XXL Nutrition

Sanne's log

Goed dat je bent geweest. Probeer toch jezelf naar de gym te slepen, zo hou je het vol namelijk.
Komt goeddd doorbijten he

Ik ben trots op je dat je wel gegaan bent! Dit klote voelen hoort er nu bij.. maar je houdt vol! Toppertje!
Het gaat minder worden maar geef jezelf ook wat tijd he! ;) lastig is dat.. know that... :rolleyes:

Toch netjes getraind! enne.. spieren prikkelen is ook al goed he! je hoeft niet altijd te maxen!

Pff ja soms heb je van die dagen. indd snel vergeten en je herpakken!

knuff!!

• Topic Starter Topic Starter
Goed dat je bent geweest. Probeer toch jezelf naar de gym te slepen, zo hou je het vol namelijk. Komt goeddd doorbijten he
Inderdaad, wil alles blijven doen zoals het ging, weet dat die lusteloosheid en nergens geen zin in hebben erbij hoort. Rationeel weet ik dat dit dadelijk overgaat, dus, schop onder de kont, en blijven gaan!

Ik ben trots op je dat je wel gegaan bent! Dit klote voelen hoort er nu bij.. maar je houdt vol! Toppertje! Het gaat minder worden maar geef jezelf ook wat tijd he! ;) lastig is dat.. know that... :rolleyes: Toch netjes getraind! enne.. spieren prikkelen is ook al goed he! je hoeft niet altijd te maxen!
Aaah, dankje Marina! Het hoort er inderdaad bij, maar het zal inderdaad vast beter worden. Even geduld hebben.. Weer dat verstand-gevoel verhaal he ;).

Pff ja soms heb je van die dagen. indd snel vergeten en je herpakken!
Ben hem al vergeten, zaterdag weer een nieuwe trainingsdag ;).

Awww, thanks Nicky :).

Tja.. verstand en gevoel.. zijn soms de 2 grootste tegenpolen... helaas. :(
Maar met geduld kom je er wel door hoor. Echt! Hier vandaag ook verstand maar op 1 gezet en lichter getraind.. al zei mijn gevoel slopen die hap.. maar daar bereik ik ook niets mee.. Dus ja... volhouden meis.

Tja.. verstand en gevoel.. zijn soms de 2 grootste tegenpolen... helaas. :(
Maar met geduld kom je er wel door hoor. Echt! Hier vandaag ook verstand maar op 1 gezet en lichter getraind.. al zei mijn gevoel slopen die hap.. maar daar bereik ik ook niets mee.. Dus ja... volhouden meis.
Volhouden doen we, en dat werd vandaag gelukkig beloond :).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: benen

Gezien de omstandigheden probeer ik mijn focus op (v)pr's even weg te halen. Concentreer me nu op de zogenoemde "mind-muscle-connection" en focus me op hoe mijn lichaam voelt, en op welke manier ik mijn spieren kan prikkelen. "Lekker zwaar" is nu mijn doel. Groeien blijft ook het doel. Wil niet meer koste wat het kost (v)pr's zetten, het vraagt momenteel te veel van mijn lichaam. Zit er toch eentje bij, dan is dat mooi meegenomen, en blijkbaar is mijn lichaam daar dan ook klaar voor!

Vandaag was een lekkere training. Na de afgelopen twee trainingen was deze erg welkom. Heb genoten, mijn zinnen kunnen verzetten, en mijn hammies en glutes zijn op :D.

Lunges in smith nieuw
10 x stang
10 x 2,5
10 x 4
10 x 6,5
10 x 10
Vanwege problemen met evenwicht eens wat nieuws proberen in de smith. 1 set is 10 reps per been, achter elkaar. Dus na 10 x links wissel ik naar 10 x rechts.
Iets opvallends: met links gaat het prima, rechts loopt kracht beduidend achter.

SLDL
8 x 30
8 x 35
8 x 40
8 x 45 PR
8 x 50 PR

Bb hip thrust
4 x 8 x 50

Leg press 90o
15 x 25
5 x 70
5 x 75
5 x 80
5 x 85
3 x 95
3 x 100 PR
Yaaaaay, daar is die 100 :D!

Cable glute kickback
3 x 10 x 11,3

Lying leg curl
3 x 8 x 15
.. Hammies waren hier leeg :o

Training voelde goed. Ben voldaan. Ondanks zeer laag energiepeil even mijn spreekwoordelijke ballen bij elkaar kunnen verzamelen en zo goed en kwaad als het lukte geknald.
Kom maar op, met die borst/triceps morgen!

Ziet er weer lekker uit hoor!:D

Fijn dat het zo een lekkere training was! en ik zie toch die pr's!
Zo zie je maar dat de doorzetter wint en zo kan je toch met goede voldoening naar huis gaan!
je doet het top! Ben trots op je! :)

netjes hoor meis! doorzettingsvermogen siert je.

Ziet er weer lekker uit hoor!:D
Dankuuuu :).

Fijn dat het zo een lekkere training was! en ik zie toch die pr's!
Zo zie je maar dat de doorzetter wint en zo kan je toch met goede voldoening naar huis gaan!
je doet het top! Ben trots op je! :)
Ja, ben echt blij met de 100 kg! Lekker persen :D
Dankjewel, de juiste mensen en goede motivatie om je heen doen het hem uiteindelijk weer ;).

netjes hoor meis! doorzettingsvermogen siert je.
Een mooi compliment Nicky, thanks ^^.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Tussentijdse update

Was weer eens nieuwsgierig en heb de progressiefoto's van januari 2014 eens met die van november 2014 vergeleken. Normaal vergelijk ik de laatste foto's met die van 2 maanden geleden, en dan zie je soms niet zo veel verandering.. Nu ik de foto's van januari met die van november vergelijk begin ik verandering op te merken, da's fijn!! :)

Naar mijn mening meeste verandering in rug te zien. Daar ben ik dan ook het meest droog, dus dat lijkt me logisch..
Even twijfelen, maar ga het gewoon doen. Foto's rug onder de spoiler :).

Januari 2014
bf803b88c7cc61e5c43102e2cd1d4b7b.jpg

November 2014
047844db18d36fc1af895d171379e0d2.jpg

[/B]

Er is zeker meer definitie te zien en je schouders en biceps gaan ook al lekker!
Dus lekker doorgaan! Je gaat goed!

Prachtige foto's!:D

Dankuuuu :).

Ja, ben echt blij met de 100 kg! Lekker persen :D
Dankjewel, de juiste mensen en goede motivatie om je heen doen het hem uiteindelijk weer ;).

Een mooi compliment Nicky, thanks ^^.

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Tussentijdse update

Was weer eens nieuwsgierig en heb de progressiefoto's van januari 2014 eens met die van november 2014 vergeleken. Normaal vergelijk ik de laatste foto's met die van 2 maanden geleden, en dan zie je soms niet zo veel verandering.. Nu ik de foto's van januari met die van november vergelijk begin ik verandering op te merken, da's fijn!! :)

Naar mijn mening meeste verandering in rug te zien. Daar ben ik dan ook het meest droog, dus dat lijkt me logisch..
Even twijfelen, maar ga het gewoon doen. Foto's rug onder de spoiler :).

Januari 2014
bf803b88c7cc61e5c43102e2cd1d4b7b.jpg

November 2014
047844db18d36fc1af895d171379e0d2.jpg

[/B]

jij bent echt een topper hoor en die mentaliteit en doorzetting vermogen siert je idd

oeh progressiefoto's :heart:

meer V, meer definitie en meer massa: nice!

daar is zeker wel verandering te zien! traps is gegroeid en rug is droger. vetpercentage op de biceps is ook afgenomen.
good work babe!

Goed bezig sanne

Er is zeker meer definitie te zien en je schouders en biceps gaan ook al lekker!
Dus lekker doorgaan! Je gaat goed!
Yaaay, dankjewel, de aanhouder wint! ^^

Dankjewel Marleentje! :)

jij bent echt een topper hoor en die mentaliteit en doorzetting vermogen siert je idd
Een mooi compliment opa (.. Als ik je zo ook ook mag noemen.. ;)). Dankjewel, doet me goed :).

oeh progressiefoto's :heart:

meer V, meer definitie en meer massa: nice!
Haha, af en toe een drempeltje over, maar het hoort erbij he! Anderen kunnen toch objectiever naar progressie kijken dan jezelf!
En zo te lezen bevestigen jij en andere dat er inderdaad progressie te bemerken is, dus dat is top :D.
Thanks voor de feedback, motivatie enzo ;).

daar is zeker wel verandering te zien! traps is gegroeid en rug is droger. vetpercentage op de biceps is ook afgenomen.
good work babe!
Thanks LM ^^. Mijn gewicht in januari was 68 kg, op het moment dat de foto in november genomen werd was ik 67,5 kg, dus ben ook blij te kunnen concluderen dat de lean bulk goed lijkt uit te pakken!
Motiverende feedback, dankjewel :heart:

Dankje Hossel, leuk dat je een kijkje hebt genomen ^^.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: borst/triceps

BP max
10 x 20
5 x 30
5 x 32.5
5 x 35
3 x 37.5
1 x 40

BP paused
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 30
5 x 32.5

BP close grip
10 x 20
10 x 20
11 x 22.5 PR
Moeite met polsen recht te houden. Gewicht zou nog hoger kunnen, maar mijn polsen zijn enorm instabiel. Got some work to do!

Db incline press
10 x 8
8 x 9
8 x 9
8 x 9
Ook hier merk ik duidelijk dat ik instabiele polsen heb (luxatie). Rechts flink zwakker dan links.

Cable triceps pushdown
10 x 11.3
10 x 14
10 x 16.3

Triceps lever dips
10 x 20
10 x 22.5
12 x 22.5

Farmer walks nieuw
14 kg - 16 kg - 16 kg
In de hoop dat mijn grip en polsen sterker worden.
Voelde wel apart, om op mijn gemakje rondjes te lopen door de gym :o

Lekkere training. Traint anders, wanneer je de focus op (v)pr's weghaalt. Blijkt dat ik dan alsnog vanzelf uitdaging zoek en kan geven wat ik op dat moment in me heb. En inderdaad, blijkbaar is een (v)pr hier en daar dan niet eens uitgesloten. Hoop dat deze manier van training ook minder blessuregevoelig is.

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 12 67,5 (2400 kcal) + 0.5
Week 13 66 -1.5 kg (2400)

Oh dear.. Dat had ik echt niet verwacht. Vanwege de start met medicatie juist mentaal ingesteld 1 a 2 kg bij te komen. Naar verwachting is het logisch dat ik van de medicijnen 1 tot 5 kg aankom, waar the f**k komt dan die 1,5 kg verlies vandaan? Netjes aan voeding gehouden. Paar keer opnieuw gewogen (je bent een vrouw of je bent het niet :rolleyes:), wellicht kan ik er nog 66,5 van maken, maar dus sowieso 1 kg in de min. 9 weken geleden woog ik ook 66 kg..
Maar: ik ga me er niet al te druk om maken. Wat dat betreft is het niet uiterst betrouwbaar met het oog op de nieuwe medicatie. Ik blijf deze week netjes 2400 kcal eten. Wellicht ben ik wat vocht kwijt.

En.. 7 december vier ik Sinterklaas. En dat betekent: cheatday! Je gaat toch een stuk lekkerder zo'n dag in wanneer je in je achterhoofd hebt dat je een cheat ook lichamelijk goed kunt hebben ;).

Wil jullie via deze weg ook erg bedanken voor de steun die ik afgelopen week heb gekregen. Het doet me echt heel erg goed. Af en toe heb ik mijn momentjes dat ik mezelf even moet oppeppen, en de woorden en feedback die ik hier krijg zorgen echt voor dat ene zetje dat ik soms nodig heb om zo positief mogelijk te blijven. Heel erg bedankt dus :).

sanne: bekijk je je gewicht ook samen met je cyclus? kun je daar ook conclusies uit trekken?
Het zou zomaar kunnen dat het gewichtsverlies daar ineens vandaan zou kunnen komen?
of juist door de onrust met nieuwe meds enz.
Goed dat je je niet van de wijs laat brengen en en het even aanziet.

sanne: bekijk je je gewicht ook samen met je cyclus? kun je daar ook conclusies uit trekken?
Het zou zomaar kunnen dat het gewichtsverlies daar ineens vandaan zou kunnen komen?
of juist door de onrust met nieuwe meds enz.
Goed dat je je niet van de wijs laat brengen en en het even aanziet.

Heb inderdaad eens een relatie proberen te ontdekken met mijn cyclus en gewicht etc., maar eigenlijk lijkt dat nooit invloed te hebben op mijn meetresultaten..
Daarom denk ik net als jij dat het toch op de een of andere manier te maken heeft met de medicijnen. Kan echt geen andere verklaring bedenken.. Eet netjes volgens schema en heb wat training betreft niets veranderd.
Misschien is het zondag bijgetrokken.. En anders toch maar omhoog met voeding!

Terug
Naar boven