MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.761
Hmm..Lux is niets voor mij zie ik al (ben een culinair barbaar)..

Weer een mooie training Sanne! Goede flow te pakken!

Tja..bodybuilding united en cutten..het is zeker geen must, want het gros komt toch in trainingsoutfit en je hoeft de boel toch niet uit te trekken. Zelf ga ik niet extreem cutten van te voren..maar trek hooguit de touwtjes een beetje aan..

Je moet je ook goed afvragen waarom je wel of niet zult cutten..we zijn daar met allemaal gelijk gestemde mensen en verwacht niet veroordeelt te worden op een 'bulk shape..'
Hier dus nog zo'n eentje.. Ben ook niet zo van het culinaire gedoe, naast het feit dat ik serieus met honger wegga wat porties betreft :o.
Die flow zet zich vandaag trouwens nog steeds voort, zou bijna gaan denken dat het aan mijn hoge voedinginname ligt :rolleyes:.

Zelf voel ik me droger prettiger, ik sta flink bloated zeg maar.. :o. 'Voordeel' is wel dat mijn borst vrij droog is, armen gaan ook nog wel, maar.. That ass en die benen daarentegen.. :roflol:
Anderzijds vrees ik in een minicut te verliezen waar ik zo hard voor heb gewerkt, dus ik neig er toch naar gewoon de bulk door te pakken..

Lekker dat de trainingen zo goed zijn gegaan! En je gewicht gaat ook super!

Tja.. het is net wat je wilt... ik zou de bulk doortrekken omdat je echt aan het bouwen bent en je toch eigenlijk "gewoon" gaat trainen in je trainingsoutfit. '
Maar je moet je ook op je gemak voelen. Ik denk hoe dan ook dat ik me niet echt op mijn gemak zal voelen. :o maar goed.. het gaat om het trainen en wat je ervan kan leren! Dus volg je gevoel. Waar denk je het meeste aan te hebben?

Dat restaurant klinkt wel apart... Gewoon kijken wat het brengt.. en is het niets.. dan nog even langs Shabu gaan :roflol:
Volgens Fatsecret zit ik gemiddeld op een halve kg per maand, het gaat dus gelukkig nog steeds geheel volgens plan!
Zie uitleg bij Marvin hierboven, ik neig er nu nadat jullie meedenken er ook naar gewoon door te blijven bulken.. Ik train graag met een wijde trui over mijn hemdje heen of in een trainingsjack, als ik me te onzeker voel kan ik die altijd nog gewoon aanhouden :o.

Cutten omdat anderen mayb wat van je denken?

f**k wat andere mensen over je denken.

Lekker door bouwen.
Hmmm, true..
Ik houd wel van die mindset van jou, ik ga er wat van afpikken als je dat niet erg vindt :rolleyes:.
Neig er nu inderdaad naar mezelf weer eens een trap onder mijn kont te geven en lekker door te bulken, sla mezelf denk ik achteraf voor mijn hoofd wanneer ik gains kwijtraak waar ik zo hard voor geploeterd heb :).

Wat Pillz zegt...
Je inderdaad niets aantrekken van wat anderen denken en gewoon lekker verder doen, je bent zo goed bezig!
Het wordt waarschijnlijk inderdaad doorbulken, echt top dat iedereen meedenkt ^^.

Die @Pillz is best een wijs man aan het worden ;)
Damn, altijd lastig om toe te geven dat een man gelijk heeft :rolleyes:

Training van vandaag: LB 1

Die feestdagen ook altijd.. Donderdag gym dicht, en heb toch echt geen zin net als vorige week maar 4 keer te trainen. Helaas dus maar 1 rustdag tussen de legdays, mijn benen zijn nog absoluut niet hersteld van de heerlijke training van afgelopen zaterdag. Ach, als ik massa wil aanzetten heb ik er niets aan op mijn luie reet te blijven zitten, dus vooruit, gewoon lekker doorknallen vandaag :).

SQ, dynamic effort @ 62.5 %
10 x 20 steunen en kreunen, flinke spierpijn tijdens het opwarmen, dat belooft wat :roflol:
5 x 30
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
Damn, lastig gefocust te blijven, mijn quads en hammies vonden dit niet zo prettig.. Gelukkig een lichte dynamic effort dagje, zou er niet aan moeten denken vandaag op 75% + te moeten zitten :o

Slow DL
10 x 50
8 x 55
8 x 55
10 x 55
Niet verwacht, tandjes op elkaar en het ging prima! Zwaarder dan vorige keer, nog steeds prima uitvoering en zowel omhoog als naar beneden lekker langzaam en geconcentreerd. Trillende beentjes en elke keer het liefst gewoon normale reps willen doen, maar wist gelukkig de rem er op te houden :p. Onderrug verzuurde though, zit er aan te denken hyperextensions eruit te gooien in de week dat ik slow DL's doe.

Reversed lunges
24 x 13
22 x 13
22 x 13
24 x 13
Mooie volume, al was mijn linkerbeen veel dominanter ten opzichte van mijn rechterbeen. Als in: links uitstappen ging prima, maar rechts.. Af en toe even wiebelen en evenwicht vinden. Laatste reps elke keer even tandjes op elkaar, ging lekker <3

Superset abductor/adductor, squeeze on top
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
Auw, maar stiekem toch wel lekker :o

Cable pullthrough
12 x 20
12 x 25
12 x 25
12 x 25

Derde heerlijke training op een rij. Moet ik vaker doen, dat op gevoel trainen zonder de druk flink te presteren erop te leggen. Geheel tegen mijn verwachting in presteer ik nu júist beter, door er niet bewust mee bezig te zijn. Rare wezen, vrouwen.. :rolleyes:
Sterkere trainingen kunnen natuurlijk ook aan voeding liggen, zit nu op een ruime hoeveelheid om lekker op te bouwen, mij hoor je niet klagen.

Bedankt voor het meedenken iedereen, neig er inderdaad naar om gewoon lekker door te blijven bulken en er op te vertrouwen dat mijn bulkshape gewaardeerd wordt bij United Bodybuilding :roflol:

jeetje wat een sets! :eek:

Mag ik wat van je bulkgewicht lenen dan voor BB united?? :D

Zo zie je maar.. druk eraf en gas gaat erop! Het resultaat mag er wezen he! Lekker die trainingen van jou!

Goede training weer Sanne! Herkenbaar ook van die lunges..bij mij is een kant ook een stuk stabieler dan de andere kant!

@marina1975 je mag ook wel wat van mij hebben hoor..heb nog ongeveer 3kg over van mijn vakantie..maar je mag er ook wel 5 hebben.. ;)

Nice Sanne! Zo zie je maar weer dat de ene persoon een duidelijke routine en structuur nodig heeft, waar de ander af en toe een beetje ruimte nodig heeft om zijn/haar eigen gevoel te volgen. Mooi dat het bulken je goed af gaat nu trouwens! :D. Doe je naast dit hoge volume kracht training ook nog enige vorm van cardio, of niet? :)

• #3.766
Word wat compounds betreft helemaal 'begeleid' door Tdawg, dus ik geef hem de schuld :p.

Mag ik wat van je bulkgewicht lenen dan voor BB united?? :D

Zo zie je maar.. druk eraf en gas gaat erop! Het resultaat mag er wezen he! Lekker die trainingen van jou!
Ghehe, van mij mag je, kilootje of 2 doen om mee te beginnen? ;)

Goede training weer Sanne! Herkenbaar ook van die lunges..bij mij is een kant ook een stuk stabieler dan de andere kant!
Thanks!! Ben al een aardige brokkenpiloot, dus ik zal ongetwijfeld nog weleens gestrekt gaan tijdens het doen van lunges :rolleyes:

Nice Sanne! Zo zie je maar weer dat de ene persoon een duidelijke routine en structuur nodig heeft, waar de ander af en toe een beetje ruimte nodig heeft om zijn/haar eigen gevoel te volgen. Mooi dat het bulken je goed af gaat nu trouwens! :D. Doe je naast dit hoge volume kracht training ook nog enige vorm van cardio, of niet? :)
Dankje Bas! Ben erg gehecht aan mijn ochtendtrainingen, maar vanaf juni moet ik daar toch echt afscheid van gaan nemen.. Kan niet al te zeer klagen though, prop mijn fulltime baan in 4 dagen zodat ik op dinsdag in ieder geval nog wel 's ochtends kan trainen.. En natuurlijk in het weekend :rolleyes:
En BEDANKT JOH, door nu te moeten toegeven dat ik geen cardio erbij doe voel ik me nu officieel een vadsige bulkster :roflol:. Maar.. Wacht.. Ik fiets wel netjes elke keer naar en van mijn werk, dusse.. Dat telt toch ook wel hè? :rolleyes:
Cardio toevoegen zou niet eens zo slecht zijn, aangezien ik alles boven 10 reps buiten adem raak :roflol:

Training van vandaag: push

BP, dynamic effort @ 80 %

10 x 20
5 x 28
3 x 32.5
3 x 38 Was serieus zenuwachtig aangezien ik niet eens altijd 3 x 40 haal.. Deze set ging echter best soepel, dus vertrouwen kwam beetje terug :).
3 x 38
3 x 38
3 x 38 Langzaam aan lukte het me weer niet om mijn armen te 'tucken'.. De speed er even uithalen en focussen op techniek.
3 x 38 Ging ietwat beter
3 x 38 Vanaf hier redelijk goede techniek, maar absoluut niet meer met speed :o
3 x 38
3 x 38
3 x 38
Laatste 2 setjes voelden erg zwaar. Vraag me toch nog steeds af hoe het komt dat mijn bench nog steeds zo zwak is.
Tdawg gaat kijken naar een manier om floor presses te kunnen doen, wellicht wil dat wat helpen.

Incline BP
10 x 20
10 x 25
8 x 27.5
7 x 27.5
10 x 26.5
11 x 24
Ietsiepietsie meer gewicht en volume dan voorheen.

Peckdeck nieuw
10 x 15
10 x 15
10 x 15
8 x 20
19 x 10
Oef, voelt lekker! Vlotte positives, even vasthouden, en dan langzame negative. Heb zomaar het idee dat ik dit morgen ga voelen :o.

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
7 x 10
11 x 9 VPR
11 x 8

Db hex press
10 x 8
10 x 9
7 x 10 PR
11 x 9
13 x 8

Skullcrushers
13 x 10.5
10 x 12 "PR"
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Een weekje vrij doet me erg goed, ook deze training ging geheel naar mijn zin.
Nu al zin in zondag.. Moederdagbrunch bij hotel New York, en ja, ik kom er voor uit dat ik me daar dagenlang van tevoren al op kan verheugen :o. Maandag gaan Tdawg en ik maar eens naar de Beekse Bergen, en heb net besloten maar eens van het leven proberen te genieten en maandag, ondanks de brunch de vorige dag, gewoon te weten waar ik die dag zin in heb. Heb absoluut geen cheatday in gedachte, maar meer zo van: heb ik zin in een appel, dan eet ik dat. Maar als ik zin heb in een broodje carpaccio (ik noem maar iets), dan neem ik dat gewoon.
Benieuwd of ik op het voorgaande nog terugkom.. :rolleyes:

moeie sessie 38ers

Epic cheatday incoming!! TIjdens een vrije week gaan trainingen bij mij ook altijd lekkerder btw ;)
Oh en fietsen moet je niet onderschatten ben ik inmiddels wel achter!! Hoeveel km is het?

Carpe diem Sanne! Juiste gedachte :-)

Damn Sanne! Flink volume met die 38kg! Zeker in acht nemende dat je moeite hebt met 3x40kg!

Ik voel je hoor wat betreft het verheugen op een vreterij! Ben ook wel benieuwd hoe het je af gaat in de beekse bergen...hoe lang ga je?

Zalig te lezen die trainingen van jou!
enne.. maandag wordt gewoon een relax dag.. geen cheat day te noemen. gewoon een dagje weg en genieten. ;)

Lekker genieten idd, groot gelijk!

• #3.773
Dankjewel Bric, ben er dan ook best tevreden mee aangezien ik 3 x 40 vaak niet haal :).

Epic cheatday incoming!! TIjdens een vrije week gaan trainingen bij mij ook altijd lekkerder btw ;)
Oh en fietsen moet je niet onderschatten ben ik inmiddels wel achter!! Hoeveel km is het?
Ghehe, vooralsnog houd ik me voor om gewoon te genieten.. Maar, euhm.. Er staat wel inderdaad al wat op de planning :o.
Sowieso Starbucks, zal ongetwijfeld een goddelijke chocolate chip cookie met Latte Machiatto worden, en 's avonds sowieso pizza :rolleyes:
Fietsen gaat bij mij vrees ik niet echt aantikken.. Alles bij elkaar genomen misschien maar 3 kwartier per dag :o.

Carpe diem Sanne! Juiste gedachte :-)
Precies, tijd om het één en ander maar eens los te laten :).

Damn Sanne! Flink volume met die 38kg! Zeker in acht nemende dat je moeite hebt met 3x40kg!

Ik voel je hoor wat betreft het verheugen op een vreterij! Ben ook wel benieuwd hoe het je af gaat in de beekse bergen...hoe lang ga je?
Thanks Marvin! Had serieus niet vreemd opgekeken als ik de eerste set met veel moeite haalde en na een set of 4 zou falen ofzo.. Aangezien ik toch alle setjes heb kunnen draaien vind ik het toch wel erg vreemd dat ik stuk blijf lopen op de 40.. Maar goed, geduld en door blijven zetten, vroeg of laat moet het toch eens gaan lukken :).

We gaan maandag maar één dagje, echt puur voor het safaripark.. Op de heenweg Starbucks en 's avonds pizza, dus er is stiekem toch al wat op het programma gekomen :o.
Ga misschien voor zondag maar alvast wat cardio doen. Niet om te compenseren, maar om er voor te zorgen dat ik zondag razendsnelle sprintjes kan trekken naar de donuts, aangezien die zo enorm snel weg zijn.. ;)

Zalig te lezen die trainingen van jou!
enne.. maandag wordt gewoon een relax dag.. geen cheat day te noemen. gewoon een dagje weg en genieten. ;)
Dankjewel meid! Deze vakantieweek gaat het heerlijk!
Dat wordt genieten maandag, even een dagje er tussenuit.. Is toch wel erg welkom :).

Lekker genieten idd, groot gelijk!
Weet zeker dat het genieten gaat lukken ^^.

Training van vandaag: pull

Lat pulldown behind nek

20 x 25
17 x 27.3
15 x 29.6
14 x 32 VPR dropset 25 x 18
Prima begin van de training

Close grip reversed pulldown
10 x 32
10 x 34.3
10 x 36.6
10 x 39 dropset 7 x 25

Straight arm pulldown
12 x 13.3
11 x 13.3
11 x 13.3
10 x 13.3 dropset 7 x 11

One arm cable row
15 x 14
12 x 16.3
10 x 18
10 x 18 dropset 10 x 14

Overhead cable curls
13 x 6.8
11 x 6.8
10 x 6.8
15 x 4.5

Cable curls
12 x 11.3
11 x 11.3
11 x 11.3
17 x 9

Cable upright rows
15 x 14
15 x 14
15 x 14
16 x 14

Prima training, flinke pomp <3.
Vanwege hemelvaart 6 daagjes achter elkaar getraind, morgen een welverdiende rustdag.

MAAR 3 kwartier?! Bedenk je wel dat veel mensen al moeite hebben om 1-2 x in de week een half uurtje cardio te doen :roflol:

Idd 3 kwartier kan lekker aantikken hoor. Reken voor de grap maar eens uit

Met zoveel setjes op 3 x 38 zou die 3 x 40 een eitje moeten zijn nu:)

Geen foto van je pomp?;)

Wat een pulldowns :D

Heerlijk die trainingen. Wie weet hoe het gaat na een rustdag! :D geniet ervan!

Hahah kut is dat he, mijn gym is ook dicht op fucking hemelvaartsdag.. Net of iemand dat actief viert. Oké, het valt toevallig samen met bevrijdingsdag, maar anders hadden we daar ook geen vrij voor gekregen :P

• #3.780
MAAR 3 kwartier?! Bedenk je wel dat veel mensen al moeite hebben om 1-2 x in de week een half uurtje cardio te doen :roflol:
En ik pak altijd trouw de trap naar de derde etage, zowel thuis als op het werk, zou mooi zijn als ik precies daardoor wat meer kan eten ;).

Idd 3 kwartier kan lekker aantikken hoor. Reken voor de grap maar eens uit
Zolang ik nog lekker veel kan eten vind ik de onbedoelde extra cardio prima :D.

Met zoveel setjes op 3 x 38 zou die 3 x 40 een eitje moeten zijn nu:)

Geen foto van je pomp?;)
Je zou het zeggen hè.. Heb inderdaad ook zitten denken dat het eigenlijk echt niet te snappen is waarom die 40 nog zo klote gaat.. Eeuwenlang plateau, snap er niets van :scratch:

Tsja, jij zei dat ik meer volume moest pakken toch? ;)

Heerlijk die trainingen. Wie weet hoe het gaat na een rustdag! :D geniet ervan!
Genieten doe ik absoluut, dankjewel kanjer :kiss:

Hahah kut is dat he, mijn gym is ook dicht op fucking hemelvaartsdag.. Net of iemand dat actief viert. Oké, het valt toevallig samen met bevrijdingsdag, maar anders hadden we daar ook geen vrij voor gekregen :P
Ugggh, die rare dagen ook altijd.. En hoorde gisteren dat het binnenkort ook pinksteren is, zal het ook wel weer zo ver zijn :')

Training van vandaag: LB 2

DL, maximum effort

8 x 27.5
5 x 40
3 x 47.5
3 x 55
3 x 60
3 x 65
2 x 70
2 x 75
2 x 80
1 x 85
1 x 85
1 x 85
1 x 85
5 x 60
5 x 06
Doubles waren het plan, singles niet. Had gehoopt op een double op de 85 en had het allerliefst natuurlijk nog een PR gezet, 1RM is momenteel 87.5. PR moet er zeker inzitten, een VPR ook, maar ik denk dat ik te veel twijfel na de eerste rep en te weinig ruimte neem om even adem te halen en me als het ware opnieuw schrap te zetten.

SQ
10 x 20
10 x 30
10 x 40
7 x 45 Benen naar de klote door DL, papbeentjes :o
10 x 40
15 x 35
16 x 35
12 x 35

SS plate loaded leg press, hoog breed / hoog smal
10 x 40 / 40
10 x 45 / 40
10 x 45 / 40
13 / 12 x 45 / 40

Seated leg curl
17 x 20
16 x 20
14 x 20
14 x 20

Glute bridge met bal
15 x 6
15 x 6
15 x 6
15 x 6

Oef, vond het zwaar vandaag. Wellicht hakte de DL er harder in dan ik dacht. Had het ook nog eens erg warm, kan daar niet zo goed tegen :rolleyes:. Echter wel tevreden over training, ben lekker vermoeid en heb stevige trek, wat wil je nog meer? ;)

Terug
Naar boven