- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan nu al niet wachten, vind de deload maar een saai boel..Weekje is zo om joh. Even doorbijten en dan weer zwaarder liften.

Volgende week ben ik ineens retesterk op de bench, zal je zien..We gaan beiden voor een betere bench dit jaar
Ik verwacht vlgd week wel vlammen van je dan, na deze deload![]()

Oei, de verwachten zijn dus hoog!Ik verwacht niets anders van jou SanneLekker die stijgende lijn doorzetten!

Heb inderdaad besloten niets te veranderen in voeding.. ^^Gaat helemaal goedkomen met jou!
Ik zou gewoon op je kcal blijven zitten. deload zit ook een stukje herstellen bij.![]()
Supersaai een deload, maar goed, het vooruitzicht weer full r*tard te mogen gaan volgende week sterkt me een beetjeff volhouden, straks mag je weer full r*tard gaan
Ik zou je eten lekker zo laten, vind je lijf denk ik wel zo fijn.
.Zit nu weer op het oude gewicht van enkele weken, dus blijf inderdaad toch maar op hetzelfde niveau zitten met voeding..Ik zou je eten zo laten. Het zal vast wel iets schelen, maar je zat al niet erg hoog
Hopelijk ben je na de deload weer helemaal top fit!
.Blijf gewoon flink eten, als je als meisje spierballen wilt zal je toch als een grote meid moeten eten..

.Blijf lekker eten.. Hoop dat het herstel er alleen maar beter door wordtVoeding inderdaad lekker laten! Nog even doorbijten deze deload en volgende week hopen op die gains.

Jeeeeeeeeeeeeeeej *sarcasme*Jeeeeeej, deloaden
Je houdt je progressie nog steeds netjes bij!![]()

Ugh, wie heeft in godsnaam deloads verzonnen..

Thanks meid! Ben er niet echt een fan van, vind het erg saai en het geeft me weinig voldoening moet ik zeggenJe gaat lekker Sanne! Goed van je dat je een deload in hebt gelast.. Respect voor je volhardendheid en doorzettingsvermogen, doe mij daar eens wat van!
Beetje zielig wel dat jouw deloadgewichten zo hoog zijn als mijn regular training![]()
.
Probeer tussen de 50% en 70% te blijven..
.
Dankjewel meid

Ehhh.. Euh... Het was de bedoeling om eerst alleen maar compounds te doen en isolatie sowieso een week achterwege te laten. Maar vond dat onacceptabel dus ik heb er zelf maar een draai aan gegeven.. Dat is toch ook goed? :')doe je enkel een deload op de compounds?
Ik heb 1 soort van deloaddag in de week en ik vind dat echt über saai![]()

.

Dit bedoel ikZelf deload ik nooit.
Ik snap de gedachte wel.
Maar dan neem ik liever echt rust als trsinen op 50%.
Daar ben ik niet op gemaakt![]()
Als dat niet zo is, dan heeft ze geen goede deload gedaan