Klinkt goed allemaal Sanne! 4 uit 5 voor een training is gewoon super!

Goed je hammies afgemat zo te lezen..toch de moeite waard om eens een schijfje onder mijn tenen te leggen (hoewel ik wel vaak snel last van mijn voet heb..).
Foamrollen op sommige plakken vind ik pijnlijker dan maximale sets..

Dus nee, je bent geen mietje...behalve als je er daartoe mee bent gestopt..dan wel
Ben benieuwd hoe de sollicitatie verloopt, maar nog even geduld zo te lezen!
4 uit 5 vind ik uiteraard nog steeds het lekkerste, al vraag ik mezelf inmiddels af wat ik eigenlijk neer moet zetten om een training 5 uit 5 te geven

.
Heb vandaag serieus nog steeds te erge spierpijn.. Vermoedde gisteravond al dat het niet helemaal ging verdwijnen, maar het is nog heftiger dan ik had verwacht. Aan het eind van deze nieuwe training dus wederom waggelend naar huis, kan je nagaan hoe veel het kan doen om af en toe alles even om te gooien

.
Kan dus niet zeggen dat het foamrollen veel heeft geholpen, maar tsja, heb het pas één keer gedaan.. Misschien moet ik het toch nog maar even een kans geven, want heb netjes door de pijn heen gebeten! ^^
Wauw klinkt goed allemaal sanne.
Thanks
@natty87 !
Overigens vond ik je filmpje (2 naast elkaar) van de SQ echt top! Heb goed kunnen zien hoe je 'doordrukt' wanneer je het zwaar krijgt, dat geeft mij een hoop meer vertrouwen om ook nog langer te blijven 'hangen' en door te pushen bij een zware SQ. Dus.. Thanks!
lekkere training!
spannend met je sollicitatie. Ik ga heel hard voor je duimen!
enne.. foamrollen is geen pretje...

Maar het helpt wel!

beetje SM he.
Dankjewel meid!
Oehhh, ik vind het zo spannend.. Dat weekje wachten op de uitkomst wordt dadelijk slopend

.
Foamrollen brengt regelmatig meer zweetdruppels op m'n rug en voorhoofd dan een set benchen oid (not joking)

totaal niet gek dat dat zo'n pijn doet. Alvast veel succes met je sollicitatie! Waarvoor als ik vragen mag? Altijd leuk inderdaad een uitnodiging!
Oei, dan is wat ik vreesde dus echt waar: foamrollen is stiekem gewoon heel kut

.
Ben erg gespannen voor de sollicitatie, wil er echt voor gaan, vind het een superteam en heb het er zo ontzettend naar mijn zin! Het gaat om de functie budgetbeheer. Vind het erg fijn om als werk mensen te coachen, dus dat ligt wel in mijn straatje!
Fijn dat je volume beter gaat Sanne! Hopelijk wordt het nog beter aangezien je deze week je kcal verhoogt hebt. Ga zo door in ieder geval! Heel spannend trouwens je sollicitatie volgende week.. Ik duim met je mee!
Dankjewel Freak! Weet niet of het toeval is, maar sinds ik kcal heb verhoogd gaat het volume van de trainingen ten opzichte van vorige week vooruit.. Enne.. Doe maar heel flink duimen hoor, want ik-wil-zo-graag-die-baan!!
Spannend een sollicitatiegesprek!
Training gaat ook lekker zo te zien dus mooi deze flow vast houden
Jaaaa, spring echt een gat in de lucht als ik dan nog aangenomen word ook! Zou toch echt bizar maar zo ontzettend fijn zijn: een prima stageplek waarbij je terugkomt om af te studeren waarna je daar nog in dienst mag komen ook.. Dan rol ik vanuit mijn studie direct in een baan!
Vind alleen die 20 reppers wel heel veel
je pompt zo wel erg veel bloed door de spieren (dat zal ook wel de bedoeling zijn) maar persoonlijk zou ik zelf niet hoger gaan als 1e sets 15 reps en daarna zelfs maar 12 reps gaan
Maar ja als je dit lekker vind wie ben ik dan om jou te vertellen wat je moet doen
Heb heel mijn manier van trainen omgegooid omdat bij mij de valkuil is constant op PR's gericht te zijn.. Moet zeggen sinds ik heel veel reps op oefeningen ben gaan doen ik spierpijn als nooit tevoren heb

. 20+ reppers doe ik enkel voor een eerste set, of wanneer het een oefening is die ik met bw of laag gewicht doe.. Vind het eigenlijk wel lekker!
Probeer het zelf ook eens, je zult voelen dat het stiekem best heel fijn is!