Jeetje 10 jaar samen alweer

Jullie waren zeker best jong bij elkaar?
Wij zijn volgend jaar 10 jaar samen, tijd gaat echt idioot snel! Mn meisje word alweer 7 van de zomer
Fijn dat je kan ophogen! Meer foid is altijd beter
We waren inderdaad erg jong toen we bij elkaar kwamen.. Daarbij komen we beiden ook nog eens uit een 'apart nest' waardoor we beiden noodgedwongen al vroeg op onszelf moesten wonen, denk dat je jezelf dan scheef gaat verhouden als je dan naar leeftijdgenootjes kijkt. In ieder geval, veel mensen vinden het een beetje vreemd, terwijl het voor hem en mij als een logische stap voelde. We delen zeg maar nogal een flinke geschiedenis, denk dat je relatie dat kan maken of breken

.
Maare.. Een kindje, dat hebben we dan weer niet hoor, denk ook niet dat er eentje gaat komen

. Lijkt me overigens wel ontzettend vreemd (maar wel bijzonder!) om je kleine meisje te zien opgroeien tot een dame, zou me niet kunnen voorstellen dat het op een gegeven moment gewoon een volwassen vrouw is

.
Waauw mooie tijd samen al zeg!
En je bp zou je idd anders kunnen opbouwen. Maja wat voor mij werkt werkt misschien niet voor jou dus je moet er echt een weg in zien te vinden.
Denk dat je huidige methode teveel is om er sterker van te worden. Tenminste voor jou lijkt ie met bp niet te werken.
En het voelt niet ineens zo ontzettend lang!
Ik ga me eens verdiepen in de Texas Methode.. Merk inmiddels dat ik steeds meer mijn eigen draai er aan wil gegeven, maar tsja, Texas methode is ook weer een programma waarbij ik mijn eigen dingetjes erbij verzin.. Alleen drie keer per week compounds bijvoorbeeld vind ik echt niets. Van 5 naar 4 keer trainen in de week gaan zou ik al heel wat vinden, no way dat ik isolatie-oefeningen er uit zou gooien

.
Heb jij al eens een programma geprobeerd wat je ook echt beviel,
@natty87 ?
10jaar damn, ik heb het nog niet langer als 10mnd met iemand uitgehouden
Je bent gewoon erg kieskeurig..

En dat terwijl de meiden als bosjes er bij neervallen als je je shirt uittrekt
Dit!
Mooie tijd samen idd

Donderdag moet wel epic worden dan
Een flink poosje, maar van mij mag het vooral nog heel veel langer worden

.
Ben benieuwd donderdag, hij loopt nu al dagen met veel gegrinnik over donderdag te smoezelen, dus ik reken nu natuurlijk wel op een flink cadeau

.
Leuk! Ben benieuwd wat jullie gaan doen donderdag
Hij begint me er nu ook mee te pesten maar wil geen hints geven, dus ben blij als ik ook eindelijk weet wat hij in zijn hoofd heeft gehaald

.
Mmmm, 2 jaar op hetzelfde bench gewicht is niet zo motiverend meer, nee
Vat dit een beetje samen wat je bedoelt:
http://www.lift.net/workout-routines/texas-method/
Werkt dat prettig voor jou?
Het frustreert me flink.. Vooral al ik bijvoorbeeld de borst van
@SP1988 zie, *doet stampvoeten*, ik wil dat oooohooook

.
Thanks voor het posten van het linkje, ik kijk met je mee!
Ik heb zelf afgelopen maand een aangepaste versie gedaan van de Texas method, maar wel met een volume dag aan het begin van de week (5x5 met als laatste set een amrap set), de 2e dag van de week een lichtere dag (3x8) en de 3e dag van de week een 5 rep max test (ik deed er alleen zelf nog 3 setjes van 3 bij voor meer volume op een hogere intensiteit). Normaal verhoog je dacht ik met 2.5 kg per week, ik heb dit zelf compleet van mn amrap op de 3e dag af laten hangen zodat ik geen reps zou missen en wel gewoon volume kon draaien.
Ik zeg aangepaste versie, maar het is ook een basic template en leent zich perfect om aan te passen naar je eigen voorkeur.
Thanks voor je antwoord, daar kan ik ook wat mee!

Als ik een nieuw programma probeer, zal ik denk ik ook sowieso er weer een eigen draai aan geven.. Teruggaan in het aantal trainingen en het laten vallen van isolatie zie ik niet zitten though, maar dat heb jij natuurlijk ook niet gedaan. Zit ik alleen te denken hoe het schema mooi uitkomt met 5 dagen trainen. De logica erachter spreek me wel flink aan in ieder geval!
Thnx ik ga het zeker een keer overwegen. Het idee van een volume dag, een herstel training en een zware dag en verder niet te veel, maar wel fullbody oefeningen spreekt me wel aan.
Maar.. Maar.. Full body kom niet uit met mijn 5 dagen trainen..
Weet je wat, probeer jij het eens voor me uit en haal me over ofzo als je het programma top vindt
Wat ik zelf fijn vind aan de methode is dat je elke week weer opnieuw je 5 rm test zodat je kan zien of je wekelijks progressie boekt. Zoniet dan is het goed om te kijken waarom je vast loopt (te weinig volume om homeostase te doorbreken, teveel volume en daarmee onvoldoende herstel, griep, externe factoren zoals slaap, voeding, stress etc..).
Vooral dit spreekt me heel erg aan

.