XXL Nutrition

Sanne's log

Jij mag uiteindelijk niet klagen als je "maar" 2kg bent aangekomen! Hopelijk heb je lekker genoten van je kerst Sanne, samen met tdawg! Wat betreft de training; lekkere score! Flink veel squats weer.

Lekker veel volume zeg! Ziet er erg netjes uit. En die 2 kg is dan inderdaad te overzien zou ik zeggen. Je moet ook nog een beetje kunnen leven tussendoor, maar ik weet zelf ook dat ik me vreselijk druk erom kan maken.

Jij mag uiteindelijk niet klagen als je "maar" 2kg bent aangekomen! Hopelijk heb je lekker genoten van je kerst Sanne, samen met tdawg! Wat betreft de training; lekkere score! Flink veel squats weer.
Precies dit! Die twee kilo middeld wel uit over de komende week..beetje Marvinnen om de feestdagen heen en er is niets aan de hand! Dat volle is natuurlijk ook wat waard! :)

Mijn derde kerstdag diner gaat niet door! :) De host heeft teveel gezopen vannacht en heeft het afgelast..

Lekkere train Sanne, goed wat energie van het eten? :)
Flink volume op de skwats!

Lekkere squat volume.

En hoe was het eten:D

Ik had geloof ik je training gemist.. :o krijg je als je op bed ligt... Oeps.

je gaat super meid. Zie je nu wel dat het allemaal meevalt. Ik weet zeker dat er nog wel een kilootje verdwijnt van die 2 kg.
Gewoon ook met oud en nieuw lekker genieten. Denk maar aan die poppende schouders. ;)

Niet druk maken om die kilootjes. Dat komt vanzelf wel weer goed als je strikt aan je dieet en trainings regime gaat :)
Kus(sent)je om je een hart om de riem te steken:

productmockup.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.028
.. Jij had toch ook aardig goed je best gedaan? ;)
Ben benieuwd wat er bij jou uiteindelijk nog blijft 'plakken' van de kerst :o.
Heb wel absoluut genoten, en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste..

Lekker veel volume zeg! Ziet er erg netjes uit. En die 2 kg is dan inderdaad te overzien zou ik zeggen. Je moet ook nog een beetje kunnen leven tussendoor, maar ik weet zelf ook dat ik me vreselijk druk erom kan maken.
Ben wat volume betreft aardig omhoog gegaan, tegen de verwachting in vind ik het eigenlijk enorm lekker!
Precies, je moet ook nog een beetje kunnen leven, en dat wil je dan ook wel.. Maar soms is het toch verdomd lastig :o.

Precies dit! Die twee kilo middeld wel uit over de komende week..beetje Marvinnen om de feestdagen heen en er is niets aan de hand! Dat volle is natuurlijk ook wat waard! :)

Mijn derde kerstdag diner gaat niet door! :) De host heeft teveel gezopen vannacht en heeft het afgelast..
Buiging voor je @Skatermarvin, dat Marvinnen valt me toch best zwaar :o.
Enne.. Als ik het goed in je logje heb begrepen heb je toch nog een beetje soort van derde kerstdag gehad? ;)

Lekkere train Sanne, goed wat energie van het eten? :)
Flink volume op de skwats!
Had de avond van eerste kerstdag serieus enorm zin om te benchen, omdat ik inderdaad helemaal stijf stond van de energie door alle suikers :roflol:
Die squats hakken er altijd in, denk standaard bij het zesde setje van 'omfghoeveelsetjesnog'.. Maar mijn techniek vaart er wel bij, het is me absoluut waard!

Lekkere squat volume.

En hoe was het eten:D
Het doet mijn techniek goed, al moet Tdwag me wel er altijd redelijk doorheen slepen..
Het eten was.. .. .. Episch! :D

Ik had geloof ik je training gemist.. :o krijg je als je op bed ligt... Oeps.

je gaat super meid. Zie je nu wel dat het allemaal meevalt. Ik weet zeker dat er nog wel een kilootje verdwijnt van die 2 kg.
Gewoon ook met oud en nieuw lekker genieten. Denk maar aan die poppende schouders. ;)
Ghehe, ben je inmiddels hopelijk wel weer helemaal opgeknapt? Flink balen om beroerd te zijn rond de feestdagen :(.

Niet druk maken om die kilootjes. Dat komt vanzelf wel weer goed als je strikt aan je dieet en trainings regime gaat :)
Kus(sent)je om je een hart om de riem te steken:

productmockup.jpeg
Aaaach, dat wordt zeer gewaardeerd :kiss:

Training van vandaag: LB 1

SQ, Wendler cycle 1 - week 1

10 x 20 ATG
5 x 24
5 x 30
3 x 36.5
3 x 42.5
3 x 47
3 x 54 Oef, voelde te zwaar.. Gelukkig wel target gehad. Dem feels, wellicht toch niet verstandig om flink te Marvinnen en gisteren aan de 1500 kcal te hebben gezeten.. :sad:
3 x 42.5

DL, techniek
5 x 52.5
5 x 60
75%
5 x 65
5 x 65
5 x 65
5 x 65
5 x 65
Ging primaaaa, voelde lekker en sterk :heart:

Walking bb lunges, dubbele pas
12 x 8
12 x 8
12 x 8
12 x 10.5 "PR"
Elke week de laatste set zwaarder, de week erop laatste twee sets zwaarder etc. Deze oefening doe ik pas sinds vorige week, dus niet bepaald een echte PR, maar wel een kleintje. Walking lunges met bb op je rug waarbij je elke keer dubbel door hetzelfde been zakt is toch echt vrij killing :o.

Vertical leg press in Smith
15 x 40
15 x 40
15 x 40
15 x 40
27 x 40 Lekker fikken!

Bb hip thrust
8 x 40
8 x 40
8 x 40
10 x 40
Vreemd genoeg voel ik mijn glutes naar mijn idee veel bij bridges dan bij thrusts.. Toch voer ik deze oefening prima uit.. Vreemd..

Rating
3.5 / 5

Ging gewoon lekker. SQ viel alleen erg tegen, voel me daar de laatste tijd überhaupt niet echt sterk op. Wanneer ik mijn target volgende week niet haal gaat er maar weer 10% vanaf.. Erg vreemd dat SQ me de laatste tijd zo raar valt. DL was vandaag daarentegen weer sterk en ging me goed af.

Denk dat het überhaupt verstandig is om toch wat meer te gaan eten, ondanks de feestdagen.. Zat de 26e op 1574 kcal en gisteren op 1493 kcal. Was/ben eigenlijk van plan vandaag en morgen nog van zulke lage dagen te hebben, maar wil ook weer niet mijn training er onder laten lijden.. Woog vandaag 63.75, als je het dan over 3 maanden bekijkt ben ik per maand gemiddeld een kg aangekomen.
Donderdag sowieso dus nog een cheat, en daarna wil ik weer naar de 2000 kcal gaan en vanaf daar verder met kcal opbouwen.
Tips zijn uiteraard zoals altijd erg welkom :).

Je ging toch juist bouwen??
Meer eten schat!

Wat is je BMR eigenlijk? Want zelf probeer ik nooit daaronder te eten..

Oliebollen en appelbeignets donderdag:heart:

hou toch eens op met dat compenseren na een 'slechte' dag qua kcal.

Gewoon kerst/oud en nieuw lekker genieten en dan verder met je schema.
Niet ineens kcal keihard omlaag doen, verneukt je lichaam alleen maar meer ;)

Gewicht stabiliseert wel weer.

Dit.

• #3.033
Je ging toch juist bouwen??
Meer eten schat!
Uhhh ja, maar wil niet te snel en onnodig veel aankomen :o..
Maar exit 1400 a 1500 hoor, heb me via mijn logje streng laten toespreken door enkele heren, zit weer netjes aan de 2000 om vanaf oud en nieuw verder op te bouwen :rolleyes:

Wat is je BMR eigenlijk? Want zelf probeer ik nooit daaronder te eten..

Oliebollen en appelbeignets donderdag:heart:
Mijn BMR is 1411.. Heb er dus niet onder gezeten..
Maar damn, mijn Marvin-dagje gisteren had niet echt een goede invloed op mijn SQ.. :o

Jaaaa, vers door mijn paps' gebakken ook nog eens! Vooral appelbeignets.. En mijn moeder vroeg letterlijk "dag ga je toch wel cheaten hè, wat zal ik voor je kopen?" :roflol:. Vorige week in de stad ook al: "je luncht toch wel mee hè, want je bullukt nu toch?" :p
Maar goed.. Er komen dus sowieso Dorito's en wat chocolade :rolleyes:

Dat had ik nodig Pillz :whip:
No nonsense, ik wil inderdaad gewoon lekker groot worden.. Spekkig ga ik dan toch wel worden, een tussentijdse korte cut is in het 'ergste' geval ook altijd nog een optie.
Heb gelijk mijn voeding weer naar boven gegooid.. :rolleyes:
Dankjewel ^^.

Jup.. Ben een p*ssy..
Daarom heb ik vandaag gewoon weer normaal gedaan met eten :rolleyes:

Topper! dat doe je heeeeel goed! :D

Niet meer Marvinnen...je stelt me teleur:sad:

Nee hoor zus..gewoon doen wat goed voelt!:thumbs:

Heb niet echt een tip, maar misschien een soort van goede raad. Ik weet dat dit je prima bevalt, maar misschien is het niet zo'n gek idee om dingen die je op je cheatdag eet met mate in te bouwen op de rest van de dagen en cheatdagen compleet te laten verdwijnen. Tijdens een cut strategische refeeds om "sane" te blijven is heel wat anders dan tijdens een bulk overmatig te junken. Daarmee bereik je eigenlijk niet wat je wilt, behalve voor 1 dag plezier :P

Een x geen macro's tellen is no problem, maar juist dan is het miss verstandig om ietsje meer te luisteren naar je lichaam:)

Oja en als het in het begin moeilijk is om dingen in huis te halen kun je ook kleinere porties inslaan (rolletje drop ipv zak drop, reepje bros van 24 g ipv reep chocolade, klein zakje chips ipv hele zak enz.). Zo geniet je er nog meer van ook en is het in te passen in je macro's:)

• #3.037
Topper! dat doe je heeeeel goed! :D
Thanks! :D :kiss:

Niet meer Marvinnen...je stelt me teleur:sad:

Nee hoor zus..gewoon doen wat goed voelt!:thumbs:
Ghehe, je bent mentaal gewoon veel weerbaarder, ik trek dat gestuiter met voeding niet echt.. :o
Soms breekt nood wet, ik zeg niet dat het nooit meer gebeurt :rolleyes:

Heb niet echt een tip, maar misschien een soort van goede raad. Ik weet dat dit je prima bevalt, maar misschien is het niet zo'n gek idee om dingen die je op je cheatdag eet met mate in te bouwen op de rest van de dagen en cheatdagen compleet te laten verdwijnen. Tijdens een cut strategische refeeds om "sane" te blijven is heel wat anders dan tijdens een bulk overmatig te junken. Daarmee bereik je eigenlijk niet wat je wilt, behalve voor 1 dag plezier :P

Een x geen macro's tellen is no problem, maar juist dan is het miss verstandig om ietsje meer te luisteren naar je lichaam:)

Oja en als het in het begin moeilijk is om dingen in huis te halen kun je ook kleinere porties inslaan (rolletje drop ipv zak drop, reepje bros van 24 g ipv reep chocolade, klein zakje chips ipv hele zak enz.). Zo geniet je er nog meer van ook en is het in te passen in je macro's:)
Goede raad is altijd meer dan welkom!
Wat je zegt was eigenlijk het voornemen, maar dat voornemen is al gelijk de eerste week verwaterd.. Heb niet op wekelijkse termijn zin in iets lekkers, maar eens in de 2 weken wil ik op de één of andere manier gewoon helemaal 'loos' gaan.. Alsof ik het idee heb dat de volgende cheat heel lang kan gaan duren ofzo.. Ik denk serieus dat ik in de periode van obesitas naar gezond veel te streng ben geweest, 2 jaar lang zondigde ik misschien tweemaal in een halfjaar.
Misschien moet ik toch maar eens meedoen aan de 'nieuwjaarsrage' en hier toch maar een mooi voornemen van maken.. Jouw benadering van het laten varen van de termen 'slecht' en 'goed' voedsel vind ik dan ook een heel mooie en bewonderenswaardige.. Ik denk wanneer die 'stempels' op voeding wegvalt dat cheaten niet meer zo'n heilig ding is.. :)

Training van vandaag: UB

OHP, Wendler cycle 1 - week 2

5 x 20
5 x 20
3 x 20
3 x 20
3 x 22.5
4 x 25
3 x 20
Kak, het gebruikelijke rack was bezet.. Moest kutten met een stellage voor seated OHP, die bb staand uit dat ding krijgen was al een oefening an sich :o

Paused bench
6 x 25
75%
6 x 35 ging te moeizaam
70%

6 x 32.5
6 x 32.5
6 x 32.5
8 x 32.5

Cable seated row
10 x 32
10 x 32
10 x 32
10 x 34.3

Close grip reversed pulldown
10 x 32
10 x 32
10 x 32
10 x 34.3

SS side raises / front raises
10 x 4
10 x 4
10 x 4
10 x 5 met een gezicht waar alleen mijn moeder van kan houden
Op de één of andere, zeer vreemde manier krijg ik hier een ontzettend burn in mijn traps van :o.

Spotopress
12 x 20
12 x 20
12 x 20
10 x 22.5
Triceps in de fik..

Incline hammer curls
10 x 4
10 x 4
10 x 4
10 x 5

Rating
3 / 5
Gewoon wel lekker, niets bijzonders..
Sinds gisteren gewoon netjes voedingsschema weer opgepakt, exit compenseren :).

Ik heb die stempels ook gehad (heb ooit paleo, rawfood en meer van die *onzin* aangehangen haha), maar ik voelde me destijds enorm schuldig als ik toch ergens iets niet-cleans at en meestal durfde ik het niet te eten (vooral als ik niet wist wat er in zat). Ik voel me nu 1000 x vrijer. Niks geen schuldgevoelens of rare kronkels. Ik weer waar ik me goed bij voel (en dat is iig geen macdonaldscrap en kilo's drop :p), maar dat ene koekje weet ik wel in te calculeren in mn macro's ( mocht ik daar zin in hebben).

Ik heb er niks over gelogd, maar heb al een week chips en m&ms in huis. Is nog steeds niet op hehe. Na een dieet is het wat minder verstandig omdat je dan minder goed controle kan houden, maar dat gaat nu prima. Die snaailust is compleet verdwenen op t moment.

Misschien toch het proberen waard om gewoon eens wat lekkers standaard in te plannen. Mogelijk kan het de snaaizin om de twee weken toch wat weghalen?
In ieder geval een lekkere training. Kan niet wachten tot ik weer eens kan.. is al een week terug.. :(

Ik heb die stempels ook gehad (heb ooit paleo, rawfood en meer van die *onzin* aangehangen haha), maar ik voelde me destijds enorm schuldig als ik toch ergens iets niet-cleans at en meestal durfde ik het niet te eten (vooral als ik niet wist wat er in zat). Ik voel me nu 1000 x vrijer. Niks geen schuldgevoelens of rare kronkels. Ik weer waar ik me goed bij voel (en dat is iig geen macdonaldscrap en kilo's drop :p), maar dat ene koekje weet ik wel in te calculeren in mn macro's ( mocht ik daar zin in hebben).

Ik heb er niks over gelogd, maar heb al een week chips en m&ms in huis. Is nog steeds niet op hehe. Na een dieet is het wat minder verstandig omdat je dan minder goed controle kan houden, maar dat gaat nu prima. Die snaailust is compleet verdwenen op t moment.
Heel verstandig....
En al die 100 stromingen hebben weer hun eigen (en onderling strijdige) definities van clean food. Dus waar moet je je nu schuldig over voelen?
Gewoon normaal eten en op je macro's letten :p

Terug
Naar boven