Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. Niet eens een groter formaat dan dat?

^^
.. Ben ik even blij dat ik de meer pikante foto's in vertrouwen alleen aan @natty87 heb verstuurd

Heerlijk hè, die houd ik er lekker in! ^^Ziet er uit als een keurige training! Ik vind zelf die close grip reverse pulldowns heerlijk, zelfde reden![]()
raaaaaawr!
.
.
)
.
.Have fun!! Heel waardevol dat laatste!Vanmiddag even rondstruinen in Rotterdam en de dag afsluiten bij de Bazar, zin in!!
Want.. Oja, het lukt me tegenwoordig te cheaten én er van te genieten zonder me druk te maken over de gevolgen. Doe toch een kleine cheer voor mezelf hiervoor.

Dankjewel kanjer

Thanks, het is zeker gelukt!Have fun!! Heel waardevol dat laatste!
Training was ook supernice!!!![]()
.Thanks meid! Het begint te komen! Het genieten komt dan ook weer terugLekkere sterke training! Heerllijk als je op gevoel kan genieten van trainen en eten! Topper!
.Denk de eerste reps standaard 'oooh, dit is veel te licht, veel te makkelijk'.. Tot ik bij de achtste rep denk en denk van 'kut, het gaat nu branden en ik moet nog verder'High reps squats vind echt echt dodelijk! Heb er ook een gruwelijke hekel aan als ik niet faal op kracht maar op conditie
Fijn dat je steeds meer kan genieten van je cheats!
Lucky you met zon personal trainer! Bij ons is het andersom![]()
.
.
.
. Daarna goed uit mijn triceps geprobeerd te pushen, had het idee hem toen wat beter te pakken..

BP
10 x 20
5 x 27.5
5 x 32.5
5 x 37.5 laatste rep ging me te moeizaam af
5 x 35
5 x 35
6 x 32.5
Zie je nou, ik kan me heus wel inhouden en niet elke keer proberen te toppen..![]()

Hnnnng, het is ontzettend lekker daar! Ook erg gezellig om er te zitten, zou er zeker eens een poging aan wagen!Epic cheat is epic! Toch dat restaurant eens opzoeken
Hele mooie training ook hoor Sanne! Die benches zien er zo toch meer dan prima uitMooie volumes ook voor de rest!
![]()

Het was heerlijk, genieten!gewoon een lekkere cheat! en een super lekkere training!
Daar doe je het voor!
Maxen kan best.. maar niet elke keer. Soms is high volume gewoon ook lekker.
Doen waar je je goed bij velt is nummero uno! Dat heb ik zelf ook geleerd!

Denk wel dat er een 'officiële' naam voor is, maar heb hem nog niet ergens voorbij zien komenDie Frog squat klinkt wel goed
Goeie strategie hoor. Je kan de 5x35 ook langzaam uitbreiden naar 6x of 7x en dan een keertje het gewicht verhogen....
Er komt een dag dat je door je plateau knalt![]()
.

.
Precies dit! Goed te lezen dat je gewoon gelijk gebleven bent ondanks de cheats...wat dat betreft geldt gewoon dat het lichaam geen machine is die je eventjes inregeld. Het lichaam kan gewoon ineens rare dingen doen.waarschijnlijk is je onderhoud hoger als je zelf denkt![]()

Dat zou ik alleen maar toejuichenwaarschijnlijk is je onderhoud hoger als je zelf denkt![]()

Had het eigenlijk niet verwacht.. Niet dat ik een rampscenario in mijn hoofd had, maar het had logisch geweest als er wat bij had gekomenPrecies dit! Goed te lezen dat je gewoon gelijk gebleven bent ondanks de cheats...wat dat betreft geldt gewoon dat het lichaam geen machine is die je eventjes inregeld. Het lichaam kan gewoon ineens rare dingen doen.
Je kunt je natuurlijk voorstellen dat dit trainingen naar mijn hart zijn..ook gezien de side comments. Ben benieuwd wat het voor je doet!![]()
. Ach, mij hoor je niet klagen.. Doet me alleen maar goed: bevestigt wederom dat je de teugels af en toe kan laten vieren als je jezelf voor de rest aan het schema houdt. Zag dat je de laatste training ook meer volume hebt gepakt, lekker! Hoop dat je net als ik gaat merken dat je daar helemaal op stuk kunt gaan, heerlijk! ^^Die trainingen zien er heerlijk uit! Ik ga misschien ook maar eens op die manier trainen. ipv setjes van 10 reps. Misschien voelt dit ook wel een keer lekker.
Gewicht is een gek iets.. maar vergeet niet.. je bouwt spieren op dus je onderhoud gaat omhoog.
Lekker doorgaan en op naar meer kracht en muscles!![]()
. We zullen zien of het wat oplevert!
. Heb 4 x 60 gehaald en mijn 1 RM is 67.5, Tdwag is er van overtuigd dat ik 70 sowieso kan, maar dat het een kwestie van gebrek aan vertrouwen is.. 
.
.
. Kwam de laatste reps elke keer nog nauwelijks omhoog, hakte erin, lekker!