- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schrok toen ik mezelf ineens in de spiegel zag. Had het liefst mijn dumbells neergegooid en snel naar Tdawg gerend en gegild 'kijk dan, kijk dan, kijk dan, dit zat er eerst nog helemaal niet hoor!'
Conclusie die ik nu wel voorzichtig kan trekken: eten als een grote meid en trainen op hoog volume doet zijn werk, ben aan het groeien!

Dankjewel Rambo! 1Rm staat nu op 87.5. Heb ooit 100 kunnen halen, maar dat was wel de lelijkste vorm ever, sta er nog steeds van verbaasd dat ik aan die poging niets heb overgehoudenLekkere weer zeg! 80 is nice hoor!
Is het een fulltime baan?
.Dankjewel meid!Lekkere zware training!
Dat van die ruk conditie is herkenbaar![]()
. "Jij sport toch zo veel", krijg je dan te horen
Ohhh Neet, al die cardio, je wilt niet weten hoe veel uur ik daar aan kwijt ben per dagVoor de conditie doe je toch al die fijne cardio?
Wel fijn dat dat contract nu echt helemaal officieel jouw naam heeft. Dat en spieren zichtbaar die je vroeger nooit had... top week !!
.
.Thanks Bric!

Hahaha, nee Freak, mijn bestaande gleufje is gewoon wat dieper geworden..

.Denk dat het verstandig was, was gisteren absoluut niet fit
.Dankjewel Natty

Dat wel.. Maar vind het al snel zwak om een training te skippen.. Ik bedoel, vaak doe ik gewoon tanden op elkaar en gaan, als ik eenmaal bezig ben vind ik het juist heerlijk. Maar het kwam ook gewoon even niet uit nu met mijn beestje en pols, alles bij elkaar.. Had ik, wat absoluut niet bij me past, zoiets van 'f**k it'Keertje niet is prima toch
Rust = groeien
Sterkte met verlies van je beestje![]()
.
Dankjewel lieverdSterkte meid
en even een dagje rust kan ook geen kwaad he.

.Het is mij gelukt, jou ook?!Sterkte! Lekker uitrusten en morgen een knal paastraining! Daar ga ik ook voor![]()

Uch, was echt zo zielig.. 4 jaar is een mooie leeftijd, dus 7 is hartstikke mooi. Echter ging het heel snel en sneu. De dag ervoor gewoon niet zo fit en de dag erna direct weigeren te eten. Binnen enkele uren lag ze op haar zij en had ze spasmen.. Er van uitgaand dat het snel zo over zijn, maar zie hield het nog tot de volgende ochtend vol.. Natuurlijk direct naar de dierenarts en in laten slapen, voel me eigenlijk schuldig dat ik haar onbedoeld lang heb laten lijden. Ze is altijd in topconditie geweest, dus had gewild dat ze gewoon van ouderdom was ingeslapen. Dierenarts denkt dat het toch iets neurologisch was, gezien de stuipen die ze had.Sterkte Sanne! Waardeloos van het verlies...zat het er al een beetje aan te komen of was het plotseling? 7 jaar is best oud voor zo'n beestje toch?
4 keer per week naar je werk fietsen is voldoende cardio (in b4: het is maar 2km)..Succes met trainen vandaag en geniet van de pasen!
.Dankjewel meid!Mooie training!
Volgens mij is mijn conditie momenteel echt ruk. 8 reps is nu al cardio haha
Sterkte met je beestje trouwens![]()

.

, onbedoelde PR, vergiste me in het soort schijf dat ik er aan had hangen
.Nu wel, voorheen dus absoluut niet

Op de onderste manier kan je al voorspanning geven op de pecs. Dat heb ik ook (nogal laat) pas ontdekt.