- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had niet verwacht dat er zoiets leuks van gemaakt zou worden, echt tof!

Dankjewel meid, lief van jeJe zegt echt behoorlijke trainingen neer he! Respect voor je doorzettingsvermogen..!!!
Ik vind het echt knap wat je allemaal doet!

Haha, echt hè, dacht gewoon dat ik in de maling werd genomen

.
Dankjewel Natty!
.
Dankjewel! En het is heerlijke om SLDL met die schijfjes te doen, gegarandeerd spierpijnSucces! Die sldl's met schijfjes is geen gek idee btw![]()
.Heerlijk vind ik het, en riep gisteren verschrikt van onder de douche uit 'omfg, kijk dan, ik begin mijn quads te zien!'Damn wat een volume weerKan me voorstellen dat je dood was hehe
Succes meid met je sollicitatie! Eten als afleiding helpt wel![]()

Dankjewel meid, we gaan voor die baan!! :dMooie training weer! lekker volume!
De duimen draaien hier voor je baan!![]()
Dankjewel Neet!
Thanks Freak, als het niet naar mijn zin gaat lift ik ze gewoon de sloot in
.Moet eerlijk bekennen dat het heel erg verschilt per training.. Als ik me energiek voel en het gaat lekker vind ik het lekkerder om 5 setjes te draaien in plaats van 4, dan ben ik logischerwijs ook wat langer bezig. Plus dat ik meer tempo heb ik de ene training dan de andereHoe lang doe je over een gemiddelde train?
T leest als best lang nml, maar wel leuk om te doen
Succes morgen!
. Over een UB-training doe ik ongeveer een uur en een kwartier, legday meestal anderhalf -tot twee uur. Gelukkig is het voor mijn gevoel niet te lang
.*stuiter, stuiter* dankjewel, nog 3 kwartier

Dankjewel, mag-al-bijna-en-ben-zo-ontzettend-zenuwachtig

Dankjewel lieverd, ga al mijn charmes inzetten, zou werkelijk fantastisch zijn om na het afstuderen hier te mogen blijven..blijft ongelooflijk dat verschil!
en heel veel succes met je sollicitatie meis!

Thanks meid, ik ga ervoor!!