Fitness Seller

Sanne's log

Ik zit weer eens in hetzelfde schuitje als jij Sanne! Ik moet ook nog steeds ontzettend wennen aan de bulk gedachte en ik vind het nog steeds eng nu ik aankom (vooral bij de buik). Goed van je dat je die knop nu echt hebt omgezet en gewoon lekker door gaat met je bulk. Die T-bar is trouwens bij ons ook precies zo!

Goed bezig Sanne! :cheer:

Mooie trains!!
En f**k he ik krijg trek vanal dat eten wat je op hebt!

Eerst en vooral nog eens proficiat met je geslaagde sollicitatie en alvast veel succes voor je komende gesprek.
Het water komt me al in de mond als ik je voedselomschrijvingen lees ...njom njom... (Maar we blijven hier toch nog maar even cutten )
Je mag echt wel supertrots zijn op waar je nu al staat! Als iedereen zoveel doorzettingsvermogen zou hebben, amai...! Het is altijd gemakkelijker om te kijken naar wat je nog niet hebt, dan om te genieten van wat je al bereikt hebt... (typisch menselijk denk ik dan)
Ik ben ervan overtuigd dat je voor velen een inspiratie bent!
Keep up the good work!

extra vet = extra buff, tenminste zo lijkt het :roflol:

Kreeg gisteren ook de opmerking dat ik buffer was geworden, terwijl ik niet een getraind had voor een week, alleen veel gevreten

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.547
Ik heb heel veel respect voor waar je nu staat met je gewicht en conditie. Daarom snap ik ook wel hoe confronterend het is als je door die huid iedere keer weer aan het verleden wordt herinnerd. Maar om de waarheid te zeggen is het mij geen een keer opgevallen op je foto's of filmpjes, ik zie gewoon een fitgirl, dus laat het je stemming ook niet al te zeer beinvloeden!
Dankjewel Neet, je slaat de spijker precies op zijn kop :). Kan wel negeren waar ik vandaan ben gekomen, maar daarmee verdwijnt de 'erfenis' niet.. Dan maar op één of andere manier er vrede mee zien te hebben, in ieder geval tot ik het daadwerkelijk laat corrigeren.
Wel erg fijn om te horen dat er in sportkleding niets van te zien is, heb maar geluk dat naakt trainen niet de standaard is, haha ;).

Ik ben zo enorm trots op je! Je hebt heel wat stappen overwonnen en nu weer één!
doorzetten om te bouwen en inderdaad.. lekker massa opbouwen en volgend jaar cutten. Je zal er top bijstaan op de meet!

En lekker getraind ook! Ik zal die t bar er ook weer eens ingooien. Ik deed hem altijd gewoon met de bar in een hoek gooien.. maar wij hebben nu ook zo een plaat waar je de bar insteekt.. lang geleden dat ik die gedaan heb.. Hmm... eigenlijk morgen benen als het squatrek vrij is.. maar als die niet vrij is. :D
Ahhh, dankjewel lieverd, wat lief om dit te lezen! :kiss:
Ben er best blij mee dat ik mezelf nu eindelijk onder mijn eigen kont kan trappen en niet gelijk terugschiet in die veilige cut.. Het gaat nog niet elke dag even makkelijk, maar ik doe het in ieder geval wel! Denk dat mijn lichaam het ook alleen maar goed kan doen na 'jarenlang' cutten eens een lange periode het met een klein overschot te mogen doen.. :rolleyes:

Vind de Tbar nog altijd heerlijk, nu ik met een wijde en smalle grip kan variëren al helemaal! Zou hem dus vooral weer eens doen! :D

Dat gaat goed hier, Sanne! Keep up the good work :)
Dankjewel KevvL, stukje bij beetje! ^^

Je plan klinkt goed! Ik wil waarschijnlijk ook in mei cutten dus zitten we dan in t zelfde schuitje:p

Slappe huid of niet, je ziet er goed uit meid!! Gewoon foto's naast elkaar leggen en trots zijn op 't harde werk!
Haha, dan kunnen we wederom weer eens wat cut-leed met elkaar delen.. Altijd lekker om met iemand samen te schelden dan in je eentje te moeten struggelen met hongerfeels ;).
Dankjewel meid, lief compliment! :kiss:

Pr's blijven je hier om de oren vliegen, zeker nice! En dat foood omnom, krijg er honger van!
Dat eten moet natuurlijk wel ergens in resulteren hè flexx, dan komen er ineens PR's aan te pas ;).

Precies dit Sanne!:thumbs:

Wat mij betreft ook veel respect voor het lange termijn beeld dat je hebt. Het doorzetten van de bulk ondanks de struggles..mij niet gezien! Maar alles voor het goede doel:D
Dankjewel Marvin, ik denk dat jij als geen ander begrijpt wat voor mindfucks er zijn wanneer je zo graag massa wilt winnen maar toch wel angstig staat tegenover een toename in vet.. Maar damn, jij bent een man en kijk waar je nu staat, ik kan niet zeggen dat jouw aanpak mislukt is :p. Ik wil ook gewoon lekker massa, en daar is toch maar één manier voor. Door elke keer weer snel te gaan cutten blijft er denk ik op lange termijn zeer weinig over.. Dus: of ik stop met zeiken dat ik niet groter wordt, ga eten als een grote meid waardoor ik ga groeien. Of ik leg me er bij neer dat ik een schriel ecto-vrouwtje word.
Doe maar dat eerste dan! ;)

Wordt flink ge - @Skatermarvin -ed hier :D
Lekker bezig hoor, we zijn trost op je :kiss:
Haha, dankjewel Rambo, de toffe reacties doen me weer goed! :kiss:

Heeft ze nog niet gedaan hè...is ze mogelijk van plan ivm Paas-ellende ;):roflol:
Haha, precies, maar dan als zeer tijdelijke oplossing natuurlijk, niet iedereen kan zonder gevolgen zich door een Marvin-traject heenslaan.. ;)

Nou lees alleen maar over toetjes en uit eten dus vandaar :roflol:
Ben benieuwd wat eerste en tweede Paasdag me gaan brengen.. :rolleyes:

Je leeft maar één keer, zonde als je dan toch net dat ene chocolaatje of bolletje ijs hebt laten liggen..! :o

Ik zit weer eens in hetzelfde schuitje als jij Sanne! Ik moet ook nog steeds ontzettend wennen aan de bulk gedachte en ik vind het nog steeds eng nu ik aankom (vooral bij de buik). Goed van je dat je die knop nu echt hebt omgezet en gewoon lekker door gaat met je bulk. Die T-bar is trouwens bij ons ook precies zo!

Verrassend Freakjam, we liggen volgens mij bijna wat alles betreft op dezelfde lijn.. :p
Nu je zelf zo flink bent afgevallen weet je inderdaad precies hoe vreemd en angstig het kan zijn om nu doelbewust in vet aan te komen.. Ik blijf maar denken aan wat voor resultaat ik wil bereiken, en dat gaat gewoon echt niet lukken als ik maar constant blijf cutten. Dusse.. Heb voor mezelf eigenlijk geen keus, ik moet wel ;).

Mooie trains!!
En f**k he ik krijg trek vanal dat eten wat je op hebt!
Thanks Suus!
Haha, wacht maar, wacht maar.. Pasen gaat episch worden! :D

Eerst en vooral nog eens proficiat met je geslaagde sollicitatie en alvast veel succes voor je komende gesprek.
Het water komt me al in de mond als ik je voedselomschrijvingen lees ...njom njom... (Maar we blijven hier toch nog maar even cutten )
Je mag echt wel supertrots zijn op waar je nu al staat! Als iedereen zoveel doorzettingsvermogen zou hebben, amai...! Het is altijd gemakkelijker om te kijken naar wat je nog niet hebt, dan om te genieten van wat je al bereikt hebt... (typisch menselijk denk ik dan)
Ik ben ervan overtuigd dat je voor velen een inspiratie bent!
Keep up the good work!
Dankjewel Janalieke! Een gesprek komt er niet meer, hebt direct een arbeidsvoorwaardengesprek voorgeschoteld gekregen! :D
Ga je met Pasen ook niet even lekker aan de paaseitjes of brunch? Het leven moet wel een beetje leuk, en vooral smakelijk blijven toch? ;)

Dankjewel voor je mooie compliment. Ik snap je helemaal, het zit denk ik ook in de mens zelf om altijd maar naar meer, beter etc. te streven. Wat je tot dat punt aan toe hebt bereikt wordt dan al snel vergeten.. Vind het echt tof wat voor reacties ik krijg, ook jouw woorden peppen me weer even op, superbedankt!

extra vet = extra buff, tenminste zo lijkt het :roflol:

Kreeg gisteren ook de opmerking dat ik buffer was geworden, terwijl ik niet een getraind had voor een week, alleen veel gevreten
Haha, true, true.. Loop nu soms ook als niemand kijkt stiekem in de spiegel te flexen, moet toch nog niet erger worden :roflol:

Training van vandaag: LB 1

SQ, dynamic effort @ 65%

10 x 20
5 x 34
3 x 44
3 x 44
3 x 44 Geen idee, maar voelt zwaarder dan normaal :o
3 x 44
3 x 44 Met de gekke ontdekking van mijn stance bij DL in mijn achterhoofd net iets wat smaller gesquat.. Damn, dat maakt dus serieus flink verschil :o
3 x 44 Smaller squatten it is, gaat gelijk stuk soepeler
3 x 44 Voelt niet zwaarder dan normaal meer op deze manier :o
3 x 44
3 x 44 paused
3 x 44 paused
3 x 44
3 x 44
Tevreden!

SLDL, tenen op schijfjes
20 x 30
20 x 35 VPR
14 x 37.5 VPR
12 x 35 leeg..
Naar mijn mening leent de SLDL zich niet echt om maar steeds zwaarder te willen gaan. Ik wil vooral een lekkere stretch hebben en me daar op focussen. Echter sluipt het er toch weer langzaam in, steeds meer willen..
Daarom vervang ik deze voortaan door een deficit SLDL, nog nooit gedaan, ben benieuwd wat dat voor verschil gaat maken.

Walking bb lunges
32 x 12
32 x 12
32 x 12
32 x 12
Ging niet echt vanzelf vandaag, standaard rond de 20 stappen loodzware benen en willen stoppen.
Maar dat doen we natuurlijk niet :D.

Plate loaded incline leg press
12 x 40 High rep gaat 'em effe niet worden vandaag..
12 x 45 Dan maar een plate erbij.. :rolleyes:
12 x 45
15 x 45

Glute bridge op swiss bal nieuw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw
Prrft, jezus man, lijkt wel een hele circusact dit.. :roflol:
Niet alleen glutes, maar ook adductors brandden helemaal af. Enorm verschil met een glute bridge op bijvoorbeeld een step!

Rating
3.5 / 5
Moest mezelf vandaag even met de zweep er van langs geven :whip:

Bonusvraag
Heb ooit ergens over een oefening met de swiss bal gelezen die me interessant leek, maar ik kan het niet meer terugvinden.. Misschien weten jullie wat ik bedoel?
Volgens mij rolde je de swissbal met je voeten van je af en weer terug naar je toe ofzo. Soort glute-achtige-beweging-iets. Kan het niet duidelijker uitleggen dan dit :o. Wie niet waagt.. Die niet wint ;).

Moneygains!
Mag het nu eeeeeeindelijk gewoon hardop zeggen..
Heb een baan! :D
Gisteren arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat verliep prima. Voel me een ontzettend lucky bastard.. Nog bezig met mijn afstudeeronderzoek en daarnaast al starten met mijn carrière. Betekent wel dat ik het vanaf april stukken drukker gaat krijgen.. Benieuwd wat voor invloed dat op mijn trainingen gaat hebben. 's Ochtends trainen lukt dan nog maar 3 keer in de week, en wil toch echt 5 keer in week blijven trainen. Ontkom dus niet aan een drukke avondspits in de gym.. Heel even nog gespeeld met de gedachte 4x per week te gaan (UB/LB), maar, naahhh.. Wil gewoon lekker 5x in de week blijven trainen :).

Hmm, verbaasd me dat je smaller squatten lichter vind! Dat van die SLDL herken ik wel, maar eigenlijk geldt dat voor mij bij een hoop oefeningen..the struggle tussen een goede MMC en een goed gewicht..

Je kunt ook net als ik gelijk doorgaan uit je werken om te sporten..loop je net de echte spits mis en kun je daarna lekker eten en gains maken :thumbs:

Bedoel je zo iets:

In missh haar log dacht ik. Zin heeft het er eens over gehad.

Lekker getraind en die oefening die Marvin aangeeft is degene die ik ook dacht!

enne.. congratz meid! Kon niet missen ook! :D

Hooray for moneygains! Ik wist het stiekem al natuurlijk, maar bij deze nogmaals van harte met je baan. Dit betekent ook dat je niet meer gaat verhuizen?

Gefeliciteerd met je baan!!

• #3.553
Hmm, verbaasd me dat je smaller squatten lichter vind! Dat van die SLDL herken ik wel, maar eigenlijk geldt dat voor mij bij een hoop oefeningen..the struggle tussen een goede MMC en een goed gewicht..

Je kunt ook net als ik gelijk doorgaan uit je werken om te sporten..loop je net de echte spits mis en kun je daarna lekker eten en gains maken :thumbs:

Bedoel je zo iets:

Jaaaa, thanks, dat is hem inderdaad! Zie weer epische faals aan me voorbij trekken wanneer ik me inbeeld dat ik die oefening probeer, maar het is 'em wel! :o

Heb inderdaad begrepen dat men over het algemeen juist sterker is met squatten als je breed gaat staan.. Ik vind dat echt rot squatten, krijg zwabberbenen en heb dan moeite om mijn knieën niet naar binnen te laten slaan. Het voelt gewoon niet goed.
Ben wederom weer eens een eigenwijsje die het dus lekkerder vindt om vrij smal te squatten :o.

Het voelt soms wat dat betreft alsof je je 'ego' opzij moet zetten.. Zwaarder is absoluut per sé beter, maar gevoelsmatig werkt dat soms niet helemaal :p.

Denk overigens inderdaad dat ik voortaan naar het werk direct sport, dan maar wat later eten.. En als het druk is kijk ik iedereen gewoon weg met mijn blik des doods ;).

In missh haar log dacht ik. Zin heeft het er eens over gehad.
Het filmpje dat @Skatermarvin postte is exact wat ik bedoel!
Volgens mij was het inderdaad @Miss H die hem eens gedaan had :).

Lekker getraind en die oefening die Marvin aangeeft is degene die ik ook dacht!

enne.. congratz meid! Kon niet missen ook! :D
Thanks meid, het is hem inderdaad! Ziet er voor mij nog steeds uit als een redelijke circusact, maar ik ga hem toch maar eens proberen :p.

Hooray for moneygains! Ik wist het stiekem al natuurlijk, maar bij deze nogmaals van harte met je baan. Dit betekent ook dat je niet meer gaat verhuizen?
Yaaaay, mag er nu eindelijk gewoon voor uit komen, dankjewel! :D
Op zich willen we wel graag verhuizen, maar het ziet er naar uit dat het sowieso niet ver van onze huidige woonplaats zal zijn.. Ben nu even de kostwinner, en dus is het niet bepaald handig om dan ineens toch maar naar de andere kant van het land te verhuizen.. Nu in ieder geval wel hard sparen, en hopelijk de komende jaren een huis kopen.
Heb daar nu al zin in :o.

Dankjewel Suus! :D

Training van vandaag: UB

BP

10 x 20
10 x 27.5
10 x 30
8 x 32.5
10 x 30
10 x 30
8 x 30
Meh, muh, niet helemaal naar mijn zin. Armen blijven falen voor borst faalt, vind ik irritant.

OHP
15 x 13
13 x 15.5
11 x 16
11 x 16
8 x 16 dropset 6 x 12 dropset 9 x 8
Schouders konden vandaag wat meer hebben dan vorige week, gelijk een stuk lekkerder trainen na een lichte teleurstelling in de bench :).

Lat pulldown, smalle grip
20 x 32 VPR
12 x 32 Oeps, al mijn kruit al in de eerste set verschoten :o
15 x 29.6
13 x 29.6
13 x 29.6
Volle rug, lekker!

Cable seated row, D-handle
16 x 22.6 VPR
13 x 22.6
14 x 22.6
14 x 22.6
15 x 22.6

SS db side raises / plate front raises
15 x 4 / 5
12 x 4 / 5
12 x 4 / 5
12 x 4 / 5
Schrok toen ik mezelf ineens in de spiegel zag. Had het liefst mijn dumbells neergegooid en snel naar Tdawg gerend en gegild 'kijk dan, kijk dan, kijk dan, dit zat er eerst nog helemaal niet hoor!' :o
Conclusie die ik nu wel voorzichtig kan trekken: eten als een grote meid en trainen op hoog volume doet zijn werk, ben aan het groeien!

Tricep cable pushdown
17 x 23 PR
11 x 23
16 x 20.3
14 x 20.3
17 x 18

Rope hammer curls
15 x 14 PR
11 x 14
15 x 11.3
13 x 11.3
13 x 11.3

Rating
4 / 5

Ging vandaag lekker. Supertof om nu zelf ook verandering in mijn lichaam te zien.
Zie legday van morgen beetje met angst en beven tegemoet, heb normaliter die 2 rustdagen ertussen echt nodig. Barst van de spierpijn die meestal de tweede dag het ergst is, en dan is het vanwege Pasen dus alweer tijd om ze opnieuw aan te pakken :o.

Rating
4 / 5

Ging vandaag lekker. Supertof om nu zelf ook verandering in mijn lichaam te zien.
Zie legday van morgen beetje met angst en beven tegemoet, heb normaliter die 2 rustdagen ertussen echt nodig. Barst van de spierpijn die meestal de tweede dag het ergst is, en dan is het vanwege Pasen dus alweer tijd om ze opnieuw aan te pakken :o.
Yeah!!:rocknana:

Supernice weer!:D

Succes met de leg-day:eek!:

Haha super nice om progressie tw kunnen zien zelf, lekker! Goodluck alvast met de legday

He he! ze ziet eindelijk zelf ook dat ze vooruit gaat! :rolleyes:
Kon het niet laten dat even te zeggen. :D
Je gaat top! en je ziet het.. eten en trainen als een BB-er! Doet je goed!

Morgen legday gewoon kijken wat lukt. Misschien sommige oefeningen ook wat high rep doen. ;)

Yay op je nieuwe baan! Gefeliciteerd :)

Bench je met armen tucked?

Geen groei zonder eten boven onderhoud ;)

Sldl vond ik ook altijd moeilijk zwaar te doen. Maar op Den duur kun je steeds meer pakken. Zolang er maar op Let dat je goed spanning erop houdt.

• #3.560
Yeah!!:rocknana:

Supernice weer!:D

Succes met de leg-day:eek!:
Oei oei oei, geheel tegen verwachting in ging de legday vandaag toch wel nogal lekker :p.
Komt door al dat eten denk ik ;)

Haha super nice om progressie tw kunnen zien zelf, lekker! Goodluck alvast met de legday
Ben nogal kritisch ten opzichte van mezelf, dus heb nu zoiets van 'als ik verandering zie, kan het echt niet anders dan dat er ook echt verandering is' :p.
De legday is absoluut gelukt, zo fijn als je er minder van verwacht maar het toch een erg goede training blijkt te zijn!

He he! ze ziet eindelijk zelf ook dat ze vooruit gaat! :rolleyes:
Kon het niet laten dat even te zeggen. :D
Je gaat top! en je ziet het.. eten en trainen als een BB-er! Doet je goed!

Morgen legday gewoon kijken wat lukt. Misschien sommige oefeningen ook wat high rep doen. ;)
Haha, nou, dan kan het ook niet anders dan dat het echt zo is lijkt me ;).
Je hebt helemaal gelijk hoor! :roflol:

Yay op je nieuwe baan! Gefeliciteerd :)
Dankjewel Kevv! :cheer:

Bench je met armen tucked?

Geen groei zonder eten boven onderhoud ;)
Da's een goeie.. Niet echt, kan mijn ellebogen absoluut minder naar buiten laten wijzen, denk je dat dit wel eens het verschil kan gaan maken?
En je hebt helemaal gelijk.. Alleen is het voor een dame af en toe wat lastig om lekker boven onderhoud te eten ;). Maar nu ik eindelijk resultaat begin te zien motiveert het alleen maar!

Sldl vond ik ook altijd moeilijk zwaar te doen. Maar op Den duur kun je steeds meer pakken. Zolang er maar op Let dat je goed spanning erop houdt.
Vind het vooral fijn als die lekkere stretch er in blijft en ik de oefening gecontroleerd uitvoer. Niet steeds sneller gaan 'omdat het zo zwaar is' en ik de reps wil kunnen pakken. Dus die spanning wordt minder als ik hem minder gecontroleerd uitvoer..
Ben wel erg benieuwd hoe deficit gaat voelen, nog nooit geprobeerd, lijkt me ook wel een flinke stretch te geven!

Training van vandaag: LB 2

DL, max effort
zelfde gewichten als 2 weken geleden, alleen nu met iets smallere stance
5 x 20
3 x 32.5
3 x 40
3 x 46.5
3 x 54
3 x 60
3 x 66.5
3 x 70
3 x 72.5 hier stopte ik 2 weken geleden, er zat niet meer in. Nu met smallere stance gelukkig wel, dus dat maakt toch echt het verschil..
3 x 75 prima
1 x 80 goddamn, er had absoluut meer in gezeten, maar ik twijfelde waardoor de lift-off niet lukte. Wederom een mindfuckdingetje dit, juist door te twijfelen lukt het niet.
15 x 60 T&G hoooooly moly, legs on fire!

SQ
20 x 25
22 x 35 VPR
12 x 37.5
14 x 35
16 x 35
15 x 35
Met mijn neus op de feiten gedrukt: mijn conditie is echt zwaar ruk :o. Hijgend als een paard en papperige beentjes, maar alsnog wederom wat meer volume dan vorige week. Ging lekker!

Vertical leg press in Smith
28 x 30
25 x 35
24 x 40
24 x 45
21 x 50 slow negatives, explosive positives
Quads en hammies on fire :o.

Lying leg curl
Single leg

16 x 5
10 x 7.5 PR
Double leg
14 x 15 slow negatives VPR
20 x 12.5

Cable pullthrough
22 x 16.3 VPR
19 x 18 VPR
17 x 18
15 x 18

Rating
4.5 / 5

Als ik die DL 3 x 80 had gered, dan had ik absoluut een dikke 5 vandaag :).
Heerlijke training, zeker omdat ik nog een restje spierpijn had van de vorige legday.

Terug
Naar boven