Lekker getraind.
Ik ervaar het zelf ook hoor.. licht gewicht en goed focus met langzame beweging geeft een goeie burn en een voldane training. Dus misschien moet je het combineren. kan best. compounds tot de max gaan.. assistance langzaam en lekker laten branden.
Je ziet hoe goed je je lijf kan vertrouwen en vooral jezelf kan vertrouwen. Je ervaart nu dat jij in controle bent. En het is super goed dat je er ook van kan genieten!
Hier komt binnenkort weer een YACE sushi langs...

nu al zin in! wss 15de.

en dan mijn verjaardag erachteraan...
Ik merk zelf ook dat je dagen wat vrijer indelen fijn is. Zo kan ik met mijn werk mooi afstemmen dat ik 2 dagen laat begin en doorwerk zodat ik in de ochtend kan trainen. Het is fijn als je zelf wat meer je eigen tijd in kan delen.
Ben er inderdaad toch anders over gaan denken.. Wil isolatie oefeningen sowieso wat aanpassen omdat ik het gewoon weer een tijd vind voor een andere aanpak.. Vandaag pakte dat in ieder geval erg goed uit
Je hebt dus wat cheats in het vooruitzicht, altijd goed!
Ayce pizza? Wist niet dat dat bestond lol. Helaas kan ik amper 1 hele pizza op

ayce sushi red ik wel bijna 5 gangen
Jup, bij de Pizza Hut, elke maandag en dinsdag

. Heb gisteren 13 punten op, dus alsnog 2 minder dan laatste keer.. Wel een ijsje natuurlijk

. .. En niet alle punten zijn even groot, ik kies wel meestal een wat kleinere uit

.
Sushi red ik overigens dan weer niet 5 gangen, dat lukt jou 5 rondes met 5 gerechten?!
Ik doe de SLDL op een opstapje van de aerobic steps les. Rek je echt je Hams en je glutes meer. Je zakt echt net iets meer door. Kan ik ook iets minder zwaar
Zak je dan ook echt tot voorbij waar normaal de bb de grond had geraakt? Lijkt me erg heavy!
Wat mij betreft vloek je niet in de kerk, maar ja. Ik hou er een hele andere gedacht op na dan velen hier op het forum.
Mijn definitie van intensiteit heeft niet enkel te maken met x % van 1 RM..ik denk bij intensiteit ook aan TUT, Tempo, MMC etc..
Maar ach...wie ben ik?
en nu wil ik ook AYCE Pizza! Lijkt me echt super nice! Welke Pizzahut is dat?
En gaat dat dan per slice?
Tdawg begon ook al gelijk over MMC.. Moest direct aan jou denken

.
Ach, ik durf er geen duidelijk uitspraak over te doen, ik ben daar gewoon veel te onervaren door. Weet wel dat het gewoon erg goed aanvoelde, ik geef het een kans, het is het proberen waard.. Maakt mij eigenlijk niet uit of iets bro-science is (hetzelfde wat placebo's betreft), als het voor mij werkt, vind ik het allang prima

.
Wellicht moet je gewoon eens met Tdwag en mij meetrainen?! Nemen we je daarna mee naar AYCE Pizzat Hut in Rotterdam
Er staan elke keer 8 pizza's waar je gewoon eindelijk van kunt scheppen, wordt constant aangevuld en je mag zo vaak lopen als je maar wilt. Ik ga altijd voor 3 punten tegelijk, want tsja, op één been kan je niet lopen toch?!