SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Ooooooh my, het is al begonnen gisteravondLees alleen maar goeds hier! Geniet van de vreetdagen!![]()
.En vandaag is ook een soort kerst-pre-cheat aan het worden.
En dan morgen nog.
En 'derde' kerstdag.
Inb4 cutten in januari
.Vind het altijd erg leuk om bij te houden hoe je het aanpakt, dus kom maar op!Heb t allemaal flink lopen uitwerken lol, maar wel weer makkelijk om te volgen straks.
Mooi dat je gewicht zo stabiel blijft! Ga je nog verder ophogen na oud en nieuw?
Ik was gisteren mn pwo vergeten. Ging prima mn training!! Baalde eerst wel dat ik mn fles was vergeten, maar eigenlijk een mooie stap om af te kicken haha

Het is wel de bedoeling dat ik in januari weer verder ga met het ophogen van kcal.. Telkens wanneer ik niet of te langzaam bijkom ga ik weer een stukje omhoog.
Al denk ik serieus dat er in januari eerst een korte periode even gecut moet worden
.(Ja, serieus, deze kerstvakantie is echt schandalig aan het worden..)
Win-win situatie!Gaat weer lekker hier. Plezier in EN goed gevoel over de training!![]()

Haha, dat wel, maar deze cheats zijn toch wel verbazingwekkend aan het worden.. Lijkt erop dat alles wat ik mezelf de afgelopen jaren heb ontzegd ineens er bij wordt gegeten ofzoZo zie je maar.. trainen veranderen en even lichter en mmc kan zoveel voldoening geven!
En je gaat prima weer. Gelijk blijven met zulke cheats.. je zat toch in je bulk??
je doet toch niet helemaal aan Marvinnen... je doet geen stafcardio.je voorkomt dat gewoon. *hekelaancardio*
.Pokkehekel aan cardio, dus compenseer dan liever met voeding
.Het plezier is weer terug, zo enorm fijn!Fijn dat alles weer op de rit is Sanne! Even alles losgelaten, lekker genoten van wat cheats en vervolgens een knaltraining er achteraan! Heerlijk toch! Geniet van je kerstdagen en ga lekker los zoals je al aangaf!
.. Dat losgaan is al begonnen ..
Kijk wel weer in januari hoe verder
.Training van vandaag: LB 2
DL, Wendler cycle 1 - week 1
5 x 30
5 x 40
3 x 50
5 x 50
5 x 58
10 x 67.5 Lekkerrrrrr!
5 x 50
Paused SQ terug van weggeweest
10 x 20 ATG
6 x 30
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 37.5
Lekker om die quads vol te voelen lopen

FSQ, ATG
10 x 25
10 x 30
10 x 30
10 x 30
Lycing leg curl, langzame negatives
10 x 15
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Laatste reps heerlijk, op een goede manier pijnlijk zwaar

Cable kickback
10 x 14
10 x 14
10 x 14
10 x 14
Plate loaded seated calf raises
8 x 40
10 x 35
10 x 35
10 x 35
Rating:
3.5 / 5
Prima training, vooral blij dat de gym tweede kerstdag gewoon open is, deze week gewoon lekker in mijn ritme wat trainen betreft
.Wellicht in januari een minicut aangezien ik deze kerstvakantie werkelijk er op los aan het cheaten ben, het zou eigenlijk geen naam mogen hebben, dit is niet normaal meer

Bulken is prima, maar denk dat ik op deze manier ontzettend snel aan mijn max zit en dan vooral fatgains heb in plaats van de gains die ik eigenlijk aan het na streven ben
. Voor nu geniet ik er deze vakantie gewoon enorm van. Even de teugels helemaal los. In januari weer terug in het zadel. Ik weet hoe ik kilo's er af kan krijgen, dat heb ik al zo'n 60 kg lang bewezen.. Eventueel na een minicut in januari dus weer verder met een clean bulk
.

En ja, dat moet ik nog maar ff ontwijken lol.