AndroidHealthClinic

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
je kunt ook gaan zitten, maakt het misschien wat makkelijker

verder goed bezig!
Ben gelijk eventjes gaan rondneuzen!
Wil volgende week even een setje zittend en een setje liggend gaan proberen, misschien gaat het dan beter. Thanks voor de tip!

En bedankt voor je compliment :)

Je hebt in ieder geval lekker getraint! En het volgen van de logjes komt wel weer hoor. Ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar zaterdag
Ondanks het frustrerende stapje terug vond ik hem ook best lekker!
Vind het zo irritant om met logjes achter te lopen.. Maar ben inmiddels gelukkig aardig bij!
Haha, jaaaa, ben ook nieuwsgierig voor zaterdag, maar vind het nog steeds flink spannend hoor :o.

Super getraind hoor! Ook al is het licht gewicht je prikkelt de spieren.
Kijk met bent over side raise ook eens naar lying bent over side raise. Vod ik persoonlijk erg lekker. Kan je niet bij cheaten ook. :D
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-lying-rear-lateral-raise

Ik ga nu even achterlopen met lezen.. heb het gewoon té druk. :o
Dankjewel! Hoopte inmiddels dat de voortgang wat betreft mijn schouder zich voort zou zetten, maar een zware rugtraining zit er morgen nog steeds niet in.. Mijn geduld begint een beetje op te raken :o. Denk dat naar een fysio gaan weinig zin heeft, aangezien het heel typische klachten zijn die later ook links begonnen zijn. Trekkerig etc., heeft denk ik gewoon wat meer tijd nodig te herstellen. Mijn ervaring tot nu toe is dat wanneer ik naar een fysio oid ga ik uiteindelijk langer herstel omdat de behandeling an sich er flink inhakt. Morgen nog even kalm aan dus.. Kan natuurlijk ook niet kreupel op de meet verschijnen ;).

En volgende week ga ik de bent over lateral raises zowel zittend als liggend proberen, even wat experimenteren!

Nu nog ff rustig aan en straks weer mooi knallen:)

Balen nog van je schouder. Heb zelf vandaag ook gas terug moeten nemen. Met 25 minuten op lichtgewicht al klaar.. Vind het maar niets om niet voluit te gaan. Maar was el even beter. :o

Zaterdag wordt vast en zeker leuk! Ben heel benieuwd!

Ik vond zelf de liggende variant het prettigst. Maar dat is voor iedereen anders.

goed dat je naar je lijf luistert!

Ben gelijk eventjes gaan rondneuzen!
Wil volgende week even een setje zittend en een setje liggend gaan proberen, misschien gaat het dan beter. Thanks voor de tip!

En bedankt voor je compliment :)

Ondanks het frustrerende stapje terug vond ik hem ook best lekker!
Vind het zo irritant om met logjes achter te lopen.. Maar ben inmiddels gelukkig aardig bij!
Haha, jaaaa, ben ook nieuwsgierig voor zaterdag, maar vind het nog steeds flink spannend hoor :o.

Dankjewel! Hoopte inmiddels dat de voortgang wat betreft mijn schouder zich voort zou zetten, maar een zware rugtraining zit er morgen nog steeds niet in.. Mijn geduld begint een beetje op te raken :o. Denk dat naar een fysio gaan weinig zin heeft, aangezien het heel typische klachten zijn die later ook links begonnen zijn. Trekkerig etc., heeft denk ik gewoon wat meer tijd nodig te herstellen. Mijn ervaring tot nu toe is dat wanneer ik naar een fysio oid ga ik uiteindelijk langer herstel omdat de behandeling an sich er flink inhakt. Morgen nog even kalm aan dus.. Kan natuurlijk ook niet kreupel op de meet verschijnen ;).

En volgende week ga ik de bent over lateral raises zowel zittend als liggend proberen, even wat experimenteren!

OPA IS.. IN... see you on saterday

Gezellie, ik ga proberen om voor zaterdag nog een 'gezonde'variant cake te maken, dan hebben we wat voor bij de koffie :-P

Nu nog ff rustig aan en straks weer mooi knallen:)
Kan niet wachten om dadelijk gewoon weer lekker voluit te gaan!

Balen nog van je schouder. Heb zelf vandaag ook gas terug moeten nemen. Met 25 minuten op lichtgewicht al klaar.. Vind het maar niets om niet voluit te gaan. Maar was el even beter. :o Zaterdag wordt vast en zeker leuk! Ben heel benieuwd! Ik vond zelf de liggende variant het prettigst. Maar dat is voor iedereen anders.
Vandaag gaat het weer ietsjepietsje beter! Voelt als: vandaag kan ik wel weer wat zwaarder trainen. Maar.. Echt waar, ik ga verstandig doen, en ik reken er op dat na nogmaals een zeer lichte training vandaag, ik volgende week weer kan gaan opbouwen!
En jij kan volgende week vast ook wel weer lekker knallen.. Heeft het gas terug nemen je uiteindelijk alleen maar goed gedaan ;).

goed dat je naar je lijf luistert!
Verstandig ineens he, sta van mezelf te kijken :o.

OPA IS.. IN... see you on saterday
Je bent meer dan welkom Opa :D
Tot zaterdag!

Gezellie, ik ga proberen om voor zaterdag nog een 'gezonde'variant cake te maken, dan hebben we wat voor bij de koffie :-P
Heb van de week wat aardigs gezonds en lekkers bij je voorbij zien schuiven.. ;).

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Training van vandaag: rug/biceps
Lichte training in verband met schouderklachten
Het lijkt nu iedere dag een ietsjepietsje beter te gaan.. Nu wel weer last, maar lijkt me normaal na een training.. Heb me ook niet aan het "extreme minimum" zoals vorige week gehouden.. Ietsje zwaarder dan vorige week, maar alsnog enorme light-weights :o.

T-bar row machine (zo'n plateau-achtig-ding)
10 x 5
10 x 10
10 x 10
10 x 10

Lat pulldown
10 x 25
10 x 25
10 x 27,3
10 x 29,6

Straight arm pulldown
3 x 10 x 13,3 PR
Uh.. Heb een nieuw "log-bijbeltje" op zak waar de oude gewichten dus niet instaan.. Bij het invoeren nu zie ik dus dat ik vorige keer
10 x 6,8
10 x 9,1
10 x 9,1 had..
PR zonder het door gehad te hebben, en het ging nog vrij easy ook :o.

Close grip reverse pulldown
10 x 25
10 x 32
10 x 32

Hyperextensions
3 x 15 x bw VPR

Db row
3 x 10 x 8

Db curl
10 x 7
10 x 8
10 x 8

Cable curl nieuw
10 x 4,5
10 x 6,8
10 x 6,8
Het lukt mij niet om mijn elleboog netjes lang mijn lichaam te laten wanneer ik aan het curlen ben met kabel.. Klopt het dat je elleboog als het ware een beetje "meewipt" wanneer je curlt?

Ondanks nog steeds lichter gewicht vond ik het best een fijne training :).
De volgende train..
Vindt in Haarlem plaats :D.

Lekker getraind. Ga morgen weer trainen, was eigenlijk van plan vandaag maar stapte pas tegen half 6 weer binnen vanuit me werk. Dus voor nu is het even op.
Nu is het echt bijna zaterdag

Lekker bezig dame! Jij gaat goed :thumb:

Jij gaat super! Ik kijk uit naar Zaterdag!

Het lukt mij niet om mijn elleboog netjes lang mijn lichaam te laten wanneer ik aan het curlen ben met kabel.. Klopt het dat je elleboog als het ware een beetje "meewipt" wanneer je curlt?

Ik kan me niet echt iets voorstellen bij meewippen:), maar als je bedoelt dat je elleboog een beetje naar voren komt: dat is prima

Lekker getraind. Ga morgen weer trainen, was eigenlijk van plan vandaag maar stapte pas tegen half 6 weer binnen vanuit me werk. Dus voor nu is het even op.
Nu is het echt bijna zaterdag
Lekker he, echt fijn dat het weer beetje zwaarder kan. Heb de training die ik normaal vandaag zou hebben expres verplaatst naar gisteren, om mijn lijf nog extra dagje rust te gunnen voor zaterdag, en heb dan ook de stille hoop dat mijn schouder in zo'n goed mogelijk staat is :o.
Tot morgen, ik ben benieuwd, we gaan er wat gezelligs van maken!

Lekker bezig dame! Jij gaat goed :thumb:
Thanks LM! Laatste trainingen zijn licht, wat ik frustrerend vind, maar zo'n compliment doet dan weer goed ;).

Jij gaat super! Ik kijk uit naar Zaterdag!
Dankje Marina, ben de afgelopen weer de verstandigheid zelve (op de onbedoelde PR op de straight arm pulldown na.. :rolleyes:).
Tot morgen, we gaan er wat gezelligs van maken!
.. En alle frustraties eruit knallen :D

Ik kan me niet echt iets voorstellen bij meewippen:), maar als je bedoelt dat je elleboog een beetje naar voren komt: dat is prima
Haha, ben geen held in het duidelijk omschrijven van dingen, vrees ik.. Maar bedoel inderdaad dat de elleboog wat mee naar voren komt, beetje mee naar boven zelf :).
Ben gewend met EZ-bar curls mijn ellebogen goed langs mijn zij te houden, dus twijfelde even of ik cable curls dan wel goed uitvoerde..

Super verstandig inderdaad! en jaaaaaa.. morgen lekker frustraties eruit knallen! :D

Vandaag de meeting gehad in Haarlem. Hoewel ik toch behoorlijk nerveus was van tevoren, bleek dat inderdaad nergens voor nodig te zijn.. De sfeer was erg goed, heb dan ook heerlijk kunnen trainen. Voelde me al snel op mijn gemak. Ging uiteindelijk met een volle goodie-bag naar huis. Wat mij betreft mogen alle zaterdagen van deze kwaliteit zijn :D.

Tevens voor het eerst zonder mijn "kleine, zwarte bijbel" getraind. Niets van te voren gepland, niets tijdens het trainen bijgehouden. Weet niet van alles meer het aantal reps/sets/gewicht. Doet er ook niet toe, ik heb een hoop geleerd!

Training van vandaag: Benen/biceps

Walking lunges met 2 x 5 kg plate
4 x 24 x 10

Cable glute kickback
Geen idee hoe zwaar. Ging voor de "lekker" :).

Stiff Leg DL nieuw
Deze houden we er in!
Begonnen met stang, iedere set er wat bij. Geloof dat ik op 40 kg eindigde. Voelde lekker, gefocust op een goede uitvoering.

Bb hip trust
8 x 50
8 x 55
8 x 60
8 x 65 PR
8 x 70 PR
Yiehaa, dubbele PR, het lukt nu met eenmaal eigen lichaamsgewicht!

Leg press

Adductor

Standing calf raises

Close grip pull ups nieuw
Toen werd ik even voor het blok gezet.. Of ik meedeed, maar ik kan nog helemaal geen pullups :rolleyes:. Schop onder mijn eigen kont, en direct begonnen met negatives. Zwaar!! Maar wel erg lekker :D.
Een blijvertje! Samen met het optrekken aan de stang in de Smith (liggend op grond, steunend op hakken) wil ik toch echt gaan bouwen naar mijn eerste pull up..

Cable overhead bicep curl nieuw
Ook een blijvertje! Lekkere oefening om te doen, een welkome afwisseling!

Lying bicep curl nieuw
Tobben met mijn "t-rex" polsjes.. Moeite deze in een rechte positie te houden. Wellicht te verklaren door hypermobiliteit (luxatie in polsen). Iets om me op te concentreren bij het uitvoeren van oefeningen.

Hanging knee raises

En toen.. Zelfgebakken cake van MissH, foto's en goodies! :D.
Heb het super naar mijn zin gehad. Het was erg gezellig en heb veel gehad aan de tips, hulp en babbeltjes. Blij dat ik overgehaald ben..
Op naar de volgende meet!

Je hebt het in ieder geval beter onthouden dan ikke! Het was inderdaad erg gezellig

Nou je hebt heel wat mee gedaan dan ik.. doet me eraan denken dat ik vergeten ben op te schrijven dat ik nog wat chi ups had gedaan.. hahahah. zo even aanvullen!

Lekker getraind en leuk je gezien te hebben! en thanks voor de PWO samples! Heb ikw at te proberen met agressie uitten. ;)

lekker die hiptrust he! ik had het ook nooit gedacht te redden. :D

Dus op naar de volgende meet he!

lekkere train!
en zwaar he die negatives!

Je kon ons toch erg goed bijhouden Sanne, leuk dat je meedeed! En hoe?! je deed het toch maar mooi allemaal en uiteindelijk ging die liggende bicep curl ook goed!

Ben blij dat je het ook geslaagd vond, told you so ;-)
Tot de volgende keer, en succes met de spierpijn....

Wie weet ga ik de volgende x ook wel mee. Lijkt me erg gezellig! Nu ik 1 van mn 2 banen heb opgezegd heb ik ook wat meer tijd.

Ziet er uit als een lekkere training en nice die pr ook!:)

ik zag de foto's sanne...wow wat gaan je armen goed!!!

Terug
Naar boven