SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Haha, weet niet exact alle gewichten meer, maar de dubbele PR op de hip thrust kon ik moeilijk vergetenJe hebt het in ieder geval beter onthouden dan ikke! Het was inderdaad erg gezellig
.Toen ik eenmaal bezig was bleef het maar naar meer smaken, dan neem ik gretig gebruik van de gelegenheid ookNou je hebt heel wat mee gedaan dan ik.. doet me eraan denken dat ik vergeten ben op te schrijven dat ik nog wat chi ups had gedaan.. hahahah. zo even aanvullen!
Lekker getraind en leuk je gezien te hebben! en thanks voor de PWO samples! Heb ikw at te proberen met agressie uitten.
lekker die hiptrust he! ik had het ook nooit gedacht te redden.
Dus op naar de volgende meet he!
.Vond het ook erg tof je eindelijk eens ontmoet te hebben! .. Op naar de tweede keer
. Geniet van de samples, ik hoop dat er eentje bijzit die zijn werk goed doet! Kan je je agressie beter kwijt enzo
.Jaaa, zo blij met die dubbele PR, die is goed bij me blijven hangen, heerlijk!! Hebben we toch maar even mooi gefikst gisteren
.Thanks! Was een heerlijke train, voel hem dan ook erg goed vandaag!
Die negatives vallen inderdaad vies tegen.. Maar, je moet ergens beginnen! Ik hoop net als jij uiteindelijk bij mijn eerste echt chin up/pull up te belanden. Die is nu nog erg ver weg, maar vind het heerlijk om te voelen dat je werkelijk alles in je lijf aanspant bij negatives. Voelde hem bij wijze tot in mijn tenen aan toe.. Lekker!
Hoe gaan ze nu bij jou? Ga je ze nu regelmatig als warm up of iets dergelijks doen? Nieuw doel om een paar achter elkaar te kunnen?
Als ik de kans krijg om mee te doen sla ik die niet af!Je kon ons toch erg goed bijhouden Sanne, leuk dat je meedeed! En hoe?! je deed het toch maar mooi allemaal en uiteindelijk ging die liggende bicep curl ook goed!
Ben blij dat je het ook geslaagd vond, told you so ;-)
Tot de volgende keer, en succes met de spierpijn....

Je had me inderdaad verteld gewoon te komen omdat het toch wel gezellig was.. Je had inderdaad gelijk.. Ben nu in ieder geval van mijn koudwatervrees af, dus bedankt!
En.. Euh.. Bedankt voor de spierpijn, het lijkt nog steeds elk uur alleen maar erger te worden
.Maar stiekem is dat wel heel erg lekker!! 

Jaaaa, lijkt me leuk SP, moet je doen hoor! Het was gewoon heerlijk trainen en ook erg gezellig. Leuk om ervaringen uit te wisselen en gewoon lekker te kletsen. Vind het altijd erg leuk je logje bij te houden, dus ik zou het erg top vinden als je de volgende keer meegaat!Wie weet ga ik de volgende x ook wel mee. Lijkt me erg gezellig! Nu ik 1 van mn 2 banen heb opgezegd heb ik ook wat meer tijd.
Ziet er uit als een lekkere training en nice die pr ook!![]()
Haha, heb net nieuwe progressiefoto's laten maken (doe ik eens in de 2 maanden), en was net aan het klagen over dat ik niet tevreden was over de groei in mijn armenik zag de foto's sanne...wow wat gaan je armen goed!!!
.Dus dankjewel, je compliment komt op het juiste moment!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training van vandaag: borst/triceps
Het lijkt erop dat ik vanaf aanstaande week weer lekker voluit kan gaan! Nog klein stukje opbouwen en dan weer proberen af en toe een PR neer te zetten. Schouder gaat goed, de klachten zijn bijna helemaal over. Blij mee! Het lijkt erop dat het zijn oorsprong vindt in een verkeerde houding op de bench.. Probeer nu mijn schouders beter te plaatsen, de verlichtte de pijn in mijn schouders al meteen.
De training gister heeft er denk ik toch meer ingehakt dan ik eerst vermoedde.. Ben nu werkelijk helemaal leeg en de spierpijn lijkt nog steeds erger te worden
.BP max
10 x 20
8 x 30
5 x 32,5
5 x 35
3 x 37,5
1 x 40
3 x 37,5
BP paused
5 x 5 x 30
BP close grip
10 x 20 VPR
10 x 20 VPR
14 x 20 VPR
Incline db press
10 x 8
10 x 8
10 x 8
10 x 9
Cable triceps pushdown
10 x 11,3
10 x 13,6
10 x 13,6
Lever triceps dips
7 x 22,5
10 x 20
10 x 20
Liep hier tegen een muur aan, was ineens leeg

Plate triceps extension
10 x 5
9 x 7,5 PR
8 x 7,5
Nu moed verzamelen maaltijden te preppen voor aankomende week.. Het was een prima weekend, moe maar voldaan!
En vanavond.. Verassing van mijn schoonmoeder: SUSHI!

Wekelijkse update
Week 1 64.5 - 0,5 kg
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal)
Week 2 65 + 0,5 kg (2400 kcal)
Week 3 65.5 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 4 66 + 0.5 kg (2400 kcal)
Week 5 67 + 1 kg (2400 kcal)
Week 6 66.5 -0.5 kg (2300 kcal)
Week 7 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 8 66.5 (2300 kcal) gelijk gebleven
Week 9 66.5 (2400 kcal) gelijk gebleven
Week 10 67 (2400) kcal + 0.5 kg
Week 11 67 (2400 kcal)
Tevreden! Zojuist ook progressiefoto's laten maken. Fatgains lijken mee te vallen. Rug gaat goed vooruit. Was wat ontevreden over armen, maar ze lijken wel voller. Begin alleen ongeduldig te raken, wil weten wat onder dat hoge vetpercentage aan spiermassa zit
. "Noodgedwongen" ben ik gaan bulken, na twee jaar cutten wilde mijn lijf gewoon niet meer. Zat niet meer lekker in mijn vel, fysiek en psychisch heeft zo'n lange "cut" veel met me gedaan. Daarom genoodzaakt te gaan bulken terwijl mijn vetpercentage nog aan de hoge kant is, zeker wat betreft onderlijf. Maar: geduld is een schone zaak. Ik probeer optimaal gebruik te maken van deze bulk zodat ik in de volgende cut zie dat hard werken beloond wordt!