Ondanks de omstandigheden met de beestjes echt een toptraining! Die ene repout niet halen is ook niet het einde van de wereld!
En je geeft zelf al aan hoe het mogelijk gekomen is..volgende keer beter!

Hopelijk gaat het met de vier biggetjes ook snel wat beter!
.. Maar .. Maar .. Dit was serieus de allereerste keer dat ik mijn target niet haalde.. Stelde mezelf gewoon teleur

.
Vandaag heb ik het gelukkig een beetje goed gemaakt met zelf
sterkte meis....
maar ff geen cocktailtje drinken dan
Thanks powerwoman : kiss:
.. Hm .. Als ik eens zie hoe we allebei soms in privésferen aan het tobben zijn, is het wellicht eens juist een goed idee om een cocktailtje (of meer..) te drinken
Sterkte en goeie trainingen hoor schat
Thanks kanjer
Prima training hoor! Ik denk ook dat je opwarmsets meer werksets zijn
Het ligt te dicht bij elkaar.. Heb voor de grap eens om zitten rekenen met percentages, dan blijkt inderdaad dat de warm up eigenlijk al een serieus gewicht voor me is

.
Met kleinere bb opwarmen of met db
Kleinere bb hebben ze niet.. Dus dan maar voor de EZ-bar, en werksets gewoon met de normale bb ^^.
Gezien alles wat er nu speelt een zeer nettte training meid.
Dankjewel lieverd
LOL opwarmen met 20 kg en dood gaan op je sets met 26 kg..... EZ bar lijkt me goeie oplossing.
Is het slim om ss. met die side en front raises te doen die kwa oefening zo dicht bij elkaar liggen? Ik vind het niet gek dat dat heel zwaar aanvoelt.
Haha, tsja, het mooie is ook nog eens dat iemand anders me er op moest wijzen dat ik wellicht de opwarmsetjes met een ez-bar kan doen

. Ben blond hè, dan krijg je dat soort dingen..

Moet eerlijk zeggen dat ik front en side raises in een superset doe omdat ik het brandende gevoel van elke oefening afzonderlijk van elkaar zwaar ruk vind

. Mijn mindset hierbij is daarom zoiets van 'laat ik het dan maar allemaal in een superset doen, dan ben ik er sneller vanaf'

.
Herkenbaar, heel vervelend als het lichtste gewicht - de lege stang - eigenlijk teveel is om mee te beginnen. Bij de Basic Fit hadden ze veel stangen van 10 kg (met plastic sleeves); dat scheelde al... Ik hoop dat je met de EZ bar uit de voeten kan.
Stangen van 10 kg zou me heel erg fijn lijken, dan kan je tenminste met mooie, logische stapjes opbouwen.. Kan me herinneren eerder wel eens schouders met EZ-bar gedaan te hebben, maar snap dan nog steeds niet waarom het niet in me was opgekomen hier gewoon mee op te warmen..

. Ben erg benieuwd naar volgende week; of de werksets dan inderdaad sterker zijn!
Toen ik voor de allereerste keer BP deed kon ik geen 5x 20kg

Ik was toen een jaar of 18, dat was pas ego crushing.
Ai, kan me wel voorstellen dat dat je ego inderdaad geen goed doet.. :/. Maar then again.. Dat ligt nu al ruim achter je, eventuele 'uitlachers' hebben dan toch het nakijken..