- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was fijnnnn!

Lekker, vooral heeeuuuul erg lekker :

Het zijn allemaal wel de standaard pizza's.. Uit mijn hoofd margharita, cheesesham (GODDELIJK), BBQ (GODDELIJK), tonijn, vegetarisch, pepperoni, hot & spicy, chicken hawaii en dan vergeet ik nog wat.. Maar dat deeg daar, die rand en die bodem.. Die panpizza's zijn gewoon episch!Nice die training!!! Die'AYCE klinkt ook goed...wat voor soorten hebben ze allemaal?? Gewoon standaard assortiment?
Mee trainen kan wel een keer, maar dat moet ik even uitstellen. Er staat nogal veel op de planning komende twee maanden en vanaf ~7maart start ik even een mini-cut![]()

Ben er hartstikke blij mee! Zo gek, dat een verandering in de manier van 'denken' zo kan helpen.. Bij de negative denk ik me nu in alsof ik een SLDL-beweging doe, en dan gaat hij dus prima naar beneden, scheelt energie!Fijn dat het je geholpen heeft met je deadliftvoelt veel fijner he? Whoa, 13 punten! Is te vergelijken met 2 medium pizza's?

.
.Hngggg, eten én trainen was top

Heerlijk, had mooie brandstof tot mijn beschikking!Super training! je ziet wat deload en lekker eten kan doen he!![]()

Dan wel kruipend naar huis hè?

Waggel vandaag wel aardig!

Dat deeg van die pizza's daar.. Zo krokant.. Zo knapperig.. Zo goudbruin..13 punten pizza hnnnnnnnnnnnng!Een kneiterharde training na een weekje deload, heeft je goed gedaan zo te zien
![]()

Wel meer punten dan ik eten hè? Eten zoals het een grote jongen betaamt

.

Jullie zijn allemaal vreetzakkenShit! ik had niet moeten kijken hier...die omschrijving van de pizza's onder @FREAKJAM zijn comment..
Gelijk zin in pizza!!!
Lekkere training ook hoor Sanne, want die valt natuurlijk ook niet over het hoofd te zien![]()

.... maar is niet vies hoor.En waar had je die winegums dan doorheen geroerd?Jullie zijn allemaal vreetzakken
Zit ik hier aan mijn bakje kwark met muesli en noten.... maar is niet vies hoor.
Je hebt het zeker over hip thrusts?

Variatie doet me goed, smaakt naar meer, ik ga die piramidesetjes er maar eens inhouden ^^.Flink volume op je training! Lekker dat je er een beetje achter komt wat lekker voelt!
Soms moet je ook gewoon eens wat proberen he.
Thanks Bric

Veeeuuuul beter!
.Vind het heerlijk, even op een heel andere manier trainen, smaakt naar meer!
Thanks Suus!
Stond serieus te stuiteren, zo hyper was ik
. Energie moet er dan uit enzo
.Wilde als toetje zo'n "pizza" met Nutella, maar die hadden ze niet meer..Shit! ik had niet moeten kijken hier...die omschrijving van de pizza's onder @FREAKJAM zijn comment..
Gelijk zin in pizza!!!
Stond te trappelen Neet, kon niet wachten ^^.Flinke trainingen Sanne.... de energie spoot er duidelijk uit
Jullie zijn allemaal vreetzakken
Zit ik hier aan mijn bakje kwark met muesli en noten.... maar is niet vies hoor.

Moet nu gelijk denken aan wat Tdwag deed bij AYCE toetje: snoep door ijs roeren, dat viel niet echt goed geloof ik

*Waggel waggel* neeuh hoor

ha ha ha