XXL Nutrition

Sanne's log

Damn wat een hoop 3tjes op de squat!

Flink volume gedraaid weer :thumbs:

Prima training weer Sanne! Best pittig om de snelheid erin te houden op die squats na zoveel sets!

Dat enorme zweten is wel herkenbaar met dit weer ;). Een douche na de training voelt dan 2 x zo lekker :D.

4 x trainen? In dat geval zou ik maar gewoon vasthouden aan ub/lb. Ik ben alleen bang dat je zeer binnenkort weer overstapt naar 5 x p/w :rolleyes:.

Weer een forse training meid! Ben benieuwd hoe het je zal bevallen om wat meer rust in te bouwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.926
Weer een hele lijst aan setjes bij mekaar gesprokkeld Sanne :thumbs:
Dynamic effort doe ik altijd rond de 12 setjes, waarvan ik de eerste setje 9 van de 10 keer denk van 'oohhh, dat doen we wel effe'..
.. Niet dus :o

Lekkere volume en luie zweet eruit ;)
Precies, de zweep erover! :D

Damn wat een hoop 3tjes op de squat!
Must.. Work.. For.. That.. Ass.. :p

Thanks Freak ^^

Prima training weer Sanne! Best pittig om de snelheid erin te houden op die squats na zoveel sets!
Dankjewel Marv! Als ik op de helft ben is het tijd voor de zweep.. :o

Weer een forse training meid! Ben benieuwd hoe het je zal bevallen om wat meer rust in te bouwen.
Thanks meid! :kiss:
Deze week noodgedwongen meer rust dan gepland, maar het zij maar zo :o

Tussentijdse update

Wilde deze week beginnen met 4 trainingen. Helaas valt dat een beetje in het water.. Zelfde als 2 studiejaren en 1 studiejaar geleden: het einde zit eraan te komen en ik ben ziek. Het gebruikelijke grieperige, keel, oren, loom en pijnlijk lijf en gewoon werkelijk heu-le-maal afgedraaid.
Vannacht mijn bed uitgedreven en besloten dat er niets anders opzit dan uit te zieken.
Hoop dat ik deze dagen zodanig kan herstellen om zaterdag een legtraining mee te pakken.

Beterschap! Veel groente eten en lekker rustig aan doen. ;)

AAAwh...gadver! Beterschap Sanne!

Bleh beterschap meid! E-hug :kiss:

Oei, het is precies wel het moment, ook voor jou veel beterschap! Nu maar lekker uitzieken en je rust nemen, zoveel te sneller kunnen we er terug tegen aan!

Beterschap!

Beterschap meid.. het is aardig herkenbaar.. 2 dagen voor mijn vakantie en ik stort een beetje in :o
Dat heb je he.. het zijn van die periodes...
Beterschap en hou je taai!

Lekker uitzieken :kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.935
Beterschap! Veel groente eten en lekker rustig aan doen. ;)
Dankjewel Bas, kom je anders even één van jouw creaties langsbrengen?! :rolleyes:

AAAwh...gadver! Beterschap Sanne!
Dankjewel Marv :kiss:

Thanks, mag niet klagen, moet er niet aan denken om in jouw situatie te zitten :o

Oei, het is precies wel het moment, ook voor jou veel beterschap! Nu maar lekker uitzieken en je rust nemen, zoveel te sneller kunnen we er terug tegen aan!
Ugh, supervervelend is het! Lijkt ook wel dat ik door al dat slapen juist nog hangeriger wordt.. Zit totaal geen actie in :o.
Jij ook beterschap, hopelijk ben je al wat opgeknapt!!

Danjewel Tara!

Beterschap meid.. het is aardig herkenbaar.. 2 dagen voor mijn vakantie en ik stort een beetje in :o
Dat heb je he.. het zijn van die periodes...
Beterschap en hou je taai!
Thanks meid, alsof je lijf aanvoelt dat je bijna een stapje terug mag doen ofzo.. Het kon blijkbaar niet even wachten :o.
Dankjewel, en jij.. Heel fijne vakantie, geniet ervan! :D

Ugghh.. Jij ook beterschap!!

Goed mee bezig (geweest) Neet :kiss:

Tussentijdse update

Goed, we zijn weer wat daagjes verder.
Inmiddels heb ik te horen gekregen dat mijn scriptie voldoende is, heb een 7. Blij dat ik daar van af ben. Het was nog even stressen op het laatste moment.. Toen ik mijn scriptie inleverde zei mijn coach namelijk dat het maximaal 15.000 woorden waren exclusief samenvatting. Toen had ik het ingeleverd en verscheen er een bericht op Blackboard dat het dus 15.000 woorden inclusief samenvatting is.. Van de week contact gehad met mijn coach die welgemeende excuses aanbood en al op eigen initiatief naar de examencommissie was gegaan. Nu dus gehoord dat ik 'in mijn gelijk' sta wat betekent dat ik (godzijdank!) niets hoef aan te passen.
Nu woensdag nog een presentatie en discussie voor een 'vakjury'. Daarvan hoor ik ook direct het resultaat. Als dat ook voldoende is.. Dan.. Heb ik al mijn studiepunten en ga ik enorm veel dansjes doen :D.

Sinds woensdag dus ziek (geweest). Keel en koorts is over. Wel nog wat last van oren en lamlendig gevoel, al komt dat denk ik ook door het feit dat ik de afgelopen dagen enorm veel geslapen heb. Of het een griepje is/was, daar ben ik niet over uit. Begint nu meer te lijken op oververmoeidheid. Zo ontzettend blij dat het na woensdag 'afgelopen' kan zijn waarna ik me helemaal op werk kan richten. Tot nu toe elk studiejaar aan het eind flink ziek geworden, kon het in die zin dus wel verwachten..

Wil morgen de draad (rustig) weer oppakken, ik wil in ieder geval iets doén. Vandaag nog lekker slapen en uitrusten, morgen LB. Tdwag heeft weer een nieuwe schema uitgedokterd, laatste poging om krachtgains te krijgen, anders weet hij het ook niet meer.. :rolleyes:. Morgenavond etentje van jarige schoonmoeder, zal grandcafé/restaurant Amsterdam worden. Kaart ziet er erg goed uit, dus ben benieuwd!

Daar kan je volgens mij heerlijk eten Sanne! In ieder geval iets om naar uit te kijken tijdens de training van morgen :D

Spannend hoor Sanne! Nog even de laatste loodjes woensdag, maar meestal als je scriptie in orde is komt dat ook wel goed!:D

Goed te lezen dat het wat beter gaat! Rust nog even uit en loop morgen nou niet direct te hard van stapel..

Ben benieuwd naar het nieuwe schema dat je gaat doen! Gains have to be made!

Hopelijk kom je ook door die laatste horde heen. Succes. En dan nog vakantieplannen?

Nog eventjes doorzetten dus!
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij woensdag een heel fijn dansje gaat maken! En ik lees dat een weekje later dan wel!

Nu eerst goed uitzieken en dan weer lekker de draad oppakken. Ziekig trainen levert vaak alleen maar frustratie op. Dus lekker uitrusten en laat jezelf maar goed verwennen! Je verdiend het! :kiss:

Erg lekker van je scriptie! Vandaag nog even lekker uitrusten en morgen weer (rustig) aan de gang gaan en genieten van het lekkere eten, komt goed :)

Terug
Naar boven