- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Ik ben ook nooit echt leeg
mannen zijn gewoon p*ssy's
Nee op 80% trainen zou ik ook niet leeg van raken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Daar heb ik wat aan, thanks! ^^Gewoon na je laatste setjes MP. Even helemaal leeg maken zeg maar. Of op het einde van de training. Beetje a la Poliquin Doublé stijl.
DL gaat ineens flink hard, geen idee wat voor peper er ineens in mijn reet zit..Zo je blijft maar gaan op dl
Wat is je 1 rep max?
lijkt toch wel sowieso 100 kg in te zitten

.Haha, ik moet erom lachen Neet, je hebt wel gelijk.. Mopperkont ben ikMooi hoor die DL en SQ. Daarna was het weer een kwaaie Sanne zo te lezen![]()
Dankjewel Rambo!

Dat is pas een staaltje Omdenken, zo had ik het nog nooit bekeken!Als je na de zware basis oef niet leeg bent doe je juist iets fout![]()

Oef, shots are fired!

Dankjewel lieverd! Verlies in kracht is erg demotiverend.. Heb enkele weken gehad dat ik ineens terugknalde in kracht, het enige waardoor het voor mij toch wel leuk bleef was het 'freewheelen' en veel nieuwe oefeningen uitproberen (omdat ik dan geen prestatiedrang hebt). En die knaller.. Die komt dan vanzelf ineens een keer. Hoe meer je jezelf er op focust, hoe meer je jezelf in de weg gaat zitten..lekkere training! Ik krijg er gewoon zin van om te trainen!
Wel jammer dat ik echt een inzinking in kracht heb... zou echt graag weer eens willen knallen zoals jij doet.![]()

Dankje Bric

Haha, ik moet erom lachen Neet, je hebt wel gelijk.. Mopperkont ben ik
10 x 32.5 Prima, kleine verhoging voor 10-reppers

Thanks Freakjam, het gaat weer langzaam maar zeker omhoog!Goede workout Sanne, en ook weer een VPR te pakken. Geniet van je weekend!![]()

High rep dan zeker?

TrueHet is beter dan alles diep oppotten van binnen
Mooi zo, die kleine verhoginkjes zijn belangrijk![]()
.Ja maar.. Ja maar.. Dat vind ik geen excuusGeen wonder dat je schouders niet best willen. Je hebt er borst en nog triceps vooraan gedaan![]()

Hier heb ik absoluut wat aan, dankjewel!Cable : armen recht met schouders op die hoogte instellen. Tenminste dat doe ik altijd.
JE kunt iets naar voren leunen en meer sluiten richting je navel.
Je kunt je armen helemaal recht naar voren brengen.
Je kunt een cross versie doen. Link boven rechts onder sluiten en andersom.
Hoop beetje duidelijk zo.

. Aangezien ik overmorgen geen spierpijn wil hebben van het squatten vandaag (is namelijk de derde week van Wendler) heb ik het licht gehouden. Van squats heb ik soms twee dagen volle spierpijn, wil ik niet hebben dinsdag
.
), diverse groentensoorten en een enorm flink stuk biefstuk gegeten
. Geen idee of ik dat goed in mijn macro's heb laten passen, maar ach.. Het was allicht gezonder dat mijn gemiddelde junkdag
.
Thanks Freakjam, het gaat weer langzaam maar zeker omhoog!
Jij ook fijn weekend, volgens mij heb ik iets over sushi gelezen..?![]()
Jij ook lekker gegeten bij schoonmoeders zo te zien, biefstukje is altijd nice 
Langzaam en stukje bij beetje lukt het me om die focus op het controle houden over het eten los te laten, ben er erg blij mee, scheelt ook een hoop frustratie ^^.Das weer een lekkere training meid! En zo zie je hoe goed het gaat. Lekker voldaan en alles op kunnen hogen! Nice!
Je gaat ook steeds beter met je eten om. En chapeau voor je minibounty en brownie!
Topper!
Dankjewel Rambo!

Maar houd mijn lichaam niet parallel aan de grond hoor! .. Denk niet dat ik het dan zou redden met dit gewichtDamn..blijf die BOR's echt sterk vinden hoor! Doodnormale maaltijd toch bij je schoonmams!![]()
.
Precies, probeer het nu in het aantal reps te bekijken, in dat opzicht probeer ik dan geen onderscheid te maken tussen bijvoorbeeld 3 x 6 of 2 x 9, als het totaalvolume maar groter is. En dan langzaam opbouwen in gewicht.. Lijkt mij wel dat ik daar op lange termijn een mooi progressive overload van kan bouwen!Zo doe ik het nu ook (ik tel nu ook het totaal aan reps). Alle beetje bij elkaar leveren op de lange termijn een flinke verhoging op!!
Dinsdag heb je een amrap sessie voor sq?
Ik ervaar nu niet zo heel veel spierpijn ondanks 3 x p. week sq. Ik heb wel mn volume voor mn legs drastisch naar beneden moeten gooien en dat lijkt nu zn vruchten af te werpen![]()
Had inderdaad geen spierpijn, heb goed gegokt met het gewicht!Lijkt me niet dat je dinsdag last hebt als je zondag op 65-75% squat. (en voor de rest geen oef voor benen doet)
.Vind dat superleuk om te lezen, dankjewel Suus!Jeez wat een lading squats!
Je trainingen zijn leuk om te lezen, krijg er goede ideeën van!
Ghehehe, je hebt Tdwag op ideeën gebracht, dankjewel hè!Dat heb je goed gelezen, lekker sushi gegeten inderdaadJij ook lekker gegeten bij schoonmoeders zo te zien, biefstukje is altijd nice
Fijn dat het in ieder geval verhogen van het volume nog steeds goed gaat elke week!

.
.
). Om deze reden blijf ik deze week op 2300 kcal.