MuscleMeat

Sanne's log

Super training en zo jaloers op je fysiek! :o
Zo zie je maar.. meer eten en afvallen.:roflol: je lichaaam weet niet wat hem overkomt!
Lekker doorgaan meid! Zie je wel dat je op jezelf en je lijf kan vertrouwen. ;)

Mooi fysiek!!
Ik vind je squatsessies er interessant uitzien, ga ik ook eens proberen.
Alles voor zo'n zelfde kont:D

Zag de pic voorbij komen op insta.. Ziet er goed uit! Prima armen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.164
Goeie training wel weer.

Goeie armen en glutes ook op die pic

En lekkere cheat!

Hell, it's ALLLLLL good !
Hell yeah, it was alllll good! :D

Thanks kanjer :kiss:

Je armen zien er meer dan goed uit Sanne!:D Training ook weer top...tja die cheat..zoveel choco!! Last van maandelijkse dingetjes...

Wel super nice dat je je daily intake weer kunt verhogen!:thumb:
Dankjewel broeder! Stond lekker vol van de cheatday, dat moet dan natuurlijk even vastgelegd worden :roflol:
De cheat was inderdaad verbazingwekkend veel chocola.. Vandaar ook maar besloten die pizza te bestellen, voor een beetje hartige afwisseling tussendoor ;).
Meer eten is altijd goed, dus hoop dat ik nog vaak mag verhogen.. :eyebrow:

Wat een training! Wat een supertoffe foto weer! En wat een cheat! You go girl! Goed besluit om te verhogen. Gainen zul je!
Thanks Freakjam, heb er enorm van genoten! :D
Als we nou allebei netjes wekelijks langzaam verhogen, dan kunnen we beiden lekker wat massa kweken.. ;)

Lekkere cheat. :heart:

Toch mooi wat bijgekomen. Niet veel maar alle beetjes helpen toch. Goed dat je van dat compenseren afgestapt bent;)
Hij was heerlijk, heb ervan genoten!

De (stijgende) lijn over een langere periode bekijken is toch veel realistischer dan het bekijken over een korte tijdspanne van een week of iets dergelijks.. Geeft met vertrouwen in mijn aanpak, en biedt ook wat weerstand voor wanneer ik weer eens in paniek ben omdat ik in één week te veel naar mijn zin ben aangekomen ;).

Het afstappen van compenseren vind ik nog wel lastig, maar ik weet wat ik wil, en daar moet ik gewoon lekker flink voor eten :rolleyes:

Soort van vpr zeg je.. is gewoon een dikke pr natuurlijk!! Toch circa 5 kg erbij op je 1 rep max.

Het lijkt er toch op dat je onderhoud eerder rond de 2600 zit dan 2200 (als je de cheatdagen ook meeneemt). Opzich ook wel goed dat je voorzichtig bent, maar misschien ook wel iets te voorzichtig:)

Ow en ja trekken hou ik wel van ja:eyebrow:

Wanneer mag je weer maxen op de dl?
Haha, het kan al snel beter in mijn ogen, maar vooruit, het is toch inderdaad een mooie PR ;).

Vorig jaar eindigde ik op 2750 kcal, zou het toch wel tof vinden om de 3000 aan te kunnen tikken, maar denk dat dit toch flink aan de hoge kant is.. Tussentijds een korte cut is ook altijd een mogelijkheid.. Maar een cut van flink wat maanden doe ik niet meer :o.
Als ik jouw mening goed begrijp vind je eigenlijk dat ik aankomende week ongeacht het weegresultaat sowieso naar de 2400 en de week erop meteen door naar de 2500 zou kunnen? Zie mijn reactie op Natty: ik ervaar nu zelf dat langetermijn-denken je verder brengt.. Over een langere tijd ben ik eigenlijk maar heel weinig bijgekomen..

Hahaha, en trekken.. We both looooove it :roflol:

ik zie nu pas je foto.. wat zie je er goed uit sanne!!! Goeie billen ook gekweekt:)
En thanks! ^^

Goeie shape Sanne, zie echt de kabeltjes lopen op je armen en schouders :)
Lekker dat de klik er nu is met de knieen en de squat, en 2.5 kg bovenop je 5RM :thumbs:
Dankjewel Neet, doet me goed om te horen :kiss:
Lekker verder met kracht en massa opbouwen, vind het maken van progressie op compounds toch wel verslavend gaaf om te doen!

Petje af! En damn die cheat, zit hier te watertanden zeg :D
Haha, het was er inderdaad wel eentje om jaloers op te worden.. ;)

Ik moet nu ook echt eens doorpakken met afvallen, ik kijk er echt naar uit om ook gewoon eens op onderhoud (of mss wel erboven) te eten. Dan hoef je toch net iets minder op te letten of alles wel in je schema past.
Je hebt inderdaad net wat meer ruimte om te variëren en af en toe wat lekkers te nemen! Zeg altijd zelf dat alles wat iets net wat lekkerder maakt er dan bij kan.. Bijvoorbeeld een handje rozijnen in je havermoutpannenkoek of net wat extra cacao nibs in je ontbijt.. :rolleyes:

Thanks Natty! :D

Dankjewel ^^

Hoe kom je daar bij? Net zo goed opletten als je je bulk beetje fatsoenlijk wil laten verlopen.
Iets lekkers wat ineens wel in je schema blijkt te passen is op zich soms juist best gevaarlijk.. Blijft altijd naar meer smaken ;).

Met meer kcals past iets al sneller in je plan. Betekent natuurlijk niet dat je gelijk alles moet gaan eten wat los en vast zit. Maar meer eten is nooit verkeerd :D
Meer eten is altijd goed, zonder uitzondering! :rolleyes:

Super training en zo jaloers op je fysiek! :o
Zo zie je maar.. meer eten en afvallen.:roflol: je lichaaam weet niet wat hem overkomt!
Lekker doorgaan meid! Zie je wel dat je op jezelf en je lijf kan vertrouwen. ;)
Dankjewel lieverd :kiss:
Moet zeggen dat ik het gevoel krijg steeds meer trek te krijgen naarmate ik mijn voeding aan het verhogen ben.. Dus het lijkt erop dat mijn lichaam er wel zin in begint te krijgen ;).

Mooi fysiek!!
Ik vind je squatsessies er interessant uitzien, ga ik ook eens proberen.
Alles voor zo'n zelfde kont:D
Dankjewel Suus! Moet blozen van je opmerking over mijn kont, haha! Die is altijd al flink geweest en probeer er nu dan ook eens wat vorm in te krijgen.. Je snapt dus wel dat dit compliment enorm goed valt bij me :p

Zag de pic voorbij komen op insta.. Ziet er goed uit! Prima armen!
Dankjewel KevvL, stond lekker vol van de cheat! :D

Training van vandaag: UB

OHP, Wendler cycle 2 - week 2

5 x 12
5 x 15.5
3 x 18
3 x 20
3 x 24
4 x 27.5 VPR
3 x 20
3 x 20
3 x 20
Bij de repout zat een vijfde er niet in.. Niet alle reps waren strict, maar goed, ik denk door juist de laatste set wat meer 'los' te gaan me dit op langere termijn verder brengt om dat eindeloze plateau voor eens en altijd te doorbreken..

Paused BP
10 x 25
75%
8 x 32.5
7 x 32.5
6 x 32.5
70%
8 x 30
8 x 30
8 x 30 dropset 5 x 25 dropset 2 x 20
Whaha, kreeg op het eind niet eens de stang meer fatsoenlijk omhoog, zeer vreemde ervaring :roflol:

Close grip reversed pulldown
10 x 34.3
10 x 34.3
10 x 34.3
13 x 36.6

Cable seated row
10 x 32
10 x 32
10 x 34.3
12 x 34.3
Voelde vandaag opvallend zwaar..

SS db side raises / db front raises
10 x 5
8 x 6 PR
8 x 6
8 x 6 dropset 3 x 5 dropset 3 x 4
Sloeg natuurlijk nergens op, een PR zetten en daarna doodleuk dropsetjes willen doen :o.

Db hammer incline curls
10 x 5
10 x 5
10 x 5
10 x 6 PR, nog vrij easy ook..

Rating
3.5 / 5
Close grip reversed pulldown en front/side raises voelden sterk vandaag, OHP en BP vielen me vandaag echter ietwat tegen. Maar goed, je bent natuurlijk perfectionistisch of niet.. Gewoon lekkere training, voelde goed!

Begin op te merken dat sinds ik langzaam mijn kcal aan het verhogen ben, ik ook steeds meer trek in voeding krijg.. Niet echt snaai-neigingen ofzo, maar gewoon echt zin om goed te eten. Komt dat voor iemand bekend voor, meer trek in eten krijgen juist wanneer je bezig bent met het ophogen van voeding?

Dat herken ik wel. Keek ook meer naar de korte termijn. Nu alles naast elkaar gelegd en zie je toch vooruitgang. Dus daar maar meer op richten.

Je hebt een mooie shape en als je niet al te gek doet behoud je dat ook wel ;) met compenseren maak je jezelf alleen maar gek.

Krijg ook meer trek Door meer eten. Alleen maar beter :engel:

Ik was zelf naar de 2400 of misschien wel 2500 gegaan maar dan zonder cheatdagen (dus wel elke dag macro's tellen) en vervolgens aan kijken tot je een week stil staat. Je lichaam past zich uiteindelijk wel aan alleen de vraag is wel hoe snel.

Ik kreeg eerst steeds meer trek, maar ik ervaar nu het tegenovergestelde. Ik zit nu redelijk vol de hele dag *ik vermoed dat ik nu in een surplus zit*. Niet zo vol dat ik niets op kan, maar ik kan prima 4 uur op een maaltijd teren.

Toch aardig wat vpr's! !!

Ik hoop vandaag ook wat vpr's binnen te harken. Ik ben wel stront verkouden dus hopelijk staat dat mn progressie niet in de weg.

Goeie trainingen Sanne! Ben best jaloers op je progressie haha! Keep it up!

mooie foto van je gezien
aardige biceps hoor dame ;)
erg goed bezig

Komt me wel bekend voor ja, ookal ben ik nog een newbie. Hoe kan ik zoveel mogelijk gezond eten naar binnen werken, heerlijk op verjaardagen haha totaal geen zin in alle snacks die op tafel staan.
Supermooie training weer!

Compounds zijn the King! Lekker bezig hoor.

Lekker getraind!
en ja.. als je gewoon goed gezond eet heb je geen snaaizin meer... zo zie je maar.. mensen zijn gewoontedieren he. ;)

4 reps bij 3+ is ook genoeg!

Je kan eventueel ook wat slow negative push presses doen ter ondersteuning van je MP's ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.174
Dat herken ik wel. Keek ook meer naar de korte termijn. Nu alles naast elkaar gelegd en zie je toch vooruitgang. Dus daar maar meer op richten.

Je hebt een mooie shape en als je niet al te gek doet behoud je dat ook wel ;) met compenseren maak je jezelf alleen maar gek.

Krijg ook meer trek Door meer eten. Alleen maar beter :engel:
Van dat korte-termijn-gekoekeloer word ik uiteindelijk vreselijk onzeker over iets dat over langere termijn gewoon prima blijkt te zijn.. Wederom weer even een knop die om moet. Verder ben en blijf ik toch echt een vrouw die verslaafd is aan de weegschaal :').
Ohhhh echt, kan niet wachten tot ik weer heel de dag stuffed ben van het eten, dat gevoel went zo ontzettend snel! :o

Ik was zelf naar de 2400 of misschien wel 2500 gegaan maar dan zonder cheatdagen (dus wel elke dag macro's tellen) en vervolgens aan kijken tot je een week stil staat. Je lichaam past zich uiteindelijk wel aan alleen de vraag is wel hoe snel.

Ik kreeg eerst steeds meer trek, maar ik ervaar nu het tegenovergestelde. Ik zit nu redelijk vol de hele dag *ik vermoed dat ik nu in een surplus zit*. Niet zo vol dat ik niets op kan, maar ik kan prima 4 uur op een maaltijd teren.

Toch aardig wat vpr's! !!

Ik hoop vandaag ook wat vpr's binnen te harken. Ik ben wel stront verkouden dus hopelijk staat dat mn progressie niet in de weg.
Tdwag vermoedt inderdaad ook dat ik rond de 2500 als onderhoudsniveau uitkom.. Seems legit dat ik vorige bulk langzaam aankwam op 2750. Kan daar wel aan wennen hoor, als het richting de 3000 gaat.. :rolleyes:. Vind het serieus heerlijk om gewoon niet per sé trek in eten te hebben, maar gewoon heel de dag een voldaan gevoel te hebben! :p

Goeie trainingen Sanne! Ben best jaloers op je progressie haha! Keep it up!
Aaach, dankjewel Hillie, lief van je! :kiss:

mooie foto van je gezien
aardige biceps hoor dame ;)
erg goed bezig
Dankjewel Grosje, goed om te horen! :D
.. Hoop toch wel dat ze sinds de laatste keer dat je ze zag zijn gegroeid.. ;)

Komt me wel bekend voor ja, ookal ben ik nog een newbie. Hoe kan ik zoveel mogelijk gezond eten naar binnen werken, heerlijk op verjaardagen haha totaal geen zin in alle snacks die op tafel staan.
Supermooie training weer!
Apart is dat op verjaardagen, zit iedereen aan de taart en ik zit daar standaard van 'dat hoeft van mij eigenlijk niet'. Geef sowieso geen klap om taart, maar toch kijken enkele mensen steevast wat zuur naar hun eigen gebakje terwijl ze weten dat ze het beter kunnen laten staan.. En dan een uur laten beginnen over wel achterlijke dieet er nu weer gevolgd wordt :roflol:.
Serieus.. Laatst ontmoette ik een vrouw op een verjaardag die het 'five to ten' dieet volgde.. Je mag dan alleen tussen 17.00 en 22.00 eten, maar wel zoveel en wat je maar wilt..
Je had haar moeten zien op die verjaardag zodra het eindelijk etenstijd was :o

Compounds zijn the King! Lekker bezig hoor.
Progressie op compounds is verslavend!!
Dankjewel Neet! :heart:

Lekker getraind!
en ja.. als je gewoon goed gezond eet heb je geen snaaizin meer... zo zie je maar.. mensen zijn gewoontedieren he. ;)
Thanks meid :kiss:
Had ik dat enkele jaren geleden maar gesnapt.. Dat je én gezond, én heerlijk kunt eten.. Maar tsja, ik kwam dan ook uit een gezin waarbij er standaard een bepaalde saus bij groenten werd geserveerd :o.

4 reps bij 3+ is ook genoeg!
Maar het smaak altijd naar meerrrrr :D

Je kan eventueel ook wat slow negative push presses doen ter ondersteuning van je MP's ;)
Thanks voor de tip, daar ben ik altijd blij mee!
Zou je die dan bijvoorbeeld als laatste setjes naast je 'normale' MP doen, of bijvoorbeeld MP volgens Wendler op (in mijn geval) UB-day en slow negative push presses op bijvoorbeeld push-day?

Training van vandaag: LB 2

DL, Wendler cycle 2 - week 2

5 x 32.5
5 x 40
3 x 50
3 x 56.5
3 x 64
10 x 72.5 VPR
3 x 56.5
3 x 56.5
3 x 56.5
Holy moly, terugkijkend op de vorige cycle begint mijn DL overduidelijk sterker te worden, nice!

Paused SQ
10 x 20 ATG
6 x 30
6 x 35
6 x 40
6 x 40
6 x 40
3 x 47.5
3 x 55
Stabiele setjes met prima techniek, geen 'zwabberknieën' of iets dergelijks.
Wederom nerveus om naar 55 te gaan, maar Tdwag hing ze er aan en vond dat ik 'het maar gewoon moest doen'. Uiteraard moet ik hem weer gelijk geven: heb last van mindfucks waar ik totaal niets aan heb, die drie reps op 55 gingen (zelfs paused dus) prima en stabiel.
Groei zelfvertrouwen, groei! :rolleyes:

FSQ, ATG
9 x 30
10 x 27.5
10 x 27.5
12 x 27.5
Laatste keer dat ik deze doe voorlopig, ga weer terug naar goblet squats. Anatomisch zit ik gewoon idioot verkeerd in elkaar, die bb is met geen mogelijkheid te leggen op waar hij hoort te liggen, mijn hoofd inclusief hals is te veel naar voren geplaatst ofzo, I dunno :p.

Lying leg curls
10 x 20
10 x 22.5
6 x 25
12 x 20

Glute plate bridges op step
15 x 15
13 x 15
12 x 15
12 x 15

Calves op plate loaded leg press, met hold
15 x 20
15 x 20
15 x 20
15 x 20
Da' brandt, niet alleen hekel aan fikkende abs, maar ook fikken calves vind ik de hel :/

Rating
3.5 / 5
Dik tevreden over de compounds, wat uiteindelijk imo nog steeds het belangrijkste is. Echter te veel gekut met FSQ en was daarna eigenlijk best leeg voor de overige oefeningen.
Then again, deze legday voel ik wel lekker zitten :).

Thanks voor de tip, daar ben ik altijd blij mee!
Zou je die dan bijvoorbeeld als laatste setjes naast je 'normale' MP doen, of bijvoorbeeld MP volgens Wendler op (in mijn geval) UB-day en slow negative push presses op bijvoorbeeld push-day?

Gewoon na je laatste setjes MP. Even helemaal leeg maken zeg maar. Of op het einde van de training. Beetje a la Poliquin Doublé stijl.

Zo je blijft maar gaan op dl:D

Wat is je 1 rep max?

lijkt toch wel sowieso 100 kg in te zitten

Mooi hoor die DL en SQ. Daarna was het weer een kwaaie Sanne zo te lezen :kiss:

Goeie weer hoor! Je gaat lekker kanjer!

Als je na de zware basis oef niet leeg bent doe je juist iets fout ;)

Terug
Naar boven