SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Ben gelijk eventjes gaan rondneuzen!je kunt ook gaan zitten, maakt het misschien wat makkelijker
verder goed bezig!
Wil volgende week even een setje zittend en een setje liggend gaan proberen, misschien gaat het dan beter. Thanks voor de tip!
En bedankt voor je compliment

Ondanks het frustrerende stapje terug vond ik hem ook best lekker!Je hebt in ieder geval lekker getraint! En het volgen van de logjes komt wel weer hoor. Ben eigenlijk veel nieuwsgieriger naar zaterdag
Vind het zo irritant om met logjes achter te lopen.. Maar ben inmiddels gelukkig aardig bij!
Haha, jaaaa, ben ook nieuwsgierig voor zaterdag, maar vind het nog steeds flink spannend hoor
.Dankjewel! Hoopte inmiddels dat de voortgang wat betreft mijn schouder zich voort zou zetten, maar een zware rugtraining zit er morgen nog steeds niet in.. Mijn geduld begint een beetje op te rakenSuper getraind hoor! Ook al is het licht gewicht je prikkelt de spieren.
Kijk met bent over side raise ook eens naar lying bent over side raise. Vod ik persoonlijk erg lekker. Kan je niet bij cheaten ook.
http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-lying-rear-lateral-raise
Ik ga nu even achterlopen met lezen.. heb het gewoon té druk.![]()
. Denk dat naar een fysio gaan weinig zin heeft, aangezien het heel typische klachten zijn die later ook links begonnen zijn. Trekkerig etc., heeft denk ik gewoon wat meer tijd nodig te herstellen. Mijn ervaring tot nu toe is dat wanneer ik naar een fysio oid ga ik uiteindelijk langer herstel omdat de behandeling an sich er flink inhakt. Morgen nog even kalm aan dus.. Kan natuurlijk ook niet kreupel op de meet verschijnen
.En volgende week ga ik de bent over lateral raises zowel zittend als liggend proberen, even wat experimenteren!

).