- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dynamic effort doe ik altijd rond de 12 setjes, waarvan ik de eerste setje 9 van de 10 keer denk van 'oohhh, dat doen we wel effe'..Weer een hele lijst aan setjes bij mekaar gesprokkeld Sanne![]()

Precies, de zweep erover!

Must.. Work.. For.. That.. Ass..

Thanks Freak ^^
Dankjewel Marv! Als ik op de helft ben is het tijd voor de zweep..Prima training weer Sanne! Best pittig om de snelheid erin te houden op die squats na zoveel sets!

Thanks meid!Weer een forse training meid! Ben benieuwd hoe het je zal bevallen om wat meer rust in te bouwen.

Beterschap meid.. het is aardig herkenbaar.. 2 dagen voor mijn vakantie en ik stort een beetje in
herkenbaarDankjewel Bas, kom je anders even één van jouw creaties langsbrengen?!Beterschap! Veel groente eten en lekker rustig aan doen.![]()

Dankjewel Marv

Thanks, mag niet klagen, moet er niet aan denken om in jouw situatie te zitten

Ugh, supervervelend is het! Lijkt ook wel dat ik door al dat slapen juist nog hangeriger wordt.. Zit totaal geen actie inOei, het is precies wel het moment, ook voor jou veel beterschap! Nu maar lekker uitzieken en je rust nemen, zoveel te sneller kunnen we er terug tegen aan!
.Danjewel Tara!
Thanks meid, alsof je lijf aanvoelt dat je bijna een stapje terug mag doen ofzo.. Het kon blijkbaar niet even wachtenBeterschap meid.. het is aardig herkenbaar.. 2 dagen voor mijn vakantie en ik stort een beetje in
Dat heb je he.. het zijn van die periodes...
Beterschap en hou je taai!
.
Ugghh.. Jij ook beterschap!!
Goed mee bezig (geweest) Neet

.
. Morgenavond etentje van jarige schoonmoeder, zal grandcafé/restaurant Amsterdam worden. Kaart ziet er erg goed uit, dus ben benieuwd!