XXL Nutrition

Sanne's log

Ik ben alleen wezen high teaen in hotel ny. Ben wel benieuwd of de avond maaltijden net zo goed zijn.

En super training en de dag lekker afsluiten! Nice!
de markthallen zijn erg leuk vind ik zelf. :)

Damn 5 uit 5.. dat moet lekker voelen:D

En t*ring wat een volume! Ik denk dat sinds ik minder reps doe echt minder conditie heb gekregen haha.. voor mij zal zo'n training moordend zijn:p

Wat een boost kan dat geven als een bepaalde oefening ineens super gaat! Goede workout Sanne! Geniet van Rotjeknor!

Nog gefeliciteerd!

Mooi volume in je trainingen.
Altijd fijn.

Lekkere leg training. Grappig dat het 1-2 jaar kan duren voor iets op zijn plaats valt bij een oefening, maar ook wel heel herkenbaar :o
Ga lekker genieten van uit eten en rondkijken in R'dam. Je hebt wat te vieren :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.527
:roflol: die dl. Word al moe als ik er naar kijk. Fijn dat je techniek beter gaat.
Vind serieus veel sets met minder reps minder slopend dan minder reps maar hoog volume..
Denk dat ik wederom een vreemde vogel ben ofzo :o.

Heerlijke workout Sanne!! Geniet van alles vandaag!!!:D:D
Thanks Marvin! Is prima gelukt! :D
(zie spoiler voor dem foodsss: rolleyes:)

Gebeurt niet vaak, dus extra genieten dan ;).
Dankjewel!

Goed begin van het weekend! Ik ga vanavond ook weer eens een poging wagen ;)
Heerlijk, van mij mag iedere legday zo zijn! :D

Ik ben alleen wezen high teaen in hotel ny. Ben wel benieuwd of de avond maaltijden net zo goed zijn.
Heb serieus nog nooit in mijn leven een high tea gedaan.. Ook nog nooit wezen kaas-fonduen. Schijnen toch twee dingen te zijn die je eens gedaan hoort te hebben :p.
Avondmaaltijden zijn daar e-c-h-t heel lekker! Prima kwaliteit. Je betaalt wel een beetje meer.. Maar dat is het absoluut waard.
En vooral de toetjes.. Omfg.. :o

En super training en de dag lekker afsluiten! Nice!
de markthallen zijn erg leuk vind ik zelf. :)
Het was een prima vrijdag, mag van mij elke week zo zijn ;).
Was er nog nooit geweest, en nu binnen korte tijd twee keer. Wilde toch wel graag eens in dat reuzenrad dat er nu staat. Tdawg en ik willen over een tijdje serieus gewoon een dagje Markthallen doen en dan verschillende dingetjes proberen, veel te veel lekkers daar om dat niet te doen.. :rolleyes:

Damn 5 uit 5.. dat moet lekker voelen:D

En t*ring wat een volume! Ik denk dat sinds ik minder reps doe echt minder conditie heb gekregen haha.. voor mij zal zo'n training moordend zijn:p
Yieehaaaa, gebeurt niet vaak, dan is het des te lekkerder! :D
Zou me niets verbazen wanneer mijn conditie door het hoge volume verbeterd.. Eerst was ik volledig buiten adem na 20 reppers-squat, nu heb ik alleen een verwilderd, rood tomatenhoofd dat op onweer staat.. :o

Wat een boost kan dat geven als een bepaalde oefening ineens super gaat! Goede workout Sanne! Geniet van Rotjeknor!
Dan valt het ineens helemaal op zijn plek, voelt top om vanaf daar weer verder te bouwen!
Dankjewel, het is absoluut gelukt! ^^

Nog gefeliciteerd!

Mooi volume in je trainingen.
Altijd fijn.
Dankjewel beest! Dat volume.. Tsja.. Kreeg vandaag nog de opmerkingen dat ik aan het 'groeien' ben, dus het was een enorm goede tip.. :rolleyes:

Lekkere leg training. Grappig dat het 1-2 jaar kan duren voor iets op zijn plaats valt bij een oefening, maar ook wel heel herkenbaar :o
Ga lekker genieten van uit eten en rondkijken in R'dam. Je hebt wat te vieren :thumb:
Dankjewel Neet! Ben eigenlijk nog steeds geheel verbaasd over dat zo'n kleine twist in een oefening zo ontzettend veel kan schelen.. Had ik nou maar eerder geprobeerd net wat smaller te staan, had een hoop frustratie gescheeld :p. Ben er echt superblij mee, techniek is in mijn ogen nog steeds het belangerijkt, dus als perfectionist is het natuurlijk fantastisch eindelijk er achter te zijn wat er nu scheelde aan mijn DL.. :o
Enne.. Het feestje gisteren was absoluut geslaagd :rolleyes:

Training van vandaag: push

BP, max effort, brede grip

10 x 20
3 x 20
3 x 20
3 x 20
3 x 24
3 x 27.5
3 x 30
3 x 34
3 x 35
3 x 36.5 Nog vrij soepel
3 x 38 Begon moeizaam te gaan
Volgende week smalle grip en de week erop incline.. Vind het nog een beetje vreemd, dat gedoe met Conjugate. Maar goed, heb gezegd het een kans te geven, dus ik doe maar braaf wat me gezegd wordt :).

Plate loaded machine incline press
10 x 25
12 x 20
11 x 15
11 x 15
10 x 15
Fucking weird om dit ineens op een apparaat te doen.. De reps vliegen eruit, alleen elke keer bij laatste 3 á 4 reps een kneiterharde muur waar ik tegenaan loop. Voelde borst echter wel beter dan wanneer ik incline met db's doe.

Cable flyes
11 x 9
15 x 6.8
16 x 6.8 VPR
14 x 6.8
15 x 6.8
Met een smile van oor tot oor omdat ik bij de overgang van positive naar negtive duidelijk ontwikkeling in mijn borst zag.. Vier van die ieniemini, lieve, aaibare blokjes :o.
Komt natuurlijk door de cheat van gisteren ;).

Db hex press
17 x 8 VPR
12 x 9 PR
13 x 9
11 x 9
10 x 9

Tussendoor vroeg een ontzettend gespierde en aardige gast of ik hem wilde spotten bij zijn bench. Keek eerst twee keer om me heen, maar hij meende het serieus :o. Voor mij onbedoeld een mooi compliment :).

Db shoulder press
10 x 8
13 x 7
12 x 7
12 x 7
12 x 7

Triceps cable extension
10 x 9
10 x 9
10 x 9
11 x 9
11 x 9

Rating
3.5 / 5

Had stiekem op een ietwat betere bench gehoopt. Echter gingen flyes en hex press erg lekker vandaag. En die schouders.. Tsja, volgens mij is het een meerjarenplan om daar wat meer kracht in te krijgen :o.

Food!

Gisteren middagje/avondje Rotterdam gedaan.
Eerst naar de Markthallen. Daar een epische chocolate chip cookie gegeten (de grootste uiteraard :rolleyes:) en zo'n cannoli (hoe spel je dat) met amarettovulling geprobeerd.
En samen met Tdawg heilig voorgenomen om van het eerste salaris er een heel dagje Markthallen van te maken, veel te veel dat nog geprobeerd moet worden :rolleyes:.

Daarna richting Hotel New York. Vooraf sashimi van zalm, de zalm was echt ongelofelijk zacht, heerlijk! Wat stokbrood met smeerseltjes erbij.
Daarna kogelbiefstuk, zo rood mogelijk drool:, met pepersaus, haricots verts en friet en aardappels in de schil. Natuurlijk met een klodder mayo.. ;).
En het toetje was.. Was.. Omfg, ik roep nu nog steeds om het uur "OMFG DAT CAKEJE!!" Had een chocoladeverwennerij met chocolade ijs, witte chocolade mousse, slagroom en.. Zo'n soort lavacakeje. Perfect van buiten, en wanneer je dan je lepel erin steekt.. Ietwat warme, vloeibare chocolade..
Veeg me maar op hoor, niet normaal :o.

Was zo goed bevallen dat we hebben besloten om eerst Paasdag nog altijd naar Shizen te gaan, tweede Paasdag gaan we brunchen bij Hotel New York :rolleyes:.
Wat gains in het vooruitzicht lijkt me zo.. ;)

Dat klinkt als een super lekkere dag! Letterlijk en figuurlijk! :D

en een lekkere training ook! Nou dat wordt me wel een paasdagen! :roflol:

OMG wil je om zulk soort omschrijvingen van uit eten gaan voortaan spoilers zetten drool:drool:drool:drool:drool:drool:

Gaaf dat spotten ...en jij denkt dat je niet op je plek bent tussen dit soort mannen en vrouwen
Je valt gewoon op omdat je bikkelt in de sportschool en dat levert respect op
Ik zou jou ook zo vragen om te spotten
Maarrrrr nu ik er over nadenk die brede gast wou jou ff van dichtbij checken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.531
Dat klinkt als een super lekkere dag! Letterlijk en figuurlijk! :D

en een lekkere training ook! Nou dat wordt me wel een paasdagen! :roflol:
We hebben inderdaad wat lekkers in het vooruitzicht.. :rolleyes:

OMG wil je om zulk soort omschrijvingen van uit eten gaan voortaan spoilers zetten drool:drool:drool:drool:drool:drool:
Haha, zal het onthouden Neet.. ;)

Gaaf dat spotten ...en jij denkt dat je niet op je plek bent tussen dit soort mannen en vrouwen
Je valt gewoon op omdat je bikkelt in de sportschool en dat levert respect op
Ik zou jou ook zo vragen om te spotten
Maarrrrr nu ik er over nadenk die brede gast wou jou ff van dichtbij checken :)
Haha, jij weet er wel een heel goede positieve draai aan te geven ;).
Het heeft mijn ego in ieder geval wel even goed gedaan, had ik even nodig :o.

Training van vandaag: pull

Lat pulldown, brede grip

20 x 25
16 x 27.3
13 x 27.3
13 x 27.3
14 x 27.3

Close grip reversed pulldown
20 x 29.6 VPR
13 x 32
14 x 32
13 x 32

Straight arm pulldown
20 x 11
13 x 13.3 PR
20 x 11
25 x 11 VPR

T-bar row nieuw --> deed deze voorheen op een soort plateau-machine-achtig iets, dit is met een bb die je in een soort 'houder' kunt steken
Breed
17 x 20
16 x 20
Smal
20 x 20
20 x 25
It's a keeper! Ook lekker om te kunnen variëren, voelt natuurlijker op deze manier dan op zo'n plateau-ding

Incline db row
20 x 7 VPR
16 x 8 VPR
15 x 8
15 x 8 dropset 12 x 7

Cable curls
18 x 9
14 x 11.3
15 x 11.3
12 x 11.3

Db shrugs
20 x 12
17 x 12
18 x 12
16 x 12
Moet gewoon om mijn eigen hoofd lachen als ik shrugs doe, man oh man, wat een bekken kan je trekken dan :roflol:

Rating
4 / 5

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 20 (2600 kcal) 64 + 1.25 kg
Week 21 (2600 kcal) 65 + 1 kg

Ai, toch even heel erg slikken, haha. Binnen een maand nu 2 kg bijgekomen.. Vorige week 1.25 aangekomen en nu is er weer een kg bij.. Op 2400 a 2500 kcal bleef ik ongeveer gelijk of viel ik zelfs af, dus het kan niet anders dan te concluderen dat dit puur een gevolg is van cheats? Overigens afgelopen week ook flink veel zout binnengekregen, onder andere door cheats en 4 borden zoute kippensoep :o.
Tsja, als ik me bedenk dat ik op maandag AYCE sushi had, donderdag borden zouten kippensoep en zaterdag uit eten met de nodige cheats..

Eerlijk is eerlijk: aard van het beestje wil gelijk cutten. MAAR. En nu komt het hoor :p.
.. Begin nu zelf resultaat in de spiegel te zien: ik begin gewoon echt te groeien. Zal ongetwijfeld ook vet zijn, maar alsnog.. Ik vind het eigenlijk doodzonde om nu pas op de plaats te maken. Dus ik heb een nieuw 'gameplan' :).

De meet van United Bodybuilding is eind juni, dus ik ga lekker door met bulken en houd eind mei een mini-cut zodat ik er op de meet wat minder vadsig bijsta :o. Daarna? Gewoon doorbulken. Ga nu een langere periode voor gains, en die cut komt in 2017 dan wel. Wil eerst wat massa hebben om te laten zien voordat ik weer in die eeuwige, oude, vertrouwde cut schiet.

Overigens word ik ook niet veel vrolijker van die losse huid, dus doe er dan maar weer wat vulling in :roflol:.

Voor nu: tot zondag sowieso elke dag op 2600 kcal aan schoon voedsel. Kijken wat dat met de weegschaal doet.. Als ik na Pasen dan weer idioot veel ben bijgekomen, dan schroef ik tijdelijk even kcal wat terug, of ga ik even wat daagjes Marvinnen :).

Ik heb heel veel respect voor waar je nu staat met je gewicht en conditie. Daarom snap ik ook wel hoe confronterend het is als je door die huid iedere keer weer aan het verleden wordt herinnerd. Maar om de waarheid te zeggen is het mij geen een keer opgevallen op je foto's of filmpjes, ik zie gewoon een fitgirl, dus laat het je stemming ook niet al te zeer beinvloeden!

Ik ben zo enorm trots op je! Je hebt heel wat stappen overwonnen en nu weer één!
doorzetten om te bouwen en inderdaad.. lekker massa opbouwen en volgend jaar cutten. Je zal er top bijstaan op de meet!

En lekker getraind ook! Ik zal die t bar er ook weer eens ingooien. Ik deed hem altijd gewoon met de bar in een hoek gooien.. maar wij hebben nu ook zo een plaat waar je de bar insteekt.. lang geleden dat ik die gedaan heb.. Hmm... eigenlijk morgen benen als het squatrek vrij is.. maar als die niet vrij is. :D

Dat gaat goed hier, Sanne! Keep up the good work :)

Je plan klinkt goed! Ik wil waarschijnlijk ook in mei cutten dus zitten we dan in t zelfde schuitje:p

Slappe huid of niet, je ziet er goed uit meid!! Gewoon foto's naast elkaar leggen en trots zijn op 't harde werk!

Pr's blijven je hier om de oren vliegen, zeker nice! En dat foood omnom, krijg er honger van!

Laatst bewerkt:
Ik heb heel veel respect voor waar je nu staat met je gewicht en conditie. Daarom snap ik ook wel hoe confronterend het is als je door die huid iedere keer weer aan het verleden wordt herinnerd. Maar om de waarheid te zeggen is het mij geen een keer opgevallen op je foto's of filmpjes, ik zie gewoon een fitgirl, dus laat het je stemming ook niet al te zeer beinvloeden!
Precies dit Sanne!:thumbs:

Wat mij betreft ook veel respect voor het lange termijn beeld dat je hebt. Het doorzetten van de bulk ondanks de struggles..mij niet gezien! Maar alles voor het goede doel:D

Wordt flink ge - @Skatermarvin -ed hier :D
Lekker bezig hoor, we zijn trost op je :kiss:

Terug
Naar boven