Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat is weer een zegen voor de kleine vogeltjes. Ieder nadeel hep ze voordeel.Hahah sanne, dan gaan er bij mij veeeeeul kitties dood ;(
Techniek staat bij mij erg hoog in het vaandel.. Ik denk dat je op lange termijn er veel meer aan hebt wanneer je eindelijk flink zwaar kunt liften met een nette vorm, een goede basis om op te bouwenLekker van je deadlift!en mooi dat je het op deze manier aan gaat pakken vind ik. Gaat vast goedkomen.
Heb je al een planning rondom koningsdag gemaakt? Zit zelf ook nog te twijfelen wat ik ga doen
.
. Deze week dus 4x in plaats van 5x
. Noeeeees, dat is zielig... Kom aan, per die reps eruit!Hahah sanne, dan gaan er bij mij veeeeeul kitties dood ;(

Dankjewel Bas ^^Keurige training zeg. It is all about the mindset!
Jij bent trouwens de eerste die struikelt over LAAG volume in mijn log..
. High rep vind ik persoonlijk 15-20, laag rep dan 3-6 en wat er tussen zit.. Is gewoon medium rep ofzo :')Dankjewel Neet! Het voelt natuurlijk even als een 'terugval' om terug te gaan in gewicht, maar ik denk dat het belangrijker is om een goede basis te hebben om letterlijk op door te bouwen.. Nu nog een beetje geduld kwekenLekker volume weer. En is geen slechte strategie om met de squat terug te gaan in gewicht, en even focussen op die knieen.
.
.

Volume draaien, dat hoeft niet altijd tot failureNoeeeees, dat is zielig... Kom aan, per die reps eruit!![]()
Zeker niet als je 3x per week squat en DL of 4x per week bencht 
Dit...behalve afgelopen twee weken dan..
Om een grote meid te worden zal ik ook als een grote meid moeten eten, vrees ikHaha je eet meer dan mij
Waarom zo hoog in reps eigenlijk?
.
.Precies wat jij zegt @TaraSmit, het 'hele plaatje' bij elkaar is gewoon ontzettend fijn om mee bezig te zijn.. Veel leren en informatie opdoen en daar voor jezelf een mooi plan uit trekkenBen het helemaal eens met goede techniek. Blessures zijn niks en ik vind het persoonlijk gewoon leuk om van alles wat te kunnen leren en doen. Dus niet alleen focus op progressie in gewicht, maar ook techniek, voeding, alles erop en dr aan
Goed plan. Als je het niet zou trekken zo kort op elkaar, niet doen. Beïnvloed anders ook nog je andere trainingen. En lekker ophogen die kcals!
Ik doe altijd 3x pw ma-woe-vrij, maar denk dat het nu ma-do-za-ma wordt of ma ochtend - di avond/nacht - do - zo. Om maar een beetje om koningsdag heen te plannen.
Shabu shabu![]()
.
.Maar ik doe compounds maar twee keer week en dan ook nog dat gezooi met maximum effort en dynamic effort enzoVolume draaien, dat hoeft niet altijd tot failureZeker niet als je 3x per week squat en DL of 4x per week bencht
Goeie training weer Sanne, gas erop!
. Heb de leiding daarover uit handen gegeven aan Tdawg, hij mag me mooi naar sterkere compounds leiden
.
Wellicht eet ik sommige dagen zelfs het dubbele als jij?

Het was een goede keus, even die druk er weer even af!Gewoon trainen zonder rating is ook gewoon lekker! Dan gaat het soms juist extra lekker!
Op naar die 2700! na 3 dagen knallen van de week genieten bij Shabu dus he!
Je bent en blijft een topper!

Voor mijn gevoel kom ik nu (net als vorige bulk) op het punt dat ik het idee heb heel de dag door aan het eten te zijn.. Niet bepaald vervelend2700 geeft al aardig wat meer ruimte! Dan hoeven die epic cheats ook niet meer toch
Een onverwachte pr is altijd mooi![]()

. Epic cheats, daar heb ik dan ook veel minder behoefte aan.. En maat houden lukt steeds beter, weet nu van mezelf dat mijn ogen altijd veel groter zijn dan mijn maag, vorige 'cheayday' was imo best netjes, en ben die week niet eens aangekomen.. 
Maar.. Ehhh.. Neem wel aan dat je nu aan het cutten bent toch?dam 2600 en dan stil blijven staan ik kom aan op 2300 verdorie

Wanneer je maar 2200 kcal eet, blijf je dan serieus hetzelfde gewicht hebben ja? .. Heb dan eigenlijk best wel medelijden met je, ik val op dat aantal kcal langzaam af2200 en op gewicht blijven crew!
Beter zo zonder rating, goeie training
.
.Misschien heb ik een wat vertekend beeld van wat high en low rep isgrinnik low reps op 3-6
arme weightlifters komen geeneens voor in het schema haha
een maand stil op 2700, netjes
meer stouwen!
.

.

.
Wanneer je maar 2200 kcal eet, blijf je dan serieus hetzelfde gewicht hebben ja? .. Heb dan eigenlijk best wel medelijden met je, ik val op dat aantal kcal langzaam af.
Enne.. Doe helemaal geen rating meer, het bevalt me veel beter zo, de druk en het 'moeten' is er dan af.
), maar zwaar gaan ze veel beter en netter!! Hoop nu stiekem dat ik net zo sterk in sumo word want vind sumo leuker
Blijf erbij dat afwisseling, ook wat compounds betreft, je verder brengen dan elke keer je volledig vast te pinnen op een schemaToch goed die box sq en de sumo's. Niet te zwaar zou ik zeggen, tot de beweging er goed in zit
En eet ze vnv!
.
.. En ik maar klagen als ik 'maar' rond de 2000 a 2200 kcal zit ..Ja ongeveer wel, schommeling van 1 a 2 kg (103-105kg)
Heb gewoon laag onderhoud en weekenden zijn soms te gek vrees ik
Goeie training weer!

.Ben zo te zien nog steeds blauwe-plekken-vrijIk besef me nu dat high rep sumo niks voor me was (lelijke blauwe plekken enzo), maar zwaar gaan ze veel beter en netter!! Hoop nu stiekem dat ik net zo sterk in sumo word want vind sumo leuker
Ik was na een half jaar High volume High rep het eigenlijk best wel zat (wel goed voor de mussolgaainnzz). Ik wissel het nu af en dat bevalt me prima!
. Nu ik de techniek beter onder de knie heb vind ik sumo ook leuker worden, over een tijdje maar nog eens keer opnieuw
. Slow DL's vind ik tot nu toe trouwens het meest zalig!
.Dankjewel meid!Super training weer! en zo zie je maar.. dagje rust en dan vandaag knallen!
en nu enjoooyyyyyyy!![]()

Nou, ik denk dat bij mij laatste zat de fout daar dus inzat.. Dat ik inderdaad echt ging zitten waardoor ik de spanning verloor, mijn rug zakte volgens mij ook een beetje in.. Bij de rest van de reps raakte ik inderdaad gewoon met mijn kont de box even aan waardoor de spanning er op bleef..Ga je echt zitten bij box squats (spanning er helemaal vanaf) of alleen met kont box raken en weer omhoog?