Lekkere training!
Ik had vorige week toevallig ook een AYCE tapas cheat, waar ik normaal vooral losga op sushi, stokbrood en burgers. Resultaat was een dikke kilo erbij de dag erna, die twee dagen later weer foetsie was. Kan dus heel goed daarmee te maken hebben
Lekkere training! zalig dat volume he!
Ben benieuwd waar ik morgenochtend zin in heb als ik dit zo lees... *laatfooninautoliggenengaattrainenvoorhetwerk*
Ik herken de spierpijn in mijn buikspieren nu...

heb iktnog nooit gehad.. tot ik gisteren die abwheel had geprobeerd.. man wat voel ik mijn buikspieren nu
Je gewicht.. bekijk het over 5 weken..dan ben je maar 0,25 per week aangekomen

je doet het super!
Heerlijk, hoog volume bevalt me prima!
Heb net gelezen over je spierpijn in je abs, zelf vind ik dat echt verschrikkelijk om te hebben

.
Ehm..alle?
Don't worry about the 1.25kg's

En ik duim voor je morgen!!
Het duimen heeft geholpen!

Zie update, ben wel benieuwd wat de weegschaal aankomend weekend gaat zeggen..
Dat moet een serieuze pomp hebben opgeleverd
Voor minder doe ik het niet wanneer ik hoog volume doe!
Inderdaad eindeloze discussie, maar ik denk dat de consensus is skull crusher tot voorhoofd. Dat french press zittend of staand is en dat achter het hoofd lying triceps extension is
Hmm, houd wel van discussies, zal er nog eens wat meer info over opzoeken.. Denk dat het vooral belangrijk is dat je een goede stretch voelt en je als het ware je triceps voelt 'vollopen'. Ik ga volgende week maar eens een paar reps variëren met tot hoofd - achter hoofd, kijken waar ik nu daadwerkelijk het verschil in voel.
Stel dat het geen vocht is, kan je dan zo'n 9000-10.000 kCal boven normaal hebben gegeten deze week?
Ehh.. Dat was een sarcastische vraag, neem ik aan hè?

Want, true true, dat moet onmogelijk zijn..
Uppen naar 2700
Die oef voor tricep doe ik het liefst zakken diep achter me hoofd
Krijg ik veel betere 'stretch'
Rom voelt veel groter.
Gewoo doen wat voor jou het beste voelt.
Haha, vreetbeest, dat zou feest voor me zijn

.
Zo te lezen voel jij bij het zakken achter je hoofd dus ook meer 'stretch'.. Heb je dan (net als ik) wel het idee dat het 'cheaten' met de uitvoering dan op de loer ligt? Ik moet dan bijvoorbeeld wel tijdens de uitvoering heel bewust mijn ellebogen naar 'binnen' houden..
Hoe voelt dat, die eelt op je duimen?
Goeie gainzzzz kanjer
Wil grrrrroeien!
Hopelijk vandaag mooi nieuws! Bummer dat je vent ook al rugpijn heeft. *joint de club*.
Gefeliciteerd!
Misschien kunnen jullie tips met elkaar uitwisselen..

Enne.. Thanks!!
Congratz meid.
Yieeeeehaaaa, dankjewel!