Goeie training wel weer.
Goeie armen en glutes ook op die pic
En lekkere cheat!
Hell, it's ALLLLLL good !
Hell yeah, it was alllll good!
Mooie foto, nice ass girl
Thanks kanjer
Je armen zien er meer dan goed uit Sanne!

Training ook weer top...tja die cheat..zoveel choco!! Last van maandelijkse dingetjes...
Wel super nice dat je je daily intake weer kunt verhogen!
Dankjewel broeder! Stond lekker vol van de cheatday, dat moet dan natuurlijk even vastgelegd worden

De cheat was inderdaad verbazingwekkend veel chocola.. Vandaar ook maar besloten die pizza te bestellen, voor een beetje hartige afwisseling tussendoor

.
Meer eten is altijd goed, dus hoop dat ik nog vaak mag verhogen..
Wat een training! Wat een supertoffe foto weer! En wat een cheat! You go girl! Goed besluit om te verhogen. Gainen zul je!
Thanks Freakjam, heb er enorm van genoten!

Als we nou allebei netjes wekelijks langzaam verhogen, dan kunnen we beiden lekker wat massa kweken..
Lekkere cheat.
Toch mooi wat bijgekomen. Niet veel maar alle beetjes helpen toch. Goed dat je van dat compenseren afgestapt bent
Hij was heerlijk, heb ervan genoten!
De (stijgende) lijn over een langere periode bekijken is toch veel realistischer dan het bekijken over een korte tijdspanne van een week of iets dergelijks.. Geeft met vertrouwen in mijn aanpak, en biedt ook wat weerstand voor wanneer ik weer eens in paniek ben omdat ik in één week te veel naar mijn zin ben aangekomen

.
Het afstappen van compenseren vind ik nog wel lastig, maar ik weet wat ik wil, en daar moet ik gewoon lekker flink voor eten
Soort van vpr zeg je.. is gewoon een dikke pr natuurlijk!! Toch circa 5 kg erbij op je 1 rep max.
Het lijkt er toch op dat je onderhoud eerder rond de 2600 zit dan 2200 (als je de cheatdagen ook meeneemt). Opzich ook wel goed dat je voorzichtig bent, maar misschien ook wel iets te voorzichtig
Ow en ja trekken hou ik wel van ja
Wanneer mag je weer maxen op de dl?
Haha, het kan al snel beter in mijn ogen, maar vooruit, het is toch inderdaad een mooie PR

.
Vorig jaar eindigde ik op 2750 kcal, zou het toch wel tof vinden om de 3000 aan te kunnen tikken, maar denk dat dit toch flink aan de hoge kant is.. Tussentijds een korte cut is ook altijd een mogelijkheid.. Maar een cut van flink wat maanden doe ik niet meer

.
Als ik jouw mening goed begrijp vind je eigenlijk dat ik aankomende week ongeacht het weegresultaat sowieso naar de 2400 en de week erop meteen door naar de 2500 zou kunnen? Zie mijn reactie op Natty: ik ervaar nu zelf dat langetermijn-denken je verder brengt.. Over een langere tijd ben ik eigenlijk maar heel weinig bijgekomen..
Hahaha, en trekken.. We both looooove it
ik zie nu pas je foto.. wat zie je er goed uit sanne!!! Goeie billen ook gekweekt
En thanks! ^^
Goeie shape Sanne, zie echt de kabeltjes lopen op je armen en schouders

Lekker dat de klik er nu is met de knieen en de squat, en 2.5 kg bovenop je 5RM
Dankjewel Neet, doet me goed om te horen

Lekker verder met kracht en massa opbouwen, vind het maken van progressie op compounds toch wel verslavend gaaf om te doen!
Petje af! En damn die cheat, zit hier te watertanden zeg
Haha, het was er inderdaad wel eentje om jaloers op te worden..
Ik moet nu ook echt eens doorpakken met afvallen, ik kijk er echt naar uit om ook gewoon eens op onderhoud (of mss wel erboven) te eten. Dan hoef je toch net iets minder op te letten of alles wel in je schema past.
Je hebt inderdaad net wat meer ruimte om te variëren en af en toe wat lekkers te nemen! Zeg altijd zelf dat alles wat iets net wat lekkerder maakt er dan bij kan.. Bijvoorbeeld een handje rozijnen in je havermoutpannenkoek of net wat extra cacao nibs in je ontbijt..
Goede shape op je foto.
Thanks Natty!
Oh, en jelly op je shape
Dankjewel ^^
Hoe kom je daar bij? Net zo goed opletten als je je bulk beetje fatsoenlijk wil laten verlopen.
Iets lekkers wat ineens wel in je schema blijkt te passen is op zich soms juist best gevaarlijk.. Blijft altijd naar meer smaken

.
Met meer kcals past iets al sneller in je plan. Betekent natuurlijk niet dat je gelijk alles moet gaan eten wat los en vast zit. Maar meer eten is nooit verkeerd
Meer eten is altijd goed, zonder uitzondering!
Super training en zo jaloers op je fysiek!

Zo zie je maar.. meer eten en afvallen.

je lichaaam weet niet wat hem overkomt!
Lekker doorgaan meid! Zie je wel dat je op jezelf en je lijf kan vertrouwen.
Dankjewel lieverd

Moet zeggen dat ik het gevoel krijg steeds meer trek te krijgen naarmate ik mijn voeding aan het verhogen ben.. Dus het lijkt erop dat mijn lichaam er wel zin in begint te krijgen

.
Mooi fysiek!!
Ik vind je squatsessies er interessant uitzien, ga ik ook eens proberen.
Alles voor zo'n zelfde kont
Dankjewel Suus! Moet blozen van je opmerking over mijn kont, haha! Die is altijd al flink geweest en probeer er nu dan ook eens wat vorm in te krijgen.. Je snapt dus wel dat dit compliment enorm goed valt bij me
Zag de pic voorbij komen op insta.. Ziet er goed uit! Prima armen!
Dankjewel KevvL, stond lekker vol van de cheat!