Fitness Seller

Sanne's log

Lekkere weer zeg! 80 is nice hoor!
Is het een fulltime baan?

Lekkere zware training!
Dat van die ruk conditie is herkenbaar :o

Voor de conditie doe je toch al die fijne cardio? :D
Wel fijn dat dat contract nu echt helemaal officieel jouw naam heeft. Dat en spieren zichtbaar die je vroeger nooit had... top week !!

flinke reps vandaag.

Schrok toen ik mezelf ineens in de spiegel zag. Had het liefst mijn dumbells neergegooid en snel naar Tdawg gerend en gegild 'kijk dan, kijk dan, kijk dan, dit zat er eerst nog helemaal niet hoor!' :o
Conclusie die ik nu wel voorzichtig kan trekken: eten als een grote meid en trainen op hoog volume doet zijn werk, ben aan het groeien!

Weer een nieuw gleufje ontdekt? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.567
Lekkere weer zeg! 80 is nice hoor!
Is het een fulltime baan?
Dankjewel Rambo! 1Rm staat nu op 87.5. Heb ooit 100 kunnen halen, maar dat was wel de lelijkste vorm ever, sta er nog steeds van verbaasd dat ik aan die poging niets heb overgehouden :o.
Wat werken betreft begin ik met 16 uur, naast het onderzoek wat ik nu doe voor mijn studie. Per juni werk ik 34 uur, en dan zou het dus ook wel erg mooi zijn als ik mijn onderzoek dan praktisch heb afgerond.. Even doorbeunen dus!

Lekkere zware training!
Dat van die ruk conditie is herkenbaar :o
Dankjewel meid!
Mensen zijn er soms verbaasd over, dan weten ze dat ik vijf keer per week train, maar ben ik volledig van de kaart als ik een sprintje voor de trein moet trekken :p. "Jij sport toch zo veel", krijg je dan te horen :roflol:

Voor de conditie doe je toch al die fijne cardio? :D
Wel fijn dat dat contract nu echt helemaal officieel jouw naam heeft. Dat en spieren zichtbaar die je vroeger nooit had... top week !!
Ohhh Neet, al die cardio, je wilt niet weten hoe veel uur ik daar aan kwijt ben per dag :rolleyes:.
Ik ga dadelijk weer braaf 4x per week met de fiets naar mijn werk, vind ik stiekem wel cardio zat ;).

Thanks Bric! :D

Weer een nieuw gleufje ontdekt? :D
Hahaha, nee Freak, mijn bestaande gleufje is gewoon wat dieper geworden.. :roflol:

Tussentijdse update

Push-training gaat vandaag niet door. Heb vanochtend helaas één van mijn beestjes verloren en heb volgens mij twee nachten op mijn pols doorgebracht. Pols is erg pijnlijk, al zou ik er waarschijnlijk wel mee kunnen liften. Gisteren deed het in ieder geval minder pijn dan vandaag. Volgens mij heb ik een nieuwe, bizarre slaaphouding sinds twee nachten ofzo..
Alles bij elkaar vandaag dus even als het ware bij de training van morgen proppen. Morgen een extra lange Paastraining als in: combinatie van push en pull, gewoon UB-training dus :).
Als ik echt zou willen zou ik vanmiddag nog kunnen gaan trainen, is ook niet echt iets voor mij om een training over te slaan. Echter slecht geslapen + verdriet om mijn lieve, kleine beestje + pijnlijke pols = even een keertje niet.
Maar morgen hopelijk des te harder!

Even rustig aan dan :thumb:

Ah...sterkte meis. :kiss:

Keertje niet is prima toch
Rust = groeien :)
Sterkte met verlies van je beestje :(

Sterkte meid :kiss:
en even een dagje rust kan ook geen kwaad he.

Sterkte! Lekker uitrusten en morgen een knal paastraining! Daar ga ik ook voor ;)

Sterkte Sanne! Waardeloos van het verlies...zat het er al een beetje aan te komen of was het plotseling? 7 jaar is best oud voor zo'n beestje toch?

4 keer per week naar je werk fietsen is voldoende cardio (in b4: het is maar 2km).. ;) Succes met trainen vandaag en geniet van de pasen!

Mooie training!

Volgens mij is mijn conditie momenteel echt ruk. 8 reps is nu al cardio haha:D

Sterkte met je beestje trouwens :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.575
Denk dat het verstandig was, was gisteren absoluut niet fit :).

Dankjewel Natty :kiss:

Keertje niet is prima toch
Rust = groeien :)
Sterkte met verlies van je beestje :(
Dat wel.. Maar vind het al snel zwak om een training te skippen.. Ik bedoel, vaak doe ik gewoon tanden op elkaar en gaan, als ik eenmaal bezig ben vind ik het juist heerlijk. Maar het kwam ook gewoon even niet uit nu met mijn beestje en pols, alles bij elkaar.. Had ik, wat absoluut niet bij me past, zoiets van 'f**k it' :o.
Dankjewel :kiss:

Sterkte meid :kiss:
en even een dagje rust kan ook geen kwaad he.
Dankjewel lieverd :heart:
Het heeft me volgens mij best goed gedaan :).

Sterkte! Lekker uitrusten en morgen een knal paastraining! Daar ga ik ook voor ;)
Het is mij gelukt, jou ook?! :D

Sterkte Sanne! Waardeloos van het verlies...zat het er al een beetje aan te komen of was het plotseling? 7 jaar is best oud voor zo'n beestje toch?

4 keer per week naar je werk fietsen is voldoende cardio (in b4: het is maar 2km).. ;) Succes met trainen vandaag en geniet van de pasen!
Uch, was echt zo zielig.. 4 jaar is een mooie leeftijd, dus 7 is hartstikke mooi. Echter ging het heel snel en sneu. De dag ervoor gewoon niet zo fit en de dag erna direct weigeren te eten. Binnen enkele uren lag ze op haar zij en had ze spasmen.. Er van uitgaand dat het snel zo over zijn, maar zie hield het nog tot de volgende ochtend vol.. Natuurlijk direct naar de dierenarts en in laten slapen, voel me eigenlijk schuldig dat ik haar onbedoeld lang heb laten lijden. Ze is altijd in topconditie geweest, dus had gewild dat ze gewoon van ouderdom was ingeslapen. Dierenarts denkt dat het toch iets neurologisch was, gezien de stuipen die ze had.

Haha, zie je nou, jij bent de cardiokoning, als jij zegt dat 4 keer per week heen en weer fietsen voldoende is, dan neem ik dat direct van je aan :rolleyes:.

Mooie training!

Volgens mij is mijn conditie momenteel echt ruk. 8 reps is nu al cardio haha:D

Sterkte met je beestje trouwens :(
Dankjewel meid!
Haha, belachelijk hè, dan train je zo ontzettend veel maar bak je er niets van wat conditie betreft :roflol:
Als ik het me goed herinner doe jij ook niet bepaald graag aan cardio, dus tsja.. Dan is het snel bekeken, en dan neem je die conditie maar voor lief ;).

Training van vandaag: UB 2

BP, dynamic effort, paused speed @ 65%

10 x 20
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
3 x 30
Gewerkt met de tip van @Pillz . Armen als het ware dichter langs mij lijf gehouden, voelde direct heel anders. Bb kwam ook lager dan normaal, zeg maar bij mijn sternum. Heb echter begrepen dat dit prima kan bij de bench.. Wil blijven oefenen met deze manier van benchen, hoop dat het op lange termijn vruchten afwerpt wat kracht betreft :)

Incline BP
13 x 20
10 x 24
8 x 24
12 x 20
14 x 20
10 x 20
Een extra set omdat ik samen met Tdawg zou trainen en ik op hem moest wachten :o

Lat pulldown, behind neck nieuw
26 x 18
16 x 25
17 x 25
20 x 25
Voelt wel lekker, deze houden we er even in

T-bar row
Smal

12 x 40 PR, :roflol:, onbedoelde PR, vergiste me in het soort schijf dat ik er aan had hangen
22 x 30
Breed
20 x 20
20 x 20

Db shoulder press
17 x 8 VPR, whuttt.. Geheel vanuit het niets, dit volume lukt met 7 kg vaker niet dan wel :o
14 x 8
11 x 8
12 x 8

Db hex press
14 x 8
14 x 8
15 x 8
14 x 8

EZ-bar curls, slow negatives
18 x 12
16 x 12
13 x 12