- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, ik dacht.. Als jij en Rambo het niet doen.. Dan doe ik het maar
.Speciaal voor jou en Robke
.Tandjes op elkaar en goanHoly shit die repout inderdaad!
Rest van de training is ook supernice! Die volumes![]()

Heeeerlijk! Het rep-out setje doe ik wel inderdaad op t&g, de rest gewoon 'strict'.t*ring die repout!
Doe je dat op de t&g manier?
Ben ook benieuwd naar je max!

Hij was fijnnn!
Had het totaal niet verwacht, maar moet inderdaad toch toegeven dat het me goed heeft gedaan! ^^Zoheee.. deload heeft wel een super effect op je!
Mooie sterke training!
Haha, liep niet fluitend weg van de bar hoor, moest toch even uithijgen, conditie is niet bepaald sterk bij mijWhaa je gaat lekkeren die DL repout, dat je nog op beide benen kon blijven staan zeg...

De modderfokking harde leef!

.. Zelfde als week twee in vorige cycle

Als iedereen elke week gewicht en reps omhoog kon gooien, zaten we allemaal na een jaar op de 15x150 kg bench.Rating
3.5 / 5
Ging wel lekker, alleen ben ik ietsje teleurgesteld in wederom mijn bench..![]()

Well said...Als iedereen elke week gewicht en reps omhoog kon gooien, zaten we allemaal na een jaar op de 15x150 kg bench.
Welkom in de echte wereld![]()

)True, had er wel meer volume in de setjes ervoor zitten tegenover de vorige cycle..Lekker getraind!
en waarom teleurgesteld? Wat je vorige keer in week 2 had heb je nu in week 1. Is toch een kleine progressie he! Zo moet je het wel zien!
Helemaal waar, maar ik zit nu geloof ik serieus al bijna 2 jaar vast op de bench..Als iedereen elke week gewicht en reps omhoog kon gooien, zaten we allemaal na een jaar op de 15x150 kg bench.
Welkom in de echte wereld![]()

En dat een paar seconden ineens als minutenlang struggelen aanvoelt..!Steady en slow reps zijn inderdaad de beste! Lekker puffen haha! Die bench komt wel goed, hang in there![]()

Heeuu, daar ga ik eens naar kijken, die ken ik nog niet..!Kan me voorstellen dat je baalt van je bench! Wellicht tijd voor een andere aanpak (hint, texas method).

Maar.. Maar.. Muhhh, ik heb geen gedulddont be sad bench komt wel. verder prima training hoor
.Ja, jij met je deloads enzo, nu snap ik wel waar je zelf die idiote repouts vandaan haalt

True, maar zit gewoon al bijna 2 jaar vast met de bench.. Op een gegeven moment krijg ik dan zo'n irritant gevoel om als een kleuter te gaan stampvoeten enzo, het lukt me gewoon nietWell said...
Waarom zijn het de powerlifters dan die denken dat dit wel oneindig is? Heb al regelmatig daar discussies over gevoerd..
@SanneF toch gewoon een goede workout hoor! Niet te druk maken over de bench
Nog Valentijnsplannen? (goed excuus..)
.
. Zijn dan 10 jaar samen en 5 jaar getrouwd, dus hij loopt al enkele weken rond te stuiteren over iets dat hij heeft geregeld. Weet sowieso dat we 's avonds naar Shizen gaan, dus dat zit in ieder geval al goed
.
Zit nu bijna 2 jaar vast met de bench.. Elke keer bij een nieuwe cycle heb ik de hoop van 'ja, eindelijk breek ik er nu doorheen', maar lukt me maar niet :/. Verder ging het erg lekker, ben allang blij dat wanneer mijn eerste compound niet lekker gaat ik niet heel de training chagrijnig benJe verwacht te veel en te snel
J kan niet elke keer sterker worden.
Mooie training toch.?
.
.

NIce! Wij doen ook mee dit jaar 22 jaar samen en 15 jaar getrouwd
wat klinkt dat lang! 
Aaah super nice! Moar food! Je eet bijna meer dan ikTrue, maar zit gewoon al bijna 2 jaar vast met de bench.. Op een gegeven moment krijg ik dan zo'n irritant gevoel om als een kleuter te gaan stampvoeten enzo, het lukt me gewoon niet.
En.. En.. Geen Valententijnsplannen, maar donderdag.. Schijnt volgens Tdwag best wel episch te worden. Zijn dan 10 jaar samen en 5 jaar getrouwd, dus hij loopt al enkele weken rond te stuiteren over iets dat hij heeft geregeld. Weet sowieso dat we 's avonds naar Shizen gaan, dus dat zit in ieder geval al goed
.
Maar jij dan @Skatermarvin , met je kaarsjes, wat een hopeloze romanticus ben jij zeg, leer Tdwag daar eens wat van!
Ophoging, ga nu op 2400 kcal zitten, meer macaroni bij de lunch incoming!![]()
Maar ja...laat ik het niet hebben over non-planned food...jij planned alles netjes