Ik lees wat over podium, maar meid nooit zeggen dat iets niet mogelijk is. Ik kom zelf van anorexia, zit momenteel 10kg boven me gewicht dan ik zou moeten van de arts en heb zelfverzekerd op het podium gestaan. Dat is de reden waarom je er voor zou moeten gaan, door een mooi doel te stellen en behalen wat je zeker kan krijg je in alles meer zelfvertrouwen is het mooie. En met hard trainen en een goed schema kan je al een mooie plaatst halen, als ik namelijk zie wat sommige er voor doen 3 maandjes trainen maar..
Ik ga je zeker volgen! En hoop stiekem dat je ervoor gaat!
Wat een motiverend berichtje Kim, dat doet me goed!
Vind de weg die je hebt afgelegd ontzettend bijzonder, en vind het dan ook interessant om te lezen hoe je op het moment aan het bulken bent. Als ik alles goed begrijp vind je dat namelijk nogal een uitdaging, juist vanwege het verleden, maar je doet het ontzettend goed en gaat erg lekker, echt top!
Weet je wat het is, ik weet niet wanneer ik de grens moet trekken bij wat nog realistisch is en niet.. Je kunt grote dromen hebben, maar de vraag is wel of een bepaald doel bereikt kan worden. Ik zou bijvoorbeeld niet met 'hangende zakjes' door overtollig vel op het podium willen staan.. Ten minste, ik weet realistisch bekeken dat mijn buik een 'zakje/flapje' is en dat bij mijn triceps en binnenkant van bovenbenen ook een soort 'zakjes' zitten. Then again, mocht het mogelijk zijn in de toekomst zou ik er wel in willen investeren het te corrigeren. Echter moet ik mezelf tot die tijd wel volhouden dat ik nu alles moet geven voor het aanzetten voor wat massa, en dan hopen dat die correctie wellicht in de toekomst er echt komt, en dan is de weg naar het podium wat mij betreft eentje die ik ontzettend graag wil afleggen..
Oei, vind het moeilijk om wat korter van stof te zijn, maar ik schrijf het maar even van me af

.
Anyway, vind het erg tof dat je me volgt, feedback en tips zijn altijd ontzettend welkom!
Prima training! Je uitgebreide logjes over je etentjes altijd ook! Hngggggggggggg!
Ghehehe, *doet in handjes wrijven*, wacht maar tot morgen…
Lekkere training en foods
Podium, dan kom ik kijken hoor!!
Dankje kanjer!
En ieehhhh, dan heb ik in ieder geval iemand op mijn zenuwen op bot te kunnen vieren, weet alleen niet of je dat wel aan zou kunnen
hnnng training and hnnng foods
En morgen.. Weer eens tijd om lekker te cheaten zonder met macro's rekening te houden..
Sanne, jouw verhaal dat je de obesitas circel zelf hebt doorbroken, een krachtig en fit lichaam hebt, waar je nooit van had kunnen dromen, en toch niet doorgeschoten naar de anorexia kant, maar nu zelfs durft te bulken, dat vind ik waardevoller dan dat podium. En dat verhaal zal je je hele leven kunnen gebruiken om jezelf maar zeker andere te motiveren.
Als je het zo schetst heb je wel een punt Neet.. De weg dié ik inmiddels heb afgelegd, daar ben ik dan ook erg dankbaar voor. Alleen beland ik soms in een soort negatieve spiraal, 'had ik nou maar', 'als ik toen en toen..' etc.. Maar goed, het is nu eenmaal gebeurd, kan het niet terugdraaien en moet toch vooral vooruit blijven kijken.. Zie de uitleg bij mijn reactie op Kim, ik vind het wel belangrijk om voor mezelf uit te zoeken wat nu echt realistische is, en wat een doel is dat niet of wel behaald kan worden. .. Dat is af en toe een beetje een struggle..
Zit hier wel half te watertanden atm
Je bench gaat ook al wel iets vooruit als ik het zo zie geloof ik? En nooit zeggen op voorhand dat iets niet gaat lukken. Werk je ergens naartoe en valt het dan tegen, dan kan het -mis-lukt zijn, anders ben je er gewoon langer naartoe aan het werken dan dat je wilde. Jammer dan!
Haha, vooral dat toetje! Ik las 'lopend hart van chocolade' en ik was verkocht :').
Ik probeer wat te variëren met de setjes op de bench.. Vanmiddag ga ik weer voor maximum effort, dus even kijken wat er dan nog voor fut inzit na een lange werkdag..

.
Het is nu denk ik zaak om een beetje kaders te stellen voor mezelf, te bekijken wat haalbaar is en wat door het verleden niet (meer) mogelijk is. Maar then again.. Je weet nooit hoe het loopt, misschien is er over een jaar of 10 weer medisch bekeken heel veel meer mogelijk dan nu het geval is J.
Haha mijn cheatdag. Wat in het kastje lag inderdaad over maar dan gewoon teveel in huis.
Vaak ontbijt met broodjes Nutella en/of croissants.
Tussendoor: lekkere koeken /koekjes of eigen baksel bij de thee. Vaak wel 3/4 of heel pak. Heb nu limoen tompouce ondekt bij hema laatst 2 van gehad.
Lunch : halve stokbrood met brie of iets anders, fruit en kwark
Tussen : m&ms overige koekjes baksels
Avond : patat pindasaus kroket frikadel speciaal , milkshake of ijs
Avond chips of nog wat stukjes stokbrood met smeersel. .
Avond laat: laatste tijd vaak shoarma of pizza
Eet gewoon lekkers wanneer ik zin heb
Ohhhhhhh my, dat is een epische cheat!!
Ik ga morgen sowieso voor B&J en pizza.. Ongetwijfeld komt er nog de nodige chocolade bij

. Tot nu toe is gebleken dat mijn ogen altijd veel groter zijn dan mijn maag, dus ik probeer niet al te hard en te enthousiast door de supermarkt te stuiteren

.
San op het podium?! Dat kun jij!
Ieeeeh, het zweet breekt me nu al uit

.
^+1! ik weet zeker dat jij dat kan!
lekker getraind!
wat een bummer als het eten dan net at tegenvalt... Maar toch wel een lekker toetje he!
Lief van je meid

.
Dat toetje.. Dat had ik wel als zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gelust
Eerst en vooral vind ik niet dat je 'slap' overkomt, als je zoals iedereen weleens even een ***moment hebt. Ik vind het dan net ook ongeloofelijk sterk dat je dit gewoon kenbaar maakt. Die mindfuck is erg herkenbaar, maar geloven in het proces doet al veel. Ook jij kan bereiken wat je wil, al duurt het dan misschien langer dan je gehoopt had, of langer dan je graag zou willen. Blijf erin geloven!
En omg dat chocoladetaartje klinkt echt wel goed!!!!
Niet te geloven hoe veel invloed mindfucks kunnen hebben.. Des te fijner om het even neer te pennen en alles met feedback van anderen net vanuit een andere invalshoek te kunnen bekijken.. Dankjewel voor je lieve reactie
Wwauw had nooit je eerste log gelezen. Maar wat heb jij veel bereikt! Herken mezelf er erg in. Zeg idd nooit nooit want waarschijnlijk had je toen ook nooit verwacht dat je zo veel zou verliezen qua kilo's en nu zo goed bezig bent. Vooral zo doorgaan!
En die etens logjes krijg wel honger van hoor
True Neko, ik had jaren geleden absoluut durven dromen dat ik weer in een normale kledingmaat zou kunnen passen.. Ik denk dat ik voor nu vooral voor ogen moet houden dat het trainen an sich al heel fijn is, en me tot er eventueel een correctie mogelijk is maar goed richten op punten waar ik wat meer tevreden over ben..