Fitness Seller

Sanne's log

Lekker weer hoor Sanne! Goed bezig:D Blij dat je 'the joy' in trainen weer wat hebt hervonden zo!:D

Waarom eigenlijk die schijfjes onder je tenen? Lijkt me niet natuurlijk aanvoelen..

Er gebeuren interessante dingen tussen de oren, maar uiteindelijk is die squat heel netjes :thumb:

Je bent weer lekker bezig! Dipje van vorige week allang weer vergeten neem ik aan? Goede keuze om je kcal te verhogen trouwens! :)

Mooie training :D

ziet er inderdaad super mooi uit!
Wel lekker om een partner te hebben met squatten.. dat mind dingetje heb ik ook.. ik heb alleen nooit een spotter dus durf ik er nooit 100% voor te gaan.. angst om gewoon op de grond te landen. :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.407
Thanks Flex! :D

Dankjewel kanjer :kiss:

Lekker weer hoor Sanne! Goed bezig:D Blij dat je 'the joy' in trainen weer wat hebt hervonden zo!:D

Waarom eigenlijk die schijfjes onder je tenen? Lijkt me niet natuurlijk aanvoelen..
Toch het belangrijkste hè, dat plezier en die voldoening die je kunt hebben.. Hopelijk groei ik er ook nog een beetje op ;).
Die schijfjes onder mijn tenen heb ik afgekeken van @Strongwoman , waggel vandaag nog steeds van de spierpijn in mijn hammies, voel het op deze manier nog veel beter dan 'plat'!
Probeer het eens.. ^^

Er gebeuren interessante dingen tussen de oren, maar uiteindelijk is die squat heel netjes :thumb:
En dan ben ik ook nog eens een vrouw Neet, kan je nagaan.. Rare wezens ;).
Dankjewel! ^^

Je bent weer lekker bezig! Dipje van vorige week allang weer vergeten neem ik aan? Goede keuze om je kcal te verhogen trouwens! :)
Dankjewel Freak! Het dipje ben ik al vergeten, dat gaat eigenlijk best snel wanneer je gewoon weer verder gaat waar je mee bezig was en de trainingen weer wat verbeteren.. :o
Hoop eigenlijk stiekem dat ik snel opnieuw mijn kcal kan verhogen, dit smaakt naar meer :rolleyes:

Dankjewel meid! :D

ziet er inderdaad super mooi uit!
Wel lekker om een partner te hebben met squatten.. dat mind dingetje heb ik ook.. ik heb alleen nooit een spotter dus durf ik er nooit 100% voor te gaan.. angst om gewoon op de grond te landen. :o
Thanks topper :kiss:.
Bof inderdaad enorm met het feit dat ik bijna altijd mijn 'persoonlijke' spotter heb.. Merk echter wel dat je soms er nét wat meer uithaalt zonder spotter, omdat je dan weer dat je het als het ware in je eentje moet zien te rooien.. ;)

:flex: Wil potdomme massa!

Training van vandaag: UB

BP

20 x 20
18 x 25
10 x 30
10 x 30
8 x 30
Niet helemaal naar mijn zin. Hoog volume met benchen valt me zwaar. Wellicht omdat ik voorheen nooit op volume heb gebenchd? :scratch:

OHP
16 x 13
12 x 15.5
10 x 15.5
13 x 13
13 x 13
Top, meer volume dan vorige week.

Close grip reversed pulldown
25 x 25
17 x 27.3
16 x 29.3
15 x 32
11 x 34.3 slow
Nice, ook meer volume dan vorige week.

Cable seated row
22 x 20.3
20 x 22.6
15 x 25
12 x 27.3
10 x 29.6
Ook ten opzichte van vorige week meer volume, rug inmiddels vol, lekker :heart:

SS db side raises / plate front raises
10 x 4
14 x 4/5
11 x 4/5
12 x 4/5
Krijg bij het doen van side raises toch echt de indruk dat mijn schouders weer aan het veranderen zijn.. Ten goede uiteraard, anders was ik weer flink gaan mopperen.. ;)

Cable tricep pushdown
27 x 14
16 x 18
16 x 18
16 x 18
18 x 18
Lekkerrrr

Db hammer curl
20 x 4
15 x 5
14 x 5
14 x 5

Rating
4 / 5

Een half puntje meer als ik tevreden was geweest over mijn bench ;).
Volume is een pak vooruit gegaan, valt ook mooi samen met het verhogen van mijn voeding. Over het algemeen weet ik steeds beter door het 'branden' heen te bijten waardoor ik elke keer net die laatste reps kan pakken die killing zijn. Geheel andere manier van trainen dan voorheen, maar begin het echt lekker te vinden!

Tevens heb ik zojuist voor het eerst braaf naar de foamroller gegrepen.. De spierpijn in mijn hammies is namelijk niet te harden, nog nooit zo erg gehad. Kan nog steeds niet fatsoenlijk de trap op of op de wc zitten :o. Had gehoopt op een fijne ervaring met dat foamrol-ding, maar het doet eigenlijk best wel pijn, of ben ik nu een mietje? :o

Oja, ennnn.... Volgende week sollicitatiegesprek, enorm spannend!
Het feit dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek vind ik al een compliment an sich, aangezien ik nog niet afgestudeerd ben :).

Klinkt goed allemaal Sanne! 4 uit 5 voor een training is gewoon super!:D Goed je hammies afgemat zo te lezen..toch de moeite waard om eens een schijfje onder mijn tenen te leggen (hoewel ik wel vaak snel last van mijn voet heb..).

Foamrollen op sommige plakken vind ik pijnlijker dan maximale sets..:o Dus nee, je bent geen mietje...behalve als je er daartoe mee bent gestopt..dan wel ;)

Ben benieuwd hoe de sollicitatie verloopt, maar nog even geduld zo te lezen!

Wauw klinkt goed allemaal sanne.

lekkere training!
spannend met je sollicitatie. Ik ga heel hard voor je duimen!

enne.. foamrollen is geen pretje... :o Maar het helpt wel! :D beetje SM he. ;)

Foamrollen brengt regelmatig meer zweetdruppels op m'n rug en voorhoofd dan een set benchen oid (not joking) :o totaal niet gek dat dat zo'n pijn doet. Alvast veel succes met je sollicitatie! Waarvoor als ik vragen mag? Altijd leuk inderdaad een uitnodiging!

Fijn dat je volume beter gaat Sanne! Hopelijk wordt het nog beter aangezien je deze week je kcal verhoogt hebt. Ga zo door in ieder geval! Heel spannend trouwens je sollicitatie volgende week.. Ik duim met je mee!

Spannend een sollicitatiegesprek!:D

Training gaat ook lekker zo te zien dus mooi deze flow vast houden :D

Vind alleen die 20 reppers wel heel veel
je pompt zo wel erg veel bloed door de spieren (dat zal ook wel de bedoeling zijn) maar persoonlijk zou ik zelf niet hoger gaan als 1e sets 15 reps en daarna zelfs maar 12 reps gaan
Maar ja als je dit lekker vind wie ben ik dan om jou te vertellen wat je moet doen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.415
Klinkt goed allemaal Sanne! 4 uit 5 voor een training is gewoon super!:D Goed je hammies afgemat zo te lezen..toch de moeite waard om eens een schijfje onder mijn tenen te leggen (hoewel ik wel vaak snel last van mijn voet heb..).

Foamrollen op sommige plakken vind ik pijnlijker dan maximale sets..:o Dus nee, je bent geen mietje...behalve als je er daartoe mee bent gestopt..dan wel ;)

Ben benieuwd hoe de sollicitatie verloopt, maar nog even geduld zo te lezen!
4 uit 5 vind ik uiteraard nog steeds het lekkerste, al vraag ik mezelf inmiddels af wat ik eigenlijk neer moet zetten om een training 5 uit 5 te geven ;).
Heb vandaag serieus nog steeds te erge spierpijn.. Vermoedde gisteravond al dat het niet helemaal ging verdwijnen, maar het is nog heftiger dan ik had verwacht. Aan het eind van deze nieuwe training dus wederom waggelend naar huis, kan je nagaan hoe veel het kan doen om af en toe alles even om te gooien :o.
Kan dus niet zeggen dat het foamrollen veel heeft geholpen, maar tsja, heb het pas één keer gedaan.. Misschien moet ik het toch nog maar even een kans geven, want heb netjes door de pijn heen gebeten! ^^

Wauw klinkt goed allemaal sanne.
Thanks @natty87 !
Overigens vond ik je filmpje (2 naast elkaar) van de SQ echt top! Heb goed kunnen zien hoe je 'doordrukt' wanneer je het zwaar krijgt, dat geeft mij een hoop meer vertrouwen om ook nog langer te blijven 'hangen' en door te pushen bij een zware SQ. Dus.. Thanks! :)

lekkere training!
spannend met je sollicitatie. Ik ga heel hard voor je duimen!

enne.. foamrollen is geen pretje... :o Maar het helpt wel! :D beetje SM he. ;)
Dankjewel meid!
Oehhh, ik vind het zo spannend.. Dat weekje wachten op de uitkomst wordt dadelijk slopend :o.

Foamrollen brengt regelmatig meer zweetdruppels op m'n rug en voorhoofd dan een set benchen oid (not joking) :o totaal niet gek dat dat zo'n pijn doet. Alvast veel succes met je sollicitatie! Waarvoor als ik vragen mag? Altijd leuk inderdaad een uitnodiging!
Oei, dan is wat ik vreesde dus echt waar: foamrollen is stiekem gewoon heel kut :o.
Ben erg gespannen voor de sollicitatie, wil er echt voor gaan, vind het een superteam en heb het er zo ontzettend naar mijn zin! Het gaat om de functie budgetbeheer. Vind het erg fijn om als werk mensen te coachen, dus dat ligt wel in mijn straatje!

Fijn dat je volume beter gaat Sanne! Hopelijk wordt het nog beter aangezien je deze week je kcal verhoogt hebt. Ga zo door in ieder geval! Heel spannend trouwens je sollicitatie volgende week.. Ik duim met je mee!
Dankjewel Freak! Weet niet of het toeval is, maar sinds ik kcal heb verhoogd gaat het volume van de trainingen ten opzichte van vorige week vooruit.. Enne.. Doe maar heel flink duimen hoor, want ik-wil-zo-graag-die-baan!! :o

Spannend een sollicitatiegesprek!:D

Training gaat ook lekker zo te zien dus mooi deze flow vast houden :D
Jaaaa, spring echt een gat in de lucht als ik dan nog aangenomen word ook! Zou toch echt bizar maar zo ontzettend fijn zijn: een prima stageplek waarbij je terugkomt om af te studeren waarna je daar nog in dienst mag komen ook.. Dan rol ik vanuit mijn studie direct in een baan! :D

Vind alleen die 20 reppers wel heel veel
je pompt zo wel erg veel bloed door de spieren (dat zal ook wel de bedoeling zijn) maar persoonlijk zou ik zelf niet hoger gaan als 1e sets 15 reps en daarna zelfs maar 12 reps gaan
Maar ja als je dit lekker vind wie ben ik dan om jou te vertellen wat je moet doen :)
Heb heel mijn manier van trainen omgegooid omdat bij mij de valkuil is constant op PR's gericht te zijn.. Moet zeggen sinds ik heel veel reps op oefeningen ben gaan doen ik spierpijn als nooit tevoren heb :o. 20+ reppers doe ik enkel voor een eerste set, of wanneer het een oefening is die ik met bw of laag gewicht doe.. Vind het eigenlijk wel lekker!
Probeer het zelf ook eens, je zult voelen dat het stiekem best heel fijn is! ;)

Training van vandaag: LB 2

Met angst en vrezen de training in, spierpijn in hammies nog steeds niet te harden :scratch:
Niet al te slecht geslapen, prima volgens schema gegeten en gelet op voldoende vochtinname, dus wellicht is het uitblijven van een goed herstel wel te wijten aan de nieuwe aanpak (hoog volume)..

DL @ 60%, speed
Moeilijkste punt bij DL blijft voor mij de lift-off, ik mis explosiviteit. Netjes naar Tdwag geluisterd en me vandaag hier dan ook op toegelegd.
3 x 50
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
3 x 54
Ben een gefrustreerde kleuter wanneer ik aan techniek aan het werken ben. Wil het allemaal gewoon gelijk goed kunnen, ik word hier ongeduldig van. Echter ging het volgens Tdwag in zijn geheel niet zo slecht als ik vermoed, en zaten er zeker wel wat explosieve reps tussen.
Vind op speed DL'en echt ongelofelijk lastig.
Zijn hier mensjes die tips kunnen geven en/of goede filmpjes hebben?

SQ
20 x 20
19 x 30
13 x 35
11 x 35
13 x 35
13 x 35
Volume ten opzichte van vorige week weer omhoog. Weet nu beter door de brandende laatste reps te werken, 'doordrukken' gaat beter. Prima dus.

Frog ATG SQ Blijf ze dan maar op deze manier noemen.. :o
22 x 5
20 x 8
20 x 8
20 x 8
24 x 8
Volume ten opzichte van vorige week omhoog. Maar branden als een gek, dat dan weer wel :o.

Lying leg curl, single leg
12 x 5 slow Auwww, mijn hammies zijn nog steeds naar de klote, voel niet fijnnnn
12 x 5 slow Toch een goed plan, want voelt ineens eigenlijk best stiekem om met spierpijn juist deze oefening te doen :o
Lying leg curl, double leg
11 x 15 slow negatives
26 x 10

Cable pullthrough
15 x 11.3
14 x 14
14 x 16.3
15 x 16.3
14 x 16.3

Rating
3.5 / 5

Ging lekker, echter niet geheel tevreden over speed DL. Snap dat je niet direct alles onder de knie kunt krijgen, maar het frustreert me dat het gewoon nog niet lukt om flink explosief naar boven te knallen.
Echter vergeleken met vorige week wel bijna alles weer in volume omhoog, en dat voelt dan wel weer enorm lekker :).

Nu maar hopen dat mijn hammies goed herstellen voor de volgende legday :o.

Lekker gepompt hoor hottie :)

Ik heb precies hetzelfde met mijn hams! Gister weer SLDL met barbell gedaan..ze staan werkelijk in de fik vandaag!:eek:

Mooie training weer Sanne! Je zit weer in een goede flow of niet?!

Jij wisselt je 'gewone' sets tenminste af met speed reps en volume sets, dat is al meer dan een hoop mensen.
Sterkte met de pijnlijke hams :)

Lekkere afwisseling zo! en een goeie training!
Pijnlijke hammies.. :D love it!
Foamrollen moet je gewoon wat vaker doen. Ik doe het nu ook tussen de sets door soms. Vooral met SLDL. Helpt bij mij in ieder geval wel.
Al is het wel een marteling ... :o

Damn ik lees ff wat minder trouw mee en je knalt er een paar trains uit om U tegen te zeggen!
Ik ga voor je duimen voor je sollicitatie!

Terug
Naar boven