- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ook wel benieuwd...las al iets over Jamin..was het daar ook AYCE?
Thanks Tara! Echt super dat ik via jouw logje op die manier van negatives bij DL ben gekomen, scheelt een hoop!Lekkere training!super fijn dat je DL zo beter lukt en je gewicht hebt kunnen pakken bij de step ups.
Orh wat staat er morgen op het menu?

Moet af en toe hè, hormonen die opspelen enzo
..Thanks Freakjam!Goede VPR weer en ook lekkere rating! Nogmaals heel veel plezier morgen(wel even weten wat je hebt gegeten natuurlijk ^^)

.Het ging heerlijk! To pals je techniek toch weer wat bij kunt schaven, is erg belangrijk in mijn ogen!Gaat weer super hier he! Lekker die VPR en ook dat DL nu zonder boogje om de knieen gaat!
Soms is er ook geen peil op te trekken met kracht.. heb ej goed geslapen gaat het ruk.. slaap je slecht en denk je het wordt niets dan valt het mee... ach ja.. take it as it comes he!
Lekker genieten morgen!
Thanks meid, is helemaal gelukt ^^
Thanks!

Absoluut, heerlijk dagje samen gehad! En als cadeau.. Een échte trouwring gehad (die had ik nog niet eens..
). Werd er helemaal stil van, hij is ontzettend mooi en precies zoals ik hem zou willen, fantastisch! 
Zie nieuwe updateBen ook wel benieuwd...las al iets over Jamin..was het daar ook AYCE?

. Verder vooral veel paaseitjes en ijs op 

Ugh, niet tof dit soort trainingen.. Lees dat jij als laatste training helaas ook niet bepaald een lekkere was, drukt dan nogal een stempel..He bah.. deze train maar snel vergeten dan en op naar een nieuwe week met nieuwe kansen![]()
.Was heerlijk Marvin!Klinkt als een leuke dag! Balen van die training de dag erna..maar dat herken ik wel! Ik word ook niet bepaald beter met trainen van een berg suiker..
...maar het is zo lekker!!
.
.Het was een flinke tegenvaller Marina, had zo gehoopt toch nog wat verder te kunnen komen met de bench.. Wellicht is het beter om de komen tijd wat meer op het gevoel te gaan zitten, uiteraard zonder elke keer een PR te willen zetten, dat is de enige valkuilSoms zit het gewoon een keer tegen meid. Niet meteen de boel zo laten hangen he!
Lekker nagenieten van gisteren en volgende training knal je er zo weer in!
.Heb hem wel moeten afgeven omdat hij nog wat kleiner gemaakt moet worden..

.Plateau duurt nu ruim anderhalf jaar..jammer van je bp, maar.. misschien gwn een slechte dag.

Haha ja, zo zijn we met veel andere dingen toch wel 'apart' en eigenwijs, dat maakt het leven leuk en afwisselend johMooie eigenwijze volgorde, eerst trouwen en jaren later de ring
Over jouw wisselende motivatie en gevoelens bij trainen: denk je dat je voldoende rustdagen hebt in de week om te herstellen? Want als je echt jaren op je tenen loopt met te veel trainen en te kort herstellen gaat dat een keer opbreken.
.
. Of.. Toch regelmatig een deload inlassen en meer per dag bekijken hoe de vlag erbij hangt
.
.

M'n meisje is wel ziek dus wellicht dat ik daar ook in mindere mate last van heb. Heb wel last van zware benen.Wellicht is op gevoel trainen sowieso verstandiger omdat de kans dat je je lichaam 'overvraagt' kleiner is.. Wel ontzettend fijn om te lezen dat het zich bij je uitbetaalt, want juist als het beter gaat met je lijf boek je op langere termijn progressie!Soms is op gevoel trainen ook lekker. Ik doe dat nu een tijdje en merk echt dat het toch wel beter gaat. Al heb ik geen pr's ofzo.. maar het gevoel in mijn lijf gaat wel beter en dat geeft weer motivatie. Dus kijk wat het voor je doet. Op zich is 4 dagen per week al aardig intensief. Misschien gewoon eens een tijdje proberen? Terug kan je altijd he.
Spannend met je sollicitatie! Ben benieuwd!
.Thanks, en mijn hubbie heb ik inderdaad goed afgericht

Heb eigenlijk natuurlijk mijn studie nog niet afgerond, maar het is een te mooie functie om er niet alsnog helemaal voor te gaan.. De kans is erg klein, maar hé, wie niet waagt..Stiekum solliciteren?? Als jij je goed voelt op die plek en het team vindt dat jij er leuk bij past dan is het helemaaaaaaal niet verkeerd om wat in de week te leggen
Ben je verslaafd aan trainen? Vind je van 5 terug naar 4 of 3 dagen in de week gaan een teken van zwakte of mislukken? Dan herken je hier misschien wat bekende punten in: https://www.t-nation.com/training/what-overtraining-is-and-isnt

Het valt mij wel op dat wanneer ik veel suiker binnen heb gekregen ik serieus twee dagen later nog steeds een gevoelige buik heb, als in: als je er zegt maar zachtjes op drukt of port (of dus gewoon een legging aanhebt..), dan is dat erg gevoelig. In die zin klinkt je redenatie dus absoluut niet vreemd!Vind het een nette training hoor! Wat betreft suiker zijn er veel PT's die nadrukkelijk suiker shit verbieden als cheat-meal..de achterliggende gedachte weet ik niet helemaal..misschien iets met kleine ontstekingen in je lichaam..
Wat is eigenlijk je sticking point bij de bench? Want misschien kun je daar wel iets specifiek voor doen..floorpresses, boardpress..paused bench, speed bench etc..

Als ik het goed heb begrepen uit je logje met je razend druk de laatste tijd, petje af voor hoe je het trainen weet bij te benen!Herken dat wel hoor, het is heel lastig om een dag minder te trainen (mentaal gezien dan). Heb gelukkig na m'n operatie de kans aan gegrepen om een dag minder te trainen, maar deze week gaat het wel 6 x worden omdat ik niet heb kunnen doen wat ik wou doen.
Mijn slechte training was ook na een suiker overload, toeval?M'n meisje is wel ziek dus wellicht dat ik daar ook in mindere mate last van heb. Heb wel last van zware benen.
.
Lach me kapot, eerste week dat ik kcal heb opgehoogd waarbij ik donderdag een retarted cheatday had, en ik kom maar een kwart kilo aan..
.