- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt hè, kan het maar amper handelen hoor!The struggles!!!
Desalnietteplus weer een goede training hoor Sanne! Lekkere VPR aan het begin.
Hoe gaat het met de beestjes?

Zag bij Fox Gym in Rotterdam zelf schijfjes van een halve kilo liggen, dan lijkt me al helemáál zalig!Och lijkt me lekker om met kleine tussenstapjes te kunnen verhogen zeg! Mooi VPR![]()
Komt vast van alle extra carbs die ik wekelijks er aan het bijplannen ben
Ik vond helemaal mooi!

Vreemd genoeg was het de eerste twee weken juist best rustig.. Nu komt ineens die storm van nieuwe mensen, irriteer me er dood aan..Altijd zo klote die drukte in gym.
Die brede grip bp doe je voor bovenkant?
Dankjewel meid!lekkere vpr's weer!
en joh.. je geeft alles wat je kan.. pwo heb je niet nodig!

Thanks meid!Lekkere rug train!!
Pull blijft toch wel mn favoriet. Al vind ik benchen (mits ik fit ben) ook wel erg leuk!

Thanks lieverd! Is het uiteindelijk een pull geworden of toch een legday?Lekkere training.. krijg er gewoon zin in.
Morgen eigenlijk leg day.. maar misschien maak ik er ook wel een pull van. Vind rug zo lekker!
Geniet morgen van je cheat.

. Nu denk ik ook wel dat dit te maken heeft met de hieronder beschreven wekelijkse update..

Ik moet nu ook echt eens doorpakken met afvallen, ik kijk er echt naar uit om ook gewoon eens op onderhoud (of mss wel erboven) te eten. Dan hoef je toch net iets minder op te letten of alles wel in je schema past.
Hoe kom je daar bij? Net zo goed opletten als je je bulk beetje fatsoenlijk wil laten verlopen.