Klinkt als een goede training én een goede sollicitatie. Ik hoop ook voor je dat je door mag naar de volgende ronde. We blijven duimen
Gistermiddag nog gebeld door een anoniem nummer, dat trek ik op dit moment echt heel slecht

. Prent mezelf maar in dag ze toch echt pas maandag bellen, of hopelijk wordt er vandaag nog teruggebeld..
Gelukkig niet dicht geklapt of het op een andere manier verknoeid. Nu idd maar hopen dat je bij de 2e ronde zit

En nog een flinke training om de stress af te reageren
Precies, vind lange stiltes nogal awkward.. Had overal wel een antwoord op klaar en het verliep lekker vlot, dus vanaf nu kan ik niets anders meer doen dan afwachten

.
grinnik....dat klinkt erg goed m.b.t. die sollicitatie
Ghehe, zou zo ontzettend blij zijn wanneer ik die baan nog pak ook! Mag er eigenlijk niet op rekenen, maar dat doe je dan natuurlijk toch wel

.
Mijn duimen worden moe van het draaien

.
Een top trainingen een goed gesprek! Nou.. de duimen draaien!
Ik denk zomaar dat jij een heeeeele goede kans maakt!
Heb je inmiddels al eelt op je duimen of kan je nog eventjes vooruit?

Ohhh echt, wat zou het heerlijk zijn als ik na het afstuderen gelijk aan de slag kan!
Damn spannend zeg.. Maar al super dat je erbij zit!
Trainingen blijven lekker gaan zo te zien.. lekker in die flow blijven
Zenuwslopend, ook nog eens omdat het een baan is die ik gewoon heel erg graag wil!
De trainingen gaan absoluut lekker, het was een goed plan om de manier van trainen om te gooien toen ik even een motivatiedipje had. Het lijkt erop dat mijn lichaam er ook goed op reageert, dus heb er weer zin in!
Flinke hammercurl zeg
Ook handig om iemand op de kop te hameren als ze je niet aannemen
Dankjewel Grosje!
Hahaha, ik zal je tip onthouden! ^^
Oeh dat klinkt best goed!
Ik blijf voor je duimen meis!!
Ben zo ontzettend benieuwd! Dankjewel meid, lief van je