Fitness Seller

Sanne's log

Goede VPR weer en ook lekkere rating! Nogmaals heel veel plezier morgen :D (wel even weten wat je hebt gegeten natuurlijk ^^)

Gaat weer super hier he! Lekker die VPR en ook dat DL nu zonder boogje om de knieen gaat!
Soms is er ook geen peil op te trekken met kracht.. heb ej goed geslapen gaat het ruk.. slaap je slecht en denk je het wordt niets dan valt het mee... ach ja.. take it as it comes he!
Lekker genieten morgen!

Goed bezig!!:)

Geniet ervan morgen:)

Have fun 2-day!!

En een leuke dag gehad??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.347
Lekkere training! :D super fijn dat je DL zo beter lukt en je gewicht hebt kunnen pakken bij de step ups.

Orh wat staat er morgen op het menu?
Thanks Tara! Echt super dat ik via jouw logje op die manier van negatives bij DL ben gekomen, scheelt een hoop!
Het menu.. Is in mijn recente post te vinden :o

Moet af en toe hè, hormonen die opspelen enzo ;)..

Goede VPR weer en ook lekkere rating! Nogmaals heel veel plezier morgen :D (wel even weten wat je hebt gegeten natuurlijk ^^)
Thanks Freakjam! :D
Natuurlijk heb ik braaf mijn voeding in mijn update gelogd ;).

Gaat weer super hier he! Lekker die VPR en ook dat DL nu zonder boogje om de knieen gaat!
Soms is er ook geen peil op te trekken met kracht.. heb ej goed geslapen gaat het ruk.. slaap je slecht en denk je het wordt niets dan valt het mee... ach ja.. take it as it comes he!
Lekker genieten morgen!
Het ging heerlijk! To pals je techniek toch weer wat bij kunt schaven, is erg belangrijk in mijn ogen!
En dankje! ^^

Goed bezig!!:)

Geniet ervan morgen:)
Thanks meid, is helemaal gelukt ^^

Thanks! :D

Absoluut, heerlijk dagje samen gehad! En als cadeau.. Een échte trouwring gehad (die had ik nog niet eens.. ;)). Werd er helemaal stil van, hij is ontzettend mooi en precies zoals ik hem zou willen, fantastisch! :heart:

Ben ook wel benieuwd...las al iets over Jamin..was het daar ook AYCE?
Zie nieuwe update ;)

Training van vandaag: push

BP, Wendler cycle 1 - week 2

10 x 20
5 x 20
5 x 22.5
3 x 27.5
3 x 32.5
3 x 36.5
2 x 40 f**k deze shit
1 x 40 Dit is echt niet tof meer
5 x 37.5
5 x 37.5
Vind het gewoon echt niet leuk meer. Oké, ik snap ook wel dat je niet kunt verlangen altijd in kracht vooruit te kunnen gaan, maar dit deed is verdomme anderhalf jaar geleden ook, een plateau van anderhalf jaar is echt niet goed te praten.
Ben er echt klaar mee. Wendler gaat de prullenbak in, en ik ga eens een poosje ramping sets doen op gevoel. Eén dag in de week hoog volume, één dag in de week laag volume.

Incline BP
15 x 22.5
12 x 25
10 x 27.5
6 x 30
4 x 30
Slaat helemaal nergens op dit

CGBP
12 x 20
10 x 22.5
8 x 26.5
6 x 26.5
...

Db shoulder press
15 x 7
12 x 8
10 x 9
5 x 10
10 x 8

Cable flyes
12 x 6.8
12 x 6.8
12 x 6.8
12 x 6.8
12 x 6.8

Plate loaded machine dips
12 x 30
12 x 30
12 x 30
12 x 30

Rating
1 / 5
Gewoon echt niet tof. Zo slaap als een vaatdoek, kracht volledig weg. Prima geslapen though. Maagzuur van gisteren en gewoon een enorme dip :|. Overal flink op moeten inleveren en techniek was zwaar ruk.

Genoten van cheats en vooral van mijn hubby gisteren, was een topdagje! Naar Shabu willen we niet meer, rijden naar Vianen voor Shizen is het ons absoluut waard :o. Verder vooral veel paaseitjes en ijs op :rolleyes:

He bah.. deze train maar snel vergeten dan en op naar een nieuwe week met nieuwe kansen:)

Klinkt als een leuke dag! Balen van die training de dag erna..maar dat herken ik wel! Ik word ook niet bepaald beter met trainen van een berg suiker..

...maar het is zo lekker!!

Soms zit het gewoon een keer tegen meid. Niet meteen de boel zo laten hangen he!
Lekker nagenieten van gisteren en volgende training knal je er zo weer in!

Pics van je ring?? :)

jammer van je bp, maar.. misschien gwn een slechte dag.

Mooie eigenwijze volgorde, eerst trouwen en jaren later de ring :)

Over jouw wisselende motivatie en gevoelens bij trainen: denk je dat je voldoende rustdagen hebt in de week om te herstellen? Want als je echt jaren op je tenen loopt met te veel trainen en te kort herstellen gaat dat een keer opbreken.

• #3.354
He bah.. deze train maar snel vergeten dan en op naar een nieuwe week met nieuwe kansen:)
Ugh, niet tof dit soort trainingen.. Lees dat jij als laatste training helaas ook niet bepaald een lekkere was, drukt dan nogal een stempel..
Ach, probeer me er niet meer zo op te focussen, des te fijner is het als ik weer een knaller van een training heb gehad ;).

Klinkt als een leuke dag! Balen van die training de dag erna..maar dat herken ik wel! Ik word ook niet bepaald beter met trainen van een berg suiker..

...maar het is zo lekker!!
Was heerlijk Marvin!
.. Zowel het eten als de dag natuurlijk ;).
Krijg de indruk dat een sugar coma echt veel invloed heeft op mijn lichaam, vind het dan gelukkig ook erg fijn gewoon weer terug op 'mijn eigen schema' te gaan, ben gewoon te zeer gehecht aan mijn bakje overnight oats, appel met pindapasta en kwark met Slimpie vrees ik :p.

Soms zit het gewoon een keer tegen meid. Niet meteen de boel zo laten hangen he!
Lekker nagenieten van gisteren en volgende training knal je er zo weer in!
Het was een flinke tegenvaller Marina, had zo gehoopt toch nog wat verder te kunnen komen met de bench.. Wellicht is het beter om de komen tijd wat meer op het gevoel te gaan zitten, uiteraard zonder elke keer een PR te willen zetten, dat is de enige valkuil ;).

Heb hem wel moeten afgeven omdat hij nog wat kleiner gemaakt moet worden.. :sad:
Krijg hem als het goed is volgende week zaterdag terug, dan krijg je een foto :D.
Was helemaal beduusd toen ik hem kreeg.. Als ik stil ben, dan heb je toch wel een gevoelige snaar geraakt en iets goeds gedaan :')

jammer van je bp, maar.. misschien gwn een slechte dag.
Plateau duurt nu ruim anderhalf jaar..
Maar potdomme, ik moet en zal een keer 1 x 50 halen! Minimaal! :)

Mooie eigenwijze volgorde, eerst trouwen en jaren later de ring :)

Over jouw wisselende motivatie en gevoelens bij trainen: denk je dat je voldoende rustdagen hebt in de week om te herstellen? Want als je echt jaren op je tenen loopt met te veel trainen en te kort herstellen gaat dat een keer opbreken.
Haha ja, zo zijn we met veel andere dingen toch wel 'apart' en eigenwijs, dat maakt het leven leuk en afwisselend joh ;).

Vandaag ook weer beetje tobben, al ging het nu best lekker. Wat je zegt, daar heb je wel een punt in op zich.. Zit er ook aan te denken om, wie weet
heb stiekem gesolliciteerd waar ik nu afstudeer..
in de nabije toekomst terug te gaan naar 4 dagen als dat beter uitkomt met alles. Maar ben toch wel erg gehecht aan mijn 5 daagjes :o. Of.. Toch regelmatig een deload inlassen en meer per dag bekijken hoe de vlag erbij hangt :).

Training van vandaag: LB 2

DL, Wendler cycle 1 - week 2

5 x 34
5 x 40
3 x 50
3 x 58
3 x 66.5
6 x 75 Target prima gehaald, geen VPR though (7 x 76.5 komt uit één van de vorige cycles)
3 x 58
3 x 58
3 x 58

Paused SQ
10 x 20 ATG
12 x 30
10 x 32.5
8 x 35
8 x 37.5
8 x 40
8 x 42.5
Heb het gevoel nu echt goed door te kunnen drukken vanaf het dode punt, ook wanneer ik het wat zwaarder begin te krijgen.
Probeer elke keer ten opzichte van de vorige training iets te veranderen, deze week achtjes in plaats van zesjes gedraaid. Voelde lekker.

SLDL, tenen op schijfjes
15 x 20
15 x 25
15 x 27.5
15 x 30 VPR
12 x 32.5 VPR

Goblet ATG SQ
20 x 12
18 x 14
16 x 16
14 x 18
12 x 20
Alle reps met twee omhoog.

Donkey kickbacks in Smith
12 x 5
12 x 5
10 x 7
10 x 7

Calves op plate loaded leg press
20 x 25 VPR
20 x 25 Laatste reps toch wel zeer brandend :o
17 x 25
15 x 25
Waggelend naar de kleedkamer.

Rating:
3.5 / 5

Ging absoluut beter dan gister, maar alsnog niet helemaal naar mijn zin. Lijkt wel alsof de sugar rush van afgelopen donderdag serieus schade heeft gedaan ofzo, voor zover dat kan :o.
Vind het opvallend hoe mijn gevoel en motivatie bij het trainen zo ontzettend kan wisselen.. Wil toch weer meer teruggrijpen op 'het gevoel' bij trainen en niet te hoge eisen stellen zodat het vooral fijn blijft om te doen.

BP gaat sowieso op gevoel worden, één dag hoog volume en één dag lager volume. Als ik me een dag sterk voel gewoon kijken of ik zwaardere setjes kan draaien, en maar zien waar ik uitkom.
SQ en DL gaan nog lekker op Wendler, dus daar wil ik gewoon mee doorgaan.
OHP gaat ook voortaan op gevoel.

Soms is op gevoel trainen ook lekker. Ik doe dat nu een tijdje en merk echt dat het toch wel beter gaat. Al heb ik geen pr's ofzo.. maar het gevoel in mijn lijf gaat wel beter en dat geeft weer motivatie. Dus kijk wat het voor je doet. Op zich is 4 dagen per week al aardig intensief. Misschien gewoon eens een tijdje proberen? Terug kan je altijd he. ;)

Spannend met je sollicitatie! Ben benieuwd!

Goede tren en je hubbie is goed bezig :)

Stiekum solliciteren?? Als jij je goed voelt op die plek en het team vindt dat jij er leuk bij past dan is het helemaaaaaaal niet verkeerd om wat in de week te leggen :)
Ben je verslaafd aan trainen? Vind je van 5 terug naar 4 of 3 dagen in de week gaan een teken van zwakte of mislukken? Dan herken je hier misschien wat bekende punten in: https://www.t-nation.com/training/what-overtraining-is-and-isnt

Vind het een nette training hoor! Wat betreft suiker zijn er veel PT's die nadrukkelijk suiker shit verbieden als cheat-meal..de achterliggende gedachte weet ik niet helemaal..misschien iets met kleine ontstekingen in je lichaam..

Wat is eigenlijk je sticking point bij de bench? Want misschien kun je daar wel iets specifiek voor doen..floorpresses, boardpress..paused bench, speed bench etc..

Herken dat wel hoor, het is heel lastig om een dag minder te trainen (mentaal gezien dan). Heb gelukkig na m'n operatie de kans aan gegrepen om een dag minder te trainen, maar deze week gaat het wel 6 x worden omdat ik niet heb kunnen doen wat ik wou doen.

Mijn slechte training was ook na een suiker overload, toeval?:p M'n meisje is wel ziek dus wellicht dat ik daar ook in mindere mate last van heb. Heb wel last van zware benen.

• #3.360
Soms is op gevoel trainen ook lekker. Ik doe dat nu een tijdje en merk echt dat het toch wel beter gaat. Al heb ik geen pr's ofzo.. maar het gevoel in mijn lijf gaat wel beter en dat geeft weer motivatie. Dus kijk wat het voor je doet. Op zich is 4 dagen per week al aardig intensief. Misschien gewoon eens een tijdje proberen? Terug kan je altijd he. ;)

Spannend met je sollicitatie! Ben benieuwd!
Wellicht is op gevoel trainen sowieso verstandiger omdat de kans dat je je lichaam 'overvraagt' kleiner is.. Wel ontzettend fijn om te lezen dat het zich bij je uitbetaalt, want juist als het beter gaat met je lijf boek je op langere termijn progressie!
.. En je gaat ook nog eens aan het foamrollen, kan wat van je leren :o.

Goede tren en je hubbie is goed bezig :)
Thanks, en mijn hubbie heb ik inderdaad goed afgericht ;)

Stiekum solliciteren?? Als jij je goed voelt op die plek en het team vindt dat jij er leuk bij past dan is het helemaaaaaaal niet verkeerd om wat in de week te leggen :)
Ben je verslaafd aan trainen? Vind je van 5 terug naar 4 of 3 dagen in de week gaan een teken van zwakte of mislukken? Dan herken je hier misschien wat bekende punten in: https://www.t-nation.com/training/what-overtraining-is-and-isnt
Heb eigenlijk natuurlijk mijn studie nog niet afgerond, maar het is een te mooie functie om er niet alsnog helemaal voor te gaan.. De kans is erg klein, maar hé, wie niet waagt.. :)

Hmm.. Interessant artikel, heb het op mijn gemakje zitten lezen. Weet je wat het is, ik denk dat je als 'recreant' eigenlijk niet echt overtraind kunt raken. Qua psyche though.. Denk ik nog altijd dat ik me soms te verplicht voel altijd maar beter dan voorheen te willen, juist door de hele 'afvalrace' en weer opnieuw beginnen met studie en dergelijke.. Net als zo'n training van vandaag: geen main-compound en alles op volume en gevoel: het plezier komt dan meteen weer terug.. Weet op het moment niet goed welk doel ik nastreef, ik denk dat ik dan al snel denk van 'waar ben ik nou mee bezig'.

Vind het een nette training hoor! Wat betreft suiker zijn er veel PT's die nadrukkelijk suiker shit verbieden als cheat-meal..de achterliggende gedachte weet ik niet helemaal..misschien iets met kleine ontstekingen in je lichaam..

Wat is eigenlijk je sticking point bij de bench? Want misschien kun je daar wel iets specifiek voor doen..floorpresses, boardpress..paused bench, speed bench etc..
Het valt mij wel op dat wanneer ik veel suiker binnen heb gekregen ik serieus twee dagen later nog steeds een gevoelige buik heb, als in: als je er zegt maar zachtjes op drukt of port (of dus gewoon een legging aanhebt..), dan is dat erg gevoelig. In die zin klinkt je redenatie dus absoluut niet vreemd!

Wat bench betreft kan ik nog veel dingen uitproberen, al denk ik dat het één grote mindfuck is. Hoe kan je nou 8 reps 38 kg doen maar niet verder komen dan 4 reps 40 kg (en dat nog zelfs op een zeer goede dag, meestal kom ik niet verder dan 2 á 3..)
Misschien moet ik maar eens zonder spotter benchen, dan moét dat ding wel omhoog.. :o

Herken dat wel hoor, het is heel lastig om een dag minder te trainen (mentaal gezien dan). Heb gelukkig na m'n operatie de kans aan gegrepen om een dag minder te trainen, maar deze week gaat het wel 6 x worden omdat ik niet heb kunnen doen wat ik wou doen.

Mijn slechte training was ook na een suiker overload, toeval?:p M'n meisje is wel ziek dus wellicht dat ik daar ook in mindere mate last van heb. Heb wel last van zware benen.
Als ik het goed heb begrepen uit je logje met je razend druk de laatste tijd, petje af voor hoe je het trainen weet bij te benen!
Misschien moeten we allebei nog maar eens voor een sugar overload zorgen zodat we zeker weten of het echt daar van komt.. Heel vervelend natuurlijk, maar ach ja, het is voor een goed doel ;).

Training van vandaag: pull

BOR

20 x 20
18 x 25
16 x 30
14 x 35
12 x 37.5
10 x 40
Even doorbijten, het volume wat hoger dan vorige week

Lat pulldown, brede grip
18 x 25
12 x 27.3
10 x 29.6
10 x 29.6

Lat pulldown, smalle grip
18 x 25
16 x 27.3
14 x 29.6
10 x 32
Heerlijke brandende rug :heart:

Straight arm pulldown
20 x 6.8
18 x 11 VPR
16 x 11
14 x 11
13 x 11

Db row
12 x 10
12 x 10
12 x 10
12 x 10

One arm cable curl
12 x 4.5
12 x 4.5
12 x 4.5
14 x 4.5

Cable upright row
18 x 9
16 x 11.3
12 x 14
12 x 14

Rating
3.5 / 5

Wat volume ten opzichte van vorige week kunnen verhogen. Rug voelt in ieder geval lekker vermoeid aan.

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg

:roflol: Lach me kapot, eerste week dat ik kcal heb opgehoogd waarbij ik donderdag een retarted cheatday had, en ik kom maar een kwart kilo aan..
Interessant hoe vreemd een lichaam in elkaar kan zitten :o.

Terug
Naar boven