SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Even doorbijten en verder op karakter, langetermijndoel in zicht houdenLekker getraind! en niet op je sterkst kan evengoed een zalige training opleveren! Had ik vandaag ook. Zeker niet op mijn sterkst maar wel lekker!
goed dat je lekker genoten hebt van het eten gisteren.. en ja Lux.. is meet haute cuisine.. oftewel *ganaarhuismethongerenevenlangsdemac*
Schouders eronder en door met die bulk! You can do it!![]()

Ugh, ging gewoon letterlijk me honger naar huis, dat gedoe is echt niets voor mij

Misschien inderdaad verstandig om hem gewoon wekelijks weer te gaan doen en op te bouwen, het voelde op zich wel weer lekkerGewoon weer in stapjes opbouwen die BOR, in een paar weken heb je hem weer
Al moed aan het verzamelen voor de volgende 10x10 squat?
.Die 10 x 10 ga ik zeker nog een keer doen, maar niet iedere week hoor!!

Dankjewel TaraDan had je echt een sterke BOR! 12x35 klinkt voor mij zelfs nog prima
.Moet wel zeggen dat ik ook meer parallel aan de grond ben gaan staan, dat maakte het voor mijn gevoel al direct een stuk zwaarder..
Oei oei, je geeft me er weer van langs @Pillz!waarom overdag weinig eten als je uit eten gaat?
Soort van compensatie? Marvinnen?
Nergens voor nodig.
Geniet en dan erna weer back on track.

Ach, ik luister over het algemeen om één of andere reden best goed naar je.. Dus ik houd dit in mijn achterhoofd voor de volgende keer
.Precies zoals je het zegt, even snel op de rekening weten te spieken en het was ruim 300 Euro, kan daar wel betere dingen mee doenLMAO, en dan nog bakken met geld betalen voor dat beetje eten ook zeker?![]()
.Ach, gelukkig hoefden we het niet zelf te betalen.. Maar wel erg lullig dat je met buikpijn van de honger naar huis gaat

Hnggg, die compounds moeten inderdaad wel omhoog ja.. Consequent eten speel er wellicht dan toch een grotere rol in dan ik dachtZoals Pillz al aangeeft is dat marvinnen/compenseren in jou situatie nergens goed voor!Er wordt hard getraind hier, dan moet er natuurlijk ook consistent goed gegeten worden om sterker te worden
.
.Haha, precies SP, eten als je honger hebt is gewoon het beste gevoelIk doe dat ook zodat ik nog meer rondes op kan en eten smaakt met honger NOG beter
Wat betreft je kracht afname, ik heb daarom het conjugatesysteem nooit helemaal begrepen. De meeste oefeningen (of eigenlijk bewegingen) zijn dusdanig specifiek dat je enkel in die specifieke beweging sterker wordt. Een andere grip maakt niet zoveel verschil, maar van dumbell drukken (als voorbeeld) wordt je bench niet per direct sterker (je chest wel natuurlijk). Puur voor bodybuilding zou ik wel roteren (ook niet te vaak ivm adaptatie).
Het komt wel heel snel terug, dat wel.
Ik heb het nu zelf met dumbell schouder drukken. Mijn bench en Ohp zijn veel sterker geworden, maar ben toch echt flink omlaag gegaan met db. Schouders drukken! Ben benieuwd hoe snel dat weer terug komt.

Moet toegeven dat ik het inmiddels wel fijn vindt om elke week te variëren in de houding/grip van compounds, heb nog steeds de hoop erop gevestigd dat ik juist door deze 'langzame' aanpak op lange termijn sterker wordt waarbij mijn lifts niet alleen maar afhangen van voldoende slaap, goede voeding en weinig stress, om het zo maar even te zeggen
. Die 46.5 op de bench heb ik ooit één keer gehaald omdat blijkbaar de maan, de sterren en de zon in de goede stand stonden, want heb geen idee hoe ik dat ooit geflikt hen
.Training van vandaag: LB 1
SQ, dynamic effort @ 67.5 %
10 x 20 ATG
5 x 30 ATG
5 x 40
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45 paused had ik gewoon even zin in

3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45
Ging lekker vandaag. Begin nu het gevoel te krijgen sterker te zijn als ik vrij langzaam zak en daarbij de spanning er flink ophoud. Knieën sloegen niet naar binnen en het voelde gewoon lekker. Nice dus!
Sumo DL
5 x 50
5 x 55
5 x 60 Je 'hoort' toch sterker te zijn bij sumo dan bij de conventionele DL? .. Vond de laatste 2 reps niet bepaald mooi gaan namelijk, en het is nog licht ook..
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5
Spanning bleef er goed opzitten, mooie techniek. Heeft een ongeveer een jaar lang tobben met mijn techniek toch echt eindelijk goede vruchten afgeworpen

Reversed db lunges
20 x 14
20 x 14
20 x 14
22 x 14
Oef, dat viel me vies tegen na de sumo DL

SS abductor / adductor met 'hold'
12 x 55 / 60
12 x 60 / 65
12 x 60 / 65
12 x 60 / 65
Hip thrust in leg extension nieuw
12 x 5
12 x 5
12 x 5
12 x 10
Enorm weird dit.. Geen idee of ik dit volgende week opnieuw ga proberen

Prima training vandaag, dik tevreden met mijn compounds en het helemaal 'af' en leeg kunnen maken met lunges en de superset
.

.