Gek he.. als je dan in ene even een stap terug neemt dat de vermoeidheid toeslaat... en als je dat toelaat dat het trainen op licht gewicht in ene we voldoening geeft. Hier idem. Ik mag morgen ook weer een lichte training doen. Gewoon even oefeningen pakken waar ik zin in heb. En bij genoeg tijd.. even een korte sauna...
Goed dat je er nu in ieder geval aan toegeeft... ik ben op dat gebied ook zo een autist hoor.

Maar we komen er wel.. met ups en downs.
rust en kerstmis zijn welkom he!
Vreemd is het inderdaad.. Al moet ik toegeven dat minder caffeine en PWO ook wel een aardig duwtje geeft.. Geef er nu maar gewoon aan toe, op lange termijn heb ik er niets aan als ik nu weer in het oude patroon terugval

.
We gaan er allebei voor, we kunnen het wel..
Je moet overigens niet denken dat alles wat je in de afgelopen 4 jaar hebt bereikt in 2 kerstweken weer verkloot kan worden. Dat gaat echt niet gebeuren.
.. Je weet precies hoe deze dame hier in elkaar zit geloof ik
Ik ben ook pwo verslaafd. kan niet zonder!!! Dat was t enige voordeel van kreupel zijn
Ik was ook al 2 jaar aan het door baggeren en vind (vond? ) deloads echt dikke bullshit (niet compleet, maar ik vond niet dat ik dat nodig was).
Mn mening is niet compleet veranderd (ik ben wat nog steeds niet zo'n fan van deload cycles omdat je nooit weet wanneer je op je best en op je slechtst bent) maar een paar dagen een x niet trainen is helemaal niet erg en kan miss nog wel positief uitpakken.
Een extremere variant is het strategisch inplannen van deloads voor new be gains (het 1 stap terug 2 stappen verder principe). Ik noem t deloads maar eigenlijk neem he dan een 1 a 2 tal weken compleet vrij van de gym en doe je wat anders (hardlopen). Ook al zou het werken, ik zou niet kunnen of durven O.o
Heb ook zo ontzettend veel potjes staan, de één nog interessanter dan de ander.. Werkt niet echt mee in het laten staan van dat spul.. Deze week nog even helemaal niets (drink 's ochtends wel weer trouw mijn kop koffie), dan vanaf volgende week heel af en toe weer PWO..
Precies wat je zegt wat deload betreft: je kunt gewoonweg niet zelf inplannen in welke week je sterker of minder sterk dan een andere week bent.. Vind het zonde om knallende trainingen te laten schieten omdat het nu eenmaal je deload is..
Toch is het denk ik wel verstandig te leren luisteren naar je lichaam (vind dat zo zweverig klinken..) en regelmatig wat gas terug te geven. Beter herstel en dergelijke, op lange termijn heb je daar denk ik dan toch profijt van.. Maar goed, zoals ik al zei: vind het best zweverig, ik (en jij ook..) ben meer van het 'niet zeiken maar gewoon knallen'

.