XXL Nutrition

Sanne's log

Altijd zo klote die drukte in gym.

Die brede grip bp doe je voor bovenkant?

lekkere vpr's weer!
en joh.. je geeft alles wat je kan.. pwo heb je niet nodig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.143
The struggles!!!:eek!:

Desalnietteplus weer een goede training hoor Sanne! Lekkere VPR aan het begin. :D

Hoe gaat het met de beestjes?
Echt hè, kan het maar amper handelen hoor! :p

Lief dat je naar de beestjes vraagt! Het andere omaatje is nog steeds aan het reutelen.. Over 5 dagen is de antibioticakuur al klaar, en merk eerlijk gezegd nog geen verbetering.. Vreemd genoeg blijft ze wel gewoon eten, de rest deed dat al vrij snel niet meer.. De 2 kleintjes zijn nu 11 weken uit en stuiteren heel de dag door de kooi, de ander is van een 'normale' leeftijd en doet ook alles nog.. Fingers crossed: hoop echt dat het oude omaatje het gewoon gaat halen..

Och lijkt me lekker om met kleine tussenstapjes te kunnen verhogen zeg! Mooi VPR :)
Zag bij Fox Gym in Rotterdam zelf schijfjes van een halve kilo liggen, dan lijkt me al helemáál zalig!
Thanks! ^^

Ja weer een vpr in de pocket. . nice:D
Komt vast van alle extra carbs die ik wekelijks er aan het bijplannen ben :eyebrow:

Ik vond helemaal mooi! :D

Altijd zo klote die drukte in gym.

Die brede grip bp doe je voor bovenkant?
Vreemd genoeg was het de eerste twee weken juist best rustig.. Nu komt ineens die storm van nieuwe mensen, irriteer me er dood aan..

Brede grip doe ik om borst net vanuit andere hoek te pakken. Doe nu wekelijks gewoon plat (Wendler en paused), incline, close grip en brede grip, heb het idee dat dit wellicht ook bij zal dragen aan krachttoename over de langere tijd?

lekkere vpr's weer!
en joh.. je geeft alles wat je kan.. pwo heb je niet nodig!
Dankjewel meid! :kiss:
.. Je wilt altijd meer hè.. ;)

Training van vandaag: pull

SQ, techniek

10 x 20 ATG
5 x 30
60 %
3 x 37.5
3 x 37.5
70 %
3 x 44
3 x 44
3 x 44
3 x 44
65 %
3 x 40
3 x 40
3 x 40
3 x 40
3 x 40
3 x 40
Hammies zijn nog helemaal deaud van de vorige legday.. Had duidelijk invloed op mijn techniek en houding, stond ietwat voorover. Even stapje terug naar 65% en ik kon weer mooi recht blijven.

BOR
10 x 25
10 x 35
10 x 37.5
10 x 37.5
12 x 37.5 VPR

Lat pulldown, breed
10 x 27.3
10 x 29.6
10 x 29.6

Lat pulldown, smal
10 x 29.6
10 x 32
10 x 32

Db row
10 x 10
10 x 12
10 x 12
12 x 12
Ben one arm cable row even beu :o

Cable curls
10 x 14
10 x 16.3
10 x 16.3
12 x 16.3

Cable upright rows
10 x 16.3
10 x 16.3
10 x 16.3
12 x 16.3

Rating
4 / 5

Squatten was gewoon echt even afzien vandaag. Erg lang geleden dat ik dagenlang nog enorme spierpijn heb, al is het deze keer wel duidelijk gecentreerd bij mijn hammies.
De rest van de training voelde heerlijk, lekkere rugpomp en ondanks de drukte lekker mijn ding kunnen doen.
Daar houden autistjes van! :D

Morgen is het anderhalve week geleden sinds mijn laatste cheat, en ga ik eens lekker met een dekentje op de bank en een zak schepchocolade heel de dag schandalig lui films kijken :rolleyes: :heart:

Lekkere rug train!!

Pull blijft toch wel mn favoriet. Al vind ik benchen (mits ik fit ben) ook wel erg leuk!

Lekkere training.. krijg er gewoon zin in.
Morgen eigenlijk leg day.. maar misschien maak ik er ook wel een pull van. Vind rug zo lekker! :D

Geniet morgen van je cheat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.146
Lekkere rug train!!

Pull blijft toch wel mn favoriet. Al vind ik benchen (mits ik fit ben) ook wel erg leuk!
Thanks meid!
Pull is hier ook grote favoriet, als vrouw houd je natuurlijk wel van trekken.. :roflol:

Lekkere training.. krijg er gewoon zin in.
Morgen eigenlijk leg day.. maar misschien maak ik er ook wel een pull van. Vind rug zo lekker! :D

Geniet morgen van je cheat.
Thanks lieverd! Is het uiteindelijk een pull geworden of toch een legday? ;)

Training van vandaag: LB 1

SQ, Wendler cycle 2 - week 2

10 x 20 ATG
5 x 25
5 x 32.5
3 x 37.5
3 x 44
3 x 50
5 x 56.5 Soort van VPR.. Vorige cycle zat ik namelijk op 2 x 57.5 en vorige week op 5 x 54. Bij de laatste twee reps kreeg ik het lastig en voelde ik eindelijk het punt waar ik begin te falen. Ik druk te weinig mijn knieën als het ware naar buiten waardoor ik instabiel word. Ik voelde nu exact 'waar ik het vandaan moest halen'. De first set last setjes hiermee geoefend.
3 x 44
3 x 44
3 x 44
Weet nu waar ik 'de kracht vandaan moet halen' wanneer ik het moeilijk krijg. Blijf prima stabiel wanneer ik fermer bewust mijn knieën druk.

DL
5 x 50
70 %
5 x 56.5 Easy
75 %
5 x 60
5 x 60 Nog steeds easy
80 %
5 x 64 Steady, voelt lekker, smaakt naar meer!
90 %
3 x 72.5
3 x 72.5 Beide setjes steady, solide, volgens Tdwag perfecte vorm

Walking bb lunges
24 x 13
24 x 13
24 x 13
24 x 18

Vertical leg press in Smith
15 x 50
15 x 50
15 x 50
15 x 50
15 x 60

Donkey kickbacks in Smith

10 x 7
10 x 7
10 x 7
10 x 9

Rating
4.5 / 5
Eindelijk een goede nacht slaap gehad, was totaal kapot van de cheat van gisteren.. "Eén cheat" werd natuurlijk alsnog een cheatday :roflol:. Nu denk ik ook wel dat dit te maken heeft met de hieronder beschreven wekelijkse update..

Een blije Sanne is onder de link te vinden .. :o
Eindelijk weer eens een foto-update!

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Tsja.. Tdwag leest altijd het resultaat af en zei direct "dit ga je niet leuk vinden".. Dus wat denk ik direct: dat ik natuurlijk enorm veel ben bijgekomen. Echter is er dus meer dan een kilo af.. Weeg nu hetzelfde als begin november.. Rond kerst heb ik maar liefst 4.25 kg meer gewogen, maar ben nu dus weer helemaal terug waar ik aan het begin van de bulk was.. Weeg nu sinds begin bulk, dus 3 maanden geleden, 0.75 meer. Gemiddeld ben ik dus een kwart kilo per maand bijgekomen, te weinig imo.
Dus.. Ik blijf wel gewoon met kleine verhogen omdat ik denk dat ik dan uiteindelijk hoger in kcal kan uitkomen dan wanneer ik grote stappen neem. De cheat van gisteren ga ik niet compenseren, ik verhoog nu kcal naar 2300.

Overigens was de cheat van gisteren naar mijn mening weer veel te bizar.. :o
Voor de geïnteresseerden onder de spoiler mijn dag van gisteren :rolleyes:

- 1 banaan met pindapasta
- 1 eiwitshake
- 1 warme chocolademelk met slagroom
- Delifrance, kleine stokbrood met ham/kaas uit de oven
- zakje schep-paaseitjes van de Jamin
- zakje schep-chocolade van de Jamin
- reep Milka collage
- 4 chocolate chip cookies
- 2 bollen Hertog chocolade brownie roomijs
- paar handjes schepsnoep
- 1 medium Dominos panpizza, helft Americana, andere helft BBQ Mixed Grill

En JA, dat was enorm genieten! :drool:

Goeie training wel weer.

Goeie armen en glutes ook op die pic

En lekkere cheat!

Hell, it's ALLLLLL good !

Mooie foto, nice ass girl :heart:

Je armen zien er meer dan goed uit Sanne!:D Training ook weer top...tja die cheat..zoveel choco!! Last van maandelijkse dingetjes...

Wel super nice dat je je daily intake weer kunt verhogen!:thumb:

Wat een training! Wat een supertoffe foto weer! En wat een cheat! You go girl! Goed besluit om te verhogen. Gainen zul je!

Lekkere cheat. :heart:

Toch mooi wat bijgekomen. Niet veel maar alle beetjes helpen toch. Goed dat je van dat compenseren afgestapt bent;)

Soort van vpr zeg je.. is gewoon een dikke pr natuurlijk!! Toch circa 5 kg erbij op je 1 rep max.

Het lijkt er toch op dat je onderhoud eerder rond de 2600 zit dan 2200 (als je de cheatdagen ook meeneemt). Opzich ook wel goed dat je voorzichtig bent, maar misschien ook wel iets te voorzichtig:)

Ow en ja trekken hou ik wel van ja:eyebrow:

Wanneer mag je weer maxen op de dl?

Laatst bewerkt:
ik zie nu pas je foto.. wat zie je er goed uit sanne!!! Goeie billen ook gekweekt:)

Goeie shape Sanne, zie echt de kabeltjes lopen op je armen en schouders :)
Lekker dat de klik er nu is met de knieen en de squat, en 2.5 kg bovenop je 5RM :thumbs:

Petje af! En damn die cheat, zit hier te watertanden zeg :D

Ik moet nu ook echt eens doorpakken met afvallen, ik kijk er echt naar uit om ook gewoon eens op onderhoud (of mss wel erboven) te eten. Dan hoef je toch net iets minder op te letten of alles wel in je schema past.

Goede shape op je foto. :p

Oh, en jelly op je shape ;)

Ik moet nu ook echt eens doorpakken met afvallen, ik kijk er echt naar uit om ook gewoon eens op onderhoud (of mss wel erboven) te eten. Dan hoef je toch net iets minder op te letten of alles wel in je schema past.

Hoe kom je daar bij? Net zo goed opletten als je je bulk beetje fatsoenlijk wil laten verlopen.

Hoe kom je daar bij? Net zo goed opletten als je je bulk beetje fatsoenlijk wil laten verlopen.

Met meer kcals past iets al sneller in je plan. Betekent natuurlijk niet dat je gelijk alles moet gaan eten wat los en vast zit. Maar meer eten is nooit verkeerd :D

Terug
Naar boven