- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg, hoe kom jij aan die kennis, dat weten de meesten niet! .. Heb je stiekem ook van die lieve biggetjes in huis?
Het ene oude dametje kreeg vanwege haar hoge leeftijd (en dus mindere weerstand) al vitaminepilletjes, die nam ze voorheen altijd gretig aan.. Nu moet het zeg maar een beetje 'geforceerd' worden, net als het andere zieke biggetje.
De rest eet het gelukkig met smaak op..
.

Pfff nee, gewoon algemene basiskennis.... Maar ik vind ze wel grappig, de jongens van een vriend van mij hadden cavias, en als de koelkast openging (voor een biertje) begonnen ze ook hoopvol te fluiten![]()

Dankjewel broeder

Motivatiedipje is niets voor mij, ben er een beetje van geschrokken..Voor een motivatiedipje een lekkere training!
Soms is gewoon even je ding doen en draaien wat je moet ook al even lekker.
Kan me voorstellen dat je beestjes en afstuderen wel wat spanningen geeft. Dus gewoon rustig aan doorgaan.
Het komt allemaal echt wel op zijn pootjes terecht...
Hoop en duim iig dat het snel beter gaat met je beestjes.

.Dankjewel meidSterkte met je beestjesMijn hamster heeft het zelfs al tot in m'n profielfoto gered, dus niks raars aan dat je gek bent op die beestjes
![]()

Thanks Tara! Motivatiedipje heb ik nog nooit meegemaakt, stond er zelf van te kijken.. Ik zei tijdens het trainen hardop dat ik eigenlijk er echt totaal geen zin in had, een open mond was het gevolg bij mijn trainingsbuddySterkte met de diertjesmotivatiedipje kan iedereen overkomen, kom je ook weer bovenop!
.Dankjewel Jack!
Ghehe, alle biggetjes zijn hetzelfdePfff nee, gewoon algemene basiskennis.... Maar ik vind ze wel grappig, de jongens van een vriend van mij hadden cavias, en als de koelkast openging (voor een biertje) begonnen ze ook hoopvol te fluiten![]()
.
Haha, zo zie je maar dat cavia's ook nog eens goed voor je gezondheid kunnen zijn.. Eet gewoon af en toe een komkommertje met ze mee, scheelt weer flink wat kcalHa ha, bekend ja. Ik heb zelf een cavia gehad als tiener, en dat beestje floot ook steevast als de koelkast open ging. Tja, dan wordt onopgemerkt snaaien ook wel lastig met zo'n koelkast-alarm...![]()
.Dankjewel lieverd

.
. 
Dankjewel Suus, goed om te horen!Ik heb je nog niet eerder gevolgd maar heb net ff op je Insta gekeken...damn wat een verschil!
Mijn respect heb je!

Echt klote, had ontzettend gehoopt dat ze er toch bovenop zouden komen..Heb bah wat rot van je diertjes
Prima training btw!!!
Denk je trouwens niet dat je naar de 2400 kcal kan maar dan zonder een cheatdag?
.Thanks

Gelukkig even zinnen kunnen verzetten!Wat K van je beestjes meid.
Maar evengoed een lekkere training! en hoppa.. omhoog met die kcallen! Lekker genieten van je bulk en sterk worden!

Dankjewel Tara!Vervelend nieuws zeg. Sterkte...!
En als je dan toch hoog gaat zitten in he jcals, probeer te genieten van al het lekkers dat je "mag" eten![]()

Zo ontzettend sneu om zo'n beestje te zien afglijden.. Nu blijft er nog eentje reutelen, maar die blijft gelukkig goed eten. De andere 3 'blijven het goed doen', dus ik hoop stiekem dat ze 4 het wel gaan overleven..Gut da's zielig, en je kan er zo weinig aan doen
Gelukkig wel wat motivatie uit je oefeningen gehaald![]()
Hoop echt dat ik de rest er doorheen weet te trekken. Eentje is nu ook aan het reutelen, maar blijft in ieder geval eten.. Fingers crossed!Echt balen van je diertjes! Zag het ook al voorbij komen op FB. Hopelijk houdt de rest zich taai!
Gelukkig wat motivatie en afleiding uit je training kunnen halen. Good work Sanne!
Thanks Kevv

.
.