Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de training vandaag voelt het nog steeds goed! Natuurlijk wel nog (zeer) lichte klachten, maar het gaat nu in ieder geval de betere kant op.. Deze week braaf rustig trainen, maar heb het idee dat de prognose klopt, en dat ik over enkele weken weer kan knallenWat super dat de pijn nagenoeg weg is nu! Maar inderdaad verraderlijk om dan juist te gaan knallen. Ik had dat ook met mijn nek. Maar nu is het een kwestie van verstand eerst he!
Je hebt wel een super training neergezet! Zalig als ik het zo zie! Die zal je wel voelen.
Hier is het bleghhh... veel geslapen.. val steeds in slaap en koorts. Maar goed het hoort erbij maar verveel me stierlijk. Enigste wat ik doe is slapen en eten.dus ja.. dan gaan we maar weer eten he!
Moet wat!
.
. Vandaag inderdaad flinke spierpijn, groeien, moet dat lichaam!!

Thanks SP, we bouwen gestaag voort!

.

Dankkuuu!

In het nieuwe jaar gaan we er allebei gewoon weer vol in, Marina! Zal je zien, de PR's die rond onze oren vliegen enzoOeeeh.. zo jaloers op je training!!! Ik zou willen lekker mee te kunnen knallen. Maar je ziet.. dat het nu al beter gaat... en over een paar weken.. *nieuwe jaar* knal jij weer net zo hard door! En ik hoop stiekem dan met je mee te kunnen doen.Vandaag gaat wel wat beter hoor. Koorts en keelpijn lijken weg te zijn en nu eigenlijk alleen nog verkouden. Ik wilde vanmorgen gaan trainen.. maar heb maar een dag extra rust gepakt. Morgen weer proberen het beste ervan te maken na 4 dagen bed/hang/slaap en griep... Zal vast tegenvallen.
![]()
.
Dankjewel, ik probeer alles bij te houden om zo goed mogelijk conclusies te kunnen trekken en zodoende steeds mijn aanpak waar nodig bij te stellen.mooi overzicht sanne! zo krijg je pas echt goed zicht op je voeding en je gewicht.. al zegt gewicht niet alles ivm vocht/spiermassa natuurlijk.. wellicht een idee om als extra een huidplooi bij te houden? Voor minder dan 10 euro heb je al 1 op t inet. Ik denk dat je nog best wat hoger kan gaan zitten, maar rustig aan is wel het besteOok nette training weer!
.
. Maare.. Ik doe het inderdaad rustig aan, je opmerking geeft in ieder geval nog extra bevestiging dat het een goede aanpak is voeding weer omhoog te gooien, ik heb nog even te gaan
.Zondag ben ik aan de bench vastgeplakt, zondag = benchdagwat een volume op de bench! wowwwww en jaloers op je voeding![]()

Exactly my thoughtsYep! we gaan er helemaal voor he! Goed voornemen voor het nieuwe jaar! alles weer op de rit en verder knallen en bouwen!
.
), maar er is wel 2-3 kg in gewicht bij. Nu kan ik wel ongeveer in schatten dat die paar extra kg's spiermassa moet zijn geweest.Als je het zo bekijkt.. Dat is dan een halve kg per maand, en voor een lange lean bulk is dat dan inderdaad best netjes, ten minste, met het oog op natuurlijk streven naar zo min mogelijk vettoename en zo veel mogelijk spiermassa winnen..Hoe ik het zie is dat je na 14 weken (circa 3 maanden) 1.5 kg zwaarder ben wat heel netjes is!. Als je in de toekomst gaat cutten kun je het beste zo hoog mogelijk zitten qua calorieen, zodat je niet te laag hoeft in te starten. Ik meet 1 specifieke plooi om mijn buik (ik doe dit in de ochtend en ik meet alleen wanneer mn huid goed droog is). Ik pak een schuine plooi vanaf de zijkant navel tot shuin aan de bovenste buikspier. Dit doe ik inmiddels al iets van 5 maanden dus dat geeft voor mij een goed overzicht! Mijn huidplooi is inmiddels gelijk aan voor mijn cut (helaas), maar er is wel 2-3 kg in gewicht bij. Nu kan ik wel ongeveer in schatten dat die paar extra kg's spiermassa moet zijn geweest.
) weer eens uit de kast trekken, mooie aanvulling op de weegschaal, centimeters en foto's!
Haha, kalkoen = proteïne, ik zeg: een hele kalkoen met een enkele wafelhaha ja speciaal met de kerst eet ik kalkoen op mn rijstwafels![]()
.en ik ook.Als je het zo bekijkt.. Dat is dan een halve kg per maand, en voor een lange lean bulk is dat dan inderdaad best netjes, ten minste, met het oog op natuurlijk streven naar zo min mogelijk vettoename en zo veel mogelijk spiermassa winnen..
Dit is mijn eerste lean bulk waarbij ik daadwerkelijk boven behoefte eet, dus ik mis nog veel aan inzicht en objectief beoordelen of de progressie goed is. Vind het erg prettig om je mening te horen, thanks! .. En dat jouw mening in dit geval dan nog gunstig uitpakt ook, dat motiveert me alleen maar meer om deze aanpak aan te houden.
De manier waarop jij vet meet, zo had ik hem zelf nog niet bedacht. Prima plan! Ik ga "de tang" (dat klinkt zo lekker heftig) weer eens uit de kast trekken, mooie aanvulling op de weegschaal, centimeters en foto's!
Thanks voor de feedback, ben er erg blij mee, hier kan ik wat mee!![]()

. Morgen rug/biceps, en vrees dat ik me dan dus ook zal moeten inhouden.. Aanstaande vrijdag weer naar de manueel therapeut. Als het dan weer net zo vooruit gaat als deze week, dan hoop ik zeer snel klachtenvrij te zijn, zodat ik eruit kan gaan knallen wat er nu in zit
.inhouden zegt ze....met PR'snog maar even inhouden en dan hoppa!!

.
.

Hmm, mja.. Gisteravond weer schouderklachten.. Err..
Maar.. Maar.. Tijdens de training voelde ik helemaal niets.. En je moet natuurlijk wel echt iets doen.. Anders heb je het gevoel dat je voor jan lul aan het trainen bent..Iets met eigenwijsheid?
Het ging gewoon lekker.
Moet met de training van vandaag dus echt inhouden en moet echt minder eigenwijs zijn. De klachten zijn nu weer gezakt, maar wel weer een beetje aanwezig.
Moet beter naar mannetjes die er verstand van hebben luisteren.

Precies, op het moment zelf voelt het goed, maar achteraf..Had je training van gisteren even gemist.. sorry..
maar ziet er weer lekker uit en sterk ook! lekker wat prs'! Je gaat goed!
en het is zo herkenbaar... Dan gaat het lekker en wil je meer... en dan merk je het nog niet en moet je de boete daarna betalen.. helaas...
Pas vandaag een beetje op meid.. Beter even verstand voorop zetten. Je weet het he.. lekker knijpen en wat meer reps geeft ook voldoening. Dus lekker ervoor gaan!
Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter gaat bij de manueel therapeut. Ik lees dat wss zondag pas.
Zet hem op he!
.Haha ja, eigenwijs zijn is veel gemakkelijkerLuistren naar mannetjes die er verstand van hebben is ook wel moeilijk hoor![]()
.
.