Jeetje wat een hoop tekst weer Sanne! Ten eerste: goed getraind weer!

Ten tweede: Niemand loopt voor lul op dergelijke meetings, we zijn allemaal ergens begonnen, maar delen wel ongeveer dezelfde passie. Ten derde: Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws

Om af te sluiten: Marvinnen is in dit geval geen hele verkeerde keuze '

. Ik zit zelf in een zelfde pakket...echter ben ik niet aan het bulken. Daarentegen kun je ook besluiten na alle feestdagen even een mini-cut te doen zoals je zelf al aangaf...een soort uitgesteld Marvinnen
Ben en blijf een vrouw, kort van stof zijn is nooit zo mijn ding geweest

.
Ten eerste: thanks!
Ten tweede: true, true.. Maar toch, het aard van het beestje blijf zich nog steeds 'dat ene dikkerdje' voelen..
Ten derde: je wilt niet weten hoe ontzettend blij ik er mee ben!
Ben gisteren heel braaf op 2600 blijven zitten, alleen met morgen nog in het vooruitzicht.. Vandaag een soort van Marvin-dagje.. Vanavond verse kippensoep eten bij mijn ouders, zit natuurlijk sowieso al weinig in. Neem vandaag verder minder koolhydraten en compenseer dan dus (alvast) een beetje, maar mijn voornemen is om zaterdag dan gewoon weer 2600 te eten. Zit nog wel te twijfelen om stoer te zijn en zondag gewoon op de weegschaal te staan, misschien sla ik maar gewoon even met mijn kop in het zand een weekje over

.
Goede hypers
Ghehe, komt door jou

.
Ik had al het idee dat daar de bloem voor was op facebook, maar gefeliciteerd!!! Echt super nieuws!!
Ben stiekem wel ff blij dat ik mij op het powerliften ben gaan richten. Als ik mijn fysiek vergelijk met die van andere dames (op bijv IG) dan is mijn fysiek een lachertje.. heb daar wel vrede mee, maar besef me ook dat wat ik dolgraag wou bereiken niet haalbaar was. Een béter fysiek kan altijd, maar dan wel binnen je eigen "marges"!!

Ja dan toch de focus leggen op progressie en niet perfectie.
Enige wat ik nu heb is dat ik me weer zo skinny voel

Maar goed, dan maar skinny en sterk ofzo
Heb btw een hekel aan dat soort meets (vooral vanwege het grote "kijkmij" gehalte) en ben echt totaal het tegenovergestelde. Aan de andere kant zal niet iedereen zo zijn (mag ik hopen toch?) en kan het best een leuke dag worden.. goed, miss haal je me nog over

(had trouwens die dag niets gepland, heb nog ff gecheckt).
Haha ja, achteraf bekeken had ik het beter niet op FB kunnen zetten, heb dus inderdaad berichten gehad van mensen die dachten dat ik zwanger was

. Als mijn vent mij als beloning voor zijn raakschieten een orchidee geeft, dan denk ik dat ik die plant bij hem ergens stop waar de zon nooit schijnt

.
Wat dat betreft heb jij daar heel goed je weg in gevonden: accepteren en inzien wat niet haalbaar is en de focus leggen op iets wat wel binnen je bereik ligt.. Het lukt mij nog lastig mijn lijf te accepteren met hoe die nu is (en dan heb ik het uiteraard over de huidoverschot). Met periodes gaat het beter, maar ineens zit het weer in de weg en komt het bij mij gewoon heel hard aan dat ik, hoe hard ik ook zal trainen, niet een fysiek kan krijgen dat andere meiden zonder huidoverschot wel kunnen bereiken. Dat is gewoon klote, en soms dompel ik me dan onder in negativiteit en heb ik gewoon even een harde klap op mijn achterhoofd nodig

. Bij wijze van dan..
Wat mij erg leuk lijkt aan de meet is vooral mensen te ontmoeten die ook dagelijks met deze levensstijl bezig zijn. Het neemt, voor mij in ieder geval, een ontzettend belangrijke plaats in mijn leven in. Niet iedereen begrijpt dat, en die passie kan je dan ook maar met weinig mensen delen. Zou me er niet uit mezelf voor hebben aangemeld, maar Groenefelt sprak me via FB aan en wist me zo over te halen. Maar vind het wel rete-spannend

.
Heel herkenbaar. Ik probeer me in zo'n geval altijd voor te houden dat 'het van ver komen' een extra mijlpaal is die bereikt is en dat onder de losse huid best een killerbody zit. Voor die extra mijlpaal die je bereikt hebt wordt je, en zo zie ik het, elke dag beloond in de vorm van meer bewegingsvrijheid etc maar er ook helaas psychisch door benadeeld omdat je het hoofdstuk niet definitief kunt afsluiten. Helaas is de zorgverzekeraar er nog niet achter dat die psychisch belasting soms best zwaar is.
Top dat je sollicitatie zo goed ging! Nu even lekker genieten van het moment en later weer, gedoseerd, normaliseren.
Tof dat je reageert, vind het heel fijn om te lezen dat iemand deze gevoelens herkent! Soms vraag ik me inderdaad af wat jij omschrijft: wat zit er nou onder die huid, wat zou er tevoorschijn komen als ik een operatie zou hebben gehad? Ik denk serieus dat ik een paar kg lichter weeg, alleen al door het weghalen van de huid.. Ben ontzettend nieuwsgierig naar wat er nu eigenlijk onder zit. Je omschrijft het precies goed: ik ben erg dankbaar voor alles wat ik nu weer kan, maar psychisch is het niet zomaar iets dat je los kunt laten, juist omdat het je altijd blijft achtervolgen en je er altijd wat van blijft zien. Hoop dan ook dat een operatie in de toekomst een optie is.. Echter nu andere prioriteiten zoals een huis kopen, vast contract bij een werkgever vinden etc. Maar als iets me inmiddels duidelijk is geworden.. Is dat je nooit weet hoe het loopt en wat je op je pad tegenkomt

.
gefeliciteerd met je nieuwe baan...of is het toch je oude baan maar dan vast

maakt niet uit gefeliciteerd
en niet zo onzeker zijn over je lichaam pvd....hoe denk jij dat jij tegen je zelf had opgekeken toen je nog veel meer kg zwaarder was

??
waarschijnlijk had jij dan gesproken over zo een fitchick en dat ben je.
Dus niet kletsen jij ben helemaal op je plaats in de sportschool...zo opa grosje heeft gesproken en oude mannen hebben (vaak) gelijk
Dankjewel Grosje! Het is inderdaad bij mijn oude 'werkgever' (stage en afstuderen), maar een geheel nieuwe functie. Ook nog eens een functie die ik ontzettend leuk vind, dus ik knijp enorm in mijn handjes!
Oei, krijg even met de zweep van opa Grosje

. True, toen ik nog zoveel overgewicht had en mezelf dan zoals ik er nu uitzie zou zien, zou ik ongetwijfeld jaloers zijn.. Oude mannen hebben inderdaad vaak gelijk, dus zal de volgende keer deze wijze woorden maar onthouden en weer even voor de geest houden

. Dankjewel

.
Nogmaals gefeliciteerd! En niet eens een 2e gesprek nodig. Das toch helemaal super!
Inderdaad niet zo onzeker zijn (al snap ik t best) want je bent al zo ver gekomen.
Bulken en cutten is gewoon lastig om daar een balans in te vinden. Ene keer denk je yeeehhh lekker eten flink trainen en massa bouwen en aan de andere kant baal je er zo nu en dan van dat je niet strakker bent. Al speelt jouw overtollige huid natuurlijk ook wel een grote rol.
Heb je al enig idee hoelang je langzaam Door wilt blijven bulken?
Zelf ga ik laatste tijd meer op gevoel af. Geen termijn stellen van een bepaalde periode van maanden die je perse moet halen mbt een bulk. Ben nu zelf een aantal maanden bezig en eigenlijk wel zat van en merk dat mijn motivatie om gezonder te eten verslonst. Dus nu gesteld dat ik 1 april langzaam ga cutten en niet door blijf hobbelen.
Maybe ook wel iets voor jou. Net als wat je met de training gedaan hebt afgelopen tijd.
Dankjewel Natty! Echt zo ontzettend gaaf! Had uiteraard ontzettend gehoopt op een tweede gesprek, maar dat ik gelijk aangenomen zou worden.. Dat was niet eens in me opgekomen

.
Voorheen wilde ik overigens mijn 'oude lijf' en alles wat erbij hoorde helemaal achter me laten, maar denk dat ik toch tot de conclusie moet komen dat dit gewoon niet kan. Je ziet het bijvoorbeeld toch echt iedere dag opnieuw in de spiegel. En exact wat jij zegt: de ene dag geniet je enorm van al het eten, bouwen, trainen en alles wat bij de bulk hoort en de andere dag.. Voel je je tonnetje rond en wil je gewoon zien wat er onder dat speklaagje (en huid!) zit

.
Heb voor mezelf geen harde datum of grens gesteld. Echter heb ik wel heel bewust nagedacht over waar ik me nog wel enigszins comfortabel bij voel. Toen ik 70 kg woog had ik eindelijk zo'n idee van 'ik heb hier wel vrede mee'. Ik denk dan ook dat ik max. tot 70 kg wil gaan bulken. Om dit dan toch als een soort grens te hanteren motiveert het mij om daadwerkelijk boven onderhoud te eten. Ik ken mezelf, ik verval anders al snel ik het 'oh my god, ik ben 2 kg aangekomen, ik ga nu cutten', terwijl die 2 kg natuurlijk voornamelijk vocht is.
Want tsja.. Als je tet*en zoals jij wilt, dan zal er toch nog heel flink gebouwd moeten worden

.
Dankjewel Bric!!
Wow gefeliciteerd. Je hebt jezelf goed verkocht bij die sollicitatie!
En nu een paar weekjes episch Marvinnen om het allemaal te vieren
Thanks Neet! Had totaal niet verwacht dat ik gelijk aangenomen zou worden, een tweede gesprek had ik al enorm gaaf gevonden!

Haha, al dat eten is zo lekkerrr!
Gefeliciteerd meid! Je verdiend het echt!
Weet je.. ik snap je onzekerheid.. als het bij mij andersom.. als ik naar al die mooie gespierde meiden kijk (waaronder jij) denk ik ook... pfff.. kom ik aan. schriel kippie..
denk dat ik eerder voor L*L loop bij BB united summer meet dan jij.

ik denk dat ik mijn vest maar goed aanhoudt...

Welnee.. we gaan gewoon knallen daar!
Dankjewel lieverd! Had me helemaal ingesteld op een 'heeeel misschien naar de tweede ronde', maar dit is natuurlijk helemaal dikke pret!

Wat dat betreft zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje maar dan net 'andersom'.. Jij je vest en ik mijn trui, of we doen allebei een boerka aan

Geintje natuurlijk

.