Nu heb ik weer zin in een reep
Goeie update / tren
Ghehe, wat let je.. Supermarkt is nog de hele dag open hoor!

Thanks!
Goeie training! En een 6,9 is een prima cijfer! Het huishouden op het feestje viel best mee, maar was donderdag om 6 uur opgestaan en lag vrijdagochtend om half 11 in bed, dusja, dan heb je wel even nodig om bij te komen
Ai, 6.00 opstaan doe je ook niet bepaald voor je lol.. Kan me voorstellen dat je dan even tijd nodig hebt om bij te trekken

.
Ik snap je maar al te goed met je cijfer. Maar goed is goed meid! Je doet het top!
Hou wel rekening met deze drukke dagen om voldoende rust te nemen. Ik weet wie het zegt

Je training is zeer netjes gezien de drukte. en die vochtgains waren al gezegd dat dat het zou zijn toch?? hahaha.. je ziet het.. je kent je lijf echt wel!
Jeeehh die squat! Lekker hoor
Wil altijd het beste hè, maar mag niet klagen, het is een voldoende, neus vooruit!
En tsja, vandaag lijkt het erop dat alle drukte wellicht toch al wat invloed heeft op mijn lichaam. Kan me herinneren dat ik dat in mijn eerste stageweek ook had.. Vandaag er echter niet zo bijster gefrustreerd eronder, inmiddels wel geleerd dat het aan tal van dingen kan liggen. Heb bijvoorbeeld een dag Pasen gecompenseerd door te Marvinnen, heeft misschien ook wel een kleine uitwerking op kracht

.
Dat is echt zo'n strongman ding toch? Ben benieuwd wat er gebeurt als jij de boomstammen en trekkerbanden ontdekt

.
Goeie train verder ondanks de stress.
Haha, boomstammen en trekkerbanden.. Bij de gedachte wordt ik niet bepaald vrolijk

En dankjewel! Probeer tijdens het trainen vooral nergens aan te doen, even een stukje ontspanning voor mij

.
Lekker VPR's! Goed herpakt ook die squat. Tussendoor zag je het niet meer zitten en dan toch een VPR eruit persen. Toch wel fijn iemand om je heen te hebben tijdens de training die je kan oppeppen. Flexx is daar ook goed in!
Dankjewel Freak! Af en toe heb ik gewoon een flinke schop onder mijn reet nodig

. Het is echt superfijn om meestal iemand bij je te hebben die je toch weer uit een negatieve flow weet te slepen.. Vind het vooral erg fijn dat Tdawg mijn moody buien kent en gewoon heel hard kan zijn zonder dat ik volledig pissed-off raak

.
Maar jij hebt zo veel aansporing niet nodig toch? Je gaat erg lekker de laatste tijd.. ^^
Die slee is een prowler. Heb t ooit in een bootcamp gedaan
Mooie training en nice die vpr! Ik denk dat het loont om eens een x diep te gaan met squaten (totdat je faalt). Dat haalt denk ik wat mentale blokkades weg. Nu zeg ik dit ook gewoon tegen mijzelf hoor, want muv de meet heb ik nog nooit een rep gefaald.
Prrrft, bootcamp is denk ik echt niets voor mij, mijn longen deden er gewoon pijn van, ben niets gewend joh

.
Nu weet ik in ieder geval hoe dat kloteding heet, thanks!
Wat je nu schetst.. Is wel mijn ultieme horrorscenario

. Tot nu toe heb ik denk ik 2 keer echt gefaild, als in: Tdawg hielp me met het gewicht omhoog door me als het ware me bij mijn middel omhoog te duwen. Eén keertje ben ik met hulp van Tdawg gezakt tot de bb op het rek lag.. De komende tijd zullen er best eens trainingsdagen dat ik het zonder hem moet stellen, denk dat ik jouw idee dan toch maar eens ga uitvoeren.. Echter wel in de kooi zodat ik echt goed kan afstellen waar ik de bb op kan laten landen

.