XXL Nutrition

Sanne's log

5 kilo in 28 is netjes imo.. bij vrouwen kan het ook zo maar een kilo of 2 schelen per dag.. bulk/cut issue ken ik wel.. zelf ook last van :roflol:

En wat is het nut van een latpulldown achter je hoofd pakken? nooit begrepen..

Cheat
Ghehehe, dat werd dus inderdaad toch op zondag een belachelijk grote brunch en gister liep uiteraard toch weer uit op een cheatday :rolleyes:
Brunch:
Weet niet precies alles meer. Maar sowieso
- 3 donuts
- 2 croissants met pindakaas (omnomnom!)
- 1 kaiserbroodje met kaas
- 1 kaiserbroodje met scrambled eggs met zalm
- stuk of 8 pancakes met nutella of boter met hagelslag
- 2 minikroketjes

De rest van de dag braaf aan het Marvinnen geweest :rolleyes:

Gisteren:
- Frappucino caramel (Starbucks :heart:)
- Caramel Peacan Brownie
- Triangelbroodje met zalm en sla en dergelijke
- Panini met mozzarella/tomaat/pesto
- Cornetto chocoladeijsje
- Double Whopper met kaas
- Mac Flurry caramel/cookie
- Pannenkoekenrestaurant: pannenkoek met poedersuiker, verse aardbeien, vanilleijs en slagroom :heart: :heart: :heart:, had ik al zooooo lang zin in!
- Italiaans ijs: kokos/mokka/chocolade
- B&J, die nieuwe smaak: Switch Up, of zoiets
Schaamteloos dit :o
:eating: holy shit :meal:

Verstandig om even op onderhoud te gaan. Hoeveel dagen in de week train je? Anders kun je ook voor een kleine recomp gaan...netto op onderhoud, maar dan net iets erboven op trainingsdagen en net iets eronder op rustdagen..

Lekker getraind en lekker van je cheats genoten!

Ik snap je dilemma maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Het aankomen gaat niet snel als je gemiddeld kijkt he! ;)
Je weet dat je nog kan bouwen en je weet ook dat je heel goed ook weer kan cutten!

En ja.. bulken.. ik bulk en heb ook niet 100% vertrouwen in mezelf.. maar das meer omdat het niet lukt.. :sad:
dus zo kan je alle kanten op meid. Maar jij doet het goed!
Hou vast aan jezelf. je kan dit!

Toch wel iets wat wel bij een bulk hoort. Zal altijd iets vet aankomen.
Je bleef een geruime tijd stil staan in gewicht. Zou gewoon even doorgaan en zien wat de volgende 1 a 2 metingen gaan doen. Dan kun je altijd nog weer iets zakken.

Net je instagram ff bekeken, damn wat een resultaat :) respect !

5kg in 28 weken is gewoon netjes. Meet je de boel eigenlijk nog wel eens op zoals je ook in de cut deed? Spiermassa aanzetten gaat nu eenmaal gepaard met vet, dat is nu eenmaal zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.809
Hoe warmer, hoe meer drinken.

Zo simpel is dat.

5 kilo in 28 weken is minder als een kilo per maand.
Dat is toch prima tempo?

Vrouwen kunnen gewoon geen beslissingen maken en daarom doen wij dat voor ze :p
Doe braaf luisteren en ben meer gaan drinken.. Ben sowieso al een slechte drinker, dus zal er met warm weer mezelf er toch meer aan moeten herinneren te drinken :')

Hahaha, ik (en mijn vent ook..) moet erg lachen om je laatste opmerking, ik had hem eigenlijk kunnen verwachten natuurlijk :roflol:

Klinkt als heerlijk eten, mjam! En met dat minder plassen, dat heb ik niet, maar volgens mij hou ik wel meer voxht vast met het warme weer. Gewoon voldoende drinken want je zal ook al een boel uitzweten.

Ik zeg lekker bulken! Mindgames zijn irritant maar als je wilt staan waar je wilt komen zou je toch door moeten pakken. Geen gains zonder voldoende eten
Dat speelt inderdaad toch ook wel voor mijn gevoel een rol: vocht vasthouden. Kan soms mijn ringen niet eens meer van mijn vingers krijgen :o.

Die mindgames zijn echt zwaar ruk.. Verstand in vergelijking met het gevoel strookt vaak niet echt, of gewoon helemaal niet.. Daarom ben ik zo blij dat iedereen hier altijd graag met me meedenkt..! :rolleyes:

Snap in welk dilemma je zit. Voor nu is het mss handig om 'psychisch' even tot rust te komen door even op onderhoud te eten. Vergeet niet dat de afgelopen weken voor veel mensen, en ook wat in je log lees, rommelig zijn met eten (uit eten, feest dagen etc) waardoor je mss extra getriggerd wordt. Koude grond psychologie hoor..maar doe vooral waar JIJ jezelf goed bij voelt
Oeh, daar zeg je eigenlijk wel iets wat ik heel verstandig vind klinken.. Daarbij mijn wens om toch wat minder rigide met voeding om te kunnen gaan, daar heb je wanneer je op onderhoud eet of (net) boven onderhoud eet natuurlijk mooi de gelegenheid voor.. Thanks, dat is een goede om even over na te denken :).

Jaaaaaaa, zooooo lekker! En het is nog een flink ding ook wat je krijgt, vol met allerlei zelfgekozen nomsels :heart:

5 kilo in 28 is netjes imo.. bij vrouwen kan het ook zo maar een kilo of 2 schelen per dag.. bulk/cut issue ken ik wel.. zelf ook last van :roflol:

En wat is het nut van een latpulldown achter je hoofd pakken? nooit begrepen..
Over langere termijn wellicht inderdaad wel een mooie, lichte stijging.. Maar het is zo verwarrend dat het soms ineens heel hard gaat, en soms niet. Hollen en stilstaan ofzo :'). Je dikkig voelen en werkelijk dik zijn, zijn natuurlijk ook 2 verschillende dingen.. Maar vaak neemt het gevoel toch de overhand :o.

Bij latpulldown achter mijn hoofd voel ik meer een burn erg gericht op mijn lats, in een specifieker gebied dan wanneer ik hem voorlangs doe. Err.. Ben niet goed in uitleggen.. Ik zou zeggen: probeer het gewoon eens een keertje op hoog volume en licht gewicht, dan snap je denk ik precies wat ik bedoel :).

:eating: holy shit :meal:

Verstandig om even op onderhoud te gaan. Hoeveel dagen in de week train je? Anders kun je ook voor een kleine recomp gaan...netto op onderhoud, maar dan net iets erboven op trainingsdagen en net iets eronder op rustdagen..
Haha, je zult vast trots op me wezen?! :roflol:

Wat Drangonky hierboven zegt, dat vind ik eigenlijk wel een verstandig uitgangspunt.. En voordat ik je reactie las, citeerde ik jouw idee in het logje van Basma, volgens mij geldt hetzelfde wat dat betreft nu bij mij. Ik train nu 5 dagen en wil dat ook graag zo houden.. Zit nu een beetje in mijn hoofd wat losser met voeding om te gaan, in die zin dat ik wel minimaal ongeveer 2300 kcal binnenkrijg (ongeveer mijn onderhoud) en maximaal 2700 kcal. Maar meer in de zin van: heb ik een cheat gehad, dan de dag ervoor en/of dag erna minder kcal. Cheat ik een hele week niet, dan gewoon lekker rond de 2700 kcal zitten. Beetje lichte vorm van Marvinnen vind ik het .. :rolleyes:

Geef maar aan mij dan :D

Lekker getraind en lekker van je cheats genoten!

Ik snap je dilemma maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Het aankomen gaat niet snel als je gemiddeld kijkt he! ;)
Je weet dat je nog kan bouwen en je weet ook dat je heel goed ook weer kan cutten!

En ja.. bulken.. ik bulk en heb ook niet 100% vertrouwen in mezelf.. maar das meer omdat het niet lukt.. :sad:
dus zo kan je alle kanten op meid. Maar jij doet het goed!
Hou vast aan jezelf. je kan dit!
Kan me niet herinneren ooit zo veel ijs op één dag te hebben gegeten :p.
Het blijft inderdaad toch echt een soort dilemma.. Ene periode gaat het beter dan de andere periode. Echter weet ik wel nog steeds wat ik wil, en tsja, dan ontkom ik niet aan de vervelende (minimale) fatgains. Probeer is alleen dat minimale fatgains voor mijn gevoel grote fatgains zijn :p. We tobben er allebei wat dat betreft flink op los.. Maar goed, blijven proberen, anders gaat het natuurlijk sowieso niet lukken ;).

Toch wel iets wat wel bij een bulk hoort. Zal altijd iets vet aankomen.
Je bleef een geruime tijd stil staan in gewicht. Zou gewoon even doorgaan en zien wat de volgende 1 a 2 metingen gaan doen. Dan kun je altijd nog weer iets zakken.
Helaasch wel.. Cutten ligt erg in mijn straatje, bulken blijf ik toch een lastig ding vinden. Heb absoluut het vertrouwen dat ik een succesvolle cut kan neerzetten, maar gewoon de tijd tot ik eindelijk mag cutten, is gevoelsmatig echt een dingetje voor me.
Misschien wat minder rigide met de meetresultaten aan de slag gaan en meer streven naar een algemeen, langzaam stijgende lijn in gewicht. Ik denk dat ik dan ook meer ruimte heb om met kcal te 'spelen'. Bijvoorbeeld cheaten als ik daar zin in hebben en daar omheen dan net wat minder dan normaal eten waarbij ik wel minimaal op onderhoudsniveau zit. Wil heel 2016 blijven bulken, dus ik heb nog ruimte zat.. :rolleyes:

Net je instagram ff bekeken, damn wat een resultaat :) respect !
Thanks Distubed :).
Is je usersname trouwens afgeleid van de gelijknamige band? :rolleyes:

5kg in 28 weken is gewoon netjes. Meet je de boel eigenlijk nog wel eens op zoals je ook in de cut deed? Spiermassa aanzetten gaat nu eenmaal gepaard met vet, dat is nu eenmaal zo.
Centimeters meet ik eerlijk gezegd niet meer.. Het zorgde te veel voor 'paniek' wanneer het niet helemaal klopte, ik begon me er blind op te staren :p. Probeer nu vooral meer te 'voelen' en te 'kijken', wat dat betreft zegt een broek waar je juist wel of juist niet in past natuurlijk ook al wat.. :o

Training van vandaag: LB 1

SQ, maximum effort

10 x 20 ATG
5 x 30
5 x 35
3 x 40
3 x 45
3 x 50 Mindfuck, had geen vertrouwen in mijn laatste set van 65 aangezien ik het al best zwaar vond, hallo muur :|
2 x 55
2 x 60
2 x 65 VPR, geen mooie vorm though, rechterknie klapte weer naar binnen..
1 x 65 Even heel kinderachtig testen of het een mindfuck is: platen van 20 kg vervangen door 2 platen van 10 kg, maar dat deed 'em het ook niet echt :o
2 x 60 Mooie techniek, echter wel een struggle niet met knie naar binnen te slaan en dus vrij traag weer omhoog
3 x 55
6 x 50
8 x 45
Pootjes aardig leeg.

SLDL, tenen op schijf
15 x 30
13 x 35
12 x 40 VPR
9 x 45 PR
15 x 30
Dode onderrug. Denk dat ik hyperextensions er voorlopig uitgooi.

Walking lunges á la 'Kai', zak op rug
24 x 10
24 x 10
24 x 10
24 x 10
Eén keer de zaal door is 12 stappen, elke keer zwaar chagrijnig bij de terugweg, it burns.. :p
Maar als je er klaar mee bent.. Is het stiekem toch wel weer erg lekker ze gedaan te hebben :o

SS abductor / adductor, met 'hold'
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
12 x 55 / 60
14 x 55 / 15 x 60

Cable glute kickbacks
10 x 11.3
10 x 11.3
10 x 11.3
10 x 11.3

Volgens mij is al het vocht dat ik vasthield er tijdens deze training uitgekomen, holy moly..
Lekkere training. Eerst niet geheel tevreden over de SQ, maar goed, hij staat er toch wel.

Squat nu twee keer per week. Eén per week begin ik met squat en doe ik afwisselend maximum effort / dynamic effort. De andere keer doe ik eerst DL en daarna SQ. De tweede keer SQ in de week wil ik het 5 x 5 principe aanhouden om toch echt te wennen aan hogere gewichten. Hoog volume op SQ vind ik enorm lekker en zal ik ook best nog wel eens doen, maar voor nu wil ik gewoon wennen aan wat gewichten die voor mijn gevoel wat flinker zijn. Al doende leert men, dus lijkt het mij dat hoe vaker ik wat zwaarder SQ, hoe soepeler zwaardere gewichten zullen gaan. Of het broscience is of niet, dat kan me dan weer weinig schelen. Heb niets te verliezen en kan het allicht een kans geven :).

Verder ben ik denk ik redelijk uit het cut/bulk/onderhoud verhaal. Cutten gaat het hem sowieso niet worden. Ik wil heel 2016 lang blijven groeien, dus het zal een erg langzame bulk zijn en korte periodes op onderhoud wanneer het bulken te hard gaan. Op deze manier heb ik ook meer ruimte om met mijn eten te 'spelen' en niet zo rigide met macro's om te gaan. Bottomline is dan ik geen enkele dag onder mijn onderhoud (zo'n 2300 kcal) eet en na een cheatmeal/cheatday één a twee dagen eromheen mag compenseren door dus minder dan de huidige 2700 kcal te eten. Mocht ik een langere tijd niet cheaten, dan wil ik gewoon rond de 2700 blijven zitten.

Dus. Dat dus. :o

Thanks Distubed :).
Is je usersname trouwens afgeleid van de gelijknamige band? :rolleyes:

Jepz, al van 2000 blijkbaar https://en.wikipedia.org/wiki/The_Sickness
Alles wat ze na dat album gedaan hebben is toch wel wat minder met als absoluut dieptepunt die Sound of silence cover...
Dat + ik ben/was ook wel gestoord :D, daarvoor was de nickname OuTCaST (Waterworld - Kevin Costner => The Mariner is a surly loner, an outcast about whom it is said, "There are none of his kind." His origins are never explained, but it's clear that the Mariner doesn't like humans. http://www.imdb.com/title/tt0114898/ ) totdat Outkast kwam met hun Miss Jackson en iedereen dacht dat ik een typo gemaakt had :)

Disturbed komt naar graspop btw dit jaar https://www.graspop.be/nl/line-up/poster/

Wat een training weer Sanne! Niet gek dat je daar op leeg loopt!:thumb:

Klinkt weer iets vrolijker hier :)
Hoog volume en hoog gewicht squat afwisselen is zeker geen bro-science. Let op dat je die klap-knie in de gaten houdt. Dat moet je vermijden.

Holy shiiiit! Wat een cheat day zeg :D. Ook altijd fijn dat je dit soort dagen kunt merken tijdens de trainingen he he.
Ik denk dat je er goed aan doet om niet te gaan cutten trouwens. Je gaat mooi vooruit zo en volgens mij zit je ook goed in je vel!

eindelijk lijkt het erop dat je je lange termijnplannen door durft te zetten! trots op je

Kan mij vergissen maar dacht hier een tijdje geleden gelezen te hebben dat je 2 dagen niet kon urineren?
En dat daar nogal licht overgegaan werd.

Uit goede bron weet ik dat er momenteel iemand in het ziekenhuis ligt, die in februari tijdens een weekendje weg in NL niet naar het toilet kon, gewacht heeft tot ze terug in BE waren om naar het ziekenhuis te gaan.
Daar dan acuut nierfalen vastgesteld werd, die iemand heeft 2 weken in coma gelegen, de arts op intensive care zei dat hij nog nooit zo'n slechte nierwaarden gezien had en dat die iemand 2 maanden later momenteel nog altijd in het ziekenhuis ligt.

Dus als je tijdens 24u niet 1x hebt kunnen urineren, dan zou je toch naar je huisarts moeten gaan

Ik loop ff flink achter met je log, maar ben ook weer aardig bij gelezen:)

Blijft altijd een dilemma (cutten/bulken). Ik eet nu op onderhoud (gevoel) en dat geeft heel veel rust!! Ik weeg me ook niet zo vaak, maar blijft ook aardig constant. Ik zie wel dat ik door de warmte vocht vast hou (zelfs m'n gezicht is fluffy maar dat vind ik juist mooi:p) dus een meting zou nu een vertekend beeld geven. Denk geen onverstandige keuze om op onderhoud te eten voor lange tijd, maar ik zou persoonlijk dan ook stoppen met cheatdagen. Als je een x een bbq hebt (of wat dan ook) dan neem je het er gewoon van. Meestal voel je daarna zelf wel aan om ff wat rustiger aan te doen en wat meer gezonde voeding te eten.

Denk beter traag omhoog met goede techniek dan snel met naar binnen klappende knieën! Nog steeds goed bezig meid!!

Kan mij vergissen maar dacht hier een tijdje geleden gelezen te hebben dat je 2 dagen niet kon urineren?

Uit goede bron weet ik dat er momenteel iemand in het ziekenhuis ligt, die in februari tijdens een weekendje weg in NL niet naar het toilet kon, gewacht heeft tot ze terug in BE waren om naar het ziekenhuis te gaan.
Daar dan acuut nierfalen vastgesteld werd, die iemand heeft 2 weken in coma gelegen, de arts op intensive care zei dat hij nog nooit zo'n slechte nierwaarden gezien had en dat die iemand 2 maanden later momenteel nog altijd in het ziekenhuis ligt.

Dus als je tijdens 24u niet 1x hebt kunnen urineren, dan zou je toch naar je huisarts moeten gaan
Volgens mij stond er practisch niet meer geplast in 2 dagen, dat is een beetje rekbaar begrip natuurlijk. Maar vooral op warme dagen behoor je zoveel te drinken dat je nog enkele malen per dag kan plassen, en dat mag er dan niet (donker) geel uit zien. Daar moet iedereen wel op letten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.818
Jepz, al van 2000 blijkbaar https://en.wikipedia.org/wiki/The_Sickness
Alles wat ze na dat album gedaan hebben is toch wel wat minder met als absoluut dieptepunt die Sound of silence cover...
Dat + ik ben/was ook wel gestoord :D, daarvoor was de nickname OuTCaST (Waterworld - Kevin Costner => The Mariner is a surly loner, an outcast about whom it is said, "There are none of his kind." His origins are never explained, but it's clear that the Mariner doesn't like humans. http://www.imdb.com/title/tt0114898/ ) totdat Outkast kwam met hun Miss Jackson en iedereen dacht dat ik een typo gemaakt had :)

Disturbed komt naar graspop btw dit jaar https://www.graspop.be/nl/line-up/poster/
Jaaaa, Disturbed is echt een superfijne band! Vind ze live ook erg fantastisch, zou ze dan ook nog eens graag live zien optreden.. Kan zelf ook vooral de oudere albums waarderen, wat een dijk van een stem en over het algemeen erg goede teksten.
Iets zegt mij dat je zomaar wel eens qua muziek op hetzelfde level als ik kan zitten :rolleyes:. Heb je 'toevallig' ook een account op last.fm?

Wat een training weer Sanne! Niet gek dat je daar op leeg loopt!:thumb:
Go hard or go home, was het toch? ;)

Klinkt weer iets vrolijker hier :)
Hoog volume en hoog gewicht squat afwisselen is zeker geen bro-science. Let op dat je die klap-knie in de gaten houdt. Dat moet je vermijden.
Het gaat zo met zijn ups en downs, het schijnt iets te zijn waar vooral het vrouwelijk gros last van heeft.. ;)
Probeer in mijn trainingen nu vooral veel variatie te houden, qua oefeningen en qua reprange. Ik weet wel van tevoren exact welke spiergroepen ik wil trainen, maar kan ter plekke een andere oefening uitkiezen dan ik vooraf in gedachten had. Zolang ik maar alsnog dezelfde spiergroep pak, vind ik het allemaal prima, het geeft ook een stuk meer plezier!
Wat mijn knie betreft probeer ik elke keer te zoeken of het gewicht waarop mijn knie naar binnen begint te klappen omhoog gaat. Ik richt me nu ook meer op het trainen van abductors en adductors om er wat meer controle over te krijgen, denk dat ik vanzelf aan mijn squat ga zien of het echt wat uithaalt..

Holy shiiiit! Wat een cheat day zeg :D. Ook altijd fijn dat je dit soort dagen kunt merken tijdens de trainingen he he.
Ik denk dat je er goed aan doet om niet te gaan cutten trouwens. Je gaat mooi vooruit zo en volgens mij zit je ook goed in je vel!
Ghehehe, áls ik het doe, dan doe het ik natuurlijk wel erg goed.. ;)
Cutten gaat het hem sowieso niet worden! Wil wel wat meer op gevoel doen, maar in ieder geval niet onder mijn onderhoud gaan zitten.. De ene dag zal het wat meer voeding zijn dan een andere dag, maar ik kijk vooral naar het moment van mijn trainingen en hoe het samenvalt met mijn sociale leven :').

eindelijk lijkt het erop dat je je lange termijnplannen door durft te zetten! trots op je
Awww, dankjewel, je bent een schat :kiss:

Oei, serieus?! Dat klinkt wel enorm heavy.. Schrik er flink van.. Ik ben daarnaast ook nog eens een heel slechte drinker, dus het is toch wel een horrorscenario wat ik hier nu lees..
Ben niet naar de huisarts gegaan, maar heb pas op de derde dag echt goed kunnen plassen. In de 2 dagen daarvoor één keer in die 2 dagen, en dan maar zeer weinig.. Inmiddels zet ik mezelf er toe veel extra te drinken en lijkt alles het weer te doen zoals het hoort..
Door jouw bericht geef ik mezelf even een schop onder mijn hol, zoiets zal mij niet zomaar gebeuren, nog een reden om vooral goed te blijven drinken :o.

Ik loop ff flink achter met je log, maar ben ook weer aardig bij gelezen:)

Blijft altijd een dilemma (cutten/bulken). Ik eet nu op onderhoud (gevoel) en dat geeft heel veel rust!! Ik weeg me ook niet zo vaak, maar blijft ook aardig constant. Ik zie wel dat ik door de warmte vocht vast hou (zelfs m'n gezicht is fluffy maar dat vind ik juist mooi:p) dus een meting zou nu een vertekend beeld geven. Denk geen onverstandige keuze om op onderhoud te eten voor lange tijd, maar ik zou persoonlijk dan ook stoppen met cheatdagen. Als je een x een bbq hebt (of wat dan ook) dan neem je het er gewoon van. Meestal voel je daarna zelf wel aan om ff wat rustiger aan te doen en wat meer gezonde voeding te eten.

Denk beter traag omhoog met goede techniek dan snel met naar binnen klappende knieën! Nog steeds goed bezig meid!!
Door drukkere tijden wil bijhouden van logjes nog wel eens er bij inschieten.. Ben er zelf nu ook altijd niet even punctueel mee :p.

Het is inderdaad echt een dilemma.. Ben het toch ook erg belangrijk gaan vinden wat voor effect voeding op mijn training heeft. Ik zit niet bepaald te wachten op een afname van kracht, zeker niet nu ik juist wat compounds betreft meer de PL-achtige kant op ga. Je omschrijft het uitgangspunt wat ik nu wel hanteren wel erg mooi: cheaten niet meer als zodanig 'een cheat' zien, maar gewoon iets wat op dat moment gegeten wordt wat ik normaal niet eet. Euh, does that makes sense? :p. Minder rigide met 'fout' en 'goed' voedsel omgaan. Soort van 80/20 regel, waarbij ik meestal niet eens eens per week iets neem wat 'minder goed' is, eerder maximaal 3 keer per maand. Zondag bijvoorbeeld bij mijn schoonmoeder eten, en in plaats van dat helemaal in te calculeren en te berekenen ga ik daar nu ook voor het eerst heen van 'we zien wel wat er gegeten wordt'. Ze pakt meestal flink uit, maar ik wil toch echt leren mezelf gewoon aan te kunnen passen in dat soort situaties waarbij ik er nog van geniet ook :).

Volgens mij stond er practisch niet meer geplast in 2 dagen, dat is een beetje rekbaar begrip natuurlijk. Maar vooral op warme dagen behoor je zoveel te drinken dat je nog enkele malen per dag kan plassen, en dat mag er dan niet (donker) geel uit zien. Daar moet iedereen wel op letten.
Ben inderdaad de derde dag eindelijk naar de wc geweest.. De 2 dagen daarvoor maar één keer met moeite klein beetje kunnen plassen. Ik ben een slechte drinker, maar hetgeen wat Disturbed omschrijft benadrukt voor mij nog maar eens dat ik mezelf echt moet dwingen voldoende te drinken. Inmiddels gaat het weer goed, dus ik loop gewoon wat extra keertjes naar de kraan :rolleyes:

Training van vandaag: push

BP, maximum effort, smalle(re) grip

10 x 20
3 x 22.5
3 x 22.5
3 x 22.5
3 x 26.5
3 x 30
3 x 32.5
3 x 36.5
3 x 40 zo'n anderhalve maand geleden kon ik met deze grip maar één rep, dus ik ben tevreden
5 x 45 met hulp
4 x 47.5 met hulp
3 x 50 met hulp
Idee van Tdawg om negatives te gaan doen, draaide uiteindelijk uit op negatives en gewoon met zo min mogelijk hulp positives er achteraan te doen. 1RM staat nog altijd op 46.5, al weet ik nog steeds niet hoe ik dat ooit zelfstandig omhoog heb weten te drukken.. 5 x 45 ging volgens Tdwag vrij goed zonder al te veel hulp, 47.5 werd een stuk pittiger, 50 vond ik doodeng :o.

Incline BP
10 x 20
10 x 22.5
10 x 24
10 x 25
Niet verwacht dat er na de bench nog iets in zou zitten. Te p*ssy geweest though, vanaf volgende week mag ik duidelijk zwaarder gaan incline pressen

Peckdeck
12 x 15
10 x 20
10 x 20
14 x 15

Db shoulder press
10 x 8
10 x 9
10 x 9
10 x 9

Overhead cable tricep rope extension
13 x 4.5
12 x 6.8 VPR
10 x 6.8
11 x 6.8

Cable rope pushdown
13 x 11.3
12 x 14
12 x 14
12 x 14

Tevreden over mijn bench, de rest een beetje slapjes in mijn ogen. Sinds vanmiddag een zeurend, pijnlijk gevoel in linkerschouder wat mij tijdens het trainen wel belemmerde. Morgen legday en dan zondag maar eens rustig aanvoelen of het pijntje weg is getrokken.

Deze week wederom weer een week gehad waar ik redelijk afgedraaid van ben. Afstuderen lijkt ineens een vlucht te nemen. Hoogstwaarschijnlijk kan ik mijn onderzoek volgende week vrijdag al inleveren en krijg ik eind mei de beoordeling. Als ik dan direct een voldoende scoor.. Ben ik een maand eerder klaar met mijn onderzoek, wat supergoed uitkomt omdat ik per juni fulltime ga werken. Daarnaast heb ik de eerste week van juni een zogenoemde 'meesterproef' waarbij je jezelf als professional moet profileren voor een soort vakjury, dus dat levert allemaal een redelijke portie spanning voor me op :o.
Kan werkelijk niet wachten tot ik eindelijk mijn diploma heb en 'gewoon kan werken'. .. Een degelijk inkomen is natuurlijk ook wel zeer nice :rolleyes:

Nice die bench!
Oei dat was toch niet goed van dat weinig plassen. Als je een slechte drinker bent moet je misschien maar zorgen dat je altijd een flesje water of potje thee naast je hebt staan om het je makkelijker te maken. Voldoende vocht is echt belangrijk!

Vrouwen willen toch niet luisteren als je zegt dat ze meer moeten drinken.

Kan net zo goed tegen muur praten :D

Terug
Naar boven