yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, wil alles blijven doen zoals het ging, weet dat die lusteloosheid en nergens geen zin in hebben erbij hoort. Rationeel weet ik dat dit dadelijk overgaat, dus, schop onder de kont, en blijven gaan!Goed dat je bent geweest. Probeer toch jezelf naar de gym te slepen, zo hou je het vol namelijk. Komt goeddd doorbijten he
Aaah, dankje Marina! Het hoort er inderdaad bij, maar het zal inderdaad vast beter worden. Even geduld hebben.. Weer dat verstand-gevoel verhaal heIk ben trots op je dat je wel gegaan bent! Dit klote voelen hoort er nu bij.. maar je houdt vol! Toppertje! Het gaat minder worden maar geef jezelf ook wat tijd he!lastig is dat.. know that...
Toch netjes getraind! enne.. spieren prikkelen is ook al goed he! je hoeft niet altijd te maxen!
.Ben hem al vergeten, zaterdag weer een nieuwe trainingsdagPff ja soms heb je van die dagen. indd snel vergeten en je herpakken!
.Awww, thanks Nicky
.Volhouden doen we, en dat werd vandaag gelukkig beloondTja.. verstand en gevoel.. zijn soms de 2 grootste tegenpolen... helaas.
Maar met geduld kom je er wel door hoor. Echt! Hier vandaag ook verstand maar op 1 gezet en lichter getraind.. al zei mijn gevoel slopen die hap.. maar daar bereik ik ook niets mee.. Dus ja... volhouden meis.
.
.
!
Dankuuuu
.Ja, ben echt blij met de 100 kg! Lekker persenFijn dat het zo een lekkere training was! en ik zie toch die pr's!
Zo zie je maar dat de doorzetter wint en zo kan je toch met goede voldoening naar huis gaan!
je doet het top! Ben trots op je!![]()

.Een mooi compliment Nicky, thanks ^^.

.Dankuuuu.
Ja, ben echt blij met de 100 kg! Lekker persen
Dankjewel, de juiste mensen en goede motivatie om je heen doen het hem uiteindelijk weer.
Een mooi compliment Nicky, thanks ^^.
---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------
Tussentijdse update
Was weer eens nieuwsgierig en heb de progressiefoto's van januari 2014 eens met die van november 2014 vergeleken. Normaal vergelijk ik de laatste foto's met die van 2 maanden geleden, en dan zie je soms niet zo veel verandering.. Nu ik de foto's van januari met die van november vergelijk begin ik verandering op te merken, da's fijn!!
Naar mijn mening meeste verandering in rug te zien. Daar ben ik dan ook het meest droog, dus dat lijkt me logisch..
Even twijfelen, maar ga het gewoon doen. Foto's rug onder de spoiler.
Januari 2014
![]()
November 2014
![]()
[/B]
Yaaay, dankjewel, de aanhouder wint! ^^Er is zeker meer definitie te zien en je schouders en biceps gaan ook al lekker!
Dus lekker doorgaan! Je gaat goed!
Dankjewel Marleentje!

Een mooi compliment opa (.. Als ik je zo ook ook mag noemen..jij bent echt een topper hoor en die mentaliteit en doorzetting vermogen siert je idd
). Dankjewel, doet me goed
.Haha, af en toe een drempeltje over, maar het hoort erbij he! Anderen kunnen toch objectiever naar progressie kijken dan jezelf!oeh progressiefoto's
meer V, meer definitie en meer massa: nice!
.
.Thanks LM ^^. Mijn gewicht in januari was 68 kg, op het moment dat de foto in november genomen werd was ik 67,5 kg, dus ben ook blij te kunnen concluderen dat de lean bulk goed lijkt uit te pakken!daar is zeker wel verandering te zien! traps is gegroeid en rug is droger. vetpercentage op de biceps is ook afgenomen.
good work babe!

Dankje Hossel, leuk dat je een kijkje hebt genomen ^^.

), wellicht kan ik er nog 66,5 van maken, maar dus sowieso 1 kg in de min. 9 weken geleden woog ik ook 66 kg..
.
.sanne: bekijk je je gewicht ook samen met je cyclus? kun je daar ook conclusies uit trekken?
Het zou zomaar kunnen dat het gewichtsverlies daar ineens vandaan zou kunnen komen?
of juist door de onrust met nieuwe meds enz.
Goed dat je je niet van de wijs laat brengen en en het even aanziet.