- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Rambootje

Heb je SLDL met die schijfjes geprobeerd? Dat zou dan mijn gevoel bevestigen, dan komt die insane spierpijn in hammies dus echt daarvanIk heb precies hetzelfde met mijn hams! Gister weer SLDL met barbell gedaan..ze staan werkelijk in de fik vandaag!
Mooie training weer Sanne! Je zit weer in een goede flow of niet?!
.
.
Heb een geluk met Tdwag, die plan nu alles voor me uitJij wisselt je 'gewone' sets tenminste af met speed reps en volume sets, dat is al meer dan een hoop mensen.
Sterkte met de pijnlijke hams![]()
. Volgende week bijvoorbeeld speed bench, speed SQ en 9 x 3 ramping setjes. Veeeel afwisseling en veel aan techniek sleutelen, vind dat toch een erg fijne bezigheid
.
.Dankjewel meidLekkere afwisseling zo! en een goeie training!
Pijnlijke hammies..love it!
Foamrollen moet je gewoon wat vaker doen. Ik doe het nu ook tussen de sets door soms. Vooral met SLDL. Helpt bij mij in ieder geval wel.
Al is het wel een marteling ...![]()
.
.Haha, dankjewel Suus, leuk om te horen!Damn ik lees ff wat minder trouw mee en je knalt er een paar trains uit om U tegen te zeggen!
Ik ga voor je duimen voor je sollicitatie!
.Thanks Kevv!

Dankjewel Bric

Heb het filmpje echt een paar keer gekeken en er zeker wat van opgestoken. Precies zoals je zegt: nu zie ik inderdaad hoe 'het gaat' als je het zwaar begint te krijgen maar wel blijft proberen door te duwen en niet direct opgeeft. Merkte bijvoorbeeld mijn vorige legday met high rep squats het verschil al: je kunt nog best prima wat reps eruit persen, als gaat het niet zo vlot meer. Je ligt niet gelijk in de kreukels met de bb op je giecheltjeDank je voor t compliment.
Vond het idd ook eens leuk een fail te laten zien. Voor sommige wel leerzaam misschien aangezien men vaak niet verder durft en bang zijn te vallen.
Pfff wat een training heb je neergezet! Al buiten adem als ik dat zo lees![]()
.
.Ohhhh my, hij was superlekker! Paste exact in mijn macro's en damn.. Gewoon.. Twee heerlijke koekjes met B&J ijs er tussen, koekjes waren brownie achtig :

.

. Ook schouders beginnen ronder te worden.

Ohhhh my, ik had dit natuurlijk kunnen verwachtenIk ben heel erg bekend met de anatomie van een vrouw.
Ik weet zeker dat een vrouw haar 'gleufje' niet tussen de borsten zit![]()
.Hahaha, dankjewel GrosjeGefeliciteerd met je gleufje
Sorry het klinkt wel wat vrouwonvriendelijk maar bedoel het goed

Heb je ze niet ontvangen?

Haha, tsja, wat kan ik dan ook verwachtenhij gaat lekker hier!
Ik geleuf het allemaal wel weer..mooie training weer Sanne! Lekker genieten bij schoonmams vandaag!
Ik ga mijn best doen ook bij de vierde editie van bb united aanwezig te zijn. Aardige vent en goede motivator die Arthur!![]()
.
.
.Nope, maar je mag ze gewoon nog een keer sturen hoor

Zie mijn reactie in je logjeIs ook lekker gevoel.Hopelijk kan ik met de volgende meet wel.
.Lekker hè Freak!Goede VPR's de laatste twee trainingen! En ben maar lekker trots op het gleufje haha!![]()

Was heerlijk meid, hoop dat je net zo'n lekkere rugtraining gaat hebben!Lekkere training! en zalig dat gevoel!
Ik kijk uit naar mijn volgende rugtraining als ik dit zo zie!![]()

Hè verdorie, per ongeluk alle foto's gewist.. HelaaschNope, maar je mag ze gewoon nog een keer sturen hoor![]()
.Haha ja, ik had er zelf ook een opmerking over gemaakt, dus deze incasseer ik maar als een echte vrouw het betaamtNo offence... maar met zo'n opmerking over tet*en en gleufjes lok je wel iets uit. Toch?
Wel weer een stevige trainings sessie vandaag![]()
.Thanks SP! Het draaien van meer volume bevalt me prima, je gaat er zo lekker 'vol' van zitten ^^.Zo lekkere volume trainingen weer neer gezetOok aardig wat vprs!
Meer eten zal vast geen probleem zijn![]()

Haha, ben blij dat ik niet bij elke oefening mezelf in een spiegel hoef te zien..Die opmerking bij die pulldownWel weer goede training hoor!!
De datum van Bodybuilding United 4 is bekend. Het wordt 25 juni..
Geloof wel dat je niet te lang moet wachten met inschrijven, want hij wil er gezien de drukte vorige keer een limiet op gaan zetten..

.