- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies dit! Die twee kilo middeld wel uit over de komende week..beetje Marvinnen om de feestdagen heen en er is niets aan de hand! Dat volle is natuurlijk ook wat waard!Jij mag uiteindelijk niet klagen als je "maar" 2kg bent aangekomen! Hopelijk heb je lekker genoten van je kerst Sanne, samen met tdawg! Wat betreft de training; lekkere score! Flink veel squats weer.

De host heeft teveel gezopen vannacht en heeft het afgelast.... Jij had toch ook aardig goed je best gedaan?Jij mag uiteindelijk niet klagen als je "maar" 2kg bent aangekomen! Hopelijk heb je lekker genoten van je kerst Sanne, samen met tdawg! Wat betreft de training; lekkere score! Flink veel squats weer.
.Ben wat volume betreft aardig omhoog gegaan, tegen de verwachting in vind ik het eigenlijk enorm lekker!Lekker veel volume zeg! Ziet er erg netjes uit. En die 2 kg is dan inderdaad te overzien zou ik zeggen. Je moet ook nog een beetje kunnen leven tussendoor, maar ik weet zelf ook dat ik me vreselijk druk erom kan maken.
.Buiging voor je @Skatermarvin, dat Marvinnen valt me toch best zwaarPrecies dit! Die twee kilo middeld wel uit over de komende week..beetje Marvinnen om de feestdagen heen en er is niets aan de hand! Dat volle is natuurlijk ook wat waard!
Mijn derde kerstdag diner gaat niet door!De host heeft teveel gezopen vannacht en heeft het afgelast..
. 
Had de avond van eerste kerstdag serieus enorm zin om te benchen, omdat ik inderdaad helemaal stijf stond van de energie door alle suikersLekkere train Sanne, goed wat energie van het eten?
Flink volume op de skwats!

Het doet mijn techniek goed, al moet Tdwag me wel er altijd redelijk doorheen slepen..

Ghehe, ben je inmiddels hopelijk wel weer helemaal opgeknapt? Flink balen om beroerd te zijn rond de feestdagenIk had geloof ik je training gemist..krijg je als je op bed ligt... Oeps.
je gaat super meid. Zie je nu wel dat het allemaal meevalt. Ik weet zeker dat er nog wel een kilootje verdwijnt van die 2 kg.
Gewoon ook met oud en nieuw lekker genieten. Denk maar aan die poppende schouders.![]()
.Aaaach, dat wordt zeer gewaardeerdNiet druk maken om die kilootjes. Dat komt vanzelf wel weer goed als je strikt aan je dieet en trainings regime gaat
Kus(sent)je om je een hart om de riem te steken:
![]()

.
.Dit.hou toch eens op met dat compenseren na een 'slechte' dag qua kcal.
Gewoon kerst/oud en nieuw lekker genieten en dan verder met je schema.
Niet ineens kcal keihard omlaag doen, verneukt je lichaam alleen maar meer
Gewicht stabiliseert wel weer.
Uhhh ja, maar wil niet te snel en onnodig veel aankomen
..
Mijn BMR is 1411.. Heb er dus niet onder gezeten..Wat is je BMR eigenlijk? Want zelf probeer ik nooit daaronder te eten..
Oliebollen en appelbeignets donderdag![]()

. Vorige week in de stad ook al: "je luncht toch wel mee hè, want je bullukt nu toch?" 

Dat had ik nodig Pillzhou toch eens op met dat compenseren na een 'slechte' dag qua kcal.
Gewoon kerst/oud en nieuw lekker genieten en dan verder met je schema.
Niet ineens kcal keihard omlaag doen, verneukt je lichaam alleen maar meer
Gewicht stabiliseert wel weer.

Jup.. Ben een p*ssy..

Thanks!

Ghehe, je bent mentaal gewoon veel weerbaarder, ik trek dat gestuiter met voeding niet echt..Niet meer Marvinnen...je stelt me teleur
Nee hoor zus..gewoon doen wat goed voelt!![]()

Goede raad is altijd meer dan welkom!Heb niet echt een tip, maar misschien een soort van goede raad. Ik weet dat dit je prima bevalt, maar misschien is het niet zo'n gek idee om dingen die je op je cheatdag eet met mate in te bouwen op de rest van de dagen en cheatdagen compleet te laten verdwijnen. Tijdens een cut strategische refeeds om "sane" te blijven is heel wat anders dan tijdens een bulk overmatig te junken. Daarmee bereik je eigenlijk niet wat je wilt, behalve voor 1 dag plezier
Een x geen macro's tellen is no problem, maar juist dan is het miss verstandig om ietsje meer te luisteren naar je lichaam
Oja en als het in het begin moeilijk is om dingen in huis te halen kun je ook kleinere porties inslaan (rolletje drop ipv zak drop, reepje bros van 24 g ipv reep chocolade, klein zakje chips ipv hele zak enz.). Zo geniet je er nog meer van ook en is het in te passen in je macro's![]()

.
.
), maar dat ene koekje weet ik wel in te calculeren in mn macro's ( mocht ik daar zin in hebben). Heel verstandig....Ik heb die stempels ook gehad (heb ooit paleo, rawfood en meer van die *onzin* aangehangen haha), maar ik voelde me destijds enorm schuldig als ik toch ergens iets niet-cleans at en meestal durfde ik het niet te eten (vooral als ik niet wist wat er in zat). Ik voel me nu 1000 x vrijer. Niks geen schuldgevoelens of rare kronkels. Ik weer waar ik me goed bij voel (en dat is iig geen macdonaldscrap en kilo's drop), maar dat ene koekje weet ik wel in te calculeren in mn macro's ( mocht ik daar zin in hebben).
Ik heb er niks over gelogd, maar heb al een week chips en m&ms in huis. Is nog steeds niet op hehe. Na een dieet is het wat minder verstandig omdat je dan minder goed controle kan houden, maar dat gaat nu prima. Die snaailust is compleet verdwenen op t moment.