- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind serieus veel sets met minder reps minder slopend dan minder reps maar hoog volume..die dl. Word al moe als ik er naar kijk. Fijn dat je techniek beter gaat.
.Thanks Marvin! Is prima gelukt!Heerlijke workout Sanne!! Geniet van alles vandaag!!!![]()

Gebeurt niet vaak, dus extra genieten dan
.Heerlijk, van mij mag iedere legday zo zijn!Goed begin van het weekend! Ik ga vanavond ook weer eens een poging wagen![]()

Heb serieus nog nooit in mijn leven een high tea gedaan.. Ook nog nooit wezen kaas-fonduen. Schijnen toch twee dingen te zijn die je eens gedaan hoort te hebbenIk ben alleen wezen high teaen in hotel ny. Ben wel benieuwd of de avond maaltijden net zo goed zijn.
.
Het was een prima vrijdag, mag van mij elke week zo zijnEn super training en de dag lekker afsluiten! Nice!
de markthallen zijn erg leuk vind ik zelf.![]()
.
Yieehaaaa, gebeurt niet vaak, dan is het des te lekkerder!Damn 5 uit 5.. dat moet lekker voelen
En t*ring wat een volume! Ik denk dat sinds ik minder reps doe echt minder conditie heb gekregen haha.. voor mij zal zo'n training moordend zijn![]()

Dan valt het ineens helemaal op zijn plek, voelt top om vanaf daar weer verder te bouwen!Wat een boost kan dat geven als een bepaalde oefening ineens super gaat! Goede workout Sanne! Geniet van Rotjeknor!
Dankjewel beest! Dat volume.. Tsja.. Kreeg vandaag nog de opmerkingen dat ik aan het 'groeien' ben, dus het was een enorm goede tip..Nog gefeliciteerd!
Mooi volume in je trainingen.
Altijd fijn.

Dankjewel Neet! Ben eigenlijk nog steeds geheel verbaasd over dat zo'n kleine twist in een oefening zo ontzettend veel kan schelen.. Had ik nou maar eerder geprobeerd net wat smaller te staan, had een hoop frustratie gescheeldLekkere leg training. Grappig dat het 1-2 jaar kan duren voor iets op zijn plaats valt bij een oefening, maar ook wel heel herkenbaar
Ga lekker genieten van uit eten en rondkijken in R'dam. Je hebt wat te vieren![]()
. Ben er echt superblij mee, techniek is in mijn ogen nog steeds het belangerijkt, dus als perfectionist is het natuurlijk fantastisch eindelijk er achter te zijn wat er nu scheelde aan mijn DL.. 

.
.
.
. Voor mij onbedoeld een mooi compliment
.
.
) en zo'n cannoli (hoe spel je dat) met amarettovulling geprobeerd.
.
, met pepersaus, haricots verts en friet en aardappels in de schil. Natuurlijk met een klodder mayo..
.
.
.
We hebben inderdaad wat lekkers in het vooruitzicht..Dat klinkt als een super lekkere dag! Letterlijk en figuurlijk!
en een lekkere training ook! Nou dat wordt me wel een paasdagen!![]()

Haha, zal het onthouden Neet..OMG wil je om zulk soort omschrijvingen van uit eten gaan voortaan spoilers zetten![]()

Haha, jij weet er wel een heel goede positieve draai aan te gevenGaaf dat spotten ...en jij denkt dat je niet op je plek bent tussen dit soort mannen en vrouwen
Je valt gewoon op omdat je bikkelt in de sportschool en dat levert respect op
Ik zou jou ook zo vragen om te spotten
Maarrrrr nu ik er over nadenk die brede gast wou jou ff van dichtbij checken![]()
.
.
.
.
.
. Daarna? Gewoon doorbulken. Ga nu een langere periode voor gains, en die cut komt in 2017 dan wel. Wil eerst wat massa hebben om te laten zien voordat ik weer in die eeuwige, oude, vertrouwde cut schiet.
.
.
Precies dit Sanne!Ik heb heel veel respect voor waar je nu staat met je gewicht en conditie. Daarom snap ik ook wel hoe confronterend het is als je door die huid iedere keer weer aan het verleden wordt herinnerd. Maar om de waarheid te zeggen is het mij geen een keer opgevallen op je foto's of filmpjes, ik zie gewoon een fitgirl, dus laat het je stemming ook niet al te zeer beinvloeden!

Heeft ze nog niet gedaan hè...is ze mogelijk van plan ivm Paas-ellende

Heeft ze nog niet gedaan hè...is ze mogelijk van plan ivm Paas-ellende![]()