MuscleMeat

Sanne's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.781
Training van vandaag: UB

BP

10 x 20 paused
8 x 27.5
5 x 30
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
5 x 35
In weken dat ik maximum effort bench, bench ik op UB op hoger volume. In weken dat ik dynamic effort bench, wil ik 5 x 5 benchen met ruimte om als het ware uit te bouwen.

OHP
12 x 13
10 x 15.5
10 x 17
10 x 17
6 x 17 Ugh, concentratie volledig kwijt omdat één of andere grapjurk vroeg hoeveel setjes ik nog moest terwijl hij aan me vastgeplakt bleef om te wachten totdat ik klaar was :|
12 x 13 Damn, wat een irritante gast was dat..

Lat pulldown, brede grip
Op één of andere vage cablestation waar ik normaal nooit kom. Was asociaal druk en moest dus zo'n verrot ding gebruiken dat niet eens gewichten telt, maar gewoon bij elke plate de aanduiding één getal omhoog gaat :o
12 x 7
10 x 7
10 x 7
10 x 7
10 x 7
Kon niet lichter omdat het pinnetje niet in de overige plates wilde gaan :roflol:

SS db side raises / db front raises
12 x 4
12 x 4
12 x 4
12 x 4
12 x 4

Tricep cable pushdown
20 x 20.3 met 'hold'
16 x 20.3 'hold'
15 x 20.3 'hold'
15 x 20.3 'hold'
18 x 20.3

Rope hammer curls
20 x 11.3
14 x 11.3
14 x 11.3
15 x 11.3
15 x 11.3

Niet helemaal mijn dag vandaag.. Ziekelijke spierpijn in mijn onderrug en het was enorm druk in de gym met typetjes waar ik het niet echt mee op heb :o. Afgelopen nacht tevens slecht geslapen, dus energie ligt ergens nog in bed.
Ach, het zij zo. Op zich nog best lekker kunnen trainen. Morgen brunchen en maandag Beekse Bergen, onwijs veel zin in :rolleyes:

Je gaat leuke dagen tegemoet zo te horen, alvast veel plezier!

Slecht geslapen hebben beïnvloed ook vaak mijn trainingen, niet zo fijn :o

Irritant, van die mensen die vragen hoe lang je nog "iets" moet doen, terwijl je midden in je workout zit. Doei concentratie etc. Veel plezier bij de Beekse Bergen!

Slecht slapen kan een ruk training geven.. Maar aan de andere kant... een prima training na zo een slechte nacht :thumb:
Nu lekker genieten van die 2 dagen. Moet zeker wel goedkomen!

Have fun komende dagen!

MP3 speler in, helpt niet bij die typjes?
Mindere trainingen horen er ook bij.

Waarom is dat zo irritant om te vragen? Doe ik ook vaak zat, vaak kun je dan prima om en om op bv een cable station.

• #3.788
Je gaat leuke dagen tegemoet zo te horen, alvast veel plezier!

Slecht geslapen hebben beïnvloed ook vaak mijn trainingen, niet zo fijn :o
Dankjewel Tara, ga er van genieten!
Heb vooral 's middags last van een mindere nacht, heb dan zo mijn inkakmomentjes :o.

Irritant, van die mensen die vragen hoe lang je nog "iets" moet doen, terwijl je midden in je workout zit. Doei concentratie etc. Veel plezier bij de Beekse Bergen!
Ugh, vind het niet erg, als ze het in ieder geval doen als ik klaar ben met de oefening.. Maar loop zelf ook altijd netjes om mensen heen die gewoon bezig zijn, laat staan dat ik ze midden in de oefening stoor..
Ach ja, één keertje mag wel, de tweede keer krijgt hij de bb gewoon naar zijn hoofd ;).
Dankjewel!! ^^

Slecht slapen kan een ruk training geven.. Maar aan de andere kant... een prima training na zo een slechte nacht :thumb:
Nu lekker genieten van die 2 dagen. Moet zeker wel goedkomen!
Vooral 's middags krijg ik dan van die enorme inkakmomentjes.. Om nou heel de dag op caffeïne te leven is ook weer zo wat.. ;)
Thanks, we gaan er van genieten! :D

Aan het weer zal het gelukkig niet liggen, thanks! ^^

MP3 speler in, helpt niet bij die typjes?
Mindere trainingen horen er ook bij.
Heb tegenwoordig eigenlijk helemaal geen oortjes meer in.. Normaal deed ik die in, ook al draaide ik geen muziek, misschien toch maar weer eens doen als het druk is :p

Waarom is dat zo irritant om te vragen? Doe ik ook vaak zat, vaak kun je dan prima om en om op bv een cable station.
Vind het niet erg als iemand het vraagt, maar wel als ik midden in een oefening zit :p. Loop zelf altijd netjes om mensen heen die bezig zijn, laat staan dat ik terwijl iemand bezig is wat ga vragen..

Wekelijkse update
Week 1 (1800 kcal) 61.25 kg + 0.25 kg
Week 2 (1900 kcal) 61 kg - 0.25 kg
Week 3 (2000 kcal) 61.75 kg + 0.75 kg
Week 3.5 (2000 kcal) 61.75 gelijk gebleven
Week 4 (2000 kcal) 61.25 - 0.5 kg
Week 5 (2100 kcal) 61.5 + 0.25 kg
Week 6 (2100 kcal) 61.25 - 0.25 kg
Week 7 (2200 kcal) 62 + 0.75 kg
Week 8 (1900-2000 kcal) 62 gelijk gebleven
Week 9 (Marvin-weekje kcal) 63 +1 kg
Week 10 (2000 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 11 (2100 kcal) 63 +0.25 kg
Week 12 (2200 kcal) 61.75 -1.25 kg
Week 13 (2300 kcal) 62.25 + 0.5 kg
Week 14 (2300 kcal) 62.75 + 0.5 kg
Week 15 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 16 (2300 kcal) 62.75 gelijk gebleven
Week 17 (2400 kcal) 63 + 0.25 kg
Week 18 (2400 kcal) 63 gelijk gebleven
Week 19 (2500 kcal) 62.75 - 0.25 kg
Week 20 (2600 kcal) 64 + 1.25 kg
Week 21 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 22 (2600 kcal) 64 - 1 kg
Week 23 (2600 kcal) 65 + 1 kg
Week 24 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 25 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 26 (2600 kcal) 65 gelijk gebleven
Week 27 (2700 kcal) 65.5 + 0,5 kg
Weel 28 (2700 kcal) 66 + 0.5 kg

Uuuuugh, op 2600 bleef ik wekenlang rond hetzelfde zitten, met 2700 kom ik tweemaal achter elkaar een halve kilo aan..
En voel me weer eens bloated en vadsig, met moederdag vandaag en dagje weg morgen wordt het wel heeuull erg verleidelijk te gaan Marvinnen :p.
Als ik volgende week wéér bij ben gekomen, dan toch maar weer terug naar 2600, gaat anders wel erg hard. Voel me met mijn 66 kg nu werkelijk best huge, dus dat wordt nog wat tegen de tijd dat de 70 dichterbij kruipt :o.

Niet als iemand midden in een setje zit maar als ze rusten dan vraag ik het gewoon..boeiend wat ze ervan vinden :devil:

Halve kg per week is prima toch? Je wil massa maar als je aankomt ga je marvinnen... ???

Hou gewoon op 2700.

Je kan geen spiermassa aanzetten zonder beetje vet.

Accepteer het of ga dammen :D

JIj bent niet vadsig! jij hebt mooie spieren en 0,5 kg per week is super netjes! Niet zo druk maken meid!
lekker doorgaan met bouwen!

Bent zeker niet vadsig. Zal vast en zeker vocht zijn want zo snel kun je echt niet aankomen;) hard trainen goed eten en gains maken:p

• #3.797
Niet als iemand midden in een setje zit maar als ze rusten dan vraag ik het gewoon..boeiend wat ze ervan vinden :devil:
Tuurlijk, dat doe ik ook gewoon.. Afwisselen vind ik ook geen probleem, maar ik zou nooit iemand zomaar midden in zijn set aanstoten ofzo, serieus, dat is mij eens gebeurd, je zal er maar een blessure door oplopen..

Halve kg per week is prima toch? Je wil massa maar als je aankomt ga je marvinnen... ???
Hmm, halve kilo per week vind ik eigenlijk best veel.. En ik wil wel aankomen, maar niet te snel, want ben pas van plan in 2017 weer een goede cut neer te zetten en tot die tijd te bouwen zodat ik ook werkelijk wat spiermassa kan bouwen. Marvinnen is dus een soort damage control om op langere termijn langer te kunnen bulken :o

Vannacht hetzelfde liedje, kutmuggen! :windup:

Hou gewoon op 2700.

Je kan geen spiermassa aanzetten zonder beetje vet.

Accepteer het of ga dammen :D
True, true.. The feels, serieus, ben sinds gisteren in totale vertwijfeling. Cutten, bulken, of op onderhoud. Besluiten even rond onderhoud te gaan zitten om zo over een maandje of 2 ofzo weer verder te bulken. En vandaag wil ik gewoon weer bulken.
Vrouwen, ik kan ze niet uitstaan. Help :sad:

JIj bent niet vadsig! jij hebt mooie spieren en 0,5 kg per week is super netjes! Niet zo druk maken meid!
lekker doorgaan met bouwen!
Zie mijn reactie hierboven.. Hoe doen andere vrouwen dat toch, bulken met 100% vertrouwen in jezelf :o

Dat is het hele probleem van Marvin..:rolleyes:

Lekker kunnen genieten vandaag? Twijfel ik eigenlijk niet aan!
Haha, je bent ook hier in huis een begrip geworden hoor.. 'Als je dit ijsje ook neemt, dan mag je van mij deze week Marvinnen' :roflol:
Zal eens mijn lijstje met cheats van gister onder de spoiler zetten.. Schaamteloos veel ijs, en het waren niet echt bepaald raketjes :rolleyes:

Bent zeker niet vadsig. Zal vast en zeker vocht zijn want zo snel kun je echt niet aankomen;) hard trainen goed eten en gains maken:p
Maar dat gevoel.. Als ik ga zitten heb ik bijvoorbeeld ook echt een rol boven mijn buik, daarvan is het meeste dan weer vel though.. Weet gewoon niet wat ik wil, cq. ben te schijterig om gewoon door te pakken en door te blijven bulken. Hard trainen, flink eten en gains maken, dat is nog wel altijd wat ik wil though, anders blijft er niets over als ik volgend jaar ga cutten.. :p

WAAROM BEN IK EEN VROUW.
Zijn alle vrouwen zo wispelturig? :o

Training van vandaag: UB

Tdawg dacht dat het leuk was om voor de fun 10 setjes met 10 reps te draaien.
Ha-ha.
Was dus echt niet tof :o.

BP
10 x 20
5 x 25
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30
10 x 30
9 x 30
11 x 30
9 x 30
10 x 30
Hooooooly moly, niets meer over van mijn triceps/pecs/schouders.. Totaal leeg.
Was een tof idee, maar daag Tdawg dan nu uit voor een SQ-sessie van 10 x 10 :rolleyes:

OHP
12 x 10.5
12 x 12
12 x 13
10 x 14.5
10 x 14.5

Lat pulldown ss voor / achter nieuw
Eén rep is één keer voorlangs en één keer achterlangs
12 (24) x 25
10 (20) x 25
9 (18) x 25
13 (26) x 22.6
Voelde heerlijk, een blijvertje!

Ss machine side raises / plate front raises
nieuw
12 x 5 / 5
10 x 5 / 6.25
10 x 5 / 7.5
12 x 5 / 11 x 7.5
Erg wennen om side raises op de machine te doen, maar de afwisseling voelt wel lekker.

Tricep cable pushdown
16 x 20.3
15 x 20.3
15 x 20.3
15 x 20.3

Plate curls nieuw
20 x 7.5
13 x 10
12 x 10
12 x 10

Training ging lekker, morgen legs in plaats van vandaag omdat we gisteren toch aardig wat hebben gelopen.

Vocht
Heb dit nog nooit meegemaakt. Sinds twee dagen plas ik praktisch niet meer. Klinkt grappig, maar vind het toch best zorgelijk. Ben niet minder gaan drinken, maar ik plas gewoon bijna niet meer, het is er gewoon niet :o. Hebben mensen hier ervaring mee, komt dit vaker voor met warmer weer?

Cheat
Ghehehe, dat werd dus inderdaad toch op zondag een belachelijk grote brunch en gister liep uiteraard toch weer uit op een cheatday :rolleyes:
Brunch:
Weet niet precies alles meer. Maar sowieso
- 3 donuts
- 2 croissants met pindakaas (omnomnom!)
- 1 kaiserbroodje met kaas
- 1 kaiserbroodje met scrambled eggs met zalm
- stuk of 8 pancakes met nutella of boter met hagelslag
- 2 minikroketjes

De rest van de dag braaf aan het Marvinnen geweest :rolleyes:

Gisteren:
- Frappucino caramel (Starbucks :heart:)
- Caramel Peacan Brownie
- Triangelbroodje met zalm en sla en dergelijke
- Panini met mozzarella/tomaat/pesto
- Cornetto chocoladeijsje
- Double Whopper met kaas
- Mac Flurry caramel/cookie
- Pannenkoekenrestaurant: pannenkoek met poedersuiker, verse aardbeien, vanilleijs en slagroom :heart: :heart: :heart:, had ik al zooooo lang zin in!
- Italiaans ijs: kokos/mokka/chocolade
- B&J, die nieuwe smaak: Switch Up, of zoiets
Schaamteloos dit :o
En.. En.. Het was echt supergemeen.. Opgezocht of er een Ola Happiness Station was in de Beekse Bergen, dat was er niet. Komen we daar aan, staat hij er wel! Dus ik ren er intens gelukkig op af, issie dicht en gaat hij alleen in het hoogseizoen open.. Wat is dat dan voor droevige shit :(.
Na de Beekse Bergen onverwacht toch nog doorgereden naar Heusden, vind dat een ontzettend fijn vestingplaatsje. En tsja, dan kan je er net zo goed blijven eten :rolleyes:

Cut / bulk
Oké, het is wellicht getriggerd door gisteren.. Maar ik voel me gewoon echt helemaal niet fijn bij hoe ik er nu bijsta. Ik ben me ervan bewust dat een deel van wat er flubbers gewoonweg overtollige huid is, maar ik kan het vadsige gevoel niet van me afschudden. Heel lief dat men dan ook benoemt dat ik geen dikkerdje ben etcetera, en rationeel bekeken snap ik ook wel dat ik er waarschijnlijk gewoon zeer 'fluffy' bijsta als gevolg van bulken, maar ik voel me gewoon echt niet prettig. Ben nu in totaal 5 kg aangekomen in 28 weken, en ik ben gewoon ineens weer in totale vertwijfeling over wat ik moet doen. Erg lang over gepraat, uiteindelijk in ieder geval besloten niét te gaan cutten. Op onderhoud zitten valt wel beter bij mij in de smaak, maar ik wil nog even nadenken over dat ik op onderhoudsniveau nog wat massa kan winnen waarbij fatgains echt minimaal blijven. Anderzijds wil ik mezelf gewoon een slag voor mijn harses geven, niet zo mekkeren en deze bulk doorpakken. In 2017 een goede cut neerzetten en dan zien dat het bulken écht zijn vruchten heeft afgeworpen.
/.exit rant, datte dus.. Zijn deze vertwijfelende gevoelens normaal voor het vrouwelijk schoon dat krachttraining doet? :rolleyes:

Hoe warmer, hoe meer drinken.

Zo simpel is dat.

5 kilo in 28 weken is minder als een kilo per maand.
Dat is toch prima tempo?

Vrouwen kunnen gewoon geen beslissingen maken en daarom doen wij dat voor ze :p

Klinkt als heerlijk eten, mjam! En met dat minder plassen, dat heb ik niet, maar volgens mij hou ik wel meer voxht vast met het warme weer. Gewoon voldoende drinken want je zal ook al een boel uitzweten.

Ik zeg lekker bulken! Mindgames zijn irritant maar als je wilt staan waar je wilt komen zou je toch door moeten pakken. Geen gains zonder voldoende eten

Vocht
Heb dit nog nooit meegemaakt. Sinds twee dagen plas ik praktisch niet meer. Klinkt grappig, maar vind het toch best zorgelijk. Ben niet minder gaan drinken, maar ik plas gewoon bijna niet meer, het is er gewoon niet :o. Hebben mensen hier ervaring mee, komt dit vaker voor met warmer weer?
Niet vreemd hoor, vrij normaal zelfs. Gewoon lekker door blijven drinken en wss is het weekend (k*t weer) het moment dat het vocht verdwijnt.

Opgezocht of er een Ola Happiness Station was in de Beekse Bergen, dat was er niet.
??? Nog nooit van gehoord. Ik stel me een benzinestation voor waar uit de slangen softijs oid komt? Zit ik in de richting :p

Oké, het is wellicht getriggerd door gisteren.. Maar ik voel me gewoon echt helemaal niet fijn bij hoe ik er nu bijsta. Ik ben me ervan bewust dat een deel van wat er flubbers gewoonweg overtollige huid is, maar ik kan het vadsige gevoel niet van me afschudden. Heel lief dat men dan ook benoemt dat ik geen dikkerdje ben etcetera, en rationeel bekeken snap ik ook wel dat ik er waarschijnlijk gewoon zeer 'fluffy' bijsta als gevolg van bulken, maar ik voel me gewoon echt niet prettig. Ben nu in totaal 5 kg aangekomen in 28 weken, en ik ben gewoon ineens weer in totale vertwijfeling over wat ik moet doen. Erg lang over gepraat, uiteindelijk in ieder geval besloten niét te gaan cutten. Op onderhoud zitten valt wel beter bij mij in de smaak, maar ik wil nog even nadenken over dat ik op onderhoudsniveau nog wat massa kan winnen waarbij fatgains echt minimaal blijven. Anderzijds wil ik mezelf gewoon een slag voor mijn harses geven, niet zo mekkeren en deze bulk doorpakken. In 2017 een goede cut neerzetten en dan zien dat het bulken écht zijn vruchten heeft afgeworpen.
/.exit rant, datte dus.. Zijn deze vertwijfelende gevoelens normaal voor het vrouwelijk schoon dat krachttraining doet? :rolleyes:
Snap in welk dilemma je zit. Voor nu is het mss handig om 'psychisch' even tot rust te komen door even op onderhoud te eten. Vergeet niet dat de afgelopen weken voor veel mensen, en ook wat in je log lees, rommelig zijn met eten (uit eten, feest dagen etc) waardoor je mss extra getriggerd wordt. Koude grond psychologie hoor..maar doe vooral waar JIJ jezelf goed bij voelt

Terug
Naar boven