Neko.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enne.. Dat is juist de bedoeling, heb altijd al een flinke derrière gehad, laten we er nu maar eens een mooie vorm uit sculpturenSumo deadlifts.. Ze zijn wel errrg goed voor de glutes. Verder ben ik toch meer een voorstander van conventionals voor overall kracht winst![]()
.Af en toe even een stapje achteruit.. En een tijd later weer vooruit, en dan natuurlijk het liefst een stap of tweeGoed om te horen dat je nu goed aan focussen bent op de knieën en je merkt dat dat fijn is / goed gaat. Gewichten komen vanzelf wel weer![]()
.Dankjewel meid!
Ohhhh my, de nieuwe kaart is top, wederom superlekker! :Hnnng! Lekker wezen AYCE'en zie ik!
Hoe was het?
Mooie training ook..oefening keuze = nice![]()

.
) ook uit eten.. en eigenlijk de dinsdag ertussen nog even snel 15 jaar getrouwd zijn.. maar die skippen we maar even met uit eten gaan.
4 dagen achtereen wordt een beetje veel.. ik hou het bij 3 dagen van de 4 
Het is na het werk maar inderdaad wat het is.. Gisteren ook nog eens alleen trainen ipv met mijn trainingsbuddy, het idee ook gewoon op de bank te kunnen liggen was wel erg aanlokkelijkStevige training na het werk! En soms is het dan gewoon wat het is he. Je geeft wat je kan en dat is wat telt!
en trainen na het werk went ook wel. Het is gewoon weer een ander ritme waar je aan moet wennen.
lekker lunchen dus! hier wordt het ook zo leuk.. moederdag brunch AYCE life cooking, maandag moederdag 2 uit eten... woensdag met werk (na meeting met directie...) ook uit eten.. en eigenlijk de dinsdag ertussen nog even snel 15 jaar getrouwd zijn.. maar die skippen we maar even met uit eten gaan.
4 dagen achtereen wordt een beetje veel.. ik hou het bij 3 dagen van de 4
![]()
.Tot nu toe deed ik altijd een superset omdat ik er dan voor mijn gevoel sneller vanaf ben, ik trek die burn die side en front raises geven echt slechtOne arm db side raise of side raise liggend op je zij op n Bench incline.
Maar je hoeft hem toch ook niet perse supersetten?
.Heb hem nog nooit iemand zien doen, dus ik ga even speuren naar een filmpje, thanks! ^^Yes.
Incline bench db Side raise
Geweldige iso oef.
. Net een schep PWO meer dan normaal op, geen idee of het daar aan lag, maar ik ging als een tierelier
.
.Doe mij elke training er maar zo'n eentje!

Vandaag was gelukkig ook ontzettend lekker ^^.Kan me voorstellen dat je van zo een training geniet!![]()
Voelt nog steeds top om met een compound erin te knallen ^^.
Thanks broeder!Super training weer Sanne!
Nomnom...die moederdag plannen
Lux ken ik niet..straks eens googlen..

.Thanks andere kanjer!

Was helemaal gesloopt, heerlijk! ^^
.
.
.
.
.
maar goed.. het gaat om het trainen en wat je ervan kan leren! Dus volg je gevoel. Waar denk je het meeste aan te hebben?