MuscleMeat

Sanne's log

Lekker dat je zo hebt kunnen trainen. Maxen is lang niet altijd een weg tot groeien. Soms is niet bewust maxen juist een weg om wel lekker te trainen en er zonder dat je het verwacht meer uit te halen. ;)
Lekkere sterke training in ieder geval!

Met je gewicht.. weet je.. kan ook best zijn dat je een beetje stressig was en wat minder slaap enzo he.. dat je gewicht even een dip heeft. Stress doet veel weet ik uit eigen ervaring. ;) Gewoon lekker doorzetten dan komt het echt wel goed.

Enne.. niet iedereen hoeft perse aan te komen van medicijnen als het in een bijsluiter staat he! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker dat je zo hebt kunnen trainen. Maxen is lang niet altijd een weg tot groeien. Soms is niet bewust maxen juist een weg om wel lekker te trainen en er zonder dat je het verwacht meer uit te halen. ;) Lekkere sterke training in ieder geval! Met je gewicht.. weet je.. kan ook best zijn dat je een beetje stressig was en wat minder slaap enzo he.. dat je gewicht even een dip heeft. Stress doet veel weet ik uit eigen ervaring. ;) Gewoon lekker doorzetten dan komt het echt wel goed. Enne.. niet iedereen hoeft perse aan te komen van medicijnen als het in een bijsluiter staat he! ;)
Echt bewust gaan voor een absolute max zit er denk ik voorlopig niet in, ten minste, niet als ik verstandig ben en braaf naar mijn lichaam ga luisteren :rolleyes:. Maar als het onverhoopt gebeurt, ik houd een PR natuurlijk niet tegen :D.
Echt bizar, dat gewicht.. Nicky heeft me een mooi artikel doorgestuurd van Victor Mooren. Wat ik daar op uit kan maken is dat de anderhalve kg in week (ondanks braaf 2400 kcal gegeten te hebben) te verklaren is, mits je uitgaat van heel het gebeuren rond mijn cortisolspiegel. Wanneer deze daalt, verlies je vocht. De medicatie zorgt natuurlijk (als het goed is) voor een afname van cortisol, zodoende zorgt het voor vochtverlies. Aangezien ik maandenlang dagelijks in een zeer hoge mate van spanning verkeer en precies die week ben begonnen met medicatie, is het op zich wel te verklaren..?
Verder ook met Nicky over die bijwerkingen (het aankomen) gehad. Net als jij zegt: niet iedereen hoeft er per se van aan te komen. Daarnaast is de redenatie die ik van Nicky kreeg ook erg logisch. Je krijgt door de medicatie prikkel niet of minder heftig door, je hebt dus minder snel een "vol" gevoel. Daarnaast krijg ik het idee dat het aankomen wellicht door snaaibuien komt die mensen krijgen bij het slikken van het medicijn..
Ben nu vooral erg benieuwd naar zondag, kijken wat de weegschaal dan zegt! .. Verder heb ik zondag een cheatday, dus met die 1,5 kg gewichtverlies hebt ik "sort of" een legitieme reden all-out te gaan bij het vieren van Sinterklaas ;).
OMG, ik ga zo hard voor de chocolade kruidnoten!! :D

----------------------------------------------------------------------------------------------

Tussentijdse update

Schouderklachten keren weer terug. De ene dag heftiger dan de andere dag. Voornamelijk aan het eind van de dag veel last. Vrijdag naar de manueel therapeut. Ben benieuwd..

Verder gaat de ene dag beter dan de andere. Ben vanaf een uur of 15.00 voor mijn gevoel compleet opgebrand. Blijf gewoon de dingen doen ik altijd doe, though. Misselijkheid komt nog maar af en toe voor. Duizeligheid vooral bij het trainen. Spanning in kaakspieren ook nog af en toe.
Morgen tweede fase van het opbouwen, vanaf dan ben ik vooral benieuwd of de bijwerkingen veranderen..

Vanavond: schouders/dijen/kuiten.

Cortisol is inderdaad een raar goedje.. Teveel is niet goed.. te weinig ook niet. maar het kan verschillende kanten opgaan. Als het te hoog is kan je ook afvallen.. Is het te laag kan je weer slecht gaan slapen... Dat je van een cortisol verlaging af kon vallen wist ik dan weer niet. Maar dat is ook weer een reactie van een lijf ergens op en gek genoeg zoals altijd kan dat bij iedereen anders zijn. Het cortisol verhaal heb ik ook bij de neuroloog opgebracht...

Zo hoor ik ook zoveel tegenstrijdige dingen over gewicht en slaap. De een zegt als een mens niet of slecht slaapt komt hij aan. De anders zegt maar als je niet slaapt kom je niet in een rust toestand en verbrand je lichaam meer waardoor je juist afvalt... Dus ja.. wat ia nu waarheid he.

Kortom kijk het aan. Je gedachtes worden ook rustiger wat je kan helpen. Ik hoor vaak met AD dat er meer honger komt. Maar ook dat dat wegtrekt en soms helemaal niet het geval is. Het is dus echt aankijken wat je lijf doet.
Al met al hoop ik wel dat je van de sinterklaas gaat genieten! :D

wel balen van je schouder. Hoop dat je vrijdag wat wijzer wordt bij de manueel therapeut en dat het met misselijk en duizeligheid wat beter gaat. Heel veel succes met ophogen en geniet vanavond van je training!
Sterkte. :heart:

ligt ook aan de soort AD he...
de meeste soorten zorgen ervoor dat d prikkels tussen neuronetwerken ietwat vertraagd worden.
Zo heb je minder downs, maar ook minder ups, het wordt wat vlakker.
datzelfde geldt ook voor je honger(signaal).
Vaak is het zo, dat als je je aan een schema houdt, er geen sprake is van gewichtstoename.
Het merendeel dat AD slikt, volgt echter geen eetschema's: doordat het hongersignaal afgezwakt wordt, eten ze meer dan eerder. Tel daarbij op de extra gevoeligheid voor binge-eeting en toegeven aan cravings et voila....zij komen aan.

Cortisol is inderdaad een raar goedje.. Teveel is niet goed.. te weinig ook niet. maar het kan verschillende kanten opgaan. Als het te hoog is kan je ook afvallen.. Is het te laag kan je weer slecht gaan slapen... Dat je van een cortisol verlaging af kon vallen wist ik dan weer niet. Maar dat is ook weer een reactie van een lijf ergens op en gek genoeg zoals altijd kan dat bij iedereen anders zijn. Het cortisol verhaal heb ik ook bij de neuroloog opgebracht... Zo hoor ik ook zoveel tegenstrijdige dingen over gewicht en slaap. De een zegt als een mens niet of slecht slaapt komt hij aan. De anders zegt maar als je niet slaapt kom je niet in een rust toestand en verbrand je lichaam meer waardoor je juist afvalt... Dus ja.. wat ia nu waarheid he. Kortom kijk het aan. Je gedachtes worden ook rustiger wat je kan helpen. Ik hoor vaak met AD dat er meer honger komt. Maar ook dat dat wegtrekt en soms helemaal niet het geval is. Het is dus echt aankijken wat je lijf doet. Al met al hoop ik wel dat je van de sinterklaas gaat genieten! :D wel balen van je schouder. Hoop dat je vrijdag wat wijzer wordt bij de manueel therapeut en dat het met misselijk en duizeligheid wat beter gaat. Heel veel succes met ophogen en geniet vanavond van je training! Sterkte. :heart:
Verbazingwekkend hoe ieder lichaam weer anders reageert op bepaalde dingen..
Mocht bij mij het geval zijn dat ik meer honger krijg van de AD: kom maar op, na een succesvolle, tweejarige cut geloof ik het nooit dat ik ooit weer word zoals ik was :’). Als het leeuwendeel van de personen met gewichtstoename met AD aankomt puur door snaaierij, dan zit ik safe!
Schouder is inderdaad flink balen.. Soms trekt het even weg. Kan er gelukkig (mijn inziens) nog wel mee trainen, maar tsja, een echt zware schouder/rugtraining gaat niet. Sinds gister slaap ik met dubbele kussens, wellicht wil dat ook wat schelen.
En bedankt, ben benieuwd of het dadelijk weer lukt om even mijn zinnen te verzetten!

ligt ook aan de soort AD he... de meeste soorten zorgen ervoor dat d prikkels tussen neuronetwerken ietwat vertraagd worden. Zo heb je minder downs, maar ook minder ups, het wordt wat vlakker. datzelfde geldt ook voor je honger(signaal). Vaak is het zo, dat als je je aan een schema houdt, er geen sprake is van gewichtstoename. Het merendeel dat AD slikt, volgt echter geen eetschema's: doordat het hongersignaal afgezwakt wordt, eten ze meer dan eerder. Tel daarbij op de extra gevoeligheid voor binge-eeting en toegeven aan cravings et voila....zij komen aan.
Wat ik al eerder tegen je zei: als het voornamelijk te maken heeft met snaaibuien, dan zit ik veilig! Heb nooit problemen me strict aan mijn schema te houden, dus dan zit ik hartstikke safe. :)
.. Althans, ga deze maand een dag voor Sinterklaas los, en de twee kerstdagen ga ik het er ook van nemen. Cheat verder meestal eens per maand, dus vind het wel kunnen, zeker omdat ik daarnaast in een lean bulk zit ;).
.. Gonna .. Eat .. Icecream .. And chocolate :drool:

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Training van vandaag: schouders/dijen/kuiten

MP
8 x 20 VPR
8 x 20 VPR
6 x 20
6 x 20
6 x 20
Yiehaa, eindelijk weer eens kunnen beginnen met MP. Wordt op dinsdag standaard door iemand bezet gehouden, maar op woensdag dus niet :D

Adductor/abductor superset
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/85 VPR

Arnold press
10 x 7
10 x 7
13 x 7 VPR

EZ-bar upright row
3 x 10 x 18

Standing calf raises
3 x 10 x 70
Lekker lang vasthouden, branden :heart:

Cable front raises (rope)
10 x 6,8
10 x 6,8
16 x 6,8 VPR

Db side raises
10 x 3
10 x 3
10 x 4 PR
Laatste reps van laatste set verdienen niet de schoonheidsprijs :o

Ben wat aan het uitproberen hier en daar. In plaats van gewicht omhoog gooien eerst eens rep-outs proberen. Als ik er dan nog flink wat uit kan krijgen (zoals vandaag bij de front raises) wil ik de eerstvolgende keer de laatste set met meer gewicht proberen.
Het brandt in ieder geval flink!

Schouder gaat nog steeds erg meh. Gewoon ermee getraind. Had dus inderdaad hier en daar zwaarder kunnen pakken, maar dan maar wat meer reps :).

Mocht bij mij het geval zijn dat ik meer honger krijg van de AD: kom maar op, na een succesvolle, tweejarige cut geloof ik het nooit dat ik ooit weer word zoals ik was :’). Als het leeuwendeel van de personen met gewichtstoename met AD aankomt puur door snaaierij, dan zit ik safe!
Schouder is inderdaad flink balen.. Soms trekt het even weg. Kan er gelukkig (mijn inziens) nog wel mee trainen, maar tsja, een echt zware schouder/rugtraining gaat niet. Sinds gister slaap ik met dubbele kussens, wellicht wil dat ook wat schelen.
En bedankt, ben benieuwd of het dadelijk weer lukt om even mijn zinnen te verzetten!
Ja een lichaam is maar een vreemd iets he! ;)
Maar het komt echt allemaal wel goed met je hoor. Dat weet ik zeker want je bent een enorme doorzetter!
Wel fijn dat je met je schouder nog kan trainen. Ik hoop echt dat er vrijdag wat uitkomt waar je verder mee kan.
Misschien anders eens naar zo een voorgevormd kussen kijken. Ik heb er zo een voor mijn nek. Zo een viscoelastische. Hoeven helemaal niet zo duur te zijn. Mijne was 20 euri bij de aldi... en het helpt ook met ed pijn in mijn nek/schouder en arm.

Ben wat aan het uitproberen hier en daar. In plaats van gewicht omhoog gooien eerst eens rep-outs proberen. Als ik er dan nog flink wat uit kan krijgen (zoals vandaag bij de front raises) wil ik de eerstvolgende keer de laatste set met meer gewicht proberen.

Schouder gaat nog steeds erg meh. Gewoon ermee getraind. Had dus inderdaad hier en daar zwaarder kunnen pakken, maar dan maar wat meer reps :).
Lekkere training en aardig wat VPR's! Zo zie je maar hoe zinnen verzetten werkt he!
at jij doet deed ik ook heel vaak. eerst op reps verhogen en daarna t meer gewicht pakken. dat brand zalig! :D

Je pakt het echt super op! Doorbijtertje! :thumbs:

ooo nice gaat goedd ;)

Wat ik al eerder tegen je zei: als het voornamelijk te maken heeft met snaaibuien, dan zit ik veilig! Heb nooit problemen me strict aan mijn schema te houden, dus dan zit ik hartstikke safe. :)
.. Althans, ga deze maand een dag voor Sinterklaas los, en de twee kerstdagen ga ik het er ook van nemen. Cheat verder meestal eens per maand, dus vind het wel kunnen, zeker omdat ik daarnaast in een lean bulk zit ;).
.. Gonna .. Eat .. Icecream .. And chocolate :drool:

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Training van vandaag: schouders/dijen/kuiten

MP
8 x 20 VPR
8 x 20 VPR
6 x 20
6 x 20
6 x 20
Yiehaa, eindelijk weer eens kunnen beginnen met MP. Wordt op dinsdag standaard door iemand bezet gehouden, maar op woensdag dus niet :D

Adductor/abductor superset
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/85
10 x 100/85 VPR

Arnold press
10 x 7
10 x 7
13 x 7 VPR

EZ-bar upright row
3 x 10 x 18

Standing calf raises
3 x 10 x 70
Lekker lang vasthouden, branden :heart:

Cable front raises (rope)
10 x 6,8
10 x 6,8
16 x 6,8 VPR

Db side raises
10 x 3
10 x 3
10 x 4 PR
Laatste reps van laatste set verdienen niet de schoonheidsprijs :o

goede training nice die vpr respect sanne je doet het toch maar

opa

Ja een lichaam is maar een vreemd iets he! ;) Maar het komt echt allemaal wel goed met je hoor. Dat weet ik zeker want je bent een enorme doorzetter! Wel fijn dat je met je schouder nog kan trainen. Ik hoop echt dat er vrijdag wat uitkomt waar je verder mee kan. Misschien anders eens naar zo een voorgevormd kussen kijken. Ik heb er zo een voor mijn nek. Zo een viscoelastische. Hoeven helemaal niet zo duur te zijn. Mijne was 20 euri bij de aldi... en het helpt ook met ed pijn in mijn nek/schouder en arm. Lekkere training en aardig wat VPR's! Zo zie je maar hoe zinnen verzetten werkt he! at jij doet deed ik ook heel vaak. eerst op reps verhogen en daarna t meer gewicht pakken. dat brand zalig! :D Je pakt het echt super op! Doorbijtertje! :thumbs:
Dankjewel Marina :heart:
Ben ook benieuwd morgen! Dat kussen is ook een goed idee, zal eens gaan rondneuzen naar mogelijke opties!
Het voelt inderdaad wel lekker, eerst voor een repout gaan en dan bekijken wat de volgende keer eventueel zwaarder kan. Vermoed ook dat deze manier minder blessuregevoelig is, omdat je minder snel "forceert". Het proberen waard, wat mij betreft!

Thanks Yvn ^^.

goede training nice die vpr respect sanne je doet het toch maar opa
Dankjewel opa, even wennen om het een en ander aan te moeten passen, maar die burn is ook wel lekker! :D

Dankjewel Marina :heart:
Ben ook benieuwd morgen! Dat kussen is ook een goed idee, zal eens gaan rondneuzen naar mogelijke opties!
Het voelt inderdaad wel lekker, eerst voor een repout gaan en dan bekijken wat de volgende keer eventueel zwaarder kan. Vermoed ook dat deze manier minder blessuregevoelig is, omdat je minder snel "forceert". Het proberen waard, wat mij betreft!
Die kussens zijn regelmatig in de aanbieding bij de ALDI. In een slaap/beddenzaak ben je al snel 90 euro kwijt... zonde van het geld eigenlijk als je ook voor 20 euro een goede hebt he! ;) Dan is het ook nog het proberen waard zeg maar.

Lekker doorgaan met wat het beste voelt. Je leert je lijf steeds beter kennen. :)

Training van vandaag: Rug/biceps

Stommm, in het begin druk, barbells bezet, daar ging mijn DL :(

Lat pulldown
15 x 25
10 x 32
10 x 32
10 x 32

Rack pulls nieuw
10 x 45
10 x 55
5 x 60
5 x 65
5 x 70
Muh. Doe mij maar DL. Stomme rack pulls.

T-bar row machine
10 x 10
10 x 15
10 x 17.5 VPR
10 x 17.5 VPR

Straight arm pulldown
10 x 13.3
10 x 15.6 VPR
10 x 15.6 VPR

Bicep overhead curls
10 x 6.8
10 x 9.1 PR
10 x 9.1
6 x 9.1
Hiervoor max 6.8 gedaan. Biceps voelden heerlijk vol. Lekker knijpen!

Hyperextension
15 x bw
15 x bw
15 x 2.5 PR

EZ-bar curls
10 x 18
5 x 18 Bammm, leeg :o
10 x 13
Biceps overhead hakte er harder in dan ik dacht :rolleyes:

Close grip reverse pulldown
10 x 25
10 x 32
8 x 39
Om het laatste restje er nog even uit te pompen..

Heuuuujj iemand gevonden die rack pulls doet! Ook lange tijd gedaan, maar daarna idd de voorkeur gegeven aan dl

Vond het toch wel lekker dat gekletter met ijzer ;)

Balen dat het te druk was voor DL. :(
maar een lekkere training! Lekker wat (v)pr's! Super hoor! Lijkt toch wel weer wat lekkerder te gaan nu?
Met een lekker volgepompt gevoel naar huis in ieder geval he! Super!
Hoop dat je je nu ook wat beter voelt.

Jammer dat het te druk was voor de DL, hahah heb ik nu nooit last van:D

Heuuuujj iemand gevonden die rack pulls doet! Ook lange tijd gedaan, maar daarna idd de voorkeur gegeven aan dl

Vond het toch wel lekker dat gekletter met ijzer ;)
Ja, dacht gister, weet je wat: ik ga het gewoon eens proberen. Wilde hem enkele maanden geleden ook al eens proberen.. DL heeft absoluut mijn voorkeur. Moet wel zeggen dat ik gister van die vieze, kleffe zweethandjes had, mijn grip was elke keer na de derde rep gewoon weg, frustrerend..

Maar.. Eh.. Dat kletteren is inderdaad dan wel weer lekker :rolleyes:.
Ben van plan rack pulls te blijven doen als DL weer eens niet mogelijk is..

Balen dat het te druk was voor DL. :(
maar een lekkere training! Lekker wat (v)pr's! Super hoor! Lijkt toch wel weer wat lekkerder te gaan nu?
Met een lekker volgepompt gevoel naar huis in ieder geval he! Super!
Hoop dat je je nu ook wat beter voelt.
Ja, ben dan gelijk uit mijn ritme, lekker OCD enzo :o.
Gisteren ging de training (ondanks de rampzalige ochtend, zoals je weet) inderdaad erg lekker! Zo'n voldaan gevoel als je opgepompt naar huis gaat :).

Jammer dat het te druk was voor de DL, hahah heb ik nu nooit last van:D
Zeg nooit "nooit", Marleen ;).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tussentijdse update

Vanmiddag naar de manueel therapeut geweest, voor het eerst in mijn leven.. :o.
Aparte ervaring. Hij heeft uiteindelijk voor mijn gevoel weinig gedaan. Eerst een stuk geblaat over de nodige informatie etc., toen wilde hij even kijken naar mijn staande en zittende houding. Even wervels voelen etc. Nekje alle kanten op, enzovoorts.
En toen..
Toen..
Moest ik op een aparte manier gaan zitten, deed hij iets wat ik toch wel erg apart vond, en toen *KRAK* :eek:.
Laat ik het erop houden dat het nogal een aparte ervaring is wanneer je totaal niet bekend bent met dat soort dingen :o.

Ben slecht in dingen onthouden, maar als ik het me goed herinnerde had hij het over mijn 2e en 3e wervel. Prognose: eind december/begin januari kan ik weer op volle kracht trainen. Oefening mee (die ik ongetwijfeld ga vergeten te doen..), en volgende week weer terugkomen. Mag daarnaast door blijven gaan zoals ik nu doe: tandje terug dus.
.. Wat een avontuur ;).

ieuw klinkt naar die krakbehandeling ;)
hoop dat het effect heeft, dat is wat telt tenslotte

De krak behandeling ken ik wel. Soms denk je echt wat is dit.. in het begin heel onwennig.. je moet het gaan ontzien en dan met de tijd denk je he... alles lukt weer. Kost tijd.. en dat geduld moet je echt trainen. Zeker in zo een maand kan dat wel eens lastig zijn. Gezien het eten enzo. ;) maar daar kom jij zeker wel door.
De oefening wel doen! Dat is wel belangrijk. Zo zal je zien dat je daarna echt weer volop verder kan.

Ik had dat met mijn hernia ook.. nog steeds doe ik braaf mijn oefeningen. Is het er nog steeds en de uitval ook. Maar daardoor kan ik wel volop ertegenaan gaan en knallen. Dus hou dat doel voor ogen! Je komt er wel!

En je ziet... ook met een tandje terug kan je heerlijke pomp hebben en een lekker voldaan gevoel! :)

Zolang je lijf er beter door gaat functioneren is de rest niet belangrijk toch. Huphup het herstel zo snel mogelijk in.

ieuw klinkt naar die krakbehandeling ;)
hoop dat het effect heeft, dat is wat telt tenslotte
Verwachte minstens een pijnlijke behandeling, maar dat is me gelukkig alles meegevallen :D.
En raad eens.. Stond vandaag op, keek even naar boven en naar beneden, hoorde weer een hoop gekraak, maar de pijn is nagenoeg weg! Heerlijk, ik kan weer normaal naar links en rechts kijken :o.

De krak behandeling ken ik wel. Soms denk je echt wat is dit.. in het begin heel onwennig.. je moet het gaan ontzien en dan met de tijd denk je he... alles lukt weer. Kost tijd.. en dat geduld moet je echt trainen. Zeker in zo een maand kan dat wel eens lastig zijn. Gezien het eten enzo. ;) maar daar kom jij zeker wel door.
De oefening wel doen! Dat is wel belangrijk. Zo zal je zien dat je daarna echt weer volop verder kan.

Ik had dat met mijn hernia ook.. nog steeds doe ik braaf mijn oefeningen. Is het er nog steeds en de uitval ook. Maar daardoor kan ik wel volop ertegenaan gaan en knallen. Dus hou dat doel voor ogen! Je komt er wel!

En je ziet... ook met een tandje terug kan je heerlijke pomp hebben en een lekker voldaan gevoel! :)
Vandaag is de pijn nagenoeg weg! .. En dan sluipt het gevaar er inderdaad in dat je hard wilt gaan knallen. Advies gekregen om net als afgelopen week wel te blijven trainen, maar dan alsnog tandje terug, dus ik ga me daar toch echt aan houden.
Die oefening doe ik uiteindelijk alsof braaf, want heb al ervaren dat alles daar gelijk mee loskomt, zou willen dat ik deze manueel eerder was tegengekomen, heb er echt veel baat bij!

Hoe gaat het met jou vandaag? Ben je verder opgeknapt? Hoop dat je snel weer bij de mensen bent, ziek zijn is dodelijk saai.. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer knallen!

Zolang je lijf er beter door gaat functioneren is de rest niet belangrijk toch. Huphup het herstel zo snel mogelijk in.
Inderdaad Ron, het doel heiligt de middelen! Enne.. Vandaag voelt het al een stuk beter, blij dat ik uiteindelijk gewoon braaf ben gegaan! Als de prognose klopt nog maar een paar weken, en dan weer vol gas erin :D.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Training van vandaag: benen

SLDL
10 x 25
8 x 35
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 55 PR
De barbell begint elke keer bijna uit mijn handen te glijden bij laatste reps.. Had ik voorheen nooit last van.. ???

Bb hip thrust
8 x 50
8 x 55
8 x 60
8 x 65

Leg press 90o
15 x 25
5 x 70
5 x 75
5 x 80
5 x 85
5 x 90
5 x 100 VPR

Walking lunges met dumbells
4 x 24 x 12

Cable glute kickbacks
3 x 10 x 11,3

Seated leg curl
3 x 10 x 40

Heerlijke train. Lekker kunnen knallen!

Wat super dat de pijn nagenoeg weg is nu! Maar inderdaad verraderlijk om dan juist te gaan knallen. Ik had dat ook met mijn nek. Maar nu is het een kwestie van verstand eerst he!
Je hebt wel een super training neergezet! Zalig als ik het zo zie! Die zal je wel voelen.

Hier is het bleghhh... veel geslapen.. val steeds in slaap en koorts. Maar goed het hoort erbij maar verveel me stierlijk. Enigste wat ik doe is slapen en eten. :o dus ja.. dan gaan we maar weer eten he! ;) Moet wat!

Terug
Naar boven