Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja kan kloppen! Heb ff gas terug genomen. Iets te druk gehad en dat begon ik ook in het trainen te merken (minder kracht en energie). Even een reset nu en weer rustig opbouwen. Focus ook meer op massa dan kracht gelegd.
Afgelopen weekend werd ik geteisterd door een buikloop waar ik nog niet van hersteld ben (iets met ikea gehaktballetjes vrees ik). Hoop nu wel weer snel fit te zijn om er weer vol tegenaan te kunnen!
Maar he las een berichtje over dat je niet natty niet het podium op kan, dat kan zeker wel! Ok misschien niet womens physique, maar je kan naturel zeker wel een degelijk fysiek opbouwen (duurt alleen een stuk langer) en goeie genen helpen wel mee (dingen als korte aanhechtingen etc).
Het vergelijken van jezelf met anderen heeft twee kanten. Langs de ene kant werkt het erg motiverend omdat je jezelf net dat beetje harder kan pushen om toch net nog dat extraatje te doen om je doel te bereiken. Langs de andere kant kan het je ook echt demotiveren omdat je jezelf vergelijkt met de mensen die in jouw ogen 'beter' zijn/kunnen. Vergelijk jezelf eens met mensen rondom jou, mensen uit je dagdagelijks leven (de buurvrouw/een collega/ familieleden/...) en je zal zien dat je op vele vlakken al veel verder staat dan hen. Iedereen heeft andere doelen en vindt andere dingen in het leven belangrijk. Iedereen heeft een andere levensweg en dat maakt dat er niemand op deze aardbol rondloopt waar je jezelf 'echt objectief' mee kan vergelijken.
Wat voor de ene persoon als vanzelf gaat, vraagt voor de andere een zeer lange weg, ... ja... het leven is nu eenmaal niet 'eerlijk'. Maar het is net de 'weg naar je einddoel' waarvan je het meeste leert. Ik ben ervan overtuigd dat je jezelf de afgelopen tijd steeds beter hebt leert kennen en lees hier het bewijs dat je aan jezelf werkt en je doelen aan het verfijnen bent. Och meid, het komt allemaal wel goed, blijf daar maar in vertrouwen!
True, waarheid als een koe Janalieke.. In het begin werkte het kijken naar anderen vooral motiverend, echter werkt het de laatste tijd juist negatief uit. Als je het op de andere manier bekijkt, bijvoorbeeld naar de mensen om je heen kijken, dan bekruipt me zelfs het gevoel dat ik dan wellicht wel eens wat dankbaarder mag zijn voor het lijf dat ik nu überhaupt hebt.. Een positievere denkwijze zou mij misschien niet misstaan .
Ontzettend bedankt voor je reactie, vind ik lastig er iets constructiefs op terug te zeggen, maar je hebt gewoon gelijk. Ik voel me soms ook net zo'n zeurderige kleuter die aan het jengelen is: 'want zij zijn groot en ik ben klein'. Daar maast een schijt aan leren hebben en vooral mijn eigen weg gaan en daar zo veel mogelijk plezier uithalen.
Dankjewel meid
Ah oké. Had dat niet helemaal meegekregen.
Waarom wil je graag van dat tellen af?
Volgens mij zei iemand het voor je ook al weet ook niet of dat zo'n goed idee is om nu al te gaan doen. (Op gevoel eten)
Aan de andere kant...Als je niet probeert weet je ook niet of t werkt voor je.
Wbt training....laat die prs knallen eens los. Nooit vergelijken met anderen. Sommige trainen al jaren anderen zijn net begonnen.
Lekker je eigen ding doen.
Wil zeg maar van het 'rigide tellen' af. Als ik bijvoorbeeld 's avonds een etentje hebt wil ik het liefst tot op de laatste kcal exact weten wat ik binnenkrijg. Als ik dat niet weet, word ik flink onrustig. Al enkele jaren plan ik elke dag alles tot in de puntjes, waarbij ik het moeilijk vind er van af te wijken. Ik zou als ik dit jaar bijvoorbeeld op vakantie naar Rome ga dat tellen gewoon even helemaal los willen laten, en dat ook kunnen doen op andere momenten waarbij ik 'gewoon' wil genieten. Ugh, lastig uit te leggen..
Wil zeg maar flexibeler met voeding omgaan, en niet een strict doel zetten. Wil me gewoon fijn in mijn vel voelen en eten naar gelang ik me voel. Kom ik de laatste tijd wat te snel aan en voel ik me er niet lekker bij? Dan eet ik wat minder. Ben ik wat afgevallen, gaat mijn kracht langzaam achteruit en voel ik me 'klein', dan eet ik wat meer. Binnen bepaalde grenzen uiteraard, wil niet in een flink tekort zitten. Dat is ook de reden dat ik blijf tellen: dan waak ik ervoor zowel niet te veel als niet te weinig te eten.
Oeps, zie nu inderdaad dat ik je 'over heb geslagen', had het wel gelezen maar blijkbaar vergeten op 'citeren' te drukken, sorry!!
Vind het in ieder geval echt superlief dat je zo met me meedenkt, we tobben regelmatig toch flink, maar opgeven doen we niet . Krijg bij jouw laatste posts in je logje het gevoel dat je nu toch een soort van acceptatie hebt van hoe het er nu voorstaat, het genieten komt ook meer terug. Jij pikt af en toe wat uit mijn logje als voorbeeld, en ik bij jou, lijkt me een mooie deal .
Ja kan kloppen! Heb ff gas terug genomen. Iets te druk gehad en dat begon ik ook in het trainen te merken (minder kracht en energie). Even een reset nu en weer rustig opbouwen. Focus ook meer op massa dan kracht gelegd.
Afgelopen weekend werd ik geteisterd door een buikloop waar ik nog niet van hersteld ben (iets met ikea gehaktballetjes vrees ik). Hoop nu wel weer snel fit te zijn om er weer vol tegenaan te kunnen!
Maar he las een berichtje over dat je niet natty niet het podium op kan, dat kan zeker wel! Ok misschien niet womens physique, maar je kan naturel zeker wel een degelijk fysiek opbouwen (duurt alleen een stuk langer) en goeie genen helpen wel mee (dingen als korte aanhechtingen etc).
Blijf je nog wel loggen of stop je daar eventjes mee?
Lees altijd graag je progressie namelijk .
Damn, die Ikea gehaktballetjes.. Dat was het je vast toch ook niet waard . Hoop dat je snel weer helemaal fit bent en er weer tegenaan kunt, je wordt op deze manier eigen toch wel gedwongen het rustiger aan te gaan doen.. Hopelijk heb je nog wel echt plezier in het trainen?
Natty het podium op.. Zou dat enkel willen als ik uiteraard die bwc heb gekregen.. En als mijn zelfvertrouwen wat is gegroeid
Training van vandaag: LB 1
Box SQ
5 x 30
5 x 35
5 x 40
3 x 45
3 x 50
3 x 55
3 x 57.5 zie comment onderaan
10 x 30
3 x 50
6 x 50 SQ
6 x 40
6 x 40
6 x 40 Ok, heb deze training iets ontzettend idioots meegemaakt waarvan ik me echt afvraag of meer mensen dit weleens hebben gehad. Ging vanochtend helemaal niet met tegenzin, maar ik was gewoon ontzettend debiel aan het squatten, alsof ik niet meer wist hoe dat op degelijke manier moest ofzo. Techniek was ontzettend lelijk en ik 'voelde het gewoon niet'. Teruggegaan in gewicht, deed op dat moment weinig. Uiteindelijk ging de laatste 3 x 50 en 6 x 50 goed, maar halverwege heb ik serieus (heel kinderachtig) mijn tas in de hoek gesmeten en weggestampt naar een andere ruimte om even tot 10 te tellen. What the f**k was dat? Alsof je ineens het squatten verleerd bent ofzo? Vertrouwen was compleet was.
Anyhow, na tot 10 geteld te hebben weer teruggekomen en opnieuw de gewichten erop gehangen, met opgeven kom ik ook niet echt verder. Maar serieus, weet niet what the f**k ik de laatste tijd heb, maar dit is gewoon echt niet tof.
Slow DL
10 x 50
10 x 55
10 x 57.5
7 x 60
6 x 60 Ging gelukkig lekker. Bij 60 onderrug verzuurd, ongetwijfeld nog te maken met de rack pulls van laatst.
Split SQ nieuw
12 x bw
12 x bw
12 x bw
12 x bw Met één voet omhoog op een bankje, dat is een split SQ toch, of ben ik nu in de war met een andere oefening?
SS abductor / adductor, met hold
12 x 55 / 60
12 x 60 / 60
12 x 60 / 60
12 x 60 / 60
Hipthrust in legextension
12 x 10
10 x 15
10 x 15
10 x 15
Vreemde training, maar ach, is het me in ieder geval des te duidelijker dat ik gewoon echt even niet lekker in mijn vel zit.
Gisteren overigens heerlijk genoten van mijn dagje 'off' en voelt lekker nu weer terug naar mijn gezond eetpatroon te gaan. Voelt ook goed mezelf niet per se tot 2700 kcal vol te stuffen, maar gewoon lekker te eten wanneer ik daar zin in heb. Wil deze week ook wat variëren met voeding, zou bijvoorbeeld een moord doen voor verse aardbeien of meloen, maar zal nu dan ook maar eerlijk toegeven dat ik dat soort dingen nooit at, omdat ik niet wist wat de macro's er precies van waren. Dat bedoel ik dus, begin nu wel te beseffen dat het niet normaal is .
Het komt wel goed, heb alleen wat tijd nodig .
Je kunt toch op de " normale " dagen tellen zoals je nu doet en als je keer weekend weg gaat of feestje hebt niet tellen?
Of denk ik nu te gemakkelijk.
Lekker aardbeien en meloen gaan eten. Zoveel bijzonders zit daar ook weer niet in
OK, je bent wel een beetje gek met je squat. Maar ik was laatst ook zwaar gefrustreerd omdat de bench die ik op 83 kg moet kunnen voor geen meter ging, en de keer daarop weer niet
Je kunt toch op de " normale " dagen tellen zoals je nu doet en als je keer weekend weg gaat of feestje hebt niet tellen?
Lekker aardbeien en meloen gaan eten. Zoveel bijzonders zit daar ook weer niet in
+1 Is altijd gezond toch, fruit? En als je er vanuit gaat dat alle zoete fruit rond de 10% suiker bevat en verder niet zoveel macro's zit je wel in de goede richting.
Ik heb dat ook wel eens, dat ik niet meer weet hoe een oefening moet (bijv. de RDL) dat ik het niet voel, dat het niet wil en dat het allemaal kut is.
Gun jezelf een beetje rust van alle moeten en willen.. Als ik je posts zo allemaal teruglees wordt je er niet heel erg gelukkig van nu en gaat het je zelfs een beetje tegenstaan.. En juist omdat je dat niet wilt uit zich dat meer in zulke gekke dingen denk ik. Maar dat is misschien wat te filosofisch.
In 200gr aardbeien zitten nog geen 50 kcal.. Dus eet daar lekker van! Ik denk dat in meloen overigens wel wat meer kcal zit, door meer suiker.. maar boeiend. Je kunt het makkelijk hebben en misschien krijg je dan straks ook weer wat meer zin in de training en om lekker door te gaan..
De tijd van het zomerfruit is weer aangebroken. Heerlijk toch! Ik snap wel dat een hoop mensen niet begrijpen dat je fruit zou skippen om de genoemde reden, echter deed ik dit zelf ook 2 jaar geleden... Echt onwijs autistisch gedrag als ik nu terug denk daaraan .
Wat betreft de training, it is all about the mindset! Probeer niet zo te stressen en je hoofd koel te houden. Geloof mij, dat gaat het verschil maken. Zowel in je trainingen als het 'normale' leven trouwens!
aardbeien en meloen.. kan altijd joh! op die 50 kcal zal het niet aankomen he! Dat weet je zelf ook wel
wat dat trainen betreft. Heb dat ook wel eens gehad. Ik stop dan gewoon en pak een andere oefening. Soms denk ik ook wel eens. wtf.. ga gewoon een keer frontsquat doen.... en verrek maar met die back squat. Soms sla ik hem wel eens over en pak ik bijvoorbeeld eerst SLDL. Dan op het eind denk ik in ene.. gut... kan wel even licht nog wat squatten.. of soms doe ik hem gewoon niet. Of in een spontane bui een keer box squat in de smith. Soms is het net even wat anders doen ook wel iets wat je kan helpen. Ach.. ik ratel maar wat.. maar misschien heb je er wat aan.
Lekker genieten van het leven hoort er ook bij! dan zal je merken dat je van alles weer veel meer kan genieten. Ook van trainen en onverwachtse dingen.
go topper!
Lekker een poosje freewheelen. Oefeningen pakken die je leuk vind op het gewicht dat je op dat moment wilt, ik doe het regelmatig als de motivatie wat lager is. Kan je meteen zeggen dat je je deload weer gehad hebt.
En qua eten eigenlijk hetzelfde, niet full r*tard de chipszak induiken maar gewoon speling houden en erna een balansdag als het toch misgaat. Tellen doe je toch wel maar er zit een verschil tussen 'gemeten' en globaal tellen en mss vindt je daar al wat rust in.
Naja niet echt een constructieve bijdrage maar meer een blijk van herkenning.
Ik ga wel weer loggen hoor. Misschien wel weer bij de vrouwensectie! Eerst even weer beter worden. Hoofdpijn was gisteren niet te harden Ook wel ff goed voor m'n pols klachten om rust te pakken, dus ja, echt ff weer een stap terug en straks weer opbouwen. Vorige week heerlijk getraind verder, maar baal enorm dat ik alweer rustig aan moet doen (niet mijn ding).
Als ik me slecht en negatief voel moet ik echt niet op IG kijken! Alles is dan beter bij anderen en dan boor ik mijzelf alleen de grond in. Dus denk als je je zo voelt dan even op anderen dingen richten waar je wel energie van krijgt.
Progressie en negatieve gedachten hangen echt samen, daar ben ik van overtuigd. Denk dat dat nu het belangrijkste is om positief te blijven! Denk dat jou nieuwe baan ook veel impact heeft op het moment. Slaap je verder wel goed?
Ik wist btw niet dat je zo strict was met kcal tellen, dan zijn je cheatdagen echt wel 180 graden de anderen kant op! Goed dat je ermee bezig bent, er relaxter mee omgaan komt met de tijd wel
Errr, nee, je denkt niet te makkelijk, dat bedoel ik eigenlijk ook . Geen idee waarom ik er zo'n lap tekst voor nodig heb
Natuurlijk niet te veel gaan compenseren, wil in ieder geval mijn onderhoudsniveau naar binnen harken elke dag .
OK, je bent wel een beetje gek met je squat. Maar ik was laatst ook zwaar gefrustreerd omdat de bench die ik op 83 kg moet kunnen voor geen meter ging, en de keer daarop weer niet
+1 Is altijd gezond toch, fruit? En als je er vanuit gaat dat alle zoete fruit rond de 10% suiker bevat en verder niet zoveel macro's zit je wel in de goede richting.
Haha, was 't er al bang voor neet .
Fruit is prima in te plannen, alleen vind het nogal dwangmatig dat ik het niet deed omdat ik dan niet exact het aantal kcal wist.. Moet maar eens afgelopen zijn .
Ik heb dat ook wel eens, dat ik niet meer weet hoe een oefening moet (bijv. de RDL) dat ik het niet voel, dat het niet wil en dat het allemaal kut is.
Gun jezelf een beetje rust van alle moeten en willen.. Als ik je posts zo allemaal teruglees wordt je er niet heel erg gelukkig van nu en gaat het je zelfs een beetje tegenstaan.. En juist omdat je dat niet wilt uit zich dat meer in zulke gekke dingen denk ik. Maar dat is misschien wat te filosofisch.
In 200gr aardbeien zitten nog geen 50 kcal.. Dus eet daar lekker van! Ik denk dat in meloen overigens wel wat meer kcal zit, door meer suiker.. maar boeiend. Je kunt het makkelijk hebben en misschien krijg je dan straks ook weer wat meer zin in de training en om lekker door te gaan..
Ha, zie je nou, iemand anders heeft het blijkbaar ook wel eens gehad! Echt zo ontzettend vaag, alsof ik het plotseling verleerd was ofzo..
Je hebt gelijk, de laatste tijd zit ik letterlijk en figuurlijk niet zo goed in mijn vel. Zou best kunnen dat het op deze manier uitwerkt op mijn training.. Ben sinds zaterdag ook niet helemaal lekker als in: veel naar het toilet moeten en erg veel gerommel in mijn buik. Alles bij elkaar loopt het dus niet zo fijn.
De tijd van het zomerfruit is weer aangebroken. Heerlijk toch! Ik snap wel dat een hoop mensen niet begrijpen dat je fruit zou skippen om de genoemde reden, echter deed ik dit zelf ook 2 jaar geleden... Echt onwijs autistisch gedrag als ik nu terug denk daaraan .
Wat betreft de training, it is all about the mindset! Probeer niet zo te stressen en je hoofd koel te houden. Geloof mij, dat gaat het verschil maken. Zowel in je trainingen als het 'normale' leven trouwens!
Vind het nogal dwangmatig om fruit te skippen omdat bij wijze van spreke de ene appel net wat meer of minder kcal heeft dan de andere.. . Je hebt absoluut gelijk als het nogal autistisch gedrag is .
En ja, true.. Hoe doe je dat, niet stressen? .
Je hebt gelijk dat het geldt op zowel het trainingsvlak als op andere vlakken.. Hoop dat ik me stuk beter voel wanneer dat papiertje eindelijk binnen is.
aardbeien en meloen.. kan altijd joh! op die 50 kcal zal het niet aankomen he! Dat weet je zelf ook wel
wat dat trainen betreft. Heb dat ook wel eens gehad. Ik stop dan gewoon en pak een andere oefening. Soms denk ik ook wel eens. wtf.. ga gewoon een keer frontsquat doen.... en verrek maar met die back squat. Soms sla ik hem wel eens over en pak ik bijvoorbeeld eerst SLDL. Dan op het eind denk ik in ene.. gut... kan wel even licht nog wat squatten.. of soms doe ik hem gewoon niet. Of in een spontane bui een keer box squat in de smith. Soms is het net even wat anders doen ook wel iets wat je kan helpen. Ach.. ik ratel maar wat.. maar misschien heb je er wat aan.
Lekker genieten van het leven hoort er ook bij! dan zal je merken dat je van alles weer veel meer kan genieten. Ook van trainen en onverwachtse dingen.
go topper!
Da's het vervelende, ik weet het wel, maar ben/was zo nauwkeurig met kcal tellen dat als ik het aantal kcal van iets niet precies wist, ik het dan ook maar niet opat.. Zoals Basma ook zegt, nogal autistisch .
Vreemd is het hè, dat je maandenland iets hebt gedaan en plotseling het idee hebt dat het er niet inzit ofzo. Had het nog nooit gehad.. Denk niet dat het onverstandig is om gewoon per training te bekijken waar je hoofd naar staat en waar je zin in hebt, heeft weinig zin iets te forceren wanneer het alleen maar zo frustrerend werkt..
Lekker een poosje freewheelen. Oefeningen pakken die je leuk vind op het gewicht dat je op dat moment wilt, ik doe het regelmatig als de motivatie wat lager is. Kan je meteen zeggen dat je je deload weer gehad hebt.
En qua eten eigenlijk hetzelfde, niet full r*tard de chipszak induiken maar gewoon speling houden en erna een balansdag als het toch misgaat. Tellen doe je toch wel maar er zit een verschil tussen 'gemeten' en globaal tellen en mss vindt je daar al wat rust in.
Naja niet echt een constructieve bijdrage maar meer een blijk van herkenning.
Alleen al het feit dat je meedenkt is van constructieve bijdrage hoor, Drangonky .
Ik probeer nu inderdaad bij begin van de training gewoon te bepalen waar mijn hoofd naar staat, zoals vandaag ging me dat goed af en heb ik niet eens in hoeven te leveren op intensiteit, het zal er vandaag dus wèl gewoon in. Het minder streng eten doet me ook goed. Uiteraard houd ik het bij gezonde voeding, maar als ik trek heb in bijvoorbeeld een appel, dan neem ik die gewoon. Hoor ik een lunch te eten en ik heb absoluut geen honger, dan pak ik wat kleiners. Tijd om maar eens te leren eten zoals de meeste anderen dat doen .
Ik ga wel weer loggen hoor. Misschien wel weer bij de vrouwensectie! Eerst even weer beter worden. Hoofdpijn was gisteren niet te harden Ook wel ff goed voor m'n pols klachten om rust te pakken, dus ja, echt ff weer een stap terug en straks weer opbouwen. Vorige week heerlijk getraind verder, maar baal enorm dat ik alweer rustig aan moet doen (niet mijn ding).
Als ik me slecht en negatief voel moet ik echt niet op IG kijken! Alles is dan beter bij anderen en dan boor ik mijzelf alleen de grond in. Dus denk als je je zo voelt dan even op anderen dingen richten waar je wel energie van krijgt.
Progressie en negatieve gedachten hangen echt samen, daar ben ik van overtuigd. Denk dat dat nu het belangrijkste is om positief te blijven! Denk dat jou nieuwe baan ook veel impact heeft op het moment. Slaap je verder wel goed?
Ik wist btw niet dat je zo strict was met kcal tellen, dan zijn je cheatdagen echt wel 180 graden de anderen kant op! Goed dat je ermee bezig bent, er relaxter mee omgaan komt met de tijd wel
Pfew, gelukkig maar, kan je niet missen in de logjes hoor ^^.
Hoe is het inmiddels vandaag? Als ik het zo lees lijkt het erop dat het wat kwaaltjes her en der zijn die op elkaar stapelen? Kan me voorstellen dat je gewoon lekker wilt trainen, maar tsja, hoef jou niet te vertellen dat het verstandiger eerst ècht helemaal fit te zijn voordat je weer start..
Moet zeggen dat het aard van het beestje hier nogal pessimistisch en perfectionistisch is, die combinatie werkt niet altijd even goed uit.. Slapen gaat ook maar weer gebrekkig. Zit niet bewust te piekeren ofzo, maar denk dat ik alles (spanning rondom afstuderen, nieuwe baan etc.) weg zit te stoppen waardoor dat onbewust bijvoorbeeld doorwerkt op mijn lichaam. Ben sinds zaterdag ook al aan 'de dunne' (ieeeh, iz viez, wist niet hoe ik het anders moest zeggen ), volgens mij gieren de zenuwen zowat 24/7 door mijn lijf. Hoop dat ik bijvoorbeeld alle onderdelen van het afstuderen in één keer haal, dat zou al een pak van mijn hart zijn, al helemaal omdat ik vanaf volgende week full-time ga werken in plaats van de 16 uur.
Jup, ik eet al sinds ik ging afvallen zo strict volgens de planning. Wellicht is dat ook juist de reden dat mijn cheatdays zo retarted zijn .
Zeker wat appelbomen, bananenplanten etc in je tuin staan?
Training van vandaag: UB
Getwijfeld te gaan, zat vanochtend veel op de wc inclusief rommelende buik en alles. Sinds zaterdag last van, gisteren was het praktisch weg, nu is het er weer.. Godzijdank geen buikpijn!
Besloten toch te gaan, had zowaar best zin .
BP
10 x 20
8 x 27.5
8 x 30
8 x 32.5
8 x 32.5
8 x 32.5
8 x 32.5 Vrijdag een zware bench op het programma staan, dus maar wat volume draaien
OHP
12 x 13
10 x 15.5
10 x 17
8 x 18
8 x 18 Ging lekker vandaag!
Lat pulldown, smalle grip
12 x 32
10 x 34,3
10 x 36,6
8 x 39
13 x 32 Lekkerrr branden
SS db side raises / plate front raises
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
15 x 4 / 5
Cable rope tricep pushdown met hold
12 x 16.3
10 x 18
10 x 18
13 x 18 zonder hold
Cable hammer curls
14 x 14
11 x 14
11 x 14
11 x 14
Vandaag sinds tijden weer eens met muziek getraind, had het goed naar mijn zin en gezien de omstandigheden nog best een sterke training neergezet .
Goede training ondanks de borrelende maag in de ochtend! Met muziek op trainen zorgt ook voor goede afleiding denk ik zo en stoor je je ook minder aan de kinders om je heen
Nog steeds hoofdpijn Ook nog steeds geen normale stoelgang. Misschien heb ik gewoon buikgriep, duurt nu al 4 dagen! Ook veel afgevallen al probeer ik nog wel goed te eten.
Ik ga nu wel wachten met zware sessies tot ik weer 100% ben. Nu eerst rust pakken (goed slapen en eten vooral) en hopelijk ben ik snel weer de oude!
Ik denk dat je pas echt 100% kan knallen als je rust hebt wat betreft het afstuderen. Ik merk dat ik nu ook beetje in m'n maag zit met m'n studie (moet nog zoveel doen!!!!). Slaap is ook niet super dus voor mij 1 van de belangrijkste dingen nu. De rest volgt wel.
Lekker getraind! Ik had ook een tijdje geen muziek op.. nu weer wel.. en lekker doen wat goed voelt. Geeft toch zo een voldaan gevoel!
Dat doe je goed! Je moet genieten van alles en ook het trainen en eten. Dat geeft dan weer meer rust ook 2 vliegen in 1 klap toch?
Sterke training neergezet! Met muziek trainen is voor mij eigenlijk altijd een pré! Ben graag afgesloten van de rest van de wereld en gefocust op trainen..
Heel veel succes Sanne! Gewoon lekker doen waar je hoofd naar staat.
Dat heb ik na een tijdje dat ik het allemaal niet meer zag zitten qua training ook gedaan.. en dan vind je vanzelf het plezier terug.. en daar gaat het tenslotte om!
We kunnen niet altijd alleen maar fulltime knallen en progressie maken.. en daarnaast ook nog afstuderen en werken..