart jaar voor wil uittrekken :).

Als ik het goed begrijp ga je nu dus een jaar lang gainen, en dan slow en steady? Oh my, foooooood, een jaar lang geen honger lijden, lijkt me heerlijk! :D

Shittie trains horen erbij he! de volgende zal zeker beter gaan!

Ik heb ook een keer bloed laten prikken en daarna getraind.. gevolg was een gigabult in mijn elleboog.. omdat het wondje open was gegaan en onderhuids een bloeding kwam.. niet fijn. Dus pas een beetje op. Als je een shittie prikker hebt... :rolleyes:

Ik weet wat ik wil.. bulken bulken bulken... Zonder twijfel. :o stom lijf wat niet mee wilt.
Ugh, ze horen er inderdaad bij, maar kan ze missen als kiespijn.. :p
Woensdag heb ik direct na het prikken een pulltraining gepland staan, dus ben benieuwd of dat helemaal volgens plan gaat verlopen.. :rolleyes:

Als je nou chocolademelk in plaats van water gaat drinken.. Met elke keer een bus slagroom erop.. En een pak boterkoek erbij.. Dan lukt dat gainen wel toch? ;)
Damn.. Boterkoek.. .. Must .. Has.. :drool:

Zulke trainingen horen er nu eenmaal bij, en op papier ziet het er nog niet eens zo slecht uit ;)
Neeeeee joh, zulke trainen hoor je niet te hebben, wordt een mens niet vrolijk van enzo.. :rolleyes:

kwaliteit boven kwantiteit meid ;)

weet niet in wat voor tijdsbestek jij 8 kilo erbij wilt kweken, maar hou er rekening mee dat hypertrofie veel tijd nodig heeft.
Helemaal ook nog eens voor vrouwen met al hun hormonen.
True, true..
Verschil tussen eind bulk en eind cut was laatste keer 9 kg.. Ik vind een 'window' van 60 kg tot 70 kg (dus speelruimte van 10 kg) eigenlijk best fijn.. Wil er dan ook de tijd voor nemen en er toch wel driekwart jaar over doen, als het niet langer is.. Denk als ik het snel doe het voornamelijk fatgains zijn, en dat zou flink balen en vooral nutteloos zijn.

Vertel me wat, vrouwen en hormonen.. Grrr, word er zelf vaak genoeg gefrustreerd van :p.

Maare, je weet dat ik erg veel waarde hecht aan jouw kijk op de dingen @Pillz .. Mag ik vragen hoe jij het zelf zou aan pakken als je in mijn schoenen stond? Just very curious :).

Mooi doel die kg's erbij kweken.
Zou het wel rustig aan doen zodat je niet al te veel vet gaint wat je er weer af moet trainen.
Je kunt altijd aanpassen als het je te snel gaat.
Doen waar je jezelf goed bij voelt.

Wat ik zou doen?

Max 1-1,5 kilo per maand erbij

Lijkt niet veel maar na maanden gaat dat wel tellen.

Rustig aan gainen. Laat je niet gek maken door weegschaal.

Als je nou chocolademelk in plaats van water gaat drinken.. Met elke keer een bus slagroom erop.. En een pak boterkoek erbij.. Dan lukt dat gainen wel toch? ;)
Damn.. Boterkoek.. .. Must .. Has.. :drool:
Tja... dat is smaken verschillen en lijf verschillen.. gluten en lactose intolerant... gaat hem niet worden.. :o als ik dat eet en drink is het rennen naar het toilet en hele dagen buikpijn... gainen no way met dat soort eten dus.. :sad:
Geef mij maar hartig. :D ben totaal niet van zoetigheid.. hahahaha

Kleine stapjes vooruit is nog steeds vooruit Sanne.. Die overtollige kilo's als je te snel gaint moeten er toch een keer weer af..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.951
Mooi doel die kg's erbij kweken.
Zou het wel rustig aan doen zodat je niet al te veel vet gaint wat je er weer af moet trainen.
Je kunt altijd aanpassen als het je te snel gaat.
Doen waar je jezelf goed bij voelt.
Wil het inderdaad niet te snel doen.. Ben alleen enorm gewend om een lange periode te cutten, zodanig gewend dat ik er niet bij stil heb gestaan dat je beter wat langer en langzamer kunt bulken en dan wat korter kunt cutten. Ik bedoel, er moet dan natuurlijk ook nog massa bij worden gekweekt en over blijven na de cut.. :o

Wat ik zou doen?

Max 1-1,5 kilo per maand erbij

Lijkt niet veel maar na maanden gaat dat wel tellen.

Rustig aan gainen. Laat je niet gek maken door weegschaal.
Lijkt op zich op het plan dat ik al had, alleen dan inderdaad driekwart jaar ipv een half jaar. Seems legit to me.. Richtlijn is dan (net als vorige bulk) 1 á 1,5 kg per maand..

Die verdomde weegschaal alleen inderdaad.. Ik zeg altijd dat één kg geen kg is (kan net zo goed een drol zijn die bij wijze van dwars zit), dus toch echt ogen op het doel gericht houden en stug doorgaan :).

Tja... dat is smaken verschillen en lijf verschillen.. gluten en lactose intolerant... gaat hem niet worden.. :o als ik dat eet en drink is het rennen naar het toilet en hele dagen buikpijn... gainen no way met dat soort eten dus.. :sad:
Geef mij maar hartig. :D ben totaal niet van zoetigheid.. hahahaha
Muhhh, dat kan je het inderdaad maar beter laten :p.
Hartig.. Heb je toch ook gelukkig een hoop fijne keuzes in :D.

Omdat het niks voorstelt. Voelt er niks van en afdrukken en klaar.
Jij liever dan ik :o.

Kleine stapjes vooruit is nog steeds vooruit Sanne.. Die overtollige kilo's als je te snel gaint moeten er toch een keer weer af..
True, true.. Vind het alleen enorm frustrerend dat ik als vrouw een achterstand heb wat betreft massa kweken, bij mannen zet het toch echt vlugger aan :sad:.
Zie overigens reactie bij Pillz, wil er zo'n driekwart jaar voor uittrekken want dan op 1 á 1,5 kg per maand uitkomt. Dat lijkt me toch vrij langzaam en steady? :)

Training van vandaag: pull

Jawohl, na het bloedprikken met een bleek bekkie direct door om te liften. Ben gewoon echt een enorm p*ssy met bloedprikken, mezelf laten tatoeëren bevalt me vreemd genoeg veel beter :o.

Paused BP, techniek @ +- 75%
10 x 20
5 x 27.5
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 34
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
3 x 35
Laatste setjes gingen beduidend zwaarder aanvoelen. Techniek bleef echter prima on point.

BOR, zonder deadstop
10 x 20
10 x 30
10 x 40
8 x 45
8 x 45
10 x 40
15 x 30

Lat pulldown, brede grip
8 x 32
8 x 32
17 x 25
Tdawg vond dat ik maar weer eens een filmpje op Insta moest zetten. Zie mijn rug uiteraard nooit tijdens het trainen, was aangenaam verrast, zit duidelijk progressie in :).

Lat pulldown, smalle grip
10 x 34.3
10 x 36.6
10 x 39 Laatste reps heerlijk moeizaam

One arm cable seated row
8 x 27.3
8 x 32
8 x 34.3 PR
12 x 27.3

Cable curls
8 x 23
8 x 25.3 VPR
6 x 27 VPR
8 x 23
10 x 18

Cable upright rows
10 x 18
10 x 20.3
10 x 23
8 x 25.3

Rope hammer curls nieuw, gejatterd van @Pillz
10 x 9
10 x 11.3
10 x 14
10 x 14
Hmmm.. Dunno yet. Volgende keer nog maar eens een keer proberen. Eerste reps gaan me verrassend makkelijk af, bij de laatste reps loop ik ineens tegen de spreekwoordelijk muur. Voelt best lekker though.

Rating:
3.5 / 5
Lekker om na twee drukke dagen eindelijk weer te liften.
En kreeg een compliment over dat ik een enorm mooi figuur aan het krijgen ben, fijn om te horen wanneer je juist bezig bent om te gainen :o.
Daarnaast bukte ik om een plate van de grond te pakken en viel mijn oog op mijn hammies en had ik zoiets van "omfg, zie die bobbel, ik krijg echt hammies!" :o
Positief gestemd dus deze training ;).

Moet zeggen dat ik überhaupt veel lekkerder train sinds ik de focus qua kracht betreft geheel bij compounds laat liggen. De drang om altijd maar beter te willen dan voorheen is goed en prima, heb ik ook nog steeds, maar niet meer zo zeer bij isolatie oefeningen. Vorm staat bij mij toch echt op één, en ik geniet meer van het trainen wanneer het allemaal niet zo dringend een (v)pr hoef te zijn.

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (2200 kcal) 62 gelijk gebleven

Ten opzichte van een maandje geleden 0,75 kg erbij, gaat dus prima zo. Schrok een beetje van die driekwart kg die ik ineens in een week aankwam, maar deze week blijft gewicht stabiel. Dus tsja, moet gewoon weer bekennen dat het zelf weer bijtrekt en ik toch echt minder bezig moet zijn met kg's :o.

Vanavond eten bij schoonmams, eet ik ongetwijfeld wat meer dan normaal. Zalmfilet met groenten en opbakaardappeltjes (soort wedges) met ketchup, ohhhhh snap, vind dat zo lekkerrrr :drool:.

Morgen een dagje vrij van voedingsschema, dus ben benieuwd wat voor cheat er in de planning zit :).

Mooie update weer en goeie glutes...eh rug in je filmpje ;)

Flinke training Sanne, Nice!

Als je voor 1-1,5 kilo per maand gaat is pima tempo.

Isolatie oef maakt het af.

Alle kracht/energie/focus in je compounds stoppen.

Irritant he dat je niet weet wat dan die 7 ons in houd. Vet, vocht, spier, darminhoud, maaginhoud??

Wat ik aankomende tijd van plan ben is om zoveel mogelijk variabelen weg te filteren, . Dus wel dagelijks wegen en dan de gemiddelden per week en per 4 weken (ivm de hormooncyclus) tegen elkaar afzetten (de uitschieters laat ik dan wel weg). Dit in combi met de huidplooimeter en de spiegel. Dit zou dan een trent moeten laten zien en hopelijk kan ik daar een beetje uit opmaken of ik in de goede flow zit.

Die 0.75 g die je erbij hebt is super netjes! Daar ga ik ook voor (0.5-1 kg gemiddeld per maand)

Mooie rug heb je btw!!!

Mooi om te zien dat je je lichaam nu ook echt ziet veranderen. Hello hammies, hello gainz! Lekker bezig Sanne!

Erg mooie rug!

Rugske heurr!

Als je voor 1-1,5 kilo per maand gaat is pima tempo.

Isolatie oef maakt het af.

Alle kracht/energie/focus in je compounds stoppen.
Realistisch gezien is 2 kg spiermassa erbij in een jaar toch al behoorlijk netjes, zeker voor een vrouw. Dus als je met dit tempo 15 kg zou aankomen in een jaar is dat 13 kg vet. Ik zou niet zo snel gaan aankomen. Maar dat is mijn mening.

Realistisch gezien is 2 kg spiermassa erbij in een jaar toch al behoorlijk netjes, zeker voor een vrouw. Dus als je met dit tempo 15 kg zou aankomen in een jaar is dat 13 kg vet. Ik zou niet zo snel gaan aankomen. Maar dat is mijn mening.

Je moet ook niet jaar bulken ;)

Boven bepaald vp is het tijd om te cutten.

Terug
Naar boven