Fitness Seller

Sanne's log

Sterkte met de diertjes :) motivatiedipje kan iedereen overkomen, kom je ook weer bovenop!

sterkte met je cavia's:(

Zeg, hoe kom jij aan die kennis, dat weten de meesten niet! .. Heb je stiekem ook van die lieve biggetjes in huis? ;)
Het ene oude dametje kreeg vanwege haar hoge leeftijd (en dus mindere weerstand) al vitaminepilletjes, die nam ze voorheen altijd gretig aan.. Nu moet het zeg maar een beetje 'geforceerd' worden, net als het andere zieke biggetje :o.
De rest eet het gelukkig met smaak op..
.

Pfff nee, gewoon algemene basiskennis.... Maar ik vind ze wel grappig, de jongens van een vriend van mij hadden cavias, en als de koelkast openging (voor een biertje) begonnen ze ook hoopvol te fluiten :)

Pfff nee, gewoon algemene basiskennis.... Maar ik vind ze wel grappig, de jongens van een vriend van mij hadden cavias, en als de koelkast openging (voor een biertje) begonnen ze ook hoopvol te fluiten :)

Ha ha, bekend ja. Ik heb zelf een cavia gehad als tiener, en dat beestje floot ook steevast als de koelkast open ging. Tja, dan wordt onopgemerkt snaaien ook wel lastig met zo'n koelkast-alarm... :D

:kiss: meid.. sterkte ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.106
3/5 is zo verkeerd nog niet Sanne!

Hou je taai:thumb:
Dankjewel broeder :kiss:

Voor een motivatiedipje een lekkere training! :)
Soms is gewoon even je ding doen en draaien wat je moet ook al even lekker.

Kan me voorstellen dat je beestjes en afstuderen wel wat spanningen geeft. Dus gewoon rustig aan doorgaan.
Het komt allemaal echt wel op zijn pootjes terecht...
Hoop en duim iig dat het snel beter gaat met je beestjes.
Motivatiedipje is niets voor mij, ben er een beetje van geschrokken.. :o
Je weet inmiddels al hoe het er voor staat.. Echt ontzettend naar dat mijn negatieve vermoedens toch waar bleken te zijn :(.

Sterkte met je beestjes :aai: Mijn hamster heeft het zelfs al tot in m'n profielfoto gered, dus niks raars aan dat je gek bent op die beestjes :D
Dankjewel meid :kiss:
Haha, jij snapt dat denk ik inderdaad als geen ander dat je zo ontzettend veel van een beestje kunt houden.. Snap op zich wel dat mensen denken van 'joh, doe normaal, het zijn maar cavia's', maar ben er zo intensief mee in de weer.. Vind het gewoon geweldige beestjes! Omdat ze in een enorm grote kooi in de woonkamer staan en veel met ze doe, zijn ze ook gewoon goed tam. .. En om ze dan te zien lijden is gewoon verschrikkelijk..

Sterkte met de diertjes :) motivatiedipje kan iedereen overkomen, kom je ook weer bovenop!
Thanks Tara! Motivatiedipje heb ik nog nooit meegemaakt, stond er zelf van te kijken.. Ik zei tijdens het trainen hardop dat ik eigenlijk er echt totaal geen zin in had, een open mond was het gevolg bij mijn trainingsbuddy :p.

Dankjewel Jack!

Ghehe, alle biggetjes zijn hetzelfde ;).
Kan hier niet normaal iets laten ritselen zonder verontwaardigd gepiep en aandachtlokkerij om iets lekkers te krijgen..
Ze krijgen steevast op twee tijdstippen per dag hun groenten, lukt me niet om dat vergeten.. Als het iets te laat komt gaan ze vanzelf loeien :rolleyes:

Ha ha, bekend ja. Ik heb zelf een cavia gehad als tiener, en dat beestje floot ook steevast als de koelkast open ging. Tja, dan wordt onopgemerkt snaaien ook wel lastig met zo'n koelkast-alarm... :D
Haha, zo zie je maar dat cavia's ook nog eens goed voor je gezondheid kunnen zijn.. Eet gewoon af en toe een komkommertje met ze mee, scheelt weer flink wat kcal ;).

Dankjewel lieverd :kiss:

Training van vandaag: LB 1

SQ, Wendler cycle 2 - week 1

10 x 20
5 x 25
5 x 32.5
3 x 37.5
5 x 40
5 x 47.5
5 x 54 ging erg moeizaam..
5 x 40
5 x 40
5 x 40
Niet helemaal tevreden. Precies mijn target gehaald, weet dat ik meer kan dan dit.
Voor nu er maar op vertrouwen dat SQ weer beter gaat als ik voeding verder ga ophogen.

DL
5 x 50
75%
5 x 60
5 x 60
80%
3 x 64
3 x 64
3 x 64
Ging erg lekker vandaag, stevig en solide, prima techniek.

Walking bb lunges, dubbele pas
12 x 8
12 x 10.5
12 x 10.5
12 x 10.5
12 x 10.5
Laatste stappen branden altijd als een mofo, lekker!

Vertical leg press in Smith
20 x 40
20 x 45
20 x 45
20 x 45
20 x 50

Donkey kickbacks in Smith
10 x 7
10 x 7
10 x 7
10 x 7

Rating
4 / 5
Enkel ietwat ontevreden over SQ.. DL ging daarentegen super vandaag, evenals de rest.
Motivatiedipje verdween tijdens het squatten :).

Was ook wel toe aan een andere omgeving en andere bezigheden, gisteren was gewoon werkelijk ontzettend kut. Bij het opstaan gelijk kijken hoe het met de beestjes was.. De één overleed tijdens het geven van medicatie op mijn schoot, hartverscheurend om dat te zien. De ander ging zo snel achteruit dat ik haar niet langer wilde laten lijden, zij is dus vervolgens bij de dierenarts ingeslapen.. Twee lieve beestjes verloren op één dag, god***domme, dat voelt gewoon ontzettend klote.
Nu zijn er nog 4 over waarvan er eentje hersteld lijkt te zijn. Andere twee vertonen geen klachten. Dan is er nu nog één omaatje over die nog reutelt.. Hoop zo ontzettend dat deze groep gewoon blijft leven.. Heb het nu wel gehad met die narigheid.

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Weeg exact hetzelfde als twee weken geleden. Nogal knap na afgelopen week 2x AYCE gehad te hebben :o.
Eén keer sushi en één keer tappa's :drool:
Wil langzaam blijven ophogen waarbij ik hoop dat kracht weer terugkomt. Nu dus naar 2200 kcal.

Ik heb je nog niet eerder gevolgd maar heb net ff op je Insta gekeken...damn wat een verschil!
Mijn respect heb je!

Heb bah wat rot van je diertjes :(

Prima training btw!!!

Denk je trouwens niet dat je naar de 2400 kcal kan maar dan zonder een cheatdag?

Sterkte met je verlies!

Wat K van je beestjes meid. :kiss:

Maar evengoed een lekkere training! en hoppa.. omhoog met die kcallen! Lekker genieten van je bulk en sterk worden!

Vervelend nieuws zeg. Sterkte...!

En als je dan toch hoog gaat zitten in he jcals, probeer te genieten van al het lekkers dat je "mag" eten :)

Gut da's zielig, en je kan er zo weinig aan doen :sad:
Gelukkig wel wat motivatie uit je oefeningen gehaald :thumbs:

Echt balen van je diertjes! Zag het ook al voorbij komen op FB. Hopelijk houdt de rest zich taai!
Gelukkig wat motivatie en afleiding uit je training kunnen halen. Good work Sanne!

Sterkte chica!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.115
Ik heb je nog niet eerder gevolgd maar heb net ff op je Insta gekeken...damn wat een verschil!
Mijn respect heb je!
Dankjewel Suus, goed om te horen! :D

Heb bah wat rot van je diertjes :(

Prima training btw!!!

Denk je trouwens niet dat je naar de 2400 kcal kan maar dan zonder een cheatdag?
Echt klote, had ontzettend gehoopt dat ze er toch bovenop zouden komen..

Dankjewel :).

Moet eerlijk bekennen dat ik deze week bijvoorbeeld niet cheat. Vorige week onverwacht 2x AYCE gehad, mijn zin om te cheaten is dan eigenlijk niet aanwezig. Wanneer ik er geen behoefte aan heb, doe ik het gewoon niet.. Vind het een fijner en veiliger gevoel geven om elke week een kleine stap naar boven te doen, volgende week bijvoorbeeld naar de 2300 kcal, en de week erop nar 2400 kcal. Dan zijn cheats wellicht ook netjes binnen macro's te passen. Die enorme cheatdays wil ik dan eigenlijk niet meer voor laten komen.. Gewoon een lekker etentje hier en daar, en wellicht iets lekkers en kleins wat binnen macro's past ^^.

Wat K van je beestjes meid. :kiss:

Maar evengoed een lekkere training! en hoppa.. omhoog met die kcallen! Lekker genieten van je bulk en sterk worden!
Gelukkig even zinnen kunnen verzetten!
Is al weken geleden dat ik een (v)pr heb kunnen zetten, dus wat mij betreft kan die kracht niet snel genoeg terugkomen.. :rolleyes:

Vervelend nieuws zeg. Sterkte...!

En als je dan toch hoog gaat zitten in he jcals, probeer te genieten van al het lekkers dat je "mag" eten :)
Dankjewel Tara!
Het voordeel van elke week wat ophogen is inderdaad dat iets lekkers wat wellicht niet zo schoon is gemakkelijk in te calculeren is.. :D

Gut da's zielig, en je kan er zo weinig aan doen :sad:
Gelukkig wel wat motivatie uit je oefeningen gehaald :thumbs:
Zo ontzettend sneu om zo'n beestje te zien afglijden.. Nu blijft er nog eentje reutelen, maar die blijft gelukkig goed eten. De andere 3 'blijven het goed doen', dus ik hoop stiekem dat ze 4 het wel gaan overleven..
Trainen is heerlijk om even gedachten te verzetten. Heb nu even vrij tot het afstuderen begint, als je dan thuis zit, zit je eigenlijk ook alleen maar op de beestjes te letten.

Echt balen van je diertjes! Zag het ook al voorbij komen op FB. Hopelijk houdt de rest zich taai!
Gelukkig wat motivatie en afleiding uit je training kunnen halen. Good work Sanne!
Hoop echt dat ik de rest er doorheen weet te trekken. Eentje is nu ook aan het reutelen, maar blijft in ieder geval eten.. Fingers crossed!

Thanks Kevv :kiss:

Training van vandaag: UB

OHP, Wendler cycle 2 - week 1

5 x 20
5 x 20
3 x 20
5 x 20
5 x 22.5
4 x 26.5 Kak, target niet gehaald..
5 x 20
5 x 20
5 x 20
Stang waar ik mee train is 20 kg. Ga nu toch maar even de eerste setjes met een lichte EZ-bar doen om zo kracht te besparen voor de werkelijke werksetjes. De opwarmsetjes zijn natuurlijk eigenlijk veel te zwaar. Wellicht had ik de target wel gehaald wanneer ik de werkelijke opwarmsetjes zou draaien..

Paused BP
10 x 25
75 %
6 x 32.5
6 x 32.5
6 x 32.5
6 x 32.5
8 x 32.5
Ging moeizaam vandaag, maar alsnog prima bench.

Close grip reversed pulldown
10 x 32
10 x 34.3
10 x 34.3
14 x 34.3

Straight arm pulldown
10 x 11
10 x 11
10 x 11
13 x 11

SS side raises / front raises
10 x 4
10 x 5
10 x 5
10 x 5 Voor de laatste reps moest ik even wat moed verzamelen.. :o
Damn, vind dit supersetje echt niet leuk meer.. Brandt als een malle, laatste reps is echt doorbijten. Moet maar goed voor ogen houden waarom ik dit doe :p.

Spotopress
12 x 20
12 x 20
12 x 20 Laatste reps brandden als een gek
12 x 20 Wilde het niet voor minder reps doen.. Vorige week draaide ik de één na laatste set 9 reps en de laatste set 8 reps.. Tevreden over vandaag dus :rolleyes:

Incline hammer curls
10 x 4
10 x 5
10 x 5
10 x 5

Rating
3.5 / 5
Het was een half puntje meer geweest als ik mijn target bij de OHP had kunnen halen :).
Verder ging het me vandaag niet zo gemakkelijk af. Heb wel een training gedraaid die ik had moeten draaien (als in: één setje ten opzichte van vorige week verzwaren), maar het kostte me veel meer moeite dan normaal. Denk dat het aan wat slechtere nachten te wijten is.

Ondanks de omstandigheden met de beestjes echt een toptraining! Die ene repout niet halen is ook niet het einde van de wereld!

En je geeft zelf al aan hoe het mogelijk gekomen is..volgende keer beter!:D:D Hopelijk gaat het met de vier biggetjes ook snel wat beter!

sterkte meis....
maar ff geen cocktailtje drinken dan ;)

Sterkte en goeie trainingen hoor schat :heart:

Prima training hoor! Ik denk ook dat je opwarmsets meer werksets zijn:)

Met kleinere bb opwarmen of met db;)

Terug
Naar boven