Erg verstandig

niet altijd maar elke training het hoogste willen halen. Het gaat om het uiteindelijke doel. En die cgbp is nog best sterk als ik het even mag zeggen, vergeleken met je andere stats zeker vind ik
Verstandigheid komt letterlijk met de jaren.. 'Geloofde' nooit zo in een deload, maar ik geef het een kans.. Nu vind ik het best plausibel klinken, je blijft in beweging waarbij je je alsnog je lichaam weer eens de kans geeft beter te herstellen. Maar vind ik eerlijk gezegd wel heel lastig om even stapje terug te doen

.
Goed besluit even rustig aan doen ook gezien de drukte van afstuderen.
Je plateau . tja lastig. Ben zelf van mening dat je al teveel sets ervoor aan het energie verspillen bent. Misschien niet die 5x32.5 moeten doen bijvoorbeeld. Maar goed opzet van wendler waarschijnlijk.
Ben zelf wel meer van op gevoel ook wanneer ik een schema volg.
Inmiddels ken ik mezelf, het liefst wil ik op elk gebied op mijn top presteren, maar op lange termijn kom ik mezelf dan wel tegen.. Zolang ik in ieder geval nog maar een beetje mijn dingetje kan doen en mezelf echt plechtig beloof netjes een week lang even gas terug te nemen lukt het vast

.
Was zelf eerlijk gezegd ook bij compounds voorheen veel meer 'van het gevoel', maar dat resulteerde in constant willen draaien van hoog gewicht en laag volume.. Liefst iedere week een PR, en natuurlijk lukte dat op een gegeven moment niet meer waardoor ik *verrassing* gefrustreerd raakte

. Met bijvoorbeeld Wendler weet ik in ieder geval dat ik niet te vaak tot 'het gaatje ga'.
Hoe breed pak je de bench met brede grip en wat is het doel daarvan? Was ik ff benieuwd naar
Zal t helpen om meer werk setjes te draaien op de bench en dan op een hoger percentage van je 1 rm? Miss dan wat minder bij werk dan zoals CGBP. .
Miss kun je iets meer freewheelen deze periode nu je zoveel stress hebt. Trainen is dan ff minder belangrijk
Brede grip doe ik denk ik een centimeter of 5 wijder dan mijn normale grip, ik voel dan net meer mijn pecs en voel mijn borstspieren dan überhaupt net even vanuit een andere hoek. Vind het zelf best lekker en had de indruk dan zelfs sterker te zijn, maar toen ik er even één zware rep mee deed had ik toch niet het idee dat het veel uitmaakte..
Je tip komt wel erg van pas, zit er aan te denken iets te veranderen in de training wanneer ik die paused benches doe. Misschien toch op hoger percentage en dan wat minder reps. .. Baadt het niet, dat schaadt het in ieder geval ook niet!
Thanks!
Ik merk helemaal niks anders vandaag..

Behalve dat ik een beetje een kater heb (dat was lang geleden

)
Verstandig om jezelf even wat mentale en fysieke rust te geven!

Die rampscenario's gaat helemaal niks mee gebeuren, want je gaat je papiertje gewoon halen!!

Goed weekend nog!
Haha, wacht maar, binnen afzienbare tijd klaag je over kleine pijntjes en over je eerste grijze haar

.
En wat een heerlijke nuchtere reactie, dat helpt *doet klap op eigen achterhoofd geven*
Ik doe weer normaal
Soms is zo een besluit gewoon even nodig. Deload is zo slecht nog niet. Zeker niet met alle spanningen.
Je pakt het goed aan. Topper!
Dankjewel meid

. Vind het (zoals je inmiddels als geen ander weet..) flink lastig daadwerkelijk gas terug te nemen, maar zo lang ik het doel voor ogen houd lukt het vast

.
wat de rest zegt

geen gek idee om de druk er ff af te halen.
Succes komende week en laat die rampscenario's los, je schiet er geen bal mee op.
Ben vooral benieuwd hoe het trainen de week na de deload gaat.. Zou mooi zijn als alle vermoeidheid uit mijn lijf is en alles even goed heeft kunnen herstellen

.
En je hebt absoluut gelijk.. Je hebt helemaal niets aan dat doemdenken.. Even een schop onder mijn eigen kont geven..