- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat die boel maar fikken, als ik er maar wat voor terug krijgKlinkt als weer een lekkere training! en ja veel volume en slow negatives ... that dere burn.
Heerlijk klinkt dat! Kan niet wachten om ook weer aan de slag te gaan!
enne.. gewicht zegt niet veel he! Spiegel zegt genoeg toch!Let's build some muscle!
![]()
.
Toch ga ik het op legday niet doen, lijkt me echt sick om de training af te moeten sluiten met slopen squats of DL's..Compound op het eind is altijd killing.
Doe dl maar eens als laatste
Of squat.
Dan gaan de kilo's hard naar beneden.
.Ghehe, het had veel erger gekund! Dankje!Kilootje erbij na Pasen valt inderdaad reuze mee! Goede training weer Sanne!

Even de laatste restjes eruit..

.
.Wat voor pics dan?Dbb heeft eruit gelegen
Heel veel Posts weg
Al je pics heb ik nog wel in pm![]()

Goeie LB en UB train. een 5/5 zelfs die eerste ... zeau zeau ....
Wat voor pics dan?![]()
Ik kan 100+ op squat en DL

Nooeees, gelukkig doet alles het weer..Dbb heeft eruit gelegen
Heel veel Posts weg
Al je pics heb ik nog wel in pm![]()

Thanks Tara!Wauw lekkere LB zegflink wat volume
Is het niet wat lekkerder om de lunges per been af te wisselen of lopend te doen? Od vind je dit juist prettig, eerst de een, dan de ander?

. Om deze reden doe ik elke week een variant op lunges. Ene keer walking lunges met plaat boven mijn hoofd, dan weer eens reversed lunges, dan weer lunges met dubbele passen etc..
Dankjewel meid!Zijn toch weer een paar stevige trainingen!
En yep.. ik dacht ook al.. we worden oud.
Maar nee.. DBB lag eruit en vanaf dinsdag alles weg... Het valt dus wel mee met ons.![]()
.Ben ook veel dingen kwijt, erg irritant..Hmz vaag mijn reactie is foetsie!
Mooie trainingen sanne!!

Oei oei, die LB training was zaaaaalig! Soms weet je een training net dat beetje verder te gaan, net voorbij die comfort zone, genieten als het zo'n dag is ^^.Goeie LB en UB train. een 5/5 zelfs die eerste ... zeau zeau ....
Wat voor pics dan?![]()

Die staat onder mijn LB-training, muts

Heel af en toe moet je gewoon eens zo'n superdag hebben

.
.Ben veel te veel verwend in mijn studententijd.. Had lange dagen colleges, maar dan wel wat meer vrije dagen omdat alles in max 2 á 3 dagen gepropt was..Herkenbaar hoor.. het aan moeten passen van je training aan werk
Maar ook dat went! Lekker getraind en evengoed weer (V)PR's! Nice!

Goed idee, volgende keer zal ik weer eens mijn mobiel meenemen om te filmen!Film anders je bp een keer en laat m hier eens beoordelen. Misschien doe je hem helemaal niet zo verkeerd als je denkt.
Het voelt nog steeds erg vreemd, heb soms het gevoel dat de bb zowat op mijn buik belandt terwijl dit helemaal niet het geval isDat tucken wordt steeds makkelijker! Het voelt nu gek als ik hoger press (went blijkbaar snel).
Flinke training weer!
. Ik blijf stug doorgaan!
.
) nieuwe PWO's geprobeerd en dat sloeg wel aan
.
.