SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Hier dus nog zo'n eentje.. Ben ook niet zo van het culinaire gedoe, naast het feit dat ik serieus met honger wegga wat porties betreftHmm..Lux is niets voor mij zie ik al (ben een culinair barbaar)..
Weer een mooie training Sanne! Goede flow te pakken!
Tja..bodybuilding united en cutten..het is zeker geen must, want het gros komt toch in trainingsoutfit en je hoeft de boel toch niet uit te trekken. Zelf ga ik niet extreem cutten van te voren..maar trek hooguit de touwtjes een beetje aan..
Je moet je ook goed afvragen waarom je wel of niet zult cutten..we zijn daar met allemaal gelijk gestemde mensen en verwacht niet veroordeelt te worden op een 'bulk shape..'
.Die flow zet zich vandaag trouwens nog steeds voort, zou bijna gaan denken dat het aan mijn hoge voedinginname ligt
.Zelf voel ik me droger prettiger, ik sta flink bloated zeg maar..
. 'Voordeel' is wel dat mijn borst vrij droog is, armen gaan ook nog wel, maar.. That ass en die benen daarentegen..
Anderzijds vrees ik in een minicut te verliezen waar ik zo hard voor heb gewerkt, dus ik neig er toch naar gewoon de bulk door te pakken..
Volgens Fatsecret zit ik gemiddeld op een halve kg per maand, het gaat dus gelukkig nog steeds geheel volgens plan!Lekker dat de trainingen zo goed zijn gegaan! En je gewicht gaat ook super!
Tja.. het is net wat je wilt... ik zou de bulk doortrekken omdat je echt aan het bouwen bent en je toch eigenlijk "gewoon" gaat trainen in je trainingsoutfit. '
Maar je moet je ook op je gemak voelen. Ik denk hoe dan ook dat ik me niet echt op mijn gemak zal voelen.maar goed.. het gaat om het trainen en wat je ervan kan leren! Dus volg je gevoel. Waar denk je het meeste aan te hebben?
Dat restaurant klinkt wel apart... Gewoon kijken wat het brengt.. en is het niets.. dan nog even langs Shabu gaan![]()
Zie uitleg bij Marvin hierboven, ik neig er nu nadat jullie meedenken er ook naar gewoon door te blijven bulken.. Ik train graag met een wijde trui over mijn hemdje heen of in een trainingsjack, als ik me te onzeker voel kan ik die altijd nog gewoon aanhouden
.Hmmm, true..Cutten omdat anderen mayb wat van je denken?
f**k wat andere mensen over je denken.
Lekker door bouwen.
Ik houd wel van die mindset van jou, ik ga er wat van afpikken als je dat niet erg vindt
.Neig er nu inderdaad naar mezelf weer eens een trap onder mijn kont te geven en lekker door te bulken, sla mezelf denk ik achteraf voor mijn hoofd wanneer ik gains kwijtraak waar ik zo hard voor geploeterd heb
.Het wordt waarschijnlijk inderdaad doorbulken, echt top dat iedereen meedenkt ^^.Wat Pillz zegt...
Je inderdaad niets aantrekken van wat anderen denken en gewoon lekker verder doen, je bent zo goed bezig!
Damn, altijd lastig om toe te geven dat een man gelijk heeft

Training van vandaag: LB 1
Die feestdagen ook altijd.. Donderdag gym dicht, en heb toch echt geen zin net als vorige week maar 4 keer te trainen. Helaas dus maar 1 rustdag tussen de legdays, mijn benen zijn nog absoluut niet hersteld van de heerlijke training van afgelopen zaterdag. Ach, als ik massa wil aanzetten heb ik er niets aan op mijn luie reet te blijven zitten, dus vooruit, gewoon lekker doorknallen vandaag
.SQ, dynamic effort @ 62.5 %
10 x 20 steunen en kreunen, flinke spierpijn tijdens het opwarmen, dat belooft wat

5 x 30
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
3 x 42.5
Damn, lastig gefocust te blijven, mijn quads en hammies vonden dit niet zo prettig.. Gelukkig een lichte dynamic effort dagje, zou er niet aan moeten denken vandaag op 75% + te moeten zitten

Slow DL
10 x 50
8 x 55
8 x 55
10 x 55
Niet verwacht, tandjes op elkaar en het ging prima! Zwaarder dan vorige keer, nog steeds prima uitvoering en zowel omhoog als naar beneden lekker langzaam en geconcentreerd. Trillende beentjes en elke keer het liefst gewoon normale reps willen doen, maar wist gelukkig de rem er op te houden
. Onderrug verzuurde though, zit er aan te denken hyperextensions eruit te gooien in de week dat ik slow DL's doe.Reversed lunges
24 x 13
22 x 13
22 x 13
24 x 13
Mooie volume, al was mijn linkerbeen veel dominanter ten opzichte van mijn rechterbeen. Als in: links uitstappen ging prima, maar rechts.. Af en toe even wiebelen en evenwicht vinden. Laatste reps elke keer even tandjes op elkaar, ging lekker <3
Superset abductor/adductor, squeeze on top
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
Auw, maar stiekem toch wel lekker

Cable pullthrough
12 x 20
12 x 25
12 x 25
12 x 25
Derde heerlijke training op een rij. Moet ik vaker doen, dat op gevoel trainen zonder de druk flink te presteren erop te leggen. Geheel tegen mijn verwachting in presteer ik nu júist beter, door er niet bewust mee bezig te zijn. Rare wezen, vrouwen..

Sterkere trainingen kunnen natuurlijk ook aan voeding liggen, zit nu op een ruime hoeveelheid om lekker op te bouwen, mij hoor je niet klagen.
Bedankt voor het meedenken iedereen, neig er inderdaad naar om gewoon lekker door te blijven bulken en er op te vertrouwen dat mijn bulkshape gewaardeerd wordt bij United Bodybuilding