MuscleMeat

Sanne's log

Good busy Sanne!

flink volume erop geknald.

Dank je voor t compliment.
Vond het idd ook eens leuk een fail te laten zien. Voor sommige wel leerzaam misschien aangezien men vaak niet verder durft en bang zijn te vallen.

Pfff wat een training heb je neergezet! Al buiten adem als ik dat zo lees:D

Geniet van de twee vrienden vanavond ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.425
Thanks Rambootje :kiss:

Ik heb precies hetzelfde met mijn hams! Gister weer SLDL met barbell gedaan..ze staan werkelijk in de fik vandaag!:eek:

Mooie training weer Sanne! Je zit weer in een goede flow of niet?!
Heb je SLDL met die schijfjes geprobeerd? Dat zou dan mijn gevoel bevestigen, dan komt die insane spierpijn in hammies dus echt daarvan :p.

Overigens goed dat je benoemt dat ik weer in een goede flow zit, las het namelijk en dacht van 'huh, ja, eigenlijk zit ik wel weer in een lekkere flow' :'). Moet zeggen dat ik sinds gisteren over en weer contact heb met Groenefelt en dat ik weer insane gemotiveerd begin te worden.
Maar als jij hem hebt gezien op de meet zal je denken ik wel weten wat ik bedoel.. Nog thanks voor je hulp gisteren @Skatermarvin , wist gewoon niet of ik het serieus moest nemen :o.
Zal wat zelfverzekerder worden :p

Jij wisselt je 'gewone' sets tenminste af met speed reps en volume sets, dat is al meer dan een hoop mensen.
Sterkte met de pijnlijke hams :)
Heb een geluk met Tdwag, die plan nu alles voor me uit :o. Volgende week bijvoorbeeld speed bench, speed SQ en 9 x 3 ramping setjes. Veeeel afwisseling en veel aan techniek sleutelen, vind dat toch een erg fijne bezigheid :).
En dankje, het is van mijn hammies naar mijn quads geschoten :p.

Lekkere afwisseling zo! en een goeie training!
Pijnlijke hammies.. :D love it!
Foamrollen moet je gewoon wat vaker doen. Ik doe het nu ook tussen de sets door soms. Vooral met SLDL. Helpt bij mij in ieder geval wel.
Al is het wel een marteling ... :o
Dankjewel meid :kiss:.
Stiekem is spierpijn inderdaad wel genieten, weet dat het niets over de effectiviteit van je training zegt, maar toch.. Voelt gewoon alsof je er alles uit hebt kunnen halen :o.
Ga het foamrollen proberen in te bouwen, misschien goed voor mijn herstel!

Damn ik lees ff wat minder trouw mee en je knalt er een paar trains uit om U tegen te zeggen!
Ik ga voor je duimen voor je sollicitatie!
Haha, dankjewel Suus, leuk om te horen!
En.. Hoe meer duimen er draaien, hoe beter ;).

Thanks Kevv! :D

Dankjewel Bric :flex:

Dank je voor t compliment.
Vond het idd ook eens leuk een fail te laten zien. Voor sommige wel leerzaam misschien aangezien men vaak niet verder durft en bang zijn te vallen.

Pfff wat een training heb je neergezet! Al buiten adem als ik dat zo lees:D
Heb het filmpje echt een paar keer gekeken en er zeker wat van opgestoken. Precies zoals je zegt: nu zie ik inderdaad hoe 'het gaat' als je het zwaar begint te krijgen maar wel blijft proberen door te duwen en niet direct opgeeft. Merkte bijvoorbeeld mijn vorige legday met high rep squats het verschil al: je kunt nog best prima wat reps eruit persen, als gaat het niet zo vlot meer. Je ligt niet gelijk in de kreukels met de bb op je giecheltje :o.
Jij hebt @Pillz om je op te rapen en ik het Tdwag, dat scheelt natuurlijk ook wel voor het vertrouwen ;).

Geniet van de twee vrienden vanavond ;)
Ohhhh my, hij was superlekker! Paste exact in mijn macro's en damn.. Gewoon.. Twee heerlijke koekjes met B&J ijs er tussen, koekjes waren brownie achtig :drool:
Vanavond eten bij schoonmoeder, en die maakt er altijd zowat een heel feestmaal van.. Dusse.. Vandaag even een dagje buiten mijn macro's ;).

Training van vandaag: push

BP

10 x 20
3 x 20
3 x 20
3 x 20
3 x 24
3 x 27.5
3 x 30
3 x 34
3 x 35
3 x 36.5
3 x 38 Niet al te gemakkelijk, maar wel stevig

Db incline press
16 x 9 VPR
13 x 9
12 x 9
10 x 9
16 x 8

Db hex press
16 x 7 VPR
16 x 7
15 x 7
14 x 7
16 x 7 Met heel veel moeite op mijn tandvlees

Db shoulder press
17 x 7 VPR
12 x 7
11 x 7
10 x 7
11 x 7

Skullcrushers
14 x 10.5 VPR
13 x 10.5
13 x 10.5
12 x 10.5
11 x 10.5
Die laatste reps zijn echt killing.. Eerste reps denk je van 'ohhh, doe ik wel effe', en dan kom je ineens bij de 8e van.. : :headbang:

One arm cable extension
10 x 4.5
10 x 4.5
10 x 4.5
10 x 4.5
Wtf, kostte me nog moeite ook.. Triceps gewoon helemaal leeg..

Machine flyes want door drukte cables bezet :(
26 x 10 VPR
13 x 15
13 x 15
13 x 15

Rating
4 / 5

Zat er weer lekker in.
Nu ik eindelijk steeds meer eet en mijn trainingen anders inricht, begin ik zowaar verandering te merken. Kan er moeilijk mijn vinger op leggen, maar mijn fysiek begint ook weer te veranderen. Had even een flinke dip, maar begin daar nu goed uit te komen.
Ben nu dan ook heel kinderachtig supertrots op 'dat kleine gleufje tussen mijn tet*en', al is het natuurlijk nog verre van de prachtige tet*en van bijvoorbeeld @SP1988 :eyebrow:. Ook schouders beginnen ronder te worden.
Dat smaakt naar meer!

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg

:roflol:
En maar weer omhoog, 2600 kcal, omnomnom :eating:

Ik ben heel erg bekend met de anatomie van een vrouw.

Ik weet zeker dat een vrouw haar 'gleufje' niet tussen de borsten zit :eyebrow:

Gefeliciteerd met je gleufje

Sorry het klinkt wel wat vrouwonvriendelijk maar bedoel het goed

:roflol: hij gaat lekker hier!

Ik geleuf het allemaal wel weer..mooie training weer Sanne! Lekker genieten bij schoonmams vandaag! :)

Ik ga mijn best doen ook bij de vierde editie van bb united aanwezig te zijn. Aardige vent en goede motivator die Arthur! :)

• #3.430
Ik ben heel erg bekend met de anatomie van een vrouw.

Ik weet zeker dat een vrouw haar 'gleufje' niet tussen de borsten zit :eyebrow:
Ohhhh my, ik had dit natuurlijk kunnen verwachten :p.

Gefeliciteerd met je gleufje

Sorry het klinkt wel wat vrouwonvriendelijk maar bedoel het goed
Hahaha, dankjewel Grosje :roflol:

PICS VAN JE GLEUFJE.

Wait.. Whut?
Heb je ze niet ontvangen? :scratch:

:roflol: hij gaat lekker hier!

Ik geleuf het allemaal wel weer..mooie training weer Sanne! Lekker genieten bij schoonmams vandaag! :)

Ik ga mijn best doen ook bij de vierde editie van bb united aanwezig te zijn. Aardige vent en goede motivator die Arthur! :)
Haha, tsja, wat kan ik dan ook verwachten :p.
En jij dan, met je 'geleuf' :roflol:

Zou het erg tof vinden als je er de volgende meet ook bij bent, in ieder geval al een bekend gezicht en vond het de vorige meet ook gezellig met je erbij :).

Training van vandaag: pull

BOR, 90o

20 x 20
15 x 25
12 x 30
13 x 30
12 x 30
12 x 30 dropset 10 x 20 killing

Lat pulldown, brede grip
slow negatives
12 x 27.3
11 x 27.3
14 x 25
12 x 25

Close grip reversed pulldown want wat ik wilde was bezet.. :sad:
slow negatives
18 x 27.3
14 x 29.6
13 x 29.6
16 x 29.6 met-een-hoofd-waar-alleen-mijn-moeder-van-kan-houden

Straight arm pulldown
16 x 11
16 x 11
16 x 11
16 x 11 dropset 26 x 6.8

Incline db row
16 x 7
18 x 7 VPR
15 x 7
15 x 7

One arm cable curl
16 x 4.5 VPR
9 x 6.8
16 x 4.5
13 x 4.5

Db shrugs
17 x 10
16 x 10
15 x 10
12 x 10

Rating
3.5 / 5
Ging lekker, rug is nu helemaal vol en warm, vind dat eigenlijk wel een heel erg lekker gevoel :o.

Is ook lekker gevoel. :) Hopelijk kan ik met de volgende meet wel.

Xx

Goede VPR's de laatste twee trainingen! En ben maar lekker trots op het gleufje haha! :D

Lekkere training! en zalig dat gevoel!
Ik kijk uit naar mijn volgende rugtraining als ik dit zo zie! :D

No offence... maar met zo'n opmerking over tet*en en gleufjes lok je wel iets uit. Toch? :P
Wel weer een stevige trainings sessie vandaag :thumb:

Zo lekkere volume trainingen weer neer gezet:D Ook aardig wat vprs!

Meer eten zal vast geen probleem zijn:)

Die opmerking bij die pulldown:roflol::roflol: Wel weer goede training hoor!!:thumb:

De datum van Bodybuilding United 4 is bekend. Het wordt 25 juni..

Geloof wel dat je niet te lang moet wachten met inschrijven, want hij wil er gezien de drukte vorige keer een limiet op gaan zetten..

• #3.439
Is ook lekker gevoel. :) Hopelijk kan ik met de volgende meet wel.
Zie mijn reactie in je logje ;).

Goede VPR's de laatste twee trainingen! En ben maar lekker trots op het gleufje haha! :D
Lekker hè Freak!
Ohhhh, ik heb zo'n lekker gleufje joh.. :roflol:

Lekkere training! en zalig dat gevoel!
Ik kijk uit naar mijn volgende rugtraining als ik dit zo zie! :D
Was heerlijk meid, hoop dat je net zo'n lekkere rugtraining gaat hebben! :D

Nope, maar je mag ze gewoon nog een keer sturen hoor ;)
Hè verdorie, per ongeluk alle foto's gewist.. Helaasch ;).

No offence... maar met zo'n opmerking over tet*en en gleufjes lok je wel iets uit. Toch? :P
Wel weer een stevige trainings sessie vandaag :thumb:
Haha ja, ik had er zelf ook een opmerking over gemaakt, dus deze incasseer ik maar als een echte vrouw het betaamt ;).

Zo lekkere volume trainingen weer neer gezet:D Ook aardig wat vprs!

Meer eten zal vast geen probleem zijn:)
Thanks SP! Het draaien van meer volume bevalt me prima, je gaat er zo lekker 'vol' van zitten ^^.
Meer eten.. Omnomnom, mij hoor je niet klagen! Zag gister toevallig dat ik een jaar geleden op 2800 kcal zat.. Er van uitgaande dat ik meer spiermassa dan vorig jaar heb, hoop ik toch dat mijn onderhoud hoger ligt.. Misschien kan ik dan wel de 3000 kcal aantikken :eyebrow:

Die opmerking bij die pulldown:roflol::roflol: Wel weer goede training hoor!!:thumb:

De datum van Bodybuilding United 4 is bekend. Het wordt 25 juni..

Geloof wel dat je niet te lang moet wachten met inschrijven, want hij wil er gezien de drukte vorige keer een limiet op gaan zetten..
Haha, ben blij dat ik niet bij elke oefening mezelf in een spiegel hoef te zien.. :o

En jaaaa, heb me ingeschreven, heb er echt zin in! Wel pokke-eind reizen voor mij met mijn eeuwige OV, maar het is het waard! Vind het ook wel heel erg spannend enzo, maar zal toch maar eens over die drempel heen moeten :).

Terug
Naar boven