AndroidHealthClinic

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Lees alleen maar goeds hier! Geniet van de vreetdagen!:D
Ooooooh my, het is al begonnen gisteravond :o.
En vandaag is ook een soort kerst-pre-cheat aan het worden.
En dan morgen nog.
En 'derde' kerstdag.
Inb4 cutten in januari :o.

Heb t allemaal flink lopen uitwerken lol, maar wel weer makkelijk om te volgen straks.

Mooi dat je gewicht zo stabiel blijft! Ga je nog verder ophogen na oud en nieuw?

Ik was gisteren mn pwo vergeten. Ging prima mn training!! Baalde eerst wel dat ik mn fles was vergeten, maar eigenlijk een mooie stap om af te kicken haha
Vind het altijd erg leuk om bij te houden hoe je het aanpakt, dus kom maar op! :D

Het is wel de bedoeling dat ik in januari weer verder ga met het ophogen van kcal.. Telkens wanneer ik niet of te langzaam bijkom ga ik weer een stukje omhoog.
Al denk ik serieus dat er in januari eerst een korte periode even gecut moet worden :o.
(Ja, serieus, deze kerstvakantie is echt schandalig aan het worden..)

Gaat weer lekker hier. Plezier in EN goed gevoel over de training! :thumbs:
Win-win situatie! :D

Zo zie je maar.. trainen veranderen en even lichter en mmc kan zoveel voldoening geven!
En je gaat prima weer. Gelijk blijven met zulke cheats.. je zat toch in je bulk?? :roflol:
je doet toch niet helemaal aan Marvinnen... je doet geen stafcardio. ;) je voorkomt dat gewoon. *hekelaancardio*
Haha, dat wel, maar deze cheats zijn toch wel verbazingwekkend aan het worden.. Lijkt erop dat alles wat ik mezelf de afgelopen jaren heb ontzegd ineens er bij wordt gegeten ofzo :o.
Pokkehekel aan cardio, dus compenseer dan liever met voeding ;).

Fijn dat alles weer op de rit is Sanne! Even alles losgelaten, lekker genoten van wat cheats en vervolgens een knaltraining er achteraan! Heerlijk toch! Geniet van je kerstdagen en ga lekker los zoals je al aangaf!
Het plezier is weer terug, zo enorm fijn!
.. Dat losgaan is al begonnen ..
Kijk wel weer in januari hoe verder :o.

Training van vandaag: LB 2

DL, Wendler cycle 1 - week 1

5 x 30
5 x 40
3 x 50
5 x 50
5 x 58
10 x 67.5 Lekkerrrrrr!
5 x 50

Paused SQ terug van weggeweest
10 x 20 ATG
6 x 30
6 x 35
6 x 35
6 x 35
6 x 37.5
Lekker om die quads vol te voelen lopen :heart:

FSQ, ATG
10 x 25
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Lycing leg curl, langzame negatives
10 x 15
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Laatste reps heerlijk, op een goede manier pijnlijk zwaar :whip:

Cable kickback
10 x 14
10 x 14
10 x 14
10 x 14

Plate loaded seated calf raises
8 x 40
10 x 35
10 x 35
10 x 35

Rating:
3.5 / 5
Prima training, vooral blij dat de gym tweede kerstdag gewoon open is, deze week gewoon lekker in mijn ritme wat trainen betreft :).

Wellicht in januari een minicut aangezien ik deze kerstvakantie werkelijk er op los aan het cheaten ben, het zou eigenlijk geen naam mogen hebben, dit is niet normaal meer :roflol:
Bulken is prima, maar denk dat ik op deze manier ontzettend snel aan mijn max zit en dan vooral fatgains heb in plaats van de gains die ik eigenlijk aan het na streven ben :o.
Voor nu geniet ik er deze vakantie gewoon enorm van. Even de teugels helemaal los. In januari weer terug in het zadel. Ik weet hoe ik kilo's er af kan krijgen, dat heb ik al zo'n 60 kg lang bewezen.. Eventueel na een minicut in januari dus weer verder met een clean bulk :).

:thumbs:

enjoy!

:roflol: ik doe mee aan de januari cut..en ben ook gister al begonnen met Roti :heart:

Moet me nu thuis heel erg inhouden niet al kerstkoekjes te gaan vreten. Nu naar de supermarkt..hoop dat er niet teveel te graaien en vreten staat..

Genieten Sanne! :)

Ik had dat gevoel ook na al die vreetdagen van de afgelopen tijd. Ik ga daarom nu met de feestdagen het wat rustiger aan doen:)

Heb nu wel voor het toetje morgen chocopindas, pecanotenijs en meer lekkers in huis:p En ja, dat moet ik nog maar ff ontwijken lol.

lekkere train btw!

Lekker trainen --> lekker eten --> genieten --> en weer trainen!
Kan niet mooier toch! :roflol: lekker getraind!

Ik doe ook mee aan de januari cut, december is/was drama qua voeding haha.

Nette training :D nice DL.
zeker lekker genieten van vakantie denk dat de meeste dat wel doen :)

• #3.009
Gelukt! :D

:roflol: ik doe mee aan de januari cut..en ben ook gister al begonnen met Roti :heart:

Moet me nu thuis heel erg inhouden niet al kerstkoekjes te gaan vreten. Nu naar de supermarkt..hoop dat er niet teveel te graaien en vreten staat..

Genieten Sanne! :)
Ghehe, heb gister eindelijk de kaneelsterren van Bolletje kunnen nommen :rolleyes:

Ik had dat gevoel ook na al die vreetdagen van de afgelopen tijd. Ik ga daarom nu met de feestdagen het wat rustiger aan doen:)

Heb nu wel voor het toetje morgen chocopindas, pecanotenijs en meer lekkers in huis:p En ja, dat moet ik nog maar ff ontwijken lol.

lekkere train btw!
Rustig aandoen met feestdagen lukt me niet, respect voor jou :bow: :D

Lekker trainen --> lekker eten --> genieten --> en weer trainen!
Kan niet mooier toch! :roflol: lekker getraind!
Haha, dankjewel meid! :kiss:

Nette training :D nice DL.
zeker lekker genieten van vakantie denk dat de meeste dat wel doen :)
Thanks Neko!
Vrees alleen dat ik iets té aan het genieten ben.. ;)

You don't gain fat between Christmas and New Years but between New Years en Christmas.

Fijne dagen meid!
True, tue.. Al begint het er op te lijken dat ik tussen kerst en oud en nieuw toch ook aardig begin aan te zetten :o.
Thanks Kevv! :kiss:

(Kerst)training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 1 - week 1

10 x 20
5 x 20
5 x 20
3 x 24
5 x 27.5
11 x 34

BP, brede grip
6 x 35
6 x 35
6 x 35

Incline BP
10 x 25
10 x 25
10 x 25
13 x 25

CGBP
8 x 28
10 x 27.5 RPE 9
9 x 26.5
10 x 25
Volgende week setjes van 25 draaien en daar vanuit opbouwen

Db shoulder press
10 x 8
10 x 8
10 x 8
10 x 8

One arm cable tricep extension
10 x 4.5
10 x 6.8
10 x 6.8
9 x 6.8

Reversed flyes (machine)
10 x 10
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Flyes (machine)
10 x 15
10 x 15
10 x 15
10 x 15

Rating
4 / 5
Flink tempo erin, lekker kunnen knallen.

Insane kerstgains
Tdwag 'vond het wel grappig' als we ons vanochtend zouden wegen..
Ben ten opzichte van afgelopen woensdag 4,5 kg aangekomen :roflol:
.. Ben er niet bepaald gerust op, en zoals verwacht dus in redelijke paniekmodus. Morgenochtend maar eens kijken of gewicht alweer aan het droppen is (vocht etc.)
Heb morgen tevens nog een 'kerstdag' voor de boeg, en dan oud en nieuw nog.. Lijkt er op dat ik al snel mijn doel bereik wat grens in bulk betreft.. :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom op meid.. je komt echt geen 4,5 kg aan van een paar dagen bunkeren. Zal vnl vocht zijn en met een paar dagen terug op schema is het allemaal gewoon weer weg. Maak je niet druk mop! Je bent nog lang niet aan het einde van je bulk!

Lekker getraind!

4,5 kg vet aankomen is een slordige 40.000 kcal overschot he. Dat lukt je niet in 3 dagen. Ik sluit me aan bij Marina

Nergens voor nodig die paniek. Meeste vocht en is er zo weer af;)

Ik zou ook schrikken hoor:p Hoeveel denk je boven je behoefte te hebben gegeten? Ik weet zelf dat ik nooit meer dan 4000 kcal op kan dus realistisch gezien zet ik max 1-2 ons vet per dag aan als ik goed mn best doe:p

Vrouwen zijn altijd direct in paniek zonder ff logisch na te denken :p

Na kerst weer terug op schema dan genieten van oud dn nieuw en weer op schema. Kan echt geen kwaad.

Haha wauw, 4.5 kg, daar zou ik zelf ook enorm van schrikken. Maar aan de verhalen te horen zal het vast wel voornamelijk vocht zijn. Hoeveel boven je onderhoud heb je gegeten afgelopen dagen?

Heb zelf nu 3 dagen ~900 kcals boven onderhoud gegeten, maar dat zat volgens mij voornamelijk in vetten... :o Kh en eiwitten amper.

• #3.016
Kom op meid.. je komt echt geen 4,5 kg aan van een paar dagen bunkeren. Zal vnl vocht zijn en met een paar dagen terug op schema is het allemaal gewoon weer weg. Maak je niet druk mop! Je bent nog lang niet aan het einde van je bulk!

Lekker getraind!
Ieeeeh, vind het maar helemaal niets, voel me niet bepaald op mijn gemak :p.
De training ging daarentegen wel erg lekker, had duidelijk wat energie te verbranden :roflol:

4,5 kg vet aankomen is een slordige 40.000 kcal overschot he. Dat lukt je niet in 3 dagen. Ik sluit me aan bij Marina
40.000 kcal aan overschot lijkt me inderdaad zeer onwaarschijnlijk..
Tdwag is zelfs 6 (!) kg zwaarder, geen idee hoe we dit voor elkaar hebben gekregen :o.

Nergens voor nodig die paniek. Meeste vocht en is er zo weer af;)
Ergens weet ik wel heel rationeel dat het toch ook echt vocht moet zijn, zou er vrede mee hebben als ik max 2 kg werkelijk zou zijn aangekomen met de feestdagen..
Maar deze hoeveelheid direct na de grootste cheats vind ik toch wel heel erg eng en confronterend, dit had ik echt niet verwacht :p.

Ik zou ook schrikken hoor:p Hoeveel denk je boven je behoefte te hebben gegeten? Ik weet zelf dat ik nooit meer dan 4000 kcal op kan dus realistisch gezien zet ik max 1-2 ons vet per dag aan als ik goed mn best doe:p
Serieus, mijn mond dropte van verbazing op de weegschaal, hoppa, gelijk weer een kilo erbij ;).
Heb werkelijk totaaaaal geen idee hoe veel ik boven mijn behoefte heb gegeten.. Weet wel dat het woensdagavond met een pak koekjes begon, donderdag werd een cheatday en gisteren.. Nou ja, ik heb nog steeds een zeer gevoelige maag, laat ik het daar op houden :o.
Vraag me nu echt af hoe veel ik heb gegeten, wellicht komt ik nog dichter bij die 10K-challenge dan ik dacht :rolleyes:

Na kerst weer terug op schema dan genieten van oud dn nieuw en weer op schema. Kan echt geen kwaad.
Heb je broodnuchtere blik erg nodig, @Pillz :roflol:. Tdwag is zelfs 6 (!) kg aangekomen en moest er juist ontzettend hard om lachen, en ik stond daar maar helemaal verward en sip te wezen :o.
Vandaag nog serieus een gevoelige maag, krijg bijna niets naar binnen, dit moet wel de meest epische cheat ooit geweest zijn :roflol:. Morgenavond wederom een 'derde kerstdag'.. Vandaag dus flink weinig (gok dat ik op 1400 kcal uitkom), puur omdat ik niets naar binnen krijg :o. Morgen zal ik overdag ook niet veel eten, en 's avonds, geen idee hoe dat afloopt :o.

Maar goed. Oké. Niet. Panikeren. Vocht enzo, komt helemaal goed, bladiebla, alles voor de gains?! :rolleyes:

Haha wauw, 4.5 kg, daar zou ik zelf ook enorm van schrikken. Maar aan de verhalen te horen zal het vast wel voornamelijk vocht zijn. Hoeveel boven je onderhoud heb je gegeten afgelopen dagen?

Heb zelf nu 3 dagen ~900 kcals boven onderhoud gegeten, maar dat zat volgens mij voornamelijk in vetten... :o Kh en eiwitten amper.
Bizar hè, vond de 2 kg na 5 dagen Parijs al heel wat, maar dat stelde blijkbaar nog niet eens zo veel voor :p.
Rationeel weet ik ook wel dat het voor een heel groot deel vocht moet zijn, maar toch.. Dit had ik niet verwacht en was dan ook even flink slikken. Geen idee hoe veel ik boven onderhoud heb gezeten, maar weet wel dat het in ieder geval achterlijk veel is :o.

Bedankt voor deze wijze woorden..

..en anders straf T3 :roflol:

Scheelt wel dat je de dagen na een mega cheat weinig trek hebt:D Ik ga morgen weer terug op schema tot oudjaarsdag :)

Vocht gains zijn geen gains ;)

Wij verdienen hier ons geld niet mee.
Oke, beetje g4p maar meer niet :cool:

Niet moeilijk doen over paar dagen vreten.

• #3.020
Bedankt voor deze wijze woorden..

..en anders straf T3 :roflol:
Voel me nu echt een complete noob..
T3, wattes? :o

Scheelt wel dat je de dagen na een mega cheat weinig trek hebt:D Ik ga morgen weer terug op schema tot oudjaarsdag :)
De trek begint alweer te komen hoor, dus heb wellicht wat te vroeg geroepen :p.
Ik matig de dagen rondom oud en nieuw, hoor net dat er een etentje extra aan zit te komen :o.

Vocht gains zijn geen gains ;)

Wij verdienen hier ons geld niet mee.
Oke, beetje g4p maar meer niet :cool:

Niet moeilijk doen over paar dagen vreten.
Vrouwen zijn wat minder rationeel ingesteld, erg kuttig is dat, kan soms gek van mezelf worden, snap niets van vrouwen :o.
Wederom voel ik me net als bij Marvin een noob, g4p? Wattes? :o

Training van vandaag: pull (en beetje legs)

SQ, techniek

10 x 20 ATG
5 x 30
3 x 40
75 %
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50 laatste rep 'ass first' omhoog, geen mooie techniek
3 x 50 nog eens 'ass first', daarom ietsje gewicht er af
70 %

3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5
3 x 47.5 begon hier aardig vermoeid te raken
3 x 47.5
3 x 47.5 vreemd genoeg is techniek juist op zijn best als ik verzuurd begin te raken, wellicht omdat ik me dan des te beter bewust ben van techniek?
Eindelijk alle reps weer netjes net onder parallel.

BOR, zonder deadstop
10 x 25
10 x 35
10 x 35
10 x 35
15 x 35
Ging lekker, goed tempo.

One arm cable seated row
10 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 25

Lat pulldown, brede grip
10 x 25
10 x 25
21 x 25 kwam die repout opeens :heart:

Lat pulldown, smalle grip
10 x 27.3
10 x 27.3
21 x 27.3 zal wellicht een mooie VPR zijn

Cable curls
10 x 14
10 x 14
10 x 14
12 x 14

Cable upright rows
10 x 14
10 x 16.3
10 x 16.3
12 x 16.3

Facepulls
10 x 14 voelde niet helemaal lekker
10 x 11.3
10 x 11.3
10 x 11.3

Rating
4 / 5
Voorheen had ik het vermoeden dat meer volume met lichter gewicht voor mijn gevoel veel lichter trainen zou zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval.. Vind het lekker om door te rammen, flink tempo er in te gooien en gewoon lekker 'goan' :whip:. Geheel andere manier van trainen, maar misschien bevalt me dit toch beter dan ik voorheen dacht..
Aankomende week zal denk ik blijken of deze manier echt wat voor mij is. Dan worden laatste setjes verhoogd en dergelijke, ben benieuwd!

Kerststruggles
Vandaag bibberend op de weegschaal gestapt, en binnen één dag is er blijkbaar al 2,5 kg af.. Nu dus nog 2 kg zwaarder ten opzichte van afgelopen woensdag. Hoop toch eigenlijk wel dat er nog meer zal verdwijnen. Rond oud en nieuw matig ik wat met eten, want er is onverwachts nog een extra etentje bijgekomen in de eerste of tweede week van januari.
Nu dus vanavond nog te gaan ('derde kerstdag'), oud en nieuw, en het etentje :o.

Enige upside is dat ik werkelijk helemaal vol sta en mijn schouders beginnen te poppen. En dat is toch wel heel erg fijn :).

Terug
Naar boven