Hoe warmer, hoe meer drinken.
Zo simpel is dat.
5 kilo in 28 weken is minder als een kilo per maand.
Dat is toch prima tempo?
Vrouwen kunnen gewoon geen beslissingen maken en daarom doen wij dat voor ze
Doe braaf luisteren en ben meer gaan drinken.. Ben sowieso al een slechte drinker, dus zal er met warm weer mezelf er toch meer aan moeten herinneren te drinken :')
Hahaha, ik (en mijn vent ook..) moet erg lachen om je laatste opmerking, ik had hem eigenlijk kunnen verwachten natuurlijk
Klinkt als heerlijk eten, mjam! En met dat minder plassen, dat heb ik niet, maar volgens mij hou ik wel meer voxht vast met het warme weer. Gewoon voldoende drinken want je zal ook al een boel uitzweten.
Ik zeg lekker bulken! Mindgames zijn irritant maar als je wilt staan waar je wilt komen zou je toch door moeten pakken. Geen gains zonder voldoende eten
Dat speelt inderdaad toch ook wel voor mijn gevoel een rol: vocht vasthouden. Kan soms mijn ringen niet eens meer van mijn vingers krijgen

.
Die mindgames zijn echt zwaar ruk.. Verstand in vergelijking met het gevoel strookt vaak niet echt, of gewoon helemaal niet.. Daarom ben ik zo blij dat iedereen hier altijd graag met me meedenkt..!
Snap in welk dilemma je zit. Voor nu is het mss handig om 'psychisch' even tot rust te komen door even op onderhoud te eten. Vergeet niet dat de afgelopen weken voor veel mensen, en ook wat in je log lees, rommelig zijn met eten (uit eten, feest dagen etc) waardoor je mss extra getriggerd wordt. Koude grond psychologie hoor..maar doe vooral waar JIJ jezelf goed bij voelt
Oeh, daar zeg je eigenlijk wel iets wat ik heel verstandig vind klinken.. Daarbij mijn wens om toch wat minder rigide met voeding om te kunnen gaan, daar heb je wanneer je op onderhoud eet of (net) boven onderhoud eet natuurlijk mooi de gelegenheid voor.. Thanks, dat is een goede om even over na te denken

.
Jaaaaaaa, zooooo lekker! En het is nog een flink ding ook wat je krijgt, vol met allerlei zelfgekozen nomsels
5 kilo in 28 is netjes imo.. bij vrouwen kan het ook zo maar een kilo of 2 schelen per dag.. bulk/cut issue ken ik wel.. zelf ook last van
En wat is het nut van een latpulldown achter je hoofd pakken? nooit begrepen..
Over langere termijn wellicht inderdaad wel een mooie, lichte stijging.. Maar het is zo verwarrend dat het soms ineens heel hard gaat, en soms niet. Hollen en stilstaan ofzo :'). Je dikkig voelen en werkelijk dik zijn, zijn natuurlijk ook 2 verschillende dingen.. Maar vaak neemt het gevoel toch de overhand

.
Bij latpulldown achter mijn hoofd voel ik meer een burn erg gericht op mijn lats, in een specifieker gebied dan wanneer ik hem voorlangs doe. Err.. Ben niet goed in uitleggen.. Ik zou zeggen: probeer het gewoon eens een keertje op hoog volume en licht gewicht, dan snap je denk ik precies wat ik bedoel

.

holy shit
Verstandig om even op onderhoud te gaan. Hoeveel dagen in de week train je? Anders kun je ook voor een kleine recomp gaan...netto op onderhoud, maar dan net iets erboven op trainingsdagen en net iets eronder op rustdagen..
Haha, je zult vast trots op me wezen?!
Wat Drangonky hierboven zegt, dat vind ik eigenlijk wel een verstandig uitgangspunt.. En voordat ik je reactie las, citeerde ik jouw idee in het logje van Basma, volgens mij geldt hetzelfde wat dat betreft nu bij mij. Ik train nu 5 dagen en wil dat ook graag zo houden.. Zit nu een beetje in mijn hoofd wat losser met voeding om te gaan, in die zin dat ik wel minimaal ongeveer 2300 kcal binnenkrijg (ongeveer mijn onderhoud) en maximaal 2700 kcal. Maar meer in de zin van: heb ik een cheat gehad, dan de dag ervoor en/of dag erna minder kcal. Cheat ik een hele week niet, dan gewoon lekker rond de 2700 kcal zitten. Beetje lichte vorm van Marvinnen vind ik het ..
ohhhhhhhh....gatver
Geef maar aan mij dan
Lekker getraind en lekker van je cheats genoten!
Ik snap je dilemma maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Het aankomen gaat niet snel als je gemiddeld kijkt he!

Je weet dat je nog kan bouwen en je weet ook dat je heel goed ook weer kan cutten!
En ja.. bulken.. ik bulk en heb ook niet 100% vertrouwen in mezelf.. maar das meer omdat het niet lukt..

dus zo kan je alle kanten op meid. Maar jij doet het goed!
Hou vast aan jezelf. je kan dit!
Kan me niet herinneren ooit zo veel ijs op één dag te hebben gegeten

.
Het blijft inderdaad toch echt een soort dilemma.. Ene periode gaat het beter dan de andere periode. Echter weet ik wel nog steeds wat ik wil, en tsja, dan ontkom ik niet aan de vervelende (minimale) fatgains. Probeer is alleen dat minimale fatgains voor mijn gevoel grote fatgains zijn

. We tobben er allebei wat dat betreft flink op los.. Maar goed, blijven proberen, anders gaat het natuurlijk sowieso niet lukken

.
Toch wel iets wat wel bij een bulk hoort. Zal altijd iets vet aankomen.
Je bleef een geruime tijd stil staan in gewicht. Zou gewoon even doorgaan en zien wat de volgende 1 a 2 metingen gaan doen. Dan kun je altijd nog weer iets zakken.
Helaasch wel.. Cutten ligt erg in mijn straatje, bulken blijf ik toch een lastig ding vinden. Heb absoluut het vertrouwen dat ik een succesvolle cut kan neerzetten, maar gewoon de tijd tot ik eindelijk mag cutten, is gevoelsmatig echt een dingetje voor me.
Misschien wat minder rigide met de meetresultaten aan de slag gaan en meer streven naar een algemeen, langzaam stijgende lijn in gewicht. Ik denk dat ik dan ook meer ruimte heb om met kcal te 'spelen'. Bijvoorbeeld cheaten als ik daar zin in hebben en daar omheen dan net wat minder dan normaal eten waarbij ik wel minimaal op onderhoudsniveau zit. Wil heel 2016 blijven bulken, dus ik heb nog ruimte zat..
Net je instagram ff bekeken, damn wat een resultaat

respect !
Thanks Distubed

.
Is je usersname trouwens afgeleid van de gelijknamige band?
5kg in 28 weken is gewoon netjes. Meet je de boel eigenlijk nog wel eens op zoals je ook in de cut deed? Spiermassa aanzetten gaat nu eenmaal gepaard met vet, dat is nu eenmaal zo.
Centimeters meet ik eerlijk gezegd niet meer.. Het zorgde te veel voor 'paniek' wanneer het niet helemaal klopte, ik begon me er blind op te staren

. Probeer nu vooral meer te 'voelen' en te 'kijken', wat dat betreft zegt een broek waar je juist wel of juist niet in past natuurlijk ook al wat..