XXL Nutrition

Sanne's log

Hnnnng! PAAS-GAINS!:eating:

Heb je de milka oreo paaseitjes al geproefd:o

Milka oreo t*ring dat klinkt hhnnnggg drool:

Nou heb ik zin in paaseitjes :sad:

Las het op facebook van je cavia of marmot Sorry weet het niet meer. Altijd rot een huisdier verliezen.
Toch weer lekker getraind
Die bench dat is voor mij ook nog steeds zoeken naar de beste houding

Hopen dat het benchen wat vooruit kan gaan voor je maar super nice dat dit al in positieve zin verandering gaf :) je curlt trouwens wel echt lekker! Laat de paasgains maar komennnn

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.586
Flinke uitgebreide train weer Sanne!

Op de onderste manier kan je al voorspanning geven op de pecs. Dat heb ik ook (nogal laat) pas ontdekt.
Dankjewel Neet! Wel wat uitgebreider dan normaal, maar had vorige week dan ook een training minder.. ;)
Het voelt nog gek om op deze manier te benchen, maar dat lijkt me ook wel logisch als ik het achteraf gezien al sinds ik aan krachttraining doe het eigenlijk verkeerd heb gedaan :o. Ik geef het wat tijd, alles voor wat progressie op de bench! :D

Dankjewel, ik hoop dat je ook fijne dagen hebt gehad Natty!

Mijn training was iets minder knallend, ben toch nog wel moe van feestje van donderdag. Maar wel lekker, op zich is een keertje wat lager gewicht niet erg.
Dan heb je donderdag aardig huis gehouden met het feestje.. Ach, je leeft maar één keertje, mag ook wel eens toch? ;)

Hnnnng! PAAS-GAINS!:eating:

Heb je de milka oreo paaseitjes al geproefd:o
Jaaaa, die verloren kilo moét er gewoon weer bij zijn, kan niet anders :o.
En nee.. Moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik gewoon echt niet zo gek ben op Oreo.. Erg hè.. :p

Milka oreo t*ring dat klinkt hhnnnggg drool:
Je hebt er ook gewoon chocoladerepen van hoor schat ;).

Nou heb ik zin in paaseitjes :sad:
Haha, denk dat ze nu afgeprijsd in de supermarkt te vinden zijn, sla je slag!! ;)

Las het op facebook van je cavia of marmot Sorry weet het niet meer. Altijd rot een huisdier verliezen.
Toch weer lekker getraind
Die bench dat is voor mij ook nog steeds zoeken naar de beste houding
Haha, mijn moeder zegt ook altijd marmot :o. Het is een cavia.. ;). Precies wat je zegt, of het nu een groot of klein beestje is: het blijft erg vervelend.. Vind het vooral heel naar om een beestje te zien lijden.. Heb liever dat een diertje gewoon van ouderdom inslaapt en nooit meer wakker wordt.. Als het dan toch moet gebeuren zeg maar :').
Ik hoop dat ik nu dan eindelijk toch in de buurt van een degelijke techniek van benchen kom.. Wil gewoon dat eindeloze plateau eens en altijd doorbreken :).

Hopen dat het benchen wat vooruit kan gaan voor je maar super nice dat dit al in positieve zin verandering gaf :) je curlt trouwens wel echt lekker! Laat de paasgains maar komennnn
Het blijft even zoeken naar hoe ik werkelijk verder kan bouwen met de bench.. Ben van plan om heel 2016 te blijven bouwen, dus aan voldoende voedingsinname voor wat kracht zal het niet liggen :o
En oooooh, die paasgains, die zijn er hoor! :D

Hèhè, eindelijk vind ik even een moment om mijn logje bij te werken. Niets voor mij om wat langer niet van me te laten horen, maar ja, de harde leef enzo hè ;).
Heb het dus erg druk nu ik werk combineer met studie. Het zijn echt die loeizware, laatste loodjes. Ben zo ontzettend blij als ik gewoon dat papiertje in mijn knuisjes heb! Het vooronderzoek is goedgekeurd met een 6.9. De perfectionist en streber in mij die minimaal een 8 is gewend was hier niet zo blij mee. Echter zijn er maar weinig die überhaupt een voldoende hebben, dus ik besef me dan ook dat ik gewoon blij moet zijn met deze voldoende.. Nu dan daadwerkelijk het onderzoek gaan uitvoeren. Wil er toch wel vaart achter zetten zodat ik eind mei klaar ben.. En ik dus vanaf juni lekker mijn volledig aantal uren kan draaien!

Vanochtend gewoon wezen trainen. Sinds gister wat keelpijn en wat last van oren. Was na het trainen wonderbaarlijk helemaal weg. Echter sinds vanmiddag vage buikpijn en last van mijn onderrug. Ik denk dan al snel aan een blaasontsteking (ik drink de laatste dagen ook niet genoeg..), maar daar heb ik echter verder geen symptomen van. Vaagheid alom.. Nu licht misselijk en dus buikklachten. Een nacht slaap doet wellicht goed :).

Training van vandaag: LB 1

SQ, max effort

10 x 20 ATG
3 x 20
3 x 25
3 x 32.5
3 x 37.5
3 x 42.5
3 x 47.5
3 x 52.5 Werd nu al gefrustreerd en riep uit dat het nu al zwaar voelde. Even tegen Tdawg aan lopen mopperen die me er toen op wees dat het ook zwaar hóórt te voelen omdat dit setje op 90% van mijn 3RM is. Werd streng toegesproken dat mindfucks mij wederom parten spelen en dat ik the man up moest fucken :o.
3 x 55 Mijn spreekwoordelijke ballen bij elkaar gezocht, dit setje ging gelijk een stuk meer steady
6 x 58 VPR, puur dankzij Tdawg die na de 3 reps er toe maande nog meer reps te doen. En inderdaad, het gaat erg moeizaam en misschien niet met een sublieme techniek.. Maar ik kom dan alsnog langzaam omhoog. Met bijvoorbeeld filmpjes van @natty87 in mijn achterhoofd krijg ik dan toch een beetje extra moed om gewoon door te duwen. Vandaag wierp dat dus gelukkig zijn vruchten af.
12 x 40 Op :o

Deficit SLDL nieuw
20 x 20
15 x 27.5
12 x 30
12 x 30
Dode onderrug :o

Walking bb lunges
30 x 15.5
30 x 15.5
32 x 15.5 VPR, ik moest en zou iets beters dan vorige week neerzetten, maar kon werkelijk geen stap meer zetten :o
32 x 15.5 Omdat ik vervolgens natuurlijk niet meer onder wil doen voor mijn vorige set :rolleyes:

'Slee' nieuw
Geen idee hoe zo'n ding heet. Het is zo'n slee waar je platen op kan leggen en je dan vooruit kan duwen. In mijn gym ligt er nu zo'n grasmat waar je deze op kunt doen (hulde voor de gymuitbreiding!). 1 keer heen en weer telt voor mij als 1 'rep'.
x 2
x 2
x 2
x 2
x 2
x 3
Moehaha, hijgend en briesend als een paard, kon geen woord meer uitbrengen, dat moet er 'charmant' uitgezien hebben :roflol:

Glute bridge
10 x bw + voeten op bal
15 x bw Exit bal, wat een gedoe joh..
15 x bw
15 x bw
Vanaf volgende week wil ik weer één keer per week kickbacks doen en één keer hip thrusts.

Rating
3.5 / 5
Mijn lijf voelde gewoon niet lekker ofzo. En was nerveus voor de beoordeling die ik 's middags zou krijgen :p.

Wekelijkse update

Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 20 (2600 kcal) 64 + 1.25 kg
Week 21 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 22 (2600 kcal) 64 - 1 kg

Denk dat het inderdaad toch vochtgains waren.
Stiekem wel blij dat deze gains weg waren, want dat maakte ruimte voor een onbezorgd Paasweekeinde :o.

Eerste Paasdag AYCE bij Shizen en wat chocolaatjes op.
Tweede Paasdag te fantastisch wezen brunchen bij Hotel New York (waar ik echt als een bootwerker heb zitten eten) en 's avonds pizzaatje besteld en B&J gegeten :rolleyes:.

Vandaag en morgen even wat Marvinnen, donderdag gewoon weer terug in het zadel met 2600 kcal :).

Nu heb ik weer zin in een reep :(

Goeie update / tren :kiss:

Goeie training! En een 6,9 is een prima cijfer! Het huishouden op het feestje viel best mee, maar was donderdag om 6 uur opgestaan en lag vrijdagochtend om half 11 in bed, dusja, dan heb je wel even nodig om bij te komen :o

Ik snap je maar al te goed met je cijfer. Maar goed is goed meid! Je doet het top!

Hou wel rekening met deze drukke dagen om voldoende rust te nemen. Ik weet wie het zegt ;)
Je training is zeer netjes gezien de drukte. en die vochtgains waren al gezegd dat dat het zou zijn toch?? hahaha.. je ziet het.. je kent je lijf echt wel!

Jeeehh die squat! Lekker hoor:)

'Slee' nieuw
Geen idee hoe zo'n ding heet. Het is zo'n slee waar je platen op kan leggen en je dan vooruit kan duwen. In mijn gym ligt er nu zo'n grasmat waar je deze op kunt doen (hulde voor de gymuitbreiding!). 1 keer heen en weer telt voor mij als 1 'rep'.
x 2
x 2
x 2
x 2
x 2
x 3
Moehaha, hijgend en briesend als een paard, kon geen woord meer uitbrengen, dat moet er 'charmant' uitgezien hebben :roflol:
Dat is echt zo'n strongman ding toch? Ben benieuwd wat er gebeurt als jij de boomstammen en trekkerbanden ontdekt :D.

Goeie train verder ondanks de stress.

Lekker VPR's! Goed herpakt ook die squat. Tussendoor zag je het niet meer zitten en dan toch een VPR eruit persen. Toch wel fijn iemand om je heen te hebben tijdens de training die je kan oppeppen. Flexx is daar ook goed in! :D

Die slee is een prowler. Heb t ooit in een bootcamp gedaan:p

Mooie training en nice die vpr! Ik denk dat het loont om eens een x diep te gaan met squaten (totdat je faalt). Dat haalt denk ik wat mentale blokkades weg. Nu zeg ik dit ook gewoon tegen mijzelf hoor, want muv de meet heb ik nog nooit een rep gefaald.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.594
Nu heb ik weer zin in een reep :(

Goeie update / tren :kiss:
Ghehe, wat let je.. Supermarkt is nog de hele dag open hoor! :rolleyes:
Thanks! :kiss:

Goeie training! En een 6,9 is een prima cijfer! Het huishouden op het feestje viel best mee, maar was donderdag om 6 uur opgestaan en lag vrijdagochtend om half 11 in bed, dusja, dan heb je wel even nodig om bij te komen :o
Ai, 6.00 opstaan doe je ook niet bepaald voor je lol.. Kan me voorstellen dat je dan even tijd nodig hebt om bij te trekken :o.

Ik snap je maar al te goed met je cijfer. Maar goed is goed meid! Je doet het top!

Hou wel rekening met deze drukke dagen om voldoende rust te nemen. Ik weet wie het zegt ;)
Je training is zeer netjes gezien de drukte. en die vochtgains waren al gezegd dat dat het zou zijn toch?? hahaha.. je ziet het.. je kent je lijf echt wel!

Jeeehh die squat! Lekker hoor:)
Wil altijd het beste hè, maar mag niet klagen, het is een voldoende, neus vooruit!
En tsja, vandaag lijkt het erop dat alle drukte wellicht toch al wat invloed heeft op mijn lichaam. Kan me herinneren dat ik dat in mijn eerste stageweek ook had.. Vandaag er echter niet zo bijster gefrustreerd eronder, inmiddels wel geleerd dat het aan tal van dingen kan liggen. Heb bijvoorbeeld een dag Pasen gecompenseerd door te Marvinnen, heeft misschien ook wel een kleine uitwerking op kracht :o.

Dat is echt zo'n strongman ding toch? Ben benieuwd wat er gebeurt als jij de boomstammen en trekkerbanden ontdekt :D.

Goeie train verder ondanks de stress.
Haha, boomstammen en trekkerbanden.. Bij de gedachte wordt ik niet bepaald vrolijk :roflol:
En dankjewel! Probeer tijdens het trainen vooral nergens aan te doen, even een stukje ontspanning voor mij :).

Lekker VPR's! Goed herpakt ook die squat. Tussendoor zag je het niet meer zitten en dan toch een VPR eruit persen. Toch wel fijn iemand om je heen te hebben tijdens de training die je kan oppeppen. Flexx is daar ook goed in! :D
Dankjewel Freak! Af en toe heb ik gewoon een flinke schop onder mijn reet nodig :o. Het is echt superfijn om meestal iemand bij je te hebben die je toch weer uit een negatieve flow weet te slepen.. Vind het vooral erg fijn dat Tdawg mijn moody buien kent en gewoon heel hard kan zijn zonder dat ik volledig pissed-off raak :p.
Maar jij hebt zo veel aansporing niet nodig toch? Je gaat erg lekker de laatste tijd.. ^^

Die slee is een prowler. Heb t ooit in een bootcamp gedaan:p

Mooie training en nice die vpr! Ik denk dat het loont om eens een x diep te gaan met squaten (totdat je faalt). Dat haalt denk ik wat mentale blokkades weg. Nu zeg ik dit ook gewoon tegen mijzelf hoor, want muv de meet heb ik nog nooit een rep gefaald.
Prrrft, bootcamp is denk ik echt niets voor mij, mijn longen deden er gewoon pijn van, ben niets gewend joh :p.
Nu weet ik in ieder geval hoe dat kloteding heet, thanks! :rolleyes:

Wat je nu schetst.. Is wel mijn ultieme horrorscenario :o. Tot nu toe heb ik denk ik 2 keer echt gefaild, als in: Tdawg hielp me met het gewicht omhoog door me als het ware me bij mijn middel omhoog te duwen. Eén keertje ben ik met hulp van Tdawg gezakt tot de bb op het rek lag.. De komende tijd zullen er best eens trainingsdagen dat ik het zonder hem moet stellen, denk dat ik jouw idee dan toch maar eens ga uitvoeren.. Echter wel in de kooi zodat ik echt goed kan afstellen waar ik de bb op kan laten landen :).

Training van vandaag: UB

BP

10 x 20
10 x 25
8 x 30 :sad:, niet op mijn sterkst vandaag
10 x 30
10 x 30
8 x 30
8 x 30
Beetje aantobben met techniek (ellebogen langs lichaam). Voelde bij het opwarmen al dat er weinig pit inzat vandaag. Ach tsja, had ik mijn eerste stageweek ook.. So be it, even 'voor de lekker' trainen dan maar :).

OHP, slow negatives
16 x 13
10 x 15.5
11 x 13
12 x 13
12 x 13 dropset 8 x 8

Lat pulldown, smalle grip, slow negatives
15 x 32
13 x 32
13 x 32
13 x 32
13 x 32
Ging echt niet van harte vandaag, was een ware struggle :o

Cable seated row, D-handle
18 x 22.6 VPR
16 x 22.6
16 x 22.6
16 x 22.6
17 x 22.6
Muziekje aangezet en weer wat pit teruggevonden :).

Superset db side raises / plate front raises
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
Laatste reps brandden erg, maar.. Even doorbijten :o.

One arm cable row
20 x 6.8
Want: wilde per sé pushdowns doen, maar het ding was bezet enzo..

Cable tricep pushdown
20 x 16.3
23 x 18
16 x 20.3
15 x 20.3

Cable hammer curls
16 x 14 VPR
13 x 14
12 x 14
14 x 11.3
15 x 11.3

Rating
2 / 5
Het voelde vandaag gewoon even niet zo lekker :).

Jammer dat het niet top ging maar denk dat je schouders armen best wel aan het fikken waren na die side/front raises en curls :o

Volgende keer beter schat !

Denk niet dat die repen echt in mn schema passen :D

Voor de lekker trainen is ook prima.
Je hebt iig wat gedaan;)

Laat nu niet de bench heel je training beinvloeden. Vind het er best prima uitzien namelijk!:D

Dat is een best volume met veel oefeningen, die zul je gevoeld hebben :p

Ik zie 2 VPRs en toch is het maar een 40%?

Je traint wel en het gaat lekker! Dat is wat telt.
Zeker met zo een eerste week ;) gun jezelf ook eens wat rust he! zei degene die het ook moet doen....:o

Terug
Naar boven