Ik heb heel veel respect voor waar je nu staat met je gewicht en conditie. Daarom snap ik ook wel hoe confronterend het is als je door die huid iedere keer weer aan het verleden wordt herinnerd. Maar om de waarheid te zeggen is het mij geen een keer opgevallen op je foto's of filmpjes, ik zie gewoon een fitgirl, dus laat het je stemming ook niet al te zeer beinvloeden!
Dankjewel Neet, je slaat de spijker precies op zijn kop

. Kan wel negeren waar ik vandaan ben gekomen, maar daarmee verdwijnt de 'erfenis' niet.. Dan maar op één of andere manier er vrede mee zien te hebben, in ieder geval tot ik het daadwerkelijk laat corrigeren.
Wel erg fijn om te horen dat er in sportkleding niets van te zien is, heb maar geluk dat naakt trainen niet de standaard is, haha

.
Ik ben zo enorm trots op je! Je hebt heel wat stappen overwonnen en nu weer één!
doorzetten om te bouwen en inderdaad.. lekker massa opbouwen en volgend jaar cutten. Je zal er top bijstaan op de meet!
En lekker getraind ook! Ik zal die t bar er ook weer eens ingooien. Ik deed hem altijd gewoon met de bar in een hoek gooien.. maar wij hebben nu ook zo een plaat waar je de bar insteekt.. lang geleden dat ik die gedaan heb.. Hmm... eigenlijk morgen benen als het squatrek vrij is.. maar als die niet vrij is.
Ahhh, dankjewel lieverd, wat lief om dit te lezen!
Ben er best blij mee dat ik mezelf nu eindelijk onder mijn eigen kont kan trappen en niet gelijk terugschiet in die veilige cut.. Het gaat nog niet elke dag even makkelijk, maar ik doe het in ieder geval wel! Denk dat mijn lichaam het ook alleen maar goed kan doen na 'jarenlang' cutten eens een lange periode het met een klein overschot te mogen doen..
Vind de Tbar nog altijd heerlijk, nu ik met een wijde en smalle grip kan variëren al helemaal! Zou hem dus vooral weer eens doen!
Dat gaat goed hier, Sanne! Keep up the good work
Dankjewel KevvL, stukje bij beetje! ^^
Je plan klinkt goed! Ik wil waarschijnlijk ook in mei cutten dus zitten we dan in t zelfde schuitje
Slappe huid of niet, je ziet er goed uit meid!! Gewoon foto's naast elkaar leggen en trots zijn op 't harde werk!
Haha, dan kunnen we wederom weer eens wat cut-leed met elkaar delen.. Altijd lekker om met iemand samen te schelden dan in je eentje te moeten struggelen met hongerfeels

.
Dankjewel meid, lief compliment!
Pr's blijven je hier om de oren vliegen, zeker nice! En dat foood omnom, krijg er honger van!
Dat eten moet natuurlijk wel ergens in resulteren hè flexx, dan komen er ineens PR's aan te pas

.
Precies dit Sanne!
Wat mij betreft ook veel respect voor het lange termijn beeld dat je hebt. Het doorzetten van de bulk ondanks de struggles..mij niet gezien! Maar alles voor het goede doel
Dankjewel Marvin, ik denk dat jij als geen ander begrijpt wat voor mindfucks er zijn wanneer je zo graag massa wilt winnen maar toch wel angstig staat tegenover een toename in vet.. Maar damn, jij bent een man en kijk waar je nu staat, ik kan niet zeggen dat jouw aanpak mislukt is

. Ik wil ook gewoon lekker massa, en daar is toch maar één manier voor. Door elke keer weer snel te gaan cutten blijft er denk ik op lange termijn zeer weinig over.. Dus: of ik stop met zeiken dat ik niet groter wordt, ga eten als een grote meid waardoor ik ga groeien. Of ik leg me er bij neer dat ik een schriel ecto-vrouwtje word.
Doe maar dat eerste dan!
Wordt flink ge -
@Skatermarvin -ed hier

Lekker bezig hoor, we zijn trost op je
Haha, dankjewel Rambo, de toffe reacties doen me weer goed!
Heeft ze nog niet gedaan hè...is ze mogelijk van plan ivm Paas-ellende

Haha, precies, maar dan als zeer tijdelijke oplossing natuurlijk, niet iedereen kan zonder gevolgen zich door een Marvin-traject heenslaan..
Nou lees alleen maar over toetjes en uit eten dus vandaar
Ben benieuwd wat eerste en tweede Paasdag me gaan brengen..
That fits me indeed
Je leeft maar één keer, zonde als je dan toch net dat ene chocolaatje of bolletje ijs hebt laten liggen..!
Ik zit weer eens in hetzelfde schuitje als jij Sanne! Ik moet ook nog steeds ontzettend wennen aan de bulk gedachte en ik vind het nog steeds eng nu ik aankom (vooral bij de buik). Goed van je dat je die knop nu echt hebt omgezet en gewoon lekker door gaat met je bulk. Die T-bar is trouwens bij ons ook precies zo!
Goed bezig Sanne!
Verrassend Freakjam, we liggen volgens mij bijna wat alles betreft op dezelfde lijn..

Nu je zelf zo flink bent afgevallen weet je inderdaad precies hoe vreemd en angstig het kan zijn om nu doelbewust in vet aan te komen.. Ik blijf maar denken aan wat voor resultaat ik wil bereiken, en dat gaat gewoon echt niet lukken als ik maar constant blijf cutten. Dusse.. Heb voor mezelf eigenlijk geen keus, ik moet wel

.
Mooie trains!!
En f**k he ik krijg trek vanal dat eten wat je op hebt!
Thanks Suus!
Haha, wacht maar, wacht maar.. Pasen gaat episch worden!
Eerst en vooral nog eens proficiat met je geslaagde sollicitatie en alvast veel succes voor je komende gesprek.
Het water komt me al in de mond als ik je voedselomschrijvingen lees ...njom njom... (Maar we blijven hier toch nog maar even cutten )
Je mag echt wel supertrots zijn op waar je nu al staat! Als iedereen zoveel doorzettingsvermogen zou hebben, amai...! Het is altijd gemakkelijker om te kijken naar wat je nog niet hebt, dan om te genieten van wat je al bereikt hebt... (typisch menselijk denk ik dan)
Ik ben ervan overtuigd dat je voor velen een inspiratie bent!
Keep up the good work!
Dankjewel Janalieke! Een gesprek komt er niet meer, hebt direct een arbeidsvoorwaardengesprek voorgeschoteld gekregen!

Ga je met Pasen ook niet even lekker aan de paaseitjes of brunch? Het leven moet wel een beetje leuk, en vooral smakelijk blijven toch?
Dankjewel voor je mooie compliment. Ik snap je helemaal, het zit denk ik ook in de mens zelf om altijd maar naar meer, beter etc. te streven. Wat je tot dat punt aan toe hebt bereikt wordt dan al snel vergeten.. Vind het echt tof wat voor reacties ik krijg, ook jouw woorden peppen me weer even op, superbedankt!
extra vet = extra buff, tenminste zo lijkt het
Kreeg gisteren ook de opmerking dat ik buffer was geworden, terwijl ik niet een getraind had voor een week, alleen veel gevreten
Haha, true, true.. Loop nu soms ook als niemand kijkt stiekem in de spiegel te flexen, moet toch nog niet erger worden