Jammer dat het niet top ging maar denk dat je schouders armen best wel aan het fikken waren na die side/front raises en curls
True, na die superset heb ik altijd gegarandeerd fikkende schouders
Volgende keer beter schat !
Denk niet dat die repen echt in mn schema passen
Meeh, Mwoohh, Muuhh

.
En tuurlijk passen die repen in je schema.. Laat zelf enkele dagen per week zo'n kleine Snickers er in passen, niet die mini, niet die grote reep, maar het formaat er tussen.. Macro's passen prima!
Voor de lekker trainen is ook prima.
Je hebt iig wat gedaan
True, altijd wel een excuus te vinden om niet te gaan, maar weiger daar vooralsnog aan toe te geven

.
Laat nu niet de bench heel je training beinvloeden. Vind het er best prima uitzien namelijk!
Dem feels.. Soms vraag ik mij af of mijn gevoel over een training soms belangrijker is dan het werkelijke resultaat dat je neer hebt gezet..
Dat is een best volume met veel oefeningen, die zul je gevoeld hebben
Ik zie 2 VPRs en toch is het maar een 40%?
Vandaag zijn armen inderdaad toch wel een beetje sore..

En tsja, net zoals bij
@Skatermarvin hierboven.. Hoewel het getalsmatig er niet eens zo slecht uit ziet, voelde de training gewoon ruk. Als in: ik had meer kunnen geven, maar mijn lijf en hoofd stonden er even niet zo naar ofzo.. Then again.. Vrouwengezeik natuurlijk, lekker mopperen en zeiken, is het vrouwenvolk goed in

.
Je traint wel en het gaat lekker! Dat is wat telt.
Zeker met zo een eerste week

gun jezelf ook eens wat rust he!
zei degene die het ook moet doen....
True

.
En ai ai, merk al na vandaag dat dit pittige maandjes gaat worden.. Wilde dit weekend volle bak aan mijn onderzoek, maar ik denk dat ik daar maandag pas weer mee verder ga.. Heb nog even wat energie nodig voor de komende tijd

.
Om hier even op terug te komen, ben al een tijdje door wat lectuur aan het spitten en kwam tot volgende samenvatting:
Beide zijn gericht op je triceps, dat is al wel duidelijk, maar er zit toch een
klein verschil in.
- bb naar voorhoofd: nadruk op uitwendige en inwendige hoofd van de triceps (medial en lateral)
- bb achter het hoofd: nadruk op het lange hoofd van de triceps
--> meest elleboog vriendelijke beweging
Voel je vrij om te verbeteren of aan te vullen
Kijk, dat is een toevoeging waar ik blij van word, thanks!!