SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Vandaag wederom zo'n training.. Vind het gevoelsmatige deel over de training inderdaad erg belangrijk, vind dat soms serieus lastiger dan daadwerkelijk bepaalde sets en repranges neerzetten die ik vooraf in gedachten hadOp papier niet zo slecht, tussen de oren wel..... oren tellen voor de helft mee zie ik aan je rating
En de cheats worden langzaam iets meer bro en iets minder suiker junk, dat is winst!
.Klinkt gek, maar ben serieus beetje trots op mezelf dat ik eindelijk een 'normale' cheat heb kunnen doen zonder mezelf klem te eten, voel me hier toch een stuk lekkerder bij
.Ieehh.. Toch maar gekozen deze week op 2600 te blijven. Maar ik beloof hierbij plechtig dat wanneer ik zondag nog steeds 65 weeg ik naar 2700 gaZou gewoon verhogen als je al een maand stil staat. Bevalt het je niet kun je altijd weer terug![]()
.Mijn gevoel over een training bepaald inderdaad het grootste gedeelte van de rating die ik er aan geef..Das een lekkere training! Meer het gevoel dat de training die je het cijfer liet geven denk ik zo
Je weet heel goed wat je kan en wil meid! Heb wat meer vertrouwen in jezelf!
.Ugh, vandaag weer zo'n eentje.. 'Op karakter', noem ik het dan maar. Wellicht toch wat vermoeid door alle veranderingen de laatste tijd, als semi autist kan ik dat gewoon moeilijk handelenSoms heb je van die dagen, dat je amper vooruit te branden bent.. Gewoon je best blijven doen en zorgen dat je je training goed eindigt. Die gedachte neem je dan weer mee naar de volgende workout!
.Ik probeer het maar even de tijd te geven
.Haha, heb nu na de legtraining van zonet veel meer honger dan na al die DL-setjes van eergisteren! Jou vertrouw ik wel in de keuken.. Kom je wat brengen?Woaah, dat DL volume!. Ik zou sterven van de honger na zo een enorme lading deads, haha!
Over honger gesproken.. Die cheats klinken echt veeeel te goed!

Haha, dankje kanjer

Compounds blijven toch echt mijn favoriet! Tdawg probeert me nog altijd zover te krijgen om gewoon aan het powerliften te gaan.. Maar vooralsnog zeg ik daar nog steeds standaard 'nee' op..Lekker hoor die DL, SQ en BP zo in het weekend. Lekkere cheat ook, hoe wel ik een iets uitgebreider verslag had verwacht. Ben&Jerry![]()

Het verslag was inderdaad maar kort en krachtig.. Was ook weinig boeiend verder, vooral heel lui films gekeken en gewoon genoten van al het lekkers
. Overigens eindelijk eens Peanut Butter Cup van B&J geprobeerd (een klein kuipje), vond het nog lekker ook, was er al heel lang benieuwd naar. En Double Bleh als nieuwe smaak geprobeerd, maar vond dat best tegenvallen..Doe de volgende keer maar weer gewoon die met gezouten karamel

Training van vandaag: LB 1
SQ, dynamic effort @ 75 %
10 x 20
5 x 30
3 x 40
3 x 50 Oef, viel al gelijk tegen.. Voelde dat dit even 'weer zo'n dag' is
.3 x 50 Vooral bij elke set gewerkt aan die 'collapsing knees'
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
3 x 50
Ugh, die collapsing knees frustreren me enorm.. Het zit me in de weg, kan op deze manier niet zwaarder gaan squatten. Heb er maar een thread over gemaakt: https://forum.bodybuilding.nl/topics/collapsing-knees-bij-sq.396428/#post-9473559 .
Kwam mezelf weer tegen vandaag. Als zoiets me frustreert word ik erg drammerig en kinderachtig.. Zelfkennis
. Heb op een gegeven moment de neiging maar plates te gaan gooien en ermee te nokken. Ploeter hard voor een mooie squattechniek, maar krijg mijn knieën gewoon echt niet onder controle.Slow DL
8 x 50
8 x 52.5
8 x 52.5
8 x 52.5
Iets zwaarder dan de eerste keer slow DL.
Killing, maar wel heerlijk

Reversed lunges
20 x 13
20 x 13
20 x 13
26 x 13
Was begonnen met walking lunges á 23kg, maar kon maar moeilijk in balans blijven. Achteraf bleek Tdawg hetzelfde te hebben, dus ik geef de schuld maar aan de slow DL's..
SS adductor / abductor, enkele tellen vasthouden 'on top'
12 x 40 / 40
12 x 50 / 45
12 x 50 / 45
12 x 50 / 45
Met enkele tellen vasthouden bij de overgang van positive naar negative voel ik het wel branden ja

Cable pullthrough
12 x 18
12 x 23
12 x 23
12 x 23
Rating
3 / 5
Zeer veel frustraties over mijn SQ. Slow DL ging daarentegen heerlijk. Lunges vielen tegen, en de rest.. Tsja, gewoon, tsja
.Had mijn 'prepmiddag' verschoven dus moest nog preppen voordat ik na het trainen kon eten, vond het een hel, doe dat nooit meer, lekker wel een hongerig paard dat daarna aanviel
.

. Ik zou sterven van de honger na zo een enorme lading deads, haha!

!