MuscleMeat

Sanne's log

+1

Geen nieuws is goed nieuws?

gefeliciteerd!

Gefeliciteerd?? ja??

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.466
Ben erg benieuwd hoe het gegaan is!!
Damn, was echt pokke-zenuwachtig :o.
Het ging goed, heb achteraf niet zoiets van 'ik had dit en dit moeten/willen zeggen', het gesprek ging gewoon zoals ik zou willen. Zie update voor hoe nu verder ;)

Zie update ^^.

Geen goed nieuws en geen slecht nieuws .. :rolleyes:

Yep kom maar door met het goede nieuws :)
Haha, jij bent positief zeg :p.

Lolbroek :roflol:

Het blijft spannend...

Training van vandaag: UB

Db press

17 x 10 VPR?
10 x 12
12 x 10
12 x 10
11 x 10

OHP
13 x 13
16 x 12
14 x 12
12 x 12 slow negative
10 x 12 slow negative

Lat pulldown, smalle grip
Slow positive + slow negative
20 x 27.3 VPR
12 x 26.6
13 x 27.3
15 x 27.3
15 x 27.3
Holy moly, dat brandt..
Feauteau op Insta gegooid, anders telt het niet! ;)

Cable seated row, D-handle
21 x 18 VPR
17 x 20.3 VPR
17 x 20.3
16 x 20.3
16 x 20.3

SS db side raises / plate front raises
15 x 4 / 5
15 x 4 / 7.5 VPR
12 x 4 / 7.5
12 x 4 / 7.5

Cable tricep pushdown
23 x 18 VPR
19 x 18
17 x 18
17 x 18
15 x 18

Db hammer curl
19 x 5 VPR
14 x 5
15 x 5
16 x 5
13 x 5

Rating

4 / 5

Ging gewoon lekker, een rustige ochtendtraining in een lege gym, is al snel goed :).

Sollicitatie gister ging zoals ik had gehoopt, maar... Zie spoiler :)
Gisteravond lekker vies gedaan: AYCE tapa's en op de bank ploffen met een pot B&J drool:
Heb absoluut niet iets van 'ik had dit en dat nog moeten of willen zeggen'. Dat ik überhaupt op gesprek mag komen is in mijn positie voor deze vacature al best wat, dus ik reken nergens op en weet dat als ik niet word aangenomen ik werkelijk het niet beter had kunnen doen dan ik had gedaan.
Slopend is wel dat ik na het gesprek vanaf mijn werkplek één van mijn drie interviewers hoorde overleggen met een collega over de sollicitaties :o. Eentje viel gelijk al af, eentje had veel ervaring waar ze erg enthousiast over was en vervolgens dempte ze haar stem en ging ze het hebben over 'die ene die hier al langer is' (kan niet anders dan dat ik dat ben..). Over die laatste hadden ze het dus heel lang (en zacht..), kon er geen ruk van verstaan omdat een collega naast me begon te tokken.. :sad:. Geen idee of het dus positief of negatief was. Echter kende ik twee van de drie interviewers en werden de vragen vooral door de onbekende persoon gesteld. Mijn antwoorden werden verbaal en non-verbaal door de twee bekenden bevestigd, dus dat lijkt me wel erg positief. Uit de ruim 50 sollicitanten zijn er 5 uitgenodigd voor het eerste gesprek (waar ik dus gelukkig bijzat). Maandag wordt bekend welke 2 van de 5 terug mogen komen voor een tweede gesprek. Zo ontzettend spannend.. Wil het zo enorm graag!

Klinkt als een goede training én een goede sollicitatie. Ik hoop ook voor je dat je door mag naar de volgende ronde. We blijven duimen :thumbs:

Gelukkig niet dicht geklapt of het op een andere manier verknoeid. Nu idd maar hopen dat je bij de 2e ronde zit :thumb:
En nog een flinke training om de stress af te reageren :)

grinnik....dat klinkt erg goed m.b.t. die sollicitatie

Heel spannend zeg!

Een top trainingen een goed gesprek! Nou.. de duimen draaien!
Ik denk zomaar dat jij een heeeeele goede kans maakt! :D

Damn spannend zeg.. Maar al super dat je erbij zit!

Trainingen blijven lekker gaan zo te zien.. lekker in die flow blijven :D

Flinke hammercurl zeg
Ook handig om iemand op de kop te hameren als ze je niet aannemen

Ik duim mee kanjer!

Oeh dat klinkt best goed!
Ik blijf voor je duimen meis!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.476
Klinkt als een goede training én een goede sollicitatie. Ik hoop ook voor je dat je door mag naar de volgende ronde. We blijven duimen :thumbs:
Gistermiddag nog gebeld door een anoniem nummer, dat trek ik op dit moment echt heel slecht :o. Prent mezelf maar in dag ze toch echt pas maandag bellen, of hopelijk wordt er vandaag nog teruggebeld.. :p

Gelukkig niet dicht geklapt of het op een andere manier verknoeid. Nu idd maar hopen dat je bij de 2e ronde zit :thumb:
En nog een flinke training om de stress af te reageren :)
Precies, vind lange stiltes nogal awkward.. Had overal wel een antwoord op klaar en het verliep lekker vlot, dus vanaf nu kan ik niets anders meer doen dan afwachten :).

grinnik....dat klinkt erg goed m.b.t. die sollicitatie
Ghehe, zou zo ontzettend blij zijn wanneer ik die baan nog pak ook! Mag er eigenlijk niet op rekenen, maar dat doe je dan natuurlijk toch wel ;).

Mijn duimen worden moe van het draaien :o.

Een top trainingen een goed gesprek! Nou.. de duimen draaien!
Ik denk zomaar dat jij een heeeeele goede kans maakt! :D
Heb je inmiddels al eelt op je duimen of kan je nog eventjes vooruit? ;)
Ohhh echt, wat zou het heerlijk zijn als ik na het afstuderen gelijk aan de slag kan!

Damn spannend zeg.. Maar al super dat je erbij zit!

Trainingen blijven lekker gaan zo te zien.. lekker in die flow blijven :D
Zenuwslopend, ook nog eens omdat het een baan is die ik gewoon heel erg graag wil!
De trainingen gaan absoluut lekker, het was een goed plan om de manier van trainen om te gooien toen ik even een motivatiedipje had. Het lijkt erop dat mijn lichaam er ook goed op reageert, dus heb er weer zin in!

Flinke hammercurl zeg
Ook handig om iemand op de kop te hameren als ze je niet aannemen
Dankjewel Grosje!
Hahaha, ik zal je tip onthouden! ^^

Oeh dat klinkt best goed!
Ik blijf voor je duimen meis!!
Ben zo ontzettend benieuwd! Dankjewel meid, lief van je :kiss:

Training van vandaag: LB 2

DL, max effort

5 x 20
5 x 32.5
3 x 40
3 x 46.5
3 x 54
3 x 60
3 x 66.5
3 x 70
3 x 72.5
Voel echt idioot om zo laag te beginnen.. Maar goed, ik geef the Conjugate Method een kans en heb me braaf aan de planning gehouden. Aard van het beestje wilde na de set natuurlijk nog verder met zwaarder gewicht.. Maar heb inmiddels ondervonden dat mijn eigenwijsheid niet echt veel heeft opgeleverd, dus ik ben heel braaf geweest :o.
Alle setjes gingen gewoon met prima techniek en waren solide.

SQ
20 x 20
20 x 30 VPR
16 x 35 VPR
12 x 35
13 x 35
14 x 35
Ging lekker! Heb veel gehad van het bekijken van filmpjes van onder andere @natty87 , ze hebben me wat zelfverzekerder gemaakt. Kan nu als het ware meer 'doordrukken' als ik het moeilijk krijg. Begin zowat tevreden te worden over mijn SQ :).

Frog ATG SQ
26 x 8 VPR
21 x 10 PR
20 x 10
21 x 10
21 x 10
.. En me deaud aan het irriteren over zo'n opgeblazen hyperactieve testosteronbom die aan het fluiten en met de muziek aan het meezingen was. En natuurlijk zo hard mogelijk met gewichten smijten en oergeluiden maken.
Krijg daar serieus wurgneigingen van.

Lying leg curl
Single leg
15 x 5 VPR
13 x 5
Double leg
13 x 15 slow negative
17 x 10

Cable pullthrough
17 x 14 VPR
16 x 16.3 VPR
12 x 18
12 x 18

Rating
4.5 / 5

Me op volume richten is een ongelofelijk goede keus geweest. Begin ook daadwerkelijk progressie in mijn benen te zien. Het gaat weer lekker! :)

Wat een volumes zeg! Hoeveel pauze neem jij tussen je setjes?

Wat leuk om te lezen dat je wat aan de filmpjes hebt:) trainingen gaan weer lekker zo te zien.

Lekker weer!

Wat een heerlijke trainingen, gaat je goed af zo te lezen! En spannend wat betreft je sollicitatie :)

Terug
Naar boven