SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Thanks Freakjam!Goede training ondanks de borrelende maag in de ochtend! Met muziek op trainen zorgt ook voor goede afleiding denk ik zo en stoor je je ook minder aan de kinders om je heen![]()
Vandaag ook weer trouw met muziek in getraind, moet zeggen dat het toch weer erg bevalt ^^.
Uggh.. Nu is het weer een aantal daagjes verder, hopelijk ook wat fitter ten opzichte van begin deze week? (Milde) buikgriep is echt een aanslag op je lichaam, sowieso lange tijd nodig om daar van te herstellen! Veel drinken, ik gebruik bijvoorbeeld van die zakjes die ervoor zorgen dat je niet 'uitdroogt'. En inderdaad proberen normaal te blijven eten, al snap ik het als je hoofd daar niet echt naar staat..Nog steeds hoofdpijnOok nog steeds geen normale stoelgang. Misschien heb ik gewoon buikgriep, duurt nu al 4 dagen! Ook veel afgevallen al probeer ik nog wel goed te eten.
Ik ga nu wel wachten met zware sessies tot ik weer 100% ben. Nu eerst rust pakken (goed slapen en eten vooral) en hopelijk ben ik snel weer de oude!
Ik denk dat je pas echt 100% kan knallen als je rust hebt wat betreft het afstuderen. Ik merk dat ik nu ook beetje in m'n maag zit met m'n studie (moet nog zoveel doen!!!!). Slaap is ook niet super dus voor mij 1 van de belangrijkste dingen nu. De rest volgt wel.
Je insteek is absoluut de juiste, vind het alleen af en toe lastig 'toe te geven' dat ik niet op alle vlakken op mijn top zit qua presteren, voelt dan een beetje als opgeven ofzo
. Maar goed, door maar door te blijven gaan en dadelijk er voor een serieus tijdje eruit te liggen is natuurlijk helemaal niet de bedoeling.. Dus ik begin het wel te leren 
Whiiee, thanks kanjer

Dankjewel meid! Weet niet, de klad kwam er gewoon in ofzo.. En irriteerde me eraan dat mijn oordopjes altijd helemaal in de knoop gaan zittenLekker getraind! Ik had ook een tijdje geen muziek op.. nu weer wel.. en lekker doen wat goed voelt. Geeft toch zo een voldaan gevoel!
Dat doe je goed! Je moet genieten van alles en ook het trainen en eten. Dat geeft dan weer meer rust ook2 vliegen in 1 klap toch?
![]()
. Geef het nu gewoon weer een nieuwe kans
.Believe me, er is maar weinig net zo lekker als die suggestieGoede suggestie voor bij de aardbeien
Sterke training neergezet! Met muziek trainen is voor mij eigenlijk altijd een pré! Ben graag afgesloten van de rest van de wereld en gefocust op trainen..
Ouwehoeren doe ik daarna wel weer!![]()

Moet zeggen dat met muziek trainen voor mij altijd de standaard was, maar de klad kwam erin omdat ik me er gewoon aan ging irriteren dat alles altijd in de knoop raakte enzo
. En op een gegeven moment heb ik het wel weer gehad met de nummers die ik altijd luister.. Nu wat nieuwe playlists, is toch wel weer erg lekker ^^.Dankjewel meid!Heel veel succes Sanne! Gewoon lekker doen waar je hoofd naar staat.
Dat heb ik na een tijdje dat ik het allemaal niet meer zag zitten qua training ook gedaan.. en dan vind je vanzelf het plezier terug.. en daar gaat het tenslotte om!
We kunnen niet altijd alleen maar fulltime knallen en progressie maken.. en daarnaast ook nog afstuderen en werken..
Zet 'm op en denk goed om jezelf![]()

Vind het gewoon nog steeds zo ontzettend raar... Als je me een jaar geleden had gezegd dat ik even een motivatiedipje zou gaan krijgen, had ik daar hartelijk om gelachen. Nu moet ik wel zeggen dat je tijdens je studie gemakkelijk helemaal op de sport kunt richten, laten we het erop houden dat het 'echte grote-mensen-leven' blijkbaar meer energie eist dan ik voorheen dacht
.Training van vandaag: push
BP, maximum effort
10 x 20
3 x 20
3 x 22.5
3 x 25
3 x 27.5
3 x 32.5
3 x 35
2 x 37.5
2 x 40
1 x 42.5 Had een twee-repper moeten zijn.. Logischerwijs moet dat ook gewoon kunnen aangezien ik ook 3 x 40 haal
2 x 40
2 x 40
2 x 40
Het is opvallend dat mijn eerste rep op de 40 gewoon staat als een huis, maar dat het bij de tweede rep een heel pak zwaarder is en het trager en moeilijker gaat. Als tip gekregen tussendoor even als het ware opnieuw naar adem te happen en mezelf 'schrap' te zetten voor de tweede rep. Dit leek wel wat te helpen. Tdawg opperde dat het alsnog een 'mindfuck' dingetje lijkt, terwijl ik vandaag absoluut op de max van mijn kunnen zat. De setjes gingen naar mijn gevoel stevig en geluk werd dan ook bevestigd dat mijn techniek wel met sprongen vooruit is gegaan.
Ik wil er naar toe werken echt werksetjes te leren draaien met 40 kg. Ik hoop dat ik dan als het ware aan het gewicht 'wen' waarna ik verder kan uitbouwen. Tdawg was niet zo tevreden over mijn bench vandaag (getalsmatig gezien), maar technisch bekeken was het een prima bench. Daarnaast ben ik er tevreden mee enkele (zeer kleine) setjes met 40 te hebben gedraaid, nog nooit eerder gedaan
.Doel is uiteraard om op alle bovenstaande setjes drie-reppers te draaien.
Incline BP
10 x 25
8 x 27.5
7 x 27.5
7 x 27.5
8 x 25
10 x 22.5
Cable flyes
13 x 6.8
13 x 6.8
12 x 6.8
12 x 6.8
Db shoulder press
15 x 8
12 x 8
11 x 8
10 x 8
Tricep rope extension achter rug langs
12 x 6.8
12 x 6.8
10 x 6.8
11 x 6.8
Blijf het een vage oefening vinden.. Bij de eerste 4 a 5 reps denk je van 'waar slaat dit op, veel te licht', en dan ineens hakt de burn erin en sta je op je tandjes te bijten
.Machine tricep pushdown
11 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Lang geleden deze in de machine gedaan te hebben. Moet hem er weer vaker ingooien. Apparaat lijkt exact juist voor mijn afmetingen gemaakt te zijn, weet hier de spanning er goed op te houden en voelt gewoon lekker..

Het ging lekker vandaag, voelde me bij begin van de training ook sterker dan ik me normaal voel na een werkdag. Natuurlijk baal ik een beetje van mijn bench, ging echt voor een twee-repper op de 42.5. Echter wel fijn dat ik enkele kleine setjes op 40 heb kunnen draaien.
Vind het erg fijn om vooral met compounds bezig te zijn. Daar vind ik het heerlijk om op los te gaan en mezelf helemaal te geven, alles wat na compounds komt doe ik 'om het af te maken'. Dit haalt gelijk de prestatiedruk voor een groot gedeelte weg.
Morgen maar weer eens op de weegschaal, benieuwd wat die heeft gedaan. Afgelopen maandag mezelf schandalig gedragen voedingsgewijs, de rest van de week licht gecompenseerd. Wil volgende week nog steeds op gevoel blijven eten waarbij ik wel gewoon mijn macro's tel. Volgende week zaterdag een etentje, en daar ga ik gewoon heel van genieten ^^.

Ook nog steeds geen normale stoelgang. Misschien heb ik gewoon buikgriep, duurt nu al 4 dagen! Ook veel afgevallen al probeer ik nog wel goed te eten.