XXL Nutrition

Sanne's log

SLDL op schijfjes voor extra stretch in de kuiten? Of ook in de hams?
Echt Sanne weer om een VPR in deload week te doen :roflol:

Denk dat ik ook maar een keer een goede drload moet doen. Eigenlijk nooit echt gedaan. Denk dat ik het nooit gedaan hebt omdat ik ook niet echt een fijn gevoel vind
Weekje vakantie is toch een deload? :D

Dan heb ik in mei een deload..maar dan load ik wel mijn buik vol..all inclusief

Ik ben gewoon binnen een dag van 1250 kcal naar 3000 gegaan....
kwam netjes de geplande 100 a 150 gram per week aan ;)

niets langzaam opbouwen en aanpassen.

(maar het effect tussen je oren doet ook een hoop ;))
Mag ik vragen hoe lang je daarvoor 1250calorieen hebt gegeten en waarom?
Wat was hiervan het effect op je lichaam?
Je mag me ook prive een bericht sturen, ik struggle namelijk met mijn voeding ophogen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.265
Denk dat ik ook maar een keer een goede drload moet doen. Eigenlijk nooit echt gedaan. Denk dat ik het nooit gedaan hebt omdat ik ook niet echt een fijn gevoel vind
Hmmm, tsja, hier dus uiteindelijk toch ongeveer hetzelfde.. Uiteindelijk sluipt het er met iedere training meer in: echt heel veel gas terugnemen lukt me niet, voelt gewoon alsof ik er voor de kat z'n kut ben :').

Zelf deload ik nooit.
Ik snap de gedachte wel.
Maar dan neem ik liever echt rust als trsinen op 50%.
Daar ben ik niet op gemaakt :D
Snap je insteek inderdaad.
Moet zeggen dat het, net als bijvoorbeeld vandaag, alsnog wel voldoening kan geven door puur langzame negatives te doen en goed te 'squeezen' enzo. Then again, op 50% gaan zitten is me deze week niet gelukt..
Tdwag: op welke percentage zat je nou?!
Sanne: één steekgewicht minder..
Tdwag: *ZUCHT*
:rolleyes:

En al blij dat je deload er weer bijna op zit? :D
Jaaaaaa, morgen dagje rust en dan dinsdag..
Legs! :cheer:

Als dat niet zo is, dan heeft ze geen goede deload gedaan :P
.. Tsja, echt op 50% gaan zitten is het 'em toch echt niet voor mij :rolleyes:

Nice hoor. Soms is het gewoon even lekker om te reppen he. :)
Je trainingen zien er goed uit. Komende week weer lekker op volle kracht?

Afstuderen vond ik juist wel lekker.. relaxed ook. :D maar ik ben nu eenmaal een beetje gek. :roflol:
Af en toe moet er gewoon even wat energie ontladen worden worden :p.
Vanaf dinsdag weer lekker knallen, hoop dat het rustige weekje me goed heeft gedaan!

Het enige wat ik trouwens wel fijn vind aan afstuderen is dat je wel lange dagen maakt, maar je de uren zelf inplant.. Kan enorm veel thuis doen, superfijn!

SLDL op schijfjes voor extra stretch in de kuiten? Of ook in de hams?
Echt Sanne weer om een VPR in deload week te doen :roflol:

Weekje vakantie is toch een deload? :D
Had het afgekeken van mijn naamgenoot, voelde hem zelf extra in mijn hammies, ontzettend lekker! Merkte al direct vanaf de eerste rep met alleen maar de stang al dat het effect zou gaan hebben, het proberen waard, ik ga hem erin houden!
Tsja, die VPR.. Moet mijn energie toch èrgens in kwijt? :o

Ik deload wel gewoon als ik een geveld ben door de griep, dan ga ik niet trainen ;).

Dan heb ik in mei een deload..maar dan load ik wel mijn buik vol..all inclusief
Hahaha :roflol:

Das een upload. :p

voor mij wordt de upload begin juni. :D
:roflol:

Training van vandaag: pull DELOAD

BOR

12 x 20
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Lat pulldown, brede grip
10 x 25
10 x 25
10 x 25
12 x 25
Gecontroleerde, langzame uitvoering met slow negatives

Lat pulldown, smalle grip
10 x 27.3
10 x 27.3
10 x 27.3
10 x 27.3
Explosieve positives, langzame negatives

Db row
10 x 12
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Straight arm pulldown
10 x 11
10 x 11
10 x 11
12 x 11

Cable curls
10 x 14
10 x 14
10 x 14
11 x 14

Cable upright rows
10 x 14
10 x 14
10 x 14
12 x 14

Rating
Blij dat de deload erop zit, toch wel verward na vandaag though.. Vind het zo ontzettend kut om terug te moeten in gewicht, dat ik het alsnog probeer te verzwaren door slow negatives en dergelijke. Dit voelt zo ontzettend lekker, geeft mij een enorme pomp en het brandt al snel. Heb het idee dat deze manier wellicht net zo effectief kan zijn dan altijd maar tot het gaatje gaan, of is dit nu vloeken in de kerk? Het laatste setje negatives bij de lat pulldown bijvoorbeeld, brandde wellicht nog veel meer dan wanneer ik mijn 'normale setjes' doe waarbij ik elke week iets zwaarder probeer te gaan.

In ieder geval, de training van vandaag gaf dus alsnog voldoening.. Maar ben nu wel een beetje zoekende naar hoe ik het nu weer wil gaan aanpakken. Ga in ieder geval een nieuwe cycle Wendler beginnen op de compounds, maar zit te twijfelen over mijn isolatie oefeningen. Wellicht maar eens wat piramide-setjes erin gooien ofzo.. Of natuurlijk gewoon als voor de deload op dezelfde weg verder gaan.

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven

Vorige twee weken een halve kg per week aangekomen, nu weeg ik hetzelfde als een maand geleden. Prima dat gewicht nu even blijft hangen, krijg het idee dat mijn lichaam weer begint te stabiliseren dus wellicht volgende week (of de week erop) weer omhoog.
Reden dat ik het nu nog niet doe, is dat ik weet dat ik morgen AYCE pizza ga eten bij de Pizzahut, en mijn trouwdag de week erop gevierd wordt waar de nodige cheats bij zullen zitten :rolleyes:. Lukt me overigens steeds beter er mee om te gaan. Ik weet nu van mezelf dat ik zonder uitzondering resterende dagen zonder cheats precies 'on point' zit wat mijn eten betreft. Het vertrouwen is gekomen dat je inderdaad niet zo maar de controle kwijt bent, het lukt me dan ook eindelijk om er goed van te genieten :).

Lekker getraind.
Ik ervaar het zelf ook hoor.. licht gewicht en goed focus met langzame beweging geeft een goeie burn en een voldane training. Dus misschien moet je het combineren. kan best. compounds tot de max gaan.. assistance langzaam en lekker laten branden.

Je ziet hoe goed je je lijf kan vertrouwen en vooral jezelf kan vertrouwen. Je ervaart nu dat jij in controle bent. En het is super goed dat je er ook van kan genieten!

Hier komt binnenkort weer een YACE sushi langs... :D nu al zin in! wss 15de. :) en dan mijn verjaardag erachteraan...

Ik merk zelf ook dat je dagen wat vrijer indelen fijn is. Zo kan ik met mijn werk mooi afstemmen dat ik 2 dagen laat begin en doorwerk zodat ik in de ochtend kan trainen. Het is fijn als je zelf wat meer je eigen tijd in kan delen. :)

Ayce pizza? Wist niet dat dat bestond lol. Helaas kan ik amper 1 hele pizza op:p ayce sushi red ik wel bijna 5 gangen :p

Ik doe de SLDL op een opstapje van de aerobic steps les. Rek je echt je Hams en je glutes meer. Je zakt echt net iets meer door. Kan ik ook iets minder zwaar

Rating
Blij dat de deload erop zit, toch wel verward na vandaag though.. Vind het zo ontzettend kut om terug te moeten in gewicht, dat ik het alsnog probeer te verzwaren door slow negatives en dergelijke. Dit voelt zo ontzettend lekker, geeft mij een enorme pomp en het brandt al snel. Heb het idee dat deze manier wellicht net zo effectief kan zijn dan altijd maar tot het gaatje gaan, of is dit nu vloeken in de kerk? Het laatste setje negatives bij de lat pulldown bijvoorbeeld, brandde wellicht nog veel meer dan wanneer ik mijn 'normale setjes' doe waarbij ik elke week iets zwaarder probeer te gaan.
.
Wat mij betreft vloek je niet in de kerk, maar ja. Ik hou er een hele andere gedacht op na dan velen hier op het forum.

Mijn definitie van intensiteit heeft niet enkel te maken met x % van 1 RM..ik denk bij intensiteit ook aan TUT, Tempo, MMC etc..

Maar ach...wie ben ik?

en nu wil ik ook AYCE Pizza! Lijkt me echt super nice! Welke Pizzahut is dat?

En gaat dat dan per slice?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.270
Lekker getraind.
Ik ervaar het zelf ook hoor.. licht gewicht en goed focus met langzame beweging geeft een goeie burn en een voldane training. Dus misschien moet je het combineren. kan best. compounds tot de max gaan.. assistance langzaam en lekker laten branden.

Je ziet hoe goed je je lijf kan vertrouwen en vooral jezelf kan vertrouwen. Je ervaart nu dat jij in controle bent. En het is super goed dat je er ook van kan genieten!

Hier komt binnenkort weer een YACE sushi langs... :D nu al zin in! wss 15de. :) en dan mijn verjaardag erachteraan...

Ik merk zelf ook dat je dagen wat vrijer indelen fijn is. Zo kan ik met mijn werk mooi afstemmen dat ik 2 dagen laat begin en doorwerk zodat ik in de ochtend kan trainen. Het is fijn als je zelf wat meer je eigen tijd in kan delen. :)
Ben er inderdaad toch anders over gaan denken.. Wil isolatie oefeningen sowieso wat aanpassen omdat ik het gewoon weer een tijd vind voor een andere aanpak.. Vandaag pakte dat in ieder geval erg goed uit :rolleyes:

Je hebt dus wat cheats in het vooruitzicht, altijd goed! :D

Ayce pizza? Wist niet dat dat bestond lol. Helaas kan ik amper 1 hele pizza op:p ayce sushi red ik wel bijna 5 gangen :p
Jup, bij de Pizza Hut, elke maandag en dinsdag :D. Heb gisteren 13 punten op, dus alsnog 2 minder dan laatste keer.. Wel een ijsje natuurlijk ;). .. En niet alle punten zijn even groot, ik kies wel meestal een wat kleinere uit ;).
Sushi red ik overigens dan weer niet 5 gangen, dat lukt jou 5 rondes met 5 gerechten?! :eek:

Ik doe de SLDL op een opstapje van de aerobic steps les. Rek je echt je Hams en je glutes meer. Je zakt echt net iets meer door. Kan ik ook iets minder zwaar
Zak je dan ook echt tot voorbij waar normaal de bb de grond had geraakt? Lijkt me erg heavy!

Wat mij betreft vloek je niet in de kerk, maar ja. Ik hou er een hele andere gedacht op na dan velen hier op het forum.

Mijn definitie van intensiteit heeft niet enkel te maken met x % van 1 RM..ik denk bij intensiteit ook aan TUT, Tempo, MMC etc..

Maar ach...wie ben ik?

en nu wil ik ook AYCE Pizza! Lijkt me echt super nice! Welke Pizzahut is dat?

En gaat dat dan per slice?
Tdawg begon ook al gelijk over MMC.. Moest direct aan jou denken :p.
Ach, ik durf er geen duidelijk uitspraak over te doen, ik ben daar gewoon veel te onervaren door. Weet wel dat het gewoon erg goed aanvoelde, ik geef het een kans, het is het proberen waard.. Maakt mij eigenlijk niet uit of iets bro-science is (hetzelfde wat placebo's betreft), als het voor mij werkt, vind ik het allang prima :).

Wellicht moet je gewoon eens met Tdwag en mij meetrainen?! Nemen we je daarna mee naar AYCE Pizzat Hut in Rotterdam :eyebrow:
Er staan elke keer 8 pizza's waar je gewoon eindelijk van kunt scheppen, wordt constant aangevuld en je mag zo vaak lopen als je maar wilt. Ik ga altijd voor 3 punten tegelijk, want tsja, op één been kan je niet lopen toch?!

Training van vandaag: LB 1

SQ, Wendler cycle 1 - week 1

10 x 20 ATG
5 x 26.5
5 x 32.5
3 x 40
5 x 42.5
5 x 50
9 x 55 VPR, wooehaa, die kwam vanuit mijn tenen, lekker!
5 x 42.5
5 x 42.5
5 x 42.5

DL
8 x 50
8 x 55
8 x 57.5
8 x 57.5
8 x 57.5
Lekker en stevig. Kan eindelijk op een normale manier mijn bb laten zakken, gewoon blijven denken dat ik als het ware een SLDL doe, en weg is het met een boogje over mijn knieën gaan..

Walking bb lunges
40 x 8
30 x 10.5
20 x 12
18 x 13
Heerlijk

Plate loaded leg press
20 x 60
18 x 62.5
16 x 65
14 x 67.5
12 x 70
Perfect

Cable glute kickback
10 x 14
12 x 11.3
14 x 9
16 x 6.8
Deaud

Rating
5 / 5
De deload en 13 punten pizza, 2 bollen ijs, Milka reep en Kinder Bueno hebben me goed gedaan :o.

Sterke tren damn girl :thumb: :kiss:

Damn 13 punten pizza! Nice:D

Tdawg begon ook al gelijk over MMC.. Moest direct aan jou denken :p.
Ach, ik durf er geen duidelijk uitspraak over te doen, ik ben daar gewoon veel te onervaren door. Weet wel dat het gewoon erg goed aanvoelde, ik geef het een kans, het is het proberen waard.. Maakt mij eigenlijk niet uit of iets bro-science is (hetzelfde wat placebo's betreft), als het voor mij werkt, vind ik het allang prima :).

Wellicht moet je gewoon eens met Tdwag en mij meetrainen?! Nemen we je daarna mee naar AYCE Pizzat Hut in Rotterdam :eyebrow:
Er staan elke keer 8 pizza's waar je gewoon eindelijk van kunt scheppen, wordt constant aangevuld en je mag zo vaak lopen als je maar wilt. Ik ga altijd voor 3 punten tegelijk, want tsja, op één been kan je niet lopen toch?!

Rating
5 / 5
De deload en 13 punten pizza, 2 bollen ijs, Milka reep en Kinder Bueno hebben me goed gedaan :o.
Nice die training!!! Die'AYCE klinkt ook goed...wat voor soorten hebben ze allemaal?? Gewoon standaard assortiment?

Mee trainen kan wel een keer, maar dat moet ik even uitstellen. Er staat nogal veel op de planning komende twee maanden en vanaf ~7maart start ik even een mini-cut ;)

Fijn dat het je geholpen heeft met je deadlift :) voelt veel fijner he? Whoa, 13 punten! Is te vergelijken met 2 medium pizza's?

nice train:

that foods

Super training! je ziet wat deload en lekker eten kan doen he! :D

Ik wil ook meetrainen :o

You kicked ass!

13 punten pizza hnnnnnnnnnnnng! drool: Een kneiterharde training na een weekje deload, heeft je goed gedaan zo te zien :D

Terug
Naar boven